Reklama
Dnes je úterý 21.05.2024     svátek má Monika

FC Vysočina dostal výpověď ze stadionu


1.11.2010 Aktuality/Komentáře (69), autor:
admin

 

 Nechceme fotbalisty vyhazovat, ale chceme větší nájem za stadiony. Tak zdůvodnilo minulé vedení města výpověď nájemní smlouvy s FC Vysočina.

 

 Nespokojenost s nízkými nájmy stála za výpovědí nájemní smlouvy mezi FC Vysočina a městem Jihlava. Fotbalisté dosud platí za velký stadion v Jiráskově ulici 200 tisíc a za malý Na Stoupách 10 tisíc ročně. Tříměsíční výpověď běží od 23. září, podle radnice má tento krok pouze popohnat klub k přípravě nové smlouvy s vyšším nájmem.

 

 „Je to směšná částka: oba stadiony FC totiž pronajímá dalším subjektům, Na Stoupách až za milion ročně. Kromě toho má reklamy za 17 milionů umístěné na objektu, který je městským majetkem," říká radní Erich Janderka (ODS), který ještě v předchozí radě města problém otevřel. „Město dalo do stadionu 180 milionů, ročně FC dotuje šesti miliony a když prodají hráče za 45 milionů, nevidí z toho nic. To je správné hospodaření?" diví se. 

 

 Tiskový mluvčí FC Vysočina Miroslav Fuks uvádí, že celou záležitost řeší nyní klubem oslovení právníci, a proto se zatím k věci nechce vyjadřovat. Magistrát tvrdí, že cílem výpovědi není „vystrnadit" fotbal z Jihlavy, ale nastavit takovou smlouvu, aby nemohlo být město nařčeno se špatného hospodaření s penězi - výši nájmu by měl stanovit nezávislý odhadce.

 

 Od FC Vysočina je podle Janderky nejvíc nefér, že stadion Na Stoupách pronajímá amatérským fotbalistům z oddílů malé kopané za milion korun, ale městu odvádí jen 10 tisíc. Jenže zástupci FC Vysočina se už v minulosti bránili, že kromě „holých" nájmů musí platit veškerou údržbu areálů i jejich zaměstnance, mj. včetně granulátu na umělou trávu a také pojištění za 250 tisíc korun. Podle údajů FC Vysočina stojí veškerý provoz obou areálů pět milionů a další milion z městských dotací jde na podporu mládežnického týmu.

Diskuze k článku

Nový komentář

:)
Nejlepší by bylo kdyby si PSJ odstěhovalo fotbal někam jinam. Nejlépe na svůj stadion. Na tomhle se stejně dlouhodobě fotbal nedá hrát. Je to jen a jen utopie. Navíc by mělo vedení PSJ přemýšlet proč taková srandovní tribuna stála pomalu 200 miliónů.
Daňový soumar | 2010-11-01 14:29:40 | Reagovat
soudruzi z ODS
ODS a p. Janderka, daňový soumar je z vás na blití... soudruzi z ODS umí akorát tunelovat a hrabat a hrabat. Fotbal a hokej a to na nejvyšší úrovni patří do krajského města..
občan Jihlavy | 2010-11-01 18:08:26 | Reagovat
Patří ? :)) Tak si ho zaplať !! Proč se na tom mají podílet veřejné rozpočty ? A o tunelování bych mluvil zrovna v souvislosti s výstavbou sranda tribuny. :))
Daňový soumar | 2010-11-01 19:40:00 | Reagovat
Občane Jihlavy, viděl jste někdy fotbal na nejvyšší úrovni? Aby se tu hrál, tak by se musel nejdřív najít bohatý bláznivý sponzor, který by peníze do fotbalu dával, ne na něm profitoval, jak se to děje teď. Pan Janderka má k věci zdravý přístup, jen aby to nedopadlo způsobem, že si FC Vysocina doplatí na nájemném 10 tísíc ročně a za to dostane vyhřívaný trávník za 20 melounů. Jinak ti občane přeji, abyste to konečně společně zvládli.:-)))
pozorovatel | 2010-11-02 05:24:55 | Reagovat
Ano, p. Janderka má zdravý přístup a souhlasím s jeho argumentací, jen aby ho ta argumentace nestála "hlavu", stejně jako p. Vovsíka, na kterého byla podniknuta politická řezničina, možná náhodou v době, kdy začal šlapat na paty FC Vysočině a byl kandidát na primátora ... a to se nechci p. Vovsíka zastávat, páč s jeho postoji v mnoha věcech nesouhlasím.
občan jihlavský  | 2010-11-02 06:40:23 | Reagovat
Vy máte pocit, že současní vlastníci klubu na fotbalu profitují? Vždyť rozpočet tohoto klubu je kolem 45 mil. Kč ročně, které musí zajistit právě vlastníci! Buď ze strany reklamních partnerů nebo z vlastní kapsy. Ano, město dává 6 mil. Kč (co vím, tak kryjí náklady na mládež a stadióny, které se celkem blíží 12 mil. Kč), za což mu patří velký dík. Pořád je to relativně málo vzhledem k tomu, jak kvalitně klub pracuje a že skutečně do I. ligy směřuje. Vrcholový sport by prostě měl do krajského města patřit!
Pavel | 2010-11-02 08:53:25 | Reagovat
Tak ať si najdou sponzora, protože já je nechci sponzorovat ze svých daní!
Kk | 2010-11-02 23:22:44 | Reagovat
Realita je taková, že tento stadión splňuje parametry pro nejvyšší soutěž. Tudíž se na něm vrcholový fotbal hrát dá. Je dost reálné, že se tady společně brzy nejvyšší soutěže dočkáme. Mimochodem, jsme jediný kraj v republice, který nemá I. ligu fotbalu nebo hokeje, což je určitě škoda. A fotbal k ní má na Vysočině zejména díky dlouholetým investicím PSJ rozhodně blíže, než hokej. Navíc náklady na fotbal jsou nižší, než na hokej.
Pavel | 2010-11-02 08:48:24 | Reagovat
u spojení "díky dlouholetým investicím PSJ" jsem se opravdu zasmál... jestli opravdu věříte tomu, že PSJ investuje do FC Vysočiny??? tak jen proto, aby ji FC Vysočina odvedla zpět odpovídající zisk. A rozepisovat se o tom, že stavba tribuny byla výrazně předražena a tím si město u PSJ předplatilo podporu FC Vysočiny nemá cenu. A mimochodem stadion určitě nesplňuje parametry nejvyšší soutěže, pro ty bude potřeba znovu nalít desetimilionky z rozpočtu města že p. primátore?, vždyť je to přeci majetek města!!! a že je fotbal levnější než hokej?? nevím, ale rozpočet Dukly je menší než Vysočiny a celkem o dost, tak kde asi bude zakopaný pes??
občan jihlavský | 2010-11-02 09:04:57 | Reagovat
Vaše paranoidní komentáře jsou k smíchu. Je vidět, že nemáte dostatek informací. Vaše škoda.
Pavel | 2010-11-02 09:10:50 | Reagovat
nedostatek informací?? a kde se dají sehnat ty správné informace?? A co část vedení radnice, které vidí problémy ve financování Vysočiny, ti také nemají správné informace?? A co interní audit radnice, který velice kriticky napadá současný stav podpory města Vysočinou, ti také nemají správné informace?? Ještě že jsou lidé, kteří je mají a nám neznalým řeknou tu správnou pravdu. A jen dovětek, já jsem velice rád, že v Jihlavě funguje FC Vysočina, je to pro město velikým přínosem a určitě si zaslouží podporu, ale to neznamená, že se budou vytvářet rozdílná pravidla pro ty "vyvolené" a pro ostatní.
občan jihlavský | 2010-11-02 09:20:31 | Reagovat
Kde berete ?
Vážení Vy tu zde mluvíte o tunelování a předražené zakázce, tak když máte informace co to jasně potvrzují, tak je Vaše občanská povinnost podat tresní oznámení a pokud to neučiníte, tak mlčte.
čtenář | 2010-11-02 09:45:47 | Reagovat
Vážený Erichu Janderko z ODS,takto by mohl argumentovat každý daňový poplatník.Možná by bylo zajímavé poslechnout si vaše odpovědi.
Venca | 2010-11-01 14:50:00 | Reagovat
Fotbal je "fenomén?", ale především v této podobě již nejde o sport v pojetí neziskovek a občanských sdružení, ale především o byznys. Připomínám, že FC Vysočina je akciová společnost, která je zřízena za účelem ZISKU, nejedná se tedy o organizaci, jejíž cílem je zdravá občanská společnost. Zkuste se podívat na hospodaření a docela zajímavé je, že mzdové prostředky FC Vysočiny tvoří přes 50% celkových nákladů, tedy řádově desetimiliony Kč. Jo, jo, docela zajímavé, že město podporuje z veřejných zdrojů 6 mil. soukromého podnikatele... a ještě mu staví stadiony za stamiliony...
občan jihlavský | 2010-11-01 15:17:14 | Reagovat
Jo, to stojí za zamyšlení...
Kozel | 2010-11-01 20:55:59 | Reagovat
Stadión.
Stadión na Jiráskové byl vždy výmysl pánů příchozích z Brna.Ten nesmysl co tam vyrostl, myslím tím nejen novou tribunu, ale i rádoby VIP tribunku spojující dva objekty naproti staré hlavní tribuně, je akorát k smíchu.Za tyto peníze vražené převážně do nové zadní tribuny, mohl být raději postaven malý útulný stadión na Modetě, ale to někdo nechtěl a tak dnes slyšíme nářky domácích fanoušku, jak na se na fotbal nedá koukat zezadu a hostujících fanoušků, kteří si stěžují na to, že v sektoru pro hosty je třeba si vzít s sebou dalekohled...a k tomu třeba i problém s parkováním atd..
Lukáš | 2010-11-01 21:54:32 | Reagovat
Buďme rádi alespoň za tento stadión, který je daní postupným investicím. Dnes splňuje požadavky na ligu.
Pavel | 2010-11-02 08:55:12 | Reagovat
Opakuji - vy máte pocit, že současní vlastníci klubu na fotbalu profitují? Vždyť rozpočet tohoto klubu je kolem 45 mil. Kč ročně, které musí zajistit právě vlastníci! Buď ze strany reklamních partnerů nebo z vlastní kapsy. Ano, město dává 6 mil. Kč (co vím, tak kryjí náklady na mládež a stadióny, které se celkem blíží 12 mil. Kč), za což mu patří velký dík. Pořád je to relativně málo vzhledem k tomu, jak kvalitně klub pracuje a že skutečně do I. ligy směřuje. Vrcholový sport by prostě měl do krajského města patřit!
Pavel | 2010-11-02 08:54:11 | Reagovat
Když FC Jihlava omylem vystoupala do Extraligy, každý domácí zápas znamenal nasazení policie, snahu zabránit extremismu a vandalismu. To vše pro podporu soukromého podnikání a nadstandartních výdělků. Kdyby totéž vyžadovaly koncerty, divadelní představení a jiné kulturní akce, asi by se daňoví poplatníci nedoplatili. Ale 1500 řvounů, hulvátů a vandalů politikové vnímají daleko citlivěji, než desetisíce slušných a kulturních lidí.
Divadelní divák | 2010-11-01 21:44:19 | Reagovat
ty že jsi kulturní?
Kulturní člověk by se nesnížil k podobně hloupým výčitkám. Pokud by chtěl komentovat sportovní dění kterému nerozumí, tak by si zjistil základní fakta. Jako například to, že Extraliga fotbalu nikdy v této zemi neexistovala.
Petr | 2010-11-02 10:13:01 | Reagovat
Je mi úplně jedno, jak se první fotbalová liga nazývá, ale fotbal nemá s kulturou nic společného. Fotbal znám jenom díky dobytkům, kteří chlastají po vlacích, ničí autobusy a trolejbusy, házejí po cestujících dlažební kostky, rvou se v hospodách a řvou na ulicích. Je to zábava pro lúzu, která chce jenom chléb a hry. Bohužel páni politikové jsou taky lúza, a tak komunikují jenom s lúzou. A bohužel, kolem té sportovní spodiny se točí nejvetší prachy. A zákon je na vandaly krátký.
Divadelní divák | 2010-11-02 17:58:43 | Reagovat
Doporučuji procitnout ze stereotypů, které vám servíruje TV Nova (a těžko v poslední době hledá příklady...), a na fotbal někdy zajít. Třeba budete příjemně překvapen a zažijete trochu vzrušení!
Pavel | 2010-11-02 20:19:19 | Reagovat
Vzrušení jsem zažil cestou ve vlaku se skalními fotbalovými fanoušky. Ve vagónu se válely vypité lahve, na podlaze byly vylité hektolitry piva a my obyčejní cestující jsme neměli kam utéct. To jsem měl strach o život. Průvodčí se schovali, na nádraží pak hlídkovali policisté se psy. Dalo nám práci dokázat, že k té přiopilé bandě milovníků sportu nepatříme. A kolik ty policejní manévry stály daňové poplatníky? Od té doby nikdy necestuju vlakem, když se hraje ta vaše liga! Jestli jste nikdy nebyl v divadle a baví vás v nějakém stádu jenom řvát, chlastat a dívat se na ubožáky, co se honí za balónem, když světová úroveň je o vesmírný skok dál, tak je mi vás upřímně líto. Světoví jsme jenom v aktivitě rowdies, ale Srbsko ještě musíme dohnat, to chápu. My Slované musíme dokázat Italům, že sportu zdar a fotbalu zvlášť.
Divadelní divák | 2010-11-02 22:54:53 | Reagovat
Jdi do divadla!
luui | 2010-11-03 10:02:55 | Reagovat
Rád, a Ty zase jezdi na fotbal dobytčákem a ne mezi slušnými lidmi!
Divadelní divák | 2010-11-03 17:55:08 | Reagovat
:o) děkuji, nemusím, mám to přes ulici, takže dojdu... Vám bych ale pane, pokud to neurazí vaše kultuturní jemnocity, rád sdělil, že ze všech zde diskutujících se právě Vy chováte nejméně kulturně a nejvíce agresivně, možná by Vám prospělo vybít nahromaděné emoce sportem, nebo si aspoň zdravě zajít zafandit, nebo Vy spíše, pěkně od plic zanadávat na fotbal... Hezký den :o)
luui | 2010-11-04 08:44:39 | Reagovat
Nepotřebuji si vybíjet nahromaděné emoce sportem, protože mám krásné práce nad hlavu a nevím kam dřív. Nahromadí se mi emoce pouze, když se setkám s fotbalovými fanoušky. Bez řvaní, pískání, házení dělobuchů, rvaček a házení předmětů na hřiště se při svém poklidném způsobu života naprosto obejdu. Vadí mi jenom to, že musím schovávat auto někam jinam, když se hraje liga, abych o něho nepřišel.
Divadelní divák | 2010-11-04 16:20:38 | Reagovat
Dnešní večerní zprávy: fotbaloví gauneři řádili na dvou stadionech, policistí měli manévry, platí to daňoví poplatníci. Byli zranění policisté. Horácké divadlo hraje skoro každý den, aniž by potřebovalo podobné aféry. Zastavte tok peněz do fotbalu a dejte je na kulturu. Tento zdivočelý národ by totiž aspoň minimum kulturuní úrovně potřeboval. Fotbalisti ať si žijou za to, co se vybere na vstupném. Spadneme tím sice na úropveň San Marina, ale tam Ti kluci opravdu žijou pro fotbal a ne pro prachy. Já odmítám platit ze svých daní peníze na zábavu gaunerům, co se baví házením slzného plynu, rvačkami a podobnou adrenalinovou zábavou.
Divadelní divák | 2010-11-07 19:10:23 | Reagovat
Fotbal
Fotbal v Jihlavě má jiné problémy, než stadion FC Vysočina. Pod vedením pánů Vrzáčků to jde od deseti k pěti. Když vidím jak hráč dostane ČK, pak zařve na sudího, že jestli to bude v zápisu o utkání , tak ho podřízne, a opravdu se to v zápise neobjeví tak to už něco asi znamená. Když činovník toho samého mužstva hodí praporek po rozhodčím, a to se v zápisu objeví, tak se stejně nic neděje. Za totéž mužstvo nastupuje kdo chce a sudí to toleruje, protože má strach. Vrcholem všeho je pak hromadná bitka tuto sobotu pod dohledem ,prý taky, rozhodčího Koudelky v Puklicích. Jen ta policie přijela s křížkem po funuse. Pak se všichni divte, že tu bují rasismus a ČMFS prý proti tomu bojuje. To je spíš vtipný
agar71 | 2010-11-01 22:12:53 | Reagovat
Meleš všechno dohromady ... tady je článek o FCV a ty přijdeš s blábolem o Puklicích.
Lufa | 2010-11-02 19:29:19 | Reagovat
Ten článek je o fotbale v Jihlavě.
agar71 | 2010-11-02 20:04:18 | Reagovat
ještě k poslední větě článku... celou dobu slýchám, že z města jde 5 mil. na mládež a 1 mil. na provoz stadionů?? tak nevím, jestli je chyba v článku, kde je to naopak, nebo nám radnice lhala??
občan jihlavský | 2010-11-02 08:08:10 | Reagovat
jedině DUKLA
PSJ by mělo předat své finance do Dukly,..na tu chodí lidi a Jihlava byla, je a bude hokejové město...fotbal se tu nechytnul a nějaké postupové ambice se stávají utopií!MSFL na stadioně na ul. jiráskově by byla odpovídající!
Hokejfanda | 2010-11-02 08:26:53 | Reagovat
Zkuste tedy přijít za majiteli PSJ, aby po 15ti letech systematické podpory fotbalu přešli výhradně na jiný sport... Takovými výroky zesměšňujete rozumné fanoušky Dukly. Buďte rád, že tady vůbec taková firma je, která do sportu (ale i do kultury, charity apod.) dává tolik peněz. Osatní firmy na Vysočině ji v tomto směru nesahají ani po pás. Přitom PSJ většinu staveb dělá mimo náš kraj.
Pavel | 2010-11-02 09:00:24 | Reagovat
Máte pravdu. Hokejoví fanoušci byli vždycky slušnější, než ti fotbaloví a hokej poskytuje přitom daleko dynamičtější zábavu a správné sportovní vzrušení, než nudná kopaná.
Hokejfanda | 2010-11-04 16:23:07 | Reagovat
Ano, město dává 6 mil. Kč., ze kterých částečně kryjí náklady na mládež a stadióny, které se celkem blíží 12 mil. Kč ročně. Pořád je to relativně málo vzhledem k tomu, jak kvalitně klub pracuje, že je jeho rozpočet kolem 45 mil. Kč a že skutečně do I. ligy směřuje. Vrcholový sport by prostě měl do krajského města patřit!
Pavel | 2010-11-02 08:57:01 | Reagovat
ještě jeden údaj. Rozpočet Vysočiny na mládež v roce 2010 cca 13 mil na 250 dětí a mládeže. Víte že to je náklad 52 000 Kč na jednoho hráče?? Jestli se pohybujete ve sportovním prostředí, musí Vám tato částka připadat velice podivná? A to nemluvím o tom, že skoro polovina těchto hráčů není z Jihlavy, ale z klubů celého kraje!! Tohle už není sport, ale byznys a ten by neměl být podporován takto výrazně z veřejných zdrojů.
občan jihlavský | 2010-11-02 09:31:53 | Reagovat
No, a zase nemáte správné info. Náklady čistě na mládež, což je juniorka, dorost, ženy, juniorky, žáci, přípravka (celkem cca 350 hráčů a hráček) činí cca 7 milionů. Počítám, že v tom jsou i náklady na jeich trenéry, dopravu, oblečení, zápasy, soustředění atd.
Pavel | 2010-11-02 10:00:44 | Reagovat
nezlobte se, ale já mám správné informace, dokonce černé na bílém... celkový rozpočet "výchovného procesu mládeže a správy letních stadionů" je cca 14,5 mil Kč. A z toho Vašeho seznamu si vyškrtněte juniorské kategorie a ženy, to jsou kategorie nad 18 let a ty nejsou součástí tohoto rozpočtu.
občan jihlavský | 2010-11-02 10:14:36 | Reagovat
Pane Pavle, Vy jste p.Vaculík nebo frajle Vaculíková, nebo mluvka Fuks? Vase argumenty jsou smesne.PSJ jen vyuziva toho, ze p.Vymazal padl pred 3 lety na zadek, kdyz se poprve potkal s milionarem, pan ucitel, a ted neda na PSJ a rodinu Vaculikovu dopustit.Je to smesne, akcionar fotbalu z Holandska je tunel rodiny Vaculíkovy a ještě lžou městu - žebrají na městě 6 mil.ročně na mládež a stadiony, a pak pronajímají sami např.malé kopané hřiště klidně za 350.000 ročně. No a pak prodají mladého hráče, vychovaného za peníze města! - naposledy Vydru, za kterého dostali celkem 35 mil.Kč, kde jsou???? V FC Vysočina neexistuje žádné oddělené účetnictví na dotace a mládež, jako v Dukle atd. On některé skutečnosti dobře popsal i vyhozená pan Urban
taky jihlavak | 2010-11-02 10:55:22 | Reagovat
Ano, jsem jejich příbuzný. Chachacha))))
Pavel | 2010-11-02 14:50:24 | Reagovat
Města nemají mít s vrcholovým sportem nic společného
Stát má dávat peníze do reprezentace, obce do mládeže a rekreačního sportu dospělých i seniorů. Toť vše! Vím, že se to lehce řekne a hůře udělá. Tlaky místních sportovních fandů jsou obrovské, ale z tohoto základního postoje by se mělo vycházet.
Tomáš Fejfar | 2010-11-02 09:13:09 | Reagovat
Ano, máte pravdu že ....
by stát měl dávat peníze do sportu. Ale pokud je stát v takových sračkách jako ten náš, tak buďme rádi že to dělá alespoň město. Pořád je lepší cpát 6 mega do fotbalu než aby třeba 200 capartů , co tam nyní hrajou,hulilo někde v parku
Lufa | 2010-11-02 19:34:10 | Reagovat
Jestli je něco špatně,
tak to, že stadiony jsou sice městské, ale spravuje je FC Vysočina. Fotbalový klub je tady od toho, aby se staral o fotbal. Starost o údržbu stadionů, jejich pronájem FC Vysočině nebo komukoliv jinému by měla být města nebo jím řízené organizace. Fotbalisti by měli platit nějaký nájem, který by byl případně dotován žákovským družstvům. Mužská profesionální družstva by si prachy na svůj provoz měla shánět prostřednictvím svého majitele z reklam, sponzorů atd. Takhle by to bylo čisté a šmytec.
Standa | 2010-11-02 09:46:21 | Reagovat
Průmysláci
jsou hlavně nebožáci, kteří by bez veřejných zakázek a korupce skončili v propadlišti dějin. To co v Jihlavě předvádí je jen pro hodně silné žaludky a lidi s IQ pod 80. Tribuna,City Park,příprava výstavby druhé ledové plochy atd. atd..
Daňový soumar | 2010-11-02 10:49:43 | Reagovat
Promiňte, ale jste totálně mimo. Zkuste si o PSJ (mimochodem, to s výrazem "Průmyslováci" nemá vůbec nic společného) zjistit něco navíc. Doporučuji jejich web a zde např. Výroční zprávy za poslední 3 roky - viz. http://www.psj.cz/o-spolecnosti/vyrocni-zpravy/. Zde mimo jiné najdete i procentuelni rozdělení jejich zakázek. Co sem se dočetl, tak pro stát, města a kraje dělali v roce 2009 jen 10% zakázek. Staví z 90% pro privát. Tam asi vámi tolik oblíbená korupce příliš nekvete.
Pavel | 2010-11-02 14:49:38 | Reagovat
Tak ještě zkuste zjistit kolik soukromých investic bylo stavěno za pomoci peněz z dotací a kolik jich bylo podobných jako slavný CP.
Daňový soumar | 2010-11-02 14:59:24 | Reagovat
Proboha, proč bych to jako měl zjišťovat? Podívejte se na jejich reference. To je prostě jihlavská malost a závist, že se nějaké firmě prakticky od nuly podařilo výrazně prorazit za humnami. Nehledě na to, že v tomto kraji dělají také jen cca 10% (zase to najdete ve výročce), přitom drtivou většinu sponzoringu cpou do Jihlavy. Je v našem kraji jiná firma, která by do sponzoringu a charity dávala více? Zkuste je jmenovat!
Pavel | 2010-11-02 15:08:34 | Reagovat
já bych řekl, že jiné firmy sponzorují věci které nejsou tak vidět jako např. fotbal. Pro PSJ je to možná levnější než platit médiím za reklamu. A nemalou měrou se jim na tom podílí město. Pro mě za mě ať si celý ten ansábl fotbalistů sbalí a jdou s ním k šípku. Na kvalitu mého života a kvalitu života mé rodiny to nebude mít absolutně žádný vliv. Navíc Vás možná bude zajímat, že Jihlavská PSJ je zhruba týden v insolvenčním řízení. Takže o úspěšné firmě bych tady rozhodně neplácal nesmysly.
Daňový soumar | 2010-11-02 19:37:59 | Reagovat
chtělo by to aktualní info:D:D:D http://www.psj.cz/infocentrum/tiskove-zpravy/krajsky-soud-odmitl-insolvencni-navrh-vuci-psj/
čtenář | 2010-11-02 19:55:04 | Reagovat
:) Podívejte se na obchodní rejstřík : Insolvenční řízení bylo zahájeno na základě vyhlášky Krajského soudu v Brně č.j. KSBR 37 INS 12398/2010-A-2 ze dne 22.10.2010. Účinky zahájení insolvenčního řízení nastaly dne 22.10.2010 v 9:24 hodin
Daňový soumar | 2010-11-02 20:03:28 | Reagovat
A které firmy ty méně viditelné věci podporují? Buďte konkrétní! Co na různých akcích vidím, tak je mi jasné, že PSJ rozhodně nepodporuje jen fotbal! Podporuje i množství neviditelných akcí. V tomto směru v regionu PSJ s velkým odstupem sekunduje možná tak Ježek. Ještě k insolvenci na PSJ a vašim "důkazům" - doporučuji zde - https://isir.justice.cz/isir/common/index.do - zadat PSJ a prostudovat výsledky!
Pavel | 2010-11-02 20:15:29 | Reagovat
:) Ano je v insolvenčním řizení ;). Pokud po mě chcete vyjmenovat všechny firmy budu je tady vypisovat až do rána, namátkou Bosch,Konospan,Moravské kovárny,Jipocar atd.,atd..
Daňový soumar | 2010-11-02 20:41:40 | Reagovat
Šikanózní insolvenční návrh ze strany jednoho zoufalce byl odmítnut. Ano, ten se teď ještě může odvolat, jestli čtu správně. A k těm firmám - chtěl jsem jmenovat firmy, které se oblasti sponzoringu a charity přibližují PSJ. O tomto bohužel něco vím, když sháním sponzory na naše kulturní projekty. V Jihlavě velké firmy nepodporují nic a nebo hodně málo.
Pavel | 2010-11-02 20:54:51 | Reagovat
Tak se jděte zeptat např. do nemocnice, na jihlavskou charitu, malou kopanou, atd. atd., Je rozdíl vlastnit profesionální fotbalový klub a být tím pádem viditelný. Tady je přesně vidět účinek takto vynaložených peněz. Můžete mi jmenovat koho mimo fotbalu a nyní i hokeje (v době kdy se asi bude stavět nová hala pro hokej) sponzoruje PSJ ?
Daňový soumar | 2010-11-02 21:01:39 | Reagovat
Jen fotbal a hokej bude celkem kolem 20 milionů. Dále jsem si dal tu práci a našel jsem něco na webu PSJ a přes Google. Takže PSJ (asi) sponzoruje Dětské centrum Jihlava, tenis v Jihlavě, hokej v Ledči nad Sázavou, fotbal v Pelhřimově, Prázdniny v Telči, akce kolem Havířů, nějaké projekty kraje Vysočina, Mezinárodní festival dokumentárního filmu, dechovky v Dolní Cerekvi, nějaké akce v DKO Jihlava, má vlastní Nadaci Jindřicha a Ičky Waldezových a má kuželkářský klub KK PSJ Jihlava. Dále podporuje některé velké akce v Praze, ale o ty tady nejde.
Pavel | 2010-11-02 21:16:41 | Reagovat
Sponzoring fotbalu ? Vždyť ten klub vlastní. Kdo jiný by to měl platit ? :) Až se postaví nová hala tak na 1000 % hokej dál podporovat nebudou. :)
Daňový soumar | 2010-11-02 22:02:12 | Reagovat
Nemám vůči vám slov a končím své reakce. Beztak to nemá smysl.
Pavel | 2010-11-02 22:08:02 | Reagovat
Pane Pavle, Vy jste opravdu magor placený PSJ, to jediné může omlouvat Vaše názory!!!
taky jihlavak | 2010-11-03 00:00:59 | Reagovat
Každý soudí ostatní podle sebe:-) jsem velice rád, že vím jak uvažujete:P
čtenář | 2010-11-02 22:49:32 | Reagovat
pro soumara...
Vážený,vaše komentáře pozoruji už delší dobu a musím vám říci že tak negativního a hloupého člověka jsem už dlouho neviděl. VYSOČINA FOREVER!!!!
fanda | 2010-11-04 08:13:08 | Reagovat
pro fandu
Ne nadarmo ho před nedávnem někdo přejmenoval na Daňového Imbecila.
asdf | 2010-11-06 19:28:20 | Reagovat
Je nutné aby se ukončilo dlouholeté propojení firmy PSJ a komunální politiky v Jihlavě ! Pak by nevznikali kauzy kolem Stadionu.

 Dětské centrum Jihlava - Ing. Libor Joukl, náměstek hejtmana Kraje Vysočina ČSSD
tenis v Jihlavě - ODS Jihlava
 Prázdniny v Telči, akce kolem Havířů - Ing. Milan Kolář, Krásná Jihlava
Mezinárodní festival dokumentárního filmu - MgA. Marek Hovorka, TOP 09
atd.

 
Martin Paclík | 2014-01-15 19:36:29 | Reagovat
Spadněte z hrušky
Nevím, zda komentátoři navštěvují fotbalová utkání nebo ne, ale z reakcí tuším, že nikoli. Já rád chodím za zábavou jak na hokej, tak i na fotbal, a to i se svými dětmi. Profesionální sport je především bezednou studnou na peníze a přiznávám, že moc nechápu motiv soukromých firem vlastnících sportovní kluby, jelikož vytvořit zisk jde těžko (i když je to akciovka). Město Jihlava by mělo být rádo, že tady je soukromý subjekt, který se o nejpopulárnější sport stará a nemusí do něj cpát takové finance jako do hokeje, kde se již přes 10 let hledá potencionální majitel. Vůbec bych se nedivil negativní reakci PSJ, jelikož ze strany městských zástupců je to již několikátý protiúder (např.potenciální kupci ze Slovenska atd.). Město se musí chovat jako správný hospodář (doufejme, že si to pan Janderka uvědomuje i ve vztahu k městským zakázkám), ale možná by to chtělo více ochoty jednat a ne hned výpověď. To už tady jednou bylo (sjezdovka Šacberk). Doufám jenom, že tato akce neodradí PSJ od dalšího zájmu o fotbal a já budu moci být hrdým fanouškem FC Vysočina i Dukla Jihlava.
Dzavoronok | 2010-11-02 12:06:43 | Reagovat
Do Jihlavy jsme jezdili před lety na hokej,ano byla hokejová a doufám,že se opět dostane znovu na vrchol.Dejte však šanci také fotbalu u vás,buďte hrdi,že máte krásný fotbalový stadion,který kdyby se dostavěl za pomoci vás všech bude pýchou města. Spory které v Jihlavě nyní vedete,nemají patrně se sportem jako takovým co dělat. Působí to jako problém,který vznikl již dávno a někde jinde.Vyřešte tento spor,jako rozumní lidé a najdete společný cíl.Dejte šanci vašemu klubu dostat se nahoru,vždyť jeho úspěch proslaví hlavně vaše MĚSTO. Popovídat o nájmu a smlouvách si můžete přece později, v klidu a bez emocí. Alespoň tak,by jednal každý zdravě přemýšlející radní.
Víchy | 2010-11-02 20:34:37 | Reagovat
Řešení...
Myslím, že by bylo rozumné zvednout nájem za stadióny a zrušit dotaci 6 mil. od města, současně by se však město samo mělo postarat o provoz, pojištění a údržbu těchto stadiónů, což je bude stát cca. právě těch 6 milionů, které s tak těžkým srdcem do fotbalu dává, navíc s ohledem ke zvýšenému nájmu by město mělo zajistit adekvátní úroveň a rozvoj zmíněných stadionů, vybudovat vyhřívaný a zavlažovaný trávník a novou tribunu... Takto bude zajištěno správné hospodaření města po kterém p.Janderka volá a věc vyřešena k oboustranné spokojenosti... Milcům kultury bych rád připomněl, že i jim město obnovilo jejich stánek, Horácké Divadlo, a žádný fotbalový fanoušek tady nenaříkal co že to stálo peněz...
luui | 2010-11-03 10:15:37 | Reagovat
A kdo na tu novou tribunu bude chodit? By tam museli namontovat sedačky tvarem připomínající diváka, aby nebylo tak opticky prázdno.
technická | 2010-11-03 15:13:27 | Reagovat
akciová spol.
Pokud vím je FC Vysočina akciovkou. Vlastní ji PSJ, Ježek (pivovar), město Jihlava. Takže se vlastně jedná o spor akcionářů.
agar71 | 2010-11-03 15:24:54 | Reagovat
Policie zasahuje i v Jihlavě
Je nutné aby se ukončilo dlouholeté propojení firmy PSJ a komunální politiky v Jihlavě ! Pak by nevznikali kauzy kolem Stadionu.

Protikorupční policie prohledává i sídlo stavební firmy PSJ. Akce souvisí se zásahem v České exportní bance a zakázkami v Rusku.
Mluvčí společnosti Miroslav Fuks uvedl, že si policie vyžádala informace a dokumentaci k vybraným obchodním případům, ve kterých PSJ vystupovala v pozici generálního dodavatele stavebních prací.
"Naše společnost požadované dokumenty a informace poskytla. Z dosud získaných informací je naší společnosti známo, že vyžádané materiály údajně souvisí s činností České exportní banky," řekl Fuks.
Firma s exportní bankou i pojišťovnou EGAP úzce spolupracovala. Loni v červenci například PSJ dokončila výstavbu závodu na OSB desky v ruském Petrozavodsku. "Na financování díla se podílela Česká exportní banka ve spolupráci s Exportní garanční a pojišťovací společností (EGAP)," stojí v tiskové zprávě společnosti. Není to přitom jediná vzájemná spolupráce.
Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/protikorupcni-zasahuje-v-ceske-exportni-bance-fq6-/krimi.aspx?c=A140115_092004_krimi_cen
Martin Paclík | 2014-01-15 18:41:46 | Reagovat
Reklama
17.05.2024 AktualityZ babiččiných peněz dali už 100 milionů

O dotační program Oprav dům po babičce, který lidem usnadňuje opravu staršího rodinného domu a umožňuje vytvořit energeticky úsporné bydlení, je velký zájem. V rámci celého Česka ...

Komentáře (0)
17.05.2024 AktualityBeseda: Lidem vadí jednosměrka ve Fibišce

„Není to předvolební agitka,“ upozornil hned na počátku její pořadatel a moderátor v jedné osobě David Pik, jihlavský redaktor televize Nova. Prostřednictvím sociálních sítí na sváteční ...

Komentáře (0)
17.05.2024 AktualityPotápěči vytáhli z rybníka mrtvolu

Až nařízená pitva určí přesnou příčinu smrti muže (45), jehož tělo bez známek života objevili na hladině Zámeckého rybníka v Horní Cerekvi na Pelhřimovsku. O případu informovala ...

Komentáře (0)
16.05.2024 AktualityNa střední školy se na Vysočině dostali z devátých tříd téměř všichni

Do prvních ročníků středních škol se na Vysočině hlásilo 4722 žáků devátých tříd základních škol. Přijatých bylo přes 97,4 procenta z nich. Po Ústeckém kraji je to druhé nejvyšší ...

Komentáře (0)
16.05.2024 AktualityV Jihlavě bude zavřený starý Brněnský most u zoo, opravy budou stát 33 milionů

V Jihlavě bude od pondělí zavřený starý Brněnský most v údolí Jihlávky blízko zoologické zahrady. Jeho opravy budou stát zhruba 33 milionů korun, práce by měly skončit v polovině letošního ...

Komentáře (0)
15.05.2024 AktualityDalší část obchvatu Jihlavy dotuje stát kvůli Dukovanům

Další část silničního obchvatu Jihlavy bude stát 277 milionů korun bez daně. Zakázku pro kraj zajistí konsorcium firem MI Roads a IMOS Brno. Na tuto stavbu a na obchvat města Brtnice dá ...

Komentáře (0)
15.05.2024 AktualityHeulosem ve čtvrtek proběhnou světlušky

Noční běh pro Světlušku se v Jihlavě uskuteční 16. května. Veškerý výtěžek ze startovného půjde projektu Nadačního fondu Českého rozhlasu, který pomáhá těžce zrakově postiženým. ...

Komentáře (0)
16.05.2024 AktualityNa sjezdu z dálnice staví obří kruháč

Původní podoba křížení silnice I/38 a dálnice D1 na exitu 112 v Jihlavě - Pávově je od pátečního rána minulého týdne historií. Dělníci frekventovanou a podle analytiků dopravní nehodovosti ...

Komentáře (0)
16.05.2024 AktualityNestátní vlastníci v sobotu otevřou své lesy a představí je veřejnosti

V obecním lese v Horních Dubenkách a v lese v Jihlavě za Lyžařem se budou moci lidé v sobotu 18. května zapojit do péče o les. Obec Horní Dubenky a Správa městských lesů Jihlava se v tento ...

Komentáře (0)
16.05.2024 AktualityRadim Rovner o vandalismu: Stojí nás to neskutečné peníze

Miliony cestujících, nové vozy, ale i problémy s vandalismem. To jsou tři velké výzvy pro jihlavský dopravní podnik (DP). Ředitel DP Radim Rovner na tiskové konferenci novinářům oznámil, ...

Komentáře (0)
15.05.2024 AktualityPřed povodní má Jestřebí ochránit obří poldr za desítky milionů korun

S blížícím se začátkem června si obyvatelé místní části Brtnice připomenou šest let od bleskové povodně, která bortila zídky, odnesla osobní auto, vyvrátila dopravní značení a voda ...

Komentáře (0)
15.05.2024 AktualityOd mala mě televizní soutěže bavily

Martin Pašek z Třebíče uspěl v populární televizní soutěži Superlov. Ukázal velké znalosti a po zásluze si domů odnesl poměrně vysokou částku peněz. Hlásil jste se rovnou do ...

Komentáře (0)

Reklama
© 2007 Parola s.r.o. - užití obsahu včetně převzetí článku bez písemného souhlasu Paroly spol s r. o. je zakázáno. Výroba www stránek a eshopů
S-Rank (www.seznam.cz) www.i-asap.net