Reklama
Dnes je neděle 05.05.2024     svátek má Klaudie

Zlomili jí nos, když na jihlavském hřišti bránila děti


3.9.2010 Aktuality/Komentáře (196), autor:
admin

 

 Na dětském hřišti v jihlavské čtvrti Horní Kosov se ve středu odehrál incident, který skončil fyzickým napadením. Není to první případ v této lokalitě.

 

 „Hrála jsem si na hřišti v Halasově ulici se svým dítětem a dítětem sousedky. Přišla skupinka Romů ve věku kolem osmi let a začali na nás a další tři děti házet kameny. Když jsem je napomenula, začali přede mnou naschvál plivat," popisuje incident paní Jitka, která si z obav ze msty nepřeje uvést příjmení. Když provokace podle ní nepřestaly, řekla skupince, ať odejde. Ta se prý vzdálila a začala paní Jitce vyhrožovat, že ji někdo přijde zmlátit.

 

 „Pak přišla nějaká žena a tvrdila, že jsem jí škrtila dítě z příbuzenstva. Když jsem řekla, že je to lež, začala mě mlátit, pak přiběhla starší žena a pěstí mi zlomila nos," uvedla paní Jitka, která v době uzávěrky JL ještě ležela v jihlavské nemocnici.

 

 Tento popis se shoduje s její výpovědí na obvodním oddělení jihlavské policie - ta obsahuje sdělení, že ji dvě pachatelky udeřily dlaní do obličeje, tahaly za vlasy a kopaly do celého těla. „Policie událost šetří jako přečin výtržnictví a přečin ublížení na zdraví," uvedl Miroslav Pecka z preventivně informačního oddělení jihlavské policie.

 

 Hřiště vybudovala v rámci výstavby sídliště firma Bouwfonds a pak ho asi před třemi lety předala městu. Jak potvrdili zástupci magistrátu, hřiště má všechny hrací prvky v normě. Podobný incident se odehrál po vybudování nedalekého velkého hřiště u Panského rybníka. Město po domluvě s terénním pracovníkem a policií zavedlo na hřišti tzv. garanta, který má podobné spory zejména mezi Romy a většinovou populací eliminovat.

 

 Větší hřiště mají své správce, ale jak potvrzuje mluvčí radnice Radek Tulis, jejich úkolem není řešit podobné osobní spory, ale spíše dohlížet na technický stav objektu. „Událost z Halasovy ulice je politováníhodná a oceňujeme přístup ženy, která se ozvala vůči tomu, kdo se vandalsky choval na majetku města," dodal Tulis s tím, že fyzické napadení je spíš vizitkou chování určité části obyvatel, které nepřispívá k dobrému soužití celé společnosti. Město podle něj zváží nasazení většího počtu strážníků, případně i policejních kamer. 

Diskuze k článku

Nový komentář

Policie šetří
Policie šetří a nic nevyšetří případ se odloží a pokud ne tak se to bude řešit pokutou kterou útočnice stejně nezaplatí. A kdyby náhodou došlo k soudu vyřeší to podmínka které se útočnice zasmějí. Je to všude stejné Ostrava, Brno nebo Jihlava. To kdyby to bylo naopak to by se tu hemžilo aktivisty antikonfliktními týmy ochránci lidských práv atd. Ono asi bude muset někomu lidově řečeno rupnout v bedně (viz. Bratislava)aby si konečně někdo uvědomil že je něco špatně.
Stanislav Doležal | 2010-09-03 09:11:11 | Reagovat
Něco statistiky
Romové nás stojí přibližně kolem 6 miliard ročně za přímé finanční náklady podle Světové Banky. Podle Transparency International, přijde ročně náš stát v neprůhledných zakázkách o 32 miliard Kč...http://www.transparency.cz/index.php?lan=cz&id=16&pom_id=44...Podle Zemana je to až 200 miliard ročně, to ovšem nedoložil skutečnýmí čísly.http://blisty.cz/2010/5/4/art52368.html . . http://aktualne.centrum.cz/domaci/zivot-v-cesku/clanek.phtml?id=649333 . servr Aktuálně cz. . Diskriminace Romů stojí Česko ročně miliardy korun . 18:15 | 18.10.2009 . Praha - Pokud Češi nezmění svůj přístup k romské menšině a nepomohou Romům najít si své místo, bude je to stát miliardy korun z veřejných peněz. Stejně jako v minulých letech. . Například jen za loňský rok Česko zaplatilo za Romy, kteří neměli možnost získat dostatečné vzdělání, nepracují a proto většinou jen pobírají sociální dávky, kolem šesti miliard korun. K takové sumě alespoň dospěla Světová banka.Tím, že Romové nepracují a nic neprodukují, ztratilo loni Česko zhruba 9,7 miliardy korun. Ztrátu přímých rozpočtových nákladů pak banka vyčíslila na 6,2 miliardy korun. A to je prý přitom spodní hranice odhadů. Tyto ztráty jsou důsledkem vyšší nezaměstnanosti a nižších mezd mezi sociálně vyloučenými Romy," vysvětluje ve své zprávě, kterou vypracoval pro Česko Christian Bodewig ze Světové banky. . 57% Romů v produktivním věku nemá práci nejčastěji nepracují romské ženy - 42% z nich je na mateřské dovolené a 43% nemůže najít práci . Odvody a náklady . finanční odvody průměrného Čecha - 7 688 Kč měsíčně sociální dávky průměrného Čecha - 719 Kč měsíčně finanční odvody průměrného Roma - 1 216 Kč měsíčně sociální dávky průměrného Roma - 4 517 Kč měsíčně Ztráty pro český stát (za rok 2008) . přímé finanční náklady - 6,2 mld Kč v oblasti produktivity - 9,7 mld Kč . Zdroj: Zpráva Světové banky . To se pak podle Bodewiga odráží v nižších daňových příjmech státu. Každý měsíc odvede průměrný Rom o 6 472 korun méně než průměrný Čech.Pokud nesežene práci, dostane navíc sociální dávky kolem 4,5 tisíce korun. . Jediné řešení - vzdělání Česko má podle Bodewiga jediné východisko - vložit peníze a energii do programů, které by českým Romům pomohly. Romové se podle něj musí sociálně začlenit.Osm z deseti Romů například získá jen základní vzdělání. Poměrně velká část - až 14 procent - navíc projde jen zvláštní školou. Sociální programy by proto měly podle ekonoma začít už u romských dětí ve věku od jednoho do šesti let.K podobnému závěru dospěla i Agentura Evropské unie pro základní práva. Když nedávno představila výsledky celoevropského průzkumu, vyšlo najevo, že právě v Česku mají Romové s diskriminací nejvíc zkušeností. Setkalo se s ní dokonce 64 procent Romů. To je nejvíce z celé Evropy.Diskriminace se nejvíc projevila právě v oblasti vzdělávání a zaměstnávání.Podle čerstvých údajů Ústavu pro informace ve vzdělávání se stále více než čtvrtina malých Romů vzdělává ve speciálních školách, které jsou určeny žákům s lehkým mentálním postižením. Přestože nemají žádnou mentální vadu. Většinu dětí přesunou učitelé do speciálních škol ještě během prvních dvou let školní docházky.Pokusy o pomoc zmařili politici. Tuto praxi z českých škol už před dvěma lety kritizoval i Evropský soud pro lidská práva. Rozhodl, že odsouvání romských dětí do škol pro mentálně postižené představuje nezákonnou diskriminaci. . Od roku 1989 do roku 2000 došlo v ČR ke 12 zabití romů, do dnešního dne je to již ke třicítce zabitých nebo ubitých občanů romské národnosti ze strany občanů české národnosti.
Svatopluk Beran | 2010-09-04 17:20:14 | Reagovat
Konečně rozumný příspěvek.Takže zaměstnaný si necháme a zbytek pryč,protože republice jen škodí.Romská otázka je vyřešena.
Venca | 2010-09-04 17:25:56 | Reagovat
....už,aby se to stalo,ale vidět v těchto lokalitách,kde bydlí Cikáni policii je sci-fi,všichni víme,že se jich bojí a nic neudělají,bazén pro v ně Mahlerově parku je ostuda,protože sami jsme viděli co tam cikánské děti dělali,okřili jsme je a stejně se nám smáli,myslím,že by se stímto rádoby rasismem naruby mělo něco dělat všichni žijeme ve stejné společnosti,kde zákony platí pro všechny stejně,ale asi platí,že někdo si je rovnější........
chacha | 2010-09-03 09:12:41 | Reagovat
Na dolině nejsou vidět, ale na Březinkách to jsou kovbojové, při stěhování mi dal jeden z nich lístek na pokutu když jsem stěhoval věci, čekal v roští a když jsem byl pryč fík ho a byl za stěračem ( cca 2 minuty ) Být tam dřív, tak o něj přerazím pendrek.
Petr | 2010-09-03 11:11:40 | Reagovat
Zavolejte Kocába ať to vyřeší.
abc | 2010-09-03 09:18:54 | Reagovat
Co vyřeší? Řekne, že jim to ve škole moc nejde, v práci jim to vůbec nejde, protože jsou Češi rasisti, maximálně jim zvedne socku na cigára, alkohol a herny, aby měl chvíli klid a pocit, že ve funkci není zbytečný. No a nám sdělí, ať koukáme pořádně makat a ať nečekáme na nějaké porodné a dětské přidavky pro naše děti, nemluvě o nějakém důchodu, protože mergle potřebuje na dávky pro jeho Romy.Jinak žádám politiky, když pořád nevkusně počítají kolik mladých dělá na jednoho důchodce, aby nám sdělili kolik pracujících dělá na jednoho Roma.
Mlátilík | 2010-09-03 18:11:49 | Reagovat
Jo vole, žádat můžeš. Nákýmu Mlátilíkovi z Kozlova nebo Otína to určitě budou sdělovat, to vížejo :)
VLK Akéla | 2010-09-06 20:43:56 | Reagovat
Město čeká, až poteče krev ?!?
Když jsem před necelým rokem na zastupitelstvu města prosazoval zřízení kamery Městské policie v Horním Kosově, drtivá většina zastupitelů byla proti a mnozí se smáli. To čekáte, až tam někoho zabijí? Miliony vyhazujete oknem a pár tisíc za kameru pro ochranu zdraví, životů našich obyvatel a majetku města je Vám moc?
PhDr. Martin Herzán | 2010-09-03 09:18:57 | Reagovat
Ve skutečnoti to je jen širší taktika.
Kdy už si konečně většinová část obyvatel uvědomí, že složitá romská problematika slouží pouze jako ideální rasové rozdmýchávadlo mezi občany tohoto státu, které má za úkol přenést pozornost většiny občanů od skutečných cílů a potřeb těch, jenž si to tu chtějí sami řídit a spravovat. Obyvatelé bez zajištěné práce a každý sám manažerem svého života, jen se mezi sebou perte a sami si plaťte školy, mi vám ještě za vaše daně vymyslíme konfrontační situace, ať si můžeme coby výmečná rytířská chátra loupit v klidu jak se nám zlíbí. Uvědom me si už konečně že miliardy z našich daní tečou na osobní konta výmečných, na války a na hlouposti, namísto aby zajišťovaly a zvyšovaly sociální, zdravotní, vědomostní a toleranční hodnoty každého z nás. Hřiště v problémové lokaci bez správcovství, jak ideální nápad poštvat a rozhádat mezi sebou občany a to i ty kteří tam nechodí. Vymyslel by to někdo líp? Naco kamera a naco stálá kontrola, vždyť to by tu pak byl klid a to se určitým lidem nehodí do krámu. Uvědom me si všichni, že demokracie je o tom, že mi sami si určujem jak spravovat tuto zem a ne že nám někdo bude vnucuvat, že jediný správný kapitalismus je ten nynější neoliberální v podání Topky, ODS a Wéwéček.
Svatopluk Beran | 2010-09-03 10:29:52 | Reagovat
Něco na Vašem podání bude. Vovsík s obvyklou agresivitou zamítl jak návrh doktora Herzána na pořízení kamery a stejně tak znevažoval rozumná řešení pana Priesola. A Vovsíkovi soukmenovci jen hloupě přitakávali. Za tyto problémy jsou odpovědni stejně jako Vovsík.
pozorovatel | 2010-09-03 11:10:47 | Reagovat
Pane Berane, to co jste napsal, je slušnej, nicneříkající blábol.Jeden by z toho měl pocit , že se rád čtete. Jaká složitá cikánská problematika?? Jste jak Kocáb. V Chomutově třeba přišli na to co s touhle rasou a jak je třeba se k ní chovat. A ta věta o miliardách, které jdou na jakési účty je taky dobrá kravina... ale držím Vám palce, umíte pobavit .-)
Lufa | 2010-09-04 11:47:28 | Reagovat
Beran prošel takovým školením,že s ním nemá cenu debatovat
Já | 2010-09-05 20:17:17 | Reagovat
romy???? to je co??? myslíte ty černý tlamy který neuměji nic jináho než chlastat kouřit krást znásilňovat vraždit ve "férovkách" 10 vopic proti jednomu člověku mlátit a okrádat slušný lidi?? no tak ty by bylo potřeba postřílet do jednoho a ty sympatizanty s nima pro jistotu taky aby sem tu verbež znova nedotahly. SMRT CIKÁNŮM
ha | 2012-04-11 15:24:26 | Reagovat
Kamery jsou na nic
Pod "dohledem" jedné kamery městské policie byla během roku dvakrát vyloupena trafika, ukradeno auto, oknem vykraden byt a spáchán pokus o vyloupení počítačového obchodu. Narušování nočního klidu a vandalských akcí je nepočítaně. Chtělo by to víc strážníků v ulicích, jenže za noc je uvidíte maximálně projet autem.
Bábi Zlopočasná | 2010-09-04 12:02:47 | Reagovat
bydlim kousek vedle a diky teto udalosti jdu do realitky a prodam byt. radsi pujdu do panelaku nekam na brezinky ale budu mit pokoj od tech urvanych smradu
Lukas | 2010-09-03 09:38:03 | Reagovat
Vše by vyřešil samopal vz. 58!!
Jakub | 2010-09-03 10:05:29 | Reagovat
Ne
V žádném případě, tohle musí vyřešit volby na radnici, které jsou za měsíc. Nevolit tyhle ty monstrózní strany, které na lidi kašlou.
Ne | 2010-09-03 10:14:26 | Reagovat
a zajímá se jen o svou image. Je to kašpar.
Nevolte Vymyzala, co na lidi kašle! | 2010-09-03 11:13:00 | Reagovat
Tohle volby přece nevyřeší!!!
arthur | 2010-09-03 15:35:59 | Reagovat
Volby ne, ale noví politici ano, ti to mohou změnit k lepšímu, pokud nebudeme vilit současné strany, které se od všeho radši distancují.
gohe | 2010-09-03 19:46:54 | Reagovat
....proč si Frenc a Václavek nesvlíknou kvádra a nehlídají si to tam sami,místo toho,aby chodil ředitel městské policie v pracovní době za peníze daňových poplatníků na tenis a fotbálky,proto to to vypdaá v Jihlavě s městdkou policií tak jak to vypdaá a kam byl uklizen pan Maštera,který aspoň něco dělal a ne jak rodina Frenců a Václavků,........,nechť žijí a tuční Cikáni v Jihlavě za pomoci těchto rodiných klanů(nejsou sami)a pěněz daňových polatníků....
...cha,cha,cha | 2010-09-03 10:41:40 | Reagovat
Policii velí pan Vymazal!
pozorovatel | 2010-09-03 11:14:47 | Reagovat
Ano, má ji v kompetenci, ale kašle na to. Městská policie se řídí sama a rozhodně ne vždy platnými zákony.
Richard | 2010-09-03 11:18:53 | Reagovat
......sice policii vělí Vymazal.ale od pondělí do pátku musí v kanceláři natahovat 1,5h. hodiny a potom při setkání s důchodci vypráví jak ho to zmáhá.(tak asi nemá čas velet Frencovi) a klan rodiny Frence bere výplatu za co? .....když má policie velitele proč má ještě ředitele?......
.....cha,cha,cha | 2010-09-04 08:22:47 | Reagovat
úprava komentáře
Příspěvek byl pro nevhodnost SMAZÁN!!! admin
petr | 2010-09-03 11:44:28 | Reagovat
Je s podivem s jakou rychlostí a pečlivostí mažete nelichotivá vyjádření na pana Vymazala.
pozorovatel | 2010-09-03 11:53:19 | Reagovat
to jsi špatný pozorovatel, protože se text netýkal vymazala:-)
petr | 2010-09-03 15:08:10 | Reagovat
Jejda, můžete ho tedy zopakovat?
pozorovatel | 2010-09-03 20:27:40 | Reagovat
A je to opět tady, to co se děje neustále v celé republice a nikdo s tím nic nedělá. Tyto romské děti lítají ve dne v noci po městě a jejich rodiče za ně berou příspěvky a ne malé. A kde je to na nich vidět? Jsou bez výchovy a jen dělají nepořádek a ostudu. Copak je todle ještě dlouho udržitelné? Politici hlásají, jak se bude šetřit, ale Romové budou stále se flákat a pracovat na černo a brát sociální dávky. A běda, když jim je seberou. To se hned bude řešit jako rasismus. Ve Francii se konečně k něčemu rozhoupali a náš věčně bdící spící ministr nasve, že je to rasismus. Tak ať si tuto populaci ti co hlásají, jak jsou na tom romové špatně, vezmou k sobě a platí si je sami. Nechci odvádět daně na tyto problémové lidi, platím daně, abych od státu mohl dostávat nějaké služby, lepší silnice, výstavba nových věcí, lékařská péče, ale ne živit chásku, co neví, jak se chovat a jediné, co umí, tak je vyhrožovat a rvát se. A jejich čím dál víc. A policie jen přihlíží...ale co mají dělat, běda, když zakročí, hned jsou rasisti. Kdy se najde nějaké politické uskupení, které se nebude bát začít řešit tuto problematiku.
Soferista Mára | 2010-09-03 12:06:46 | Reagovat
Soferisto stačilo by odebrat nakradené miliardové majetky Kožených, Řebíčků, Pitrů, Kratochvílů, Stehlíků, Krejčířů a podobných. Převést jejich malou část na podporu a výuku romské inteligence, výcvik policistů z řad kladně aktivní romské populace a zodpovědně několik desetiletí pracovat na zapojení zbylé části romů do principů smyslplného života. Jenž - nedostává se peněz a od některých občanů některých stran ani ochoty řešit tento problém, jelikož nesváry občanů s rasovým podtextem jsou výborným zastíracím manévrem, pro klidné rozkrádání našich daní. Říkají - vy, kteří do ničeho nevidíte nehledě na to, že ani nevíte jak co řešit, protož na to nemáte potřebné školy, tak vy si tam dole řešte svoje mezilidské vztahy do kterých mi občas chytře přilejeme oleje a nás puste k vodě. Myšleno bývalým volebním lídrem ODS panem Langerem na bilbordech v Chorvatsku - nechte nás abychom si mohli vytvořit z vašich daní svoje majetky, protože ekonomické nástroje pana Klause z 90 let již nyní nezabezpečují trvalou možnost bezpracného a neoprávněného nabytí movitého i nemovitého majetku.
Svatopluk Beran | 2010-09-03 13:04:39 | Reagovat
Ty peníze jsou nenávratně pryč... Tak co s tou sebrankou, kterou platíme z našich daní?? Necháme se dál diskriminovat? Já určitě ne!!!!!
JL | 2010-09-03 13:22:28 | Reagovat
Ještě by mne zajímalo, jestli by jste se jich pořád zastával, kdyby takhle napadli vaši ženu....
JL | 2010-09-03 13:23:59 | Reagovat
Stalo se mi to, tedy ne mě ale mojí ženě. Byl z toho dokonce i soud který řešil pan Hradecký. Bylo to za bývalého režimu. Manželka byla naproti Grandu zatažena do podloubí které bylo v místech dnešní prodejny pečiva, s pokusem o znásilnění. Naštěstí šla v zápětí okolo hlídka tehdejšího VB. U soudu se pak jako debil projevil hlavně pan soudce Hradecký, který při výpovědi romského násilníka s tím, že prý se mu má žena sama nabízla, utrousil před všemi přítomnými poznámku že se mu vůbec nediví, jelikož jemu samotnému se ona také líbí. Moje žena pracovala jako vychovatelka ve školce i družině a měla v jednom roce i jedenáct romských dětí s kterými byli problémy, ale chovala se k nim vždy férově a jejich rodiče si dokázala postavit do laťe. Dodnes ji všichni zdraví. Za druhé, byla napadena a zkopána opilou dospělou romkou na zastávce trolejbusu na Březinkách i moje tehdy třináctiletá dcera. Čtyři dni byla v nemocnici a ve finále pan Jung, tehdy jako radní města Jihlavy v kárném řízení odsoudil tuto romku k pokutě 3 000 Kčs. Po mém dotazu jestli tyto peníze dostane moje dcera jako bolestné mi odpověděl, jestli si dělám srandu, že peníze pokud se je podaří vybrat budou použity třeba na opravu chodníků ve městě. Problémy které končily rvačkou jsem měl dvakrát i já a moji dva synové. I přesto mám mezi romy přátele a nic na svých názorech, než že jinak než navrhuji, postupovat nelze.
Svatopluk Beran | 2010-09-03 15:05:22 | Reagovat
Proč by se do nich mělo cpát takových peněz? Copak na mojí výchovu a vzdělání někdo něco dal? Proč by měl mít róm nějaké privilegium? Nepřizpůsobíš se, tak si táhni odkud jsi. Já se upřímně přiznám, jsem rasista, nesnáš lidi, co se neumí normálně zapojit do života..třeba romové, feťáci a podobně. Vietnameci, makají a člověk o nich ani neví, a cikán? Ten se fláká, bere dávky a pořád někde dělají bordel, jsou hrubý a fyzicky násilní. Tak co je to pak za lidi? Ty se nikdy nepřizpůsobí, jim tento režim vyhovuje. Já bych je hnal taky, ať táhnou kočovníci odkud přišli. A diskriminace? V tomto státě je diskriminovaný slušně pracující občan a je utlačován touto cháskou. A to chce řešit, ne jim cpát peníze na výchovu. Nepřizpůsobíš se, tak táhni na ulici, něco někde udělej a jdeš do lochu, ale do pořádné věznice, ne to státního hotelu. Místnost 2x3 metry, záchod, kohoutek s vodou a kanape. Nemá cenu se s nima mazlit. A fetky? Léčbu bych jim nehradil, ať třeba chcípne. Nejsem sponzor na takové lidi, to ani nejsou lidi, to je odpad společnosti.
Soferista Mára | 2010-09-03 13:30:49 | Reagovat
Určitě máme na to jak dosáhnout cíle rozdílné názory. Domnívám se že ty vaše jsou asi tak z konce devatenáctého století.
Svatopluk Beran | 2010-09-03 15:12:40 | Reagovat
Proč z 19tého století?? Bohužel, u koryt se drží podobní Vám , jsou to tací lidé , kteří mají strach cokoliv radikálně řešit.Nevidím důvod proč měřit obyvatelům České republiky dvojím metrem. Co opravňuje cikány aby se do nich cpalo víc peněz? Proč tu není takový problém třeba s asiatama, kterých tu je taky slušnej počet? Je zvláštní, že všichni co se zastávají téhle skupiny lidí, s nima nebydleli alespoň minimálně v jedný ulici.
Lufa | 2010-09-04 12:00:28 | Reagovat
Lufo bydlím a jsem přesvědčenej, že jsem do nájemního baráku přinesl větší klid a jistijší prostředí pro všechny.
Svatopluk Beran | 2010-09-05 17:22:22 | Reagovat
Pane Berane, neuvažoval jste o politice?
O. | 2010-09-04 16:42:56 | Reagovat
Pane Berane,proč?Mají stejné možnosti jako ta hrozná rasistická většina.Akorát rasisti posílají svoje děti do škol,oni krást,loupit,...
Venca | 2010-09-04 17:17:00 | Reagovat
Venco to je složitější. Pokud budu ale uvažovat v tvojí rovině, tak rasisiti posílají svoje děti do školy aby je tam naučili vykrádat společnost bez viditelného umazání svých bílých límečků a okrádat daňové poplatníky pomocí bankovních operací a finančního přesunu přidané hodnoty z práce a myšlení inženýrů a dělníků. Dochází tím k několika násobně vyšším ztrátám v miliardách Kč státního rozpočtu,(viz. odkazy na www. stránky výše) a to nemluvím o devastaci lidské morálky, které ty jsi jasným důkazem.
SvatoplukBeran | 2010-09-05 11:29:11 | Reagovat
Rasismus v CR je obracene..
S Vámi plne souhlasim..kdyz jsem sla s kočárkem po meste zastavil me mladik a rika mi: "prispejete na drogove zavisle?" myslela jsem si,ze je to nejaka sranda..copak jsem ja ty fetaky nutila brat drogy?nebo je nekdo nutil?TEZKO!!tak proc na ne prispivat..Romove si nenavist vetsiny naroda a populace k nim zpusobili sami svym chovanim,jednanim a vubec svym postojem,jaky maji k zivotu..jasne,moc prima napad,je vyucovat romstinu na skolach..take k pobavenihodna vec..moje dite,ale v tom pripade do teto skoly chodit nebude..a myslim,ze nejen moje..verim,ze je spousta slusnych romu,ale do tech se take nikdo nenavazi..maminky Jitky me je lito a drzim ji palce,aby vse dobre dopadlo,ovsem ne pro ty dve vytrznice tmave pleti..dalsi nazor z 19.stoleti..
Vítková Olga | 2010-09-04 10:16:01 | Reagovat
Olgo, možná se známe. Pokud mluvíš o tom že do slušných romů se nikdo nenaváží, tak nemáš podle mne pravdu. Kolik zde bylo příspěvků které dokázaly oddělit slušné romy od problémových, jako tvůj. A za druhé většina z 30 zabitých romů českými občany, neměla nic splolečného s problémovým žitím. Byli pouze náhodně vybráni českými nácky. Asi před dvěma lety byla o tom výstava v Jihlavském muzeu s detailním popsáním každého příběhu. Jistě je ti znám i nejposlednější příběh, který se týká malé holčičky Natálky. Domnívám se že nic příjemného pro kteroukoliv matku z malým dítětem.
Svatopluk Beran | 2010-09-05 12:02:53 | Reagovat
Rodina tý holky byla bezproblémová? A proč asi ten barák tak rychle hořel? A co dělali její rodiče v tu chvíli? Toto je názorná ukázka rasizmu naruby.
Venca | 2010-09-05 12:49:33 | Reagovat
Václave zcela jistě máme pohled na svět kolem sebe jiný názor a jakýkoliv rozhovor nemůže přinést cokoliv nového v jejich výměně.
Svatopluk Beran | 2010-09-05 13:33:40 | Reagovat
pane Berane, pokud se tak vehementně zastáváte tý cikánský sebranky a stojíte si za tím dávat jim víc peněz aby se mohli aklimatizovat, tak jim posílejte část svého platu na lepší vzdělávání. Opravdu nevidim důvod aby se do nich cpali peníze ze společné kasy navíc.
Lufa | 2010-09-06 13:15:37 | Reagovat
Jen by me zajimalo proc tak,jak tu vyzdvihujes Natalii z Vítkova,nevyzdvihujes i nestesti pani Jitky..Pro me jsou Tve nazory jednostranne,neobjektivni..
olga vítková | 2010-11-03 09:16:40 | Reagovat
Cigánská inteligence?
Převést na výuku romské inteligence? A kde tu inteligenci vezmou? Ta se dá někde koupit? Jedině v Plzni, ale to by cigánům stejně nepomohlo.
Toscana | 2010-09-04 12:09:31 | Reagovat
http://www.ivtt.net/romove.php...http://blog.aktualne.centrum.cz/blogy/zdenek-brom.php?itemid=8497
Svatopluk Beran | 2010-09-05 12:33:49 | Reagovat
Bože..
Bože Berane, běž si zakládat výstřižky o radaru do fotoalba, nebo proklínej bratry američany a nepleť sem ty svoje politický srance. Tady není místo na smířlivost a ústupky, těch už bylo dost a za tohle nemůže ani Langer nebo Grebeníček, ale my sami, většinová komunita, protože těm cikánům platíme jejich blahobyt, držíme huby a necháme se od nich terorizovat a zatím nikdo nebyl schopen jasně říct, co se s tímto problémem bude dělat. Každej z politiků je opatrnej, protože pouze slabý náznak nějakýho razantnějšího řešení zmobilizuje ochránce lidských práv a politik, který tohle chce řešit je vždy označen za rasistu. Takže jim tohle bude procházet dál a bude se to stupňovat. Než někomu ulítnou nervy a veme do ruky Kalacha. A já se ptám, kam až to chceme nechat dojít??? Chcete tady žít páni cikáni??? Ano respektujte zákony, pracujte a vzdělávejte se a nikdo si vás nevšimne. Ano ať si vaše děti hrají na hřišti s ostatními, ale bez agresivity, napadání, obtěžování. Starejte se o ty děti, posílejte je do škol abyste pak nebrečeli, že vás se šesti třídama základky nechcou vzít nikam do práce (což je samozřejmě rasizmus). Já osobně zaměstnám i cikána když se bude chovat slušně, bude dostatečně vzdělán a nebude mlátit maminky na dětskejch hřištích. Ale ustupovat menšinové a nepřizpůsobivé komunitě nebudu a už mně ani nebaví je podporovat ze svých poctivě placených daní. Vemte si jenom jak se dotujou ty jejich organizace a nejen z fondů či projektů EU a efekt??? Miliardy vyhozený voknem. Kurňa jak by ty prachy pomohly vytopenejm lidem, kteří přišli při povodních takřka o všechno a celej život poctivě makali??? Tudíž pro mně jako pro občana bude mít při volbách určitě váhu i strana , která bude mít v programu jasnou koncepci, nebo návrh slušného řešení tohoto desetiletí se táhnoucího a neřešeného cikánského problému.Tím, že se nic neřeší se akorát nahrává extremismu a problém se prohlubuje a nemusí to skončit jen lynčováním na dětským hřišti.
zigi | 2010-09-04 14:03:44 | Reagovat
Beran aspoň přemýšlí a dokáže mít nadheld.
Bert | 2010-09-04 18:08:24 | Reagovat
nadheld opravdu má...;)
O. | 2010-09-05 18:20:55 | Reagovat
Zigi již jsem to tu na jednom místě napsal. Dosud bylo od roku 89 do dneška ubito a zabito českými ončany kolem 30 romů, to je každý desetitisící rom žijící v naší republice. Zdá se ti to normální? Romové z polovičky nepracují -přestěhujme je do rezervací, vyvražděme je. Zdá se ti to normální? Tak si představuješ budoucnost. Ještě nikdy nebyla žádný národ nebo rasa v historii posunuta ve svém myšlení násilým. Vyvražděna to ano, ale posunuta k vyšším hodnotám ještě nikdy.
Svatopluk Beran | 2010-09-05 11:48:26 | Reagovat
berane píšeš pořád o 30 zabitých kikánech. A co naopak stačí příklad ze šumperska, kde kiká¨ni umlátili bezdomovce jenom proto, že byl holohlavý. je to podle tebe v pořádku? myslím si, že kikánské oběti se příliž medializují, o opačných případech jde slišet jen, že ubili bezdomovce být to obráceně budeme slyšet jaký jsme rasisti. už mě prostě nebaví ten rasismus na opak, protože ty si to možná nepřipouštíš, ale kikáni tě mají hrsti, nejen tebe ale nás všechny a většina z nich na nás žijí jako paraziti!!!
xmolly | 2010-09-06 07:04:54 | Reagovat
Pokuď k tomu došlo, musí být tito romové souzeni a odsouzeni, stejně tak jako všichni kteři ubili nebo zapálili další desítky bezdomovců, nebo ti co zabili desítky romů. Nevidím v tom žádný problém.
Svatopluk Beran | 2010-09-06 23:56:08 | Reagovat
Nepoměrně víc s tebe dělají mile platícího daňového soumara úplně jiní.
Svatopluk Beran | 2010-09-07 00:00:02 | Reagovat
třeba radar Berane, ne ?
zigi | 2010-09-07 16:32:57 | Reagovat
Sváťo, Sváťo...
Pořád nechápu co se snažíš obhajovat Berane. Na rozdíl od tebe znám cikánskou mentalitu a jejich způsob života velice dobře, proto vím, že se s nimi po dobrém nedá. Na tyto lidi musí být přísnost, čímž nenabádám k násilí (a znovu ti opakuji, že nejsem rasista) ale chci, aby mně tito nepřizpůsobiví občané neobtěžovali, byl jsem před nimi já i můj majetek chráněn, aby se vzdělávali, pracovali a odváděli daně. Nevím co je na tom nenormální, že nechci sponzorovat etnikum parazitující na našem tupým sociálním systému. A ty tvý statistiky by sis měl doplnit, protože když zabije cikán "gádža" tak se o tom nikde nepíše. Jen škoda, že se statistiky kriminality píší nezávisle na barvě pleti, to bys možná zíral jak se podílí bratři cikáni... Takže přibrzdi. Jinak je mi líto každýho ztracenýho lidskýho života.. i toho cikánskýho, ale nenechám se diskriminovat a utiskovat ve vlastní zemi, to ne. A třebas angláni a kanaďani a finové jsou taky rasisti, když nám je prali hned zpátky ?? Pročpak asi??? Hustýýý což Berane???
zigi | 2010-09-07 16:59:42 | Reagovat
Zigi nevím co je na tom hustý, je tvůj rasistický názor na svět. Já mám názor úplně opačný. Možná by stačilo kdyby jsi pracoval po delší dobu na více jiných místech této planety a nebyl zakonzervovanej jenom v této postkomunistické zemi. Parkrát si sáhl na úplné dno a měl kolem sebe jen lidi podobné tobě a párkrát jsi byl naopak zase vrcholu. Podle mne je dost pravděpodobné, že by jsi mnoho věcí pak viděl jinak. Neříkám že jako já, ale prostě by jsi změnil některé úhly pohledu. Ale je také možné že NE. Každý jsme hold jiný.
Svatopluk Beran | 2010-09-08 10:55:13 | Reagovat
Na rozdíl od tebe znám cikánskou mentalitu a jejich způsob života velice dobře, proto vím, že se s nimi po dobrém nedá....Vidím, že se dokonce prezentuješ svůj názor jako ten jediný správný a možný, který zná nejdokonaleji romskou problematiku a má na ní jediné správné řešení. Závidím ti že jsi tak dokonalej, nějak se pořád nedokážu k takové jistotě dostat.
Svatopluk Beran | 2010-09-08 11:11:41 | Reagovat
Ještě k tvému poznatku a vrácení romů z některých zemí. Kompletní důvod vracení je trochu jiný než jsi přesvědčen. Vyhoštění kterýchkoliv nepřizpůsobivých občanů z těch zemí o kterých ty hovoříš není z důvodu že by tyto země nechtěly pracovat na zlepšení úrovně nepřizpůsobyvých z rasistických důvodů jak ty se domníváš. Tyto země to dělají proto že jim to přikazije nastvená vnitřní humálnější morálka začátku 21století. Ovšem jejich finnční kapacita není po otevření evropských hranic neomezená. Nic hustého - pouze racionální závěr. Je potřeba používat i rozumové závty šedé mozkové kůry, nejen emoční.
Svatopluk Beran | 2010-09-08 12:00:38 | Reagovat
Tyto země pracují na pomoci a zlepšení úrovně nepřizpůsobivých. - Takto napsaná věta přesněji vyjadřuje to co jsem vyjádřil pouze slovním spojením, - Tyto země to dělají -
Svatopluk Beran | 2010-09-08 12:09:18 | Reagovat
Beran forever....
Berane, jasně ti píšu, že nejsem rasista, tak mne nekormidluj tímto směrem - mohl bych se urazit. Ty tvoje bláboly jsou pěkný, ale úsměvný a absolutně mimo realitu. Jinak se zeptej pamětníků co platilo odjakživa na cikána. Obecní policajt a přísnost. Rozvádět to nemá cenu, protože s omezencem tvýho ražení se to ani nedá, ale čti pořádně příspěvky na který reaguješ, než někoho budeš cejchovat. Kdo zná tvý myšlenkový průjmy tak se pousměje a mně sere, že sem s tebou vůbec diskutoval. Jinak jak se nazývá neláska k američanům a nenávist k buržoasii z tvé strany, hm??? Je mi tě líto a už bys měl mít rozum. Bohužel v Britskejch listech ho nenajdeš, zkus si projít třebas po 22. hodině Horní Kosov.
zigi | 2010-09-08 19:27:26 | Reagovat
řezat,řezat a řezat
Za první republiky měla každá čtvrť svého četníka dnes máme MP která si vozí zadky v autech nebo je zalezlá v kanclu a brečí že nemůže vybírat peníze od řidičů.Tito kašpaři nám stále dokazují,že nejsou vůbec kničemu.Nikdo se pak nemůže divit,když si někdo sežene samopal a udělá pořádek sám.A tak to tam jednou skončí.
pendrek | 2010-09-03 12:43:14 | Reagovat
¨Vážená redakce
nechápu proč mažete pravdivá vyjádření? holt cenzura hýbe světem
petr | 2010-09-03 12:49:08 | Reagovat
úprava komentáře
příspěvek byl pro nevhodnost SMAZÁN!!!  Admin
M. | 2010-09-03 14:23:45 | Reagovat
Ještě že v Budínce nebyli pohřbeni Róómové , to by byly fofry, jaký jsme rasisti apod....
O. | 2010-09-03 14:15:54 | Reagovat
úprava komentáře
to slovo by nemělo existovat,když je někdo lhář,zloděj,násilník a příživník,tak je potřeba s ním zatočit.třeba se ......,když na to policajti kašlou a bojí se těch ....!!zdravím poctivé lidi,pryč s ...!
gadžo | 2010-09-03 15:06:06 | Reagovat
Copak páni cikáni...
Víte lidi, ti cikáni maj proti nám poctivě pracujícím a věčně reptajícím jednu výhodu a to v tom, že uměj táhnout za jeden provaz a umí se organizovat a sjednotit, zatímco my umíme akorát blbě plkat a necháme si mlátit ženský na dětskejch hřištích a dělat si od nich na hlavu. Myslíte, že kdybychom svolali na Kosov demonstraci proti diskriminaci nás většinových obyvatel, že by tam někdo přišel??? Cha,chá. Ne, nepřišel a to je náš průser. A seru na jejich mentalitu protože žijí zde, tak by měli ctít zákony a jejich tradice a folklor jim nikdo nebere. A blíží se doba kdy si to lidi třebas nenechají líbit a pak bude pozdě na to meditovat proč to muselo dojít až k násilí. Tento problém by se měl důrazně a okamžitě řešit a dát najevo pánům cikánům, že mimo tisíců práv, který znaj nazpaměť i pozpátku mají i povinnosti k tomuhle státu. nejsem rasista ale.....měli byste se politici chytit za frňák, aby vám neujel vlak. Jo a velice soucítím s maminkou, která bránila své děti a vážím si jí za její odvahu se kterou se tý chátře postavila a přeji jí brzké uzdravení a držím palečky, aby se dala co nejdříve i psychicky dohromady po tom lynči.
zigi | 2010-09-03 15:13:11 | Reagovat
souhlasim s Vami..
Vítková Olga | 2010-09-04 10:29:07 | Reagovat
doufám,že za tu paní alespon zaplatí magitrát poplatky v nemocnici.!!!!! být zbitá a ještě si to zaplatit,tak to by byla síla!!!!
katka | 2010-09-03 15:13:23 | Reagovat
doufám,že za tu paní alespon zaplatí magitrát poplatky v nemocnici.!!!!! být zbitá a ještě si to zaplatit,tak to by byla síla!!!!
katka | 2010-09-03 15:13:23 | Reagovat
doufám,že za tu paní alespon zaplatí magitrát poplatky v nemocnici.!!!!! být zbitá a ještě si to zaplatit,tak to by byla síla!!!!
katka | 2010-09-03 15:13:23 | Reagovat
To je zajímavý poznatek. Taky by mě zajímalo jestli se najde někdo na magistrátě s možností tuhle finanční stránku za postiženou maminku vyřešit kladně. No a vůbec by mě zajímalo jak ke všem kteří byli někdy někým napadeni, jsou zraněni a musí si platit regulační poplatky za ošetrění a dobu léčení v nemocnici ze své kapsy, přihlížejí ti co vymýšleli a hlasovali pro regulační poplatky? Neměli by všichni bývalí ministři, poslanci a vůbec všichni kdo jsou pro poplatky přispívat ze zákona do nějakého fondu, který by odškodńoval všechny ty kteří jsou zdravotně a tím i finančně poškozeni nějakým agresorem?
Svatopluk Beran | 2010-09-03 15:55:33 | Reagovat
Tomu nevěřím
To se určitě spletla. To nemohly být příslušnice menšinového etnika. To jsou hodní a milí lidé. Při fotbale hází praporkem po hlavním sudím, plivou po něm (podle OFS můžou), ale že by mlátili hodnou paní na hřišti? To není možné. Leda, že za jejich prachy jezdí na dovolenou nejen vedení OFS Jihlava, ale i vedení MP Jihlava.
agar71 | 2010-09-03 16:16:44 | Reagovat
KDYBY TO BYLO OBRÁCENĚ TAK TO BUDE DISKRIMINACE,TAKHLE SE NATO ZASE ZAPOMENE A VŠE PUJDE V KLIDU DÁL,DOKUD OPRAVDU NEBUDE NĚKDO NĚKDE LEŽET BEZVLÁDNĚ NA ZEMI A S HORŠÍM DOPADEM,PAK SE MOŽNÁ NĚCO POHNE????
ROCKY | 2010-09-03 16:55:23 | Reagovat
máte recht
hned jak jsem to četl dneska v JL tak sem se nas.al......,kdyby to bylo obráceně,tak je to rasismus a kdo ví co ještě jiného,ale jak to tak jak to je,tak rasistický není ????? Já se fakt nedivím borcovy z Bratislavy,jsem zvědabej za jak dlouho tohle vygraduje v jiných fofolových osadách !!! Hlavně že si páni měšští policisté pijou kávičku v Jihlavě v Amazonii !! A taky ještě umí buzerovat,bávat botičky a stoupnout si za radar !! To je vše co dovedou jinak nic !!
DrDobrodej  | 2010-09-03 19:41:07 | Reagovat
Střelec v Bratislavě zabil smíšenou rodinu a byl hned označen médii za rasistu. Dvě romky zbijou bílou a označí je někdo za rasistky?
Jitka | 2010-09-03 17:17:08 | Reagovat
To nebola zmiesana rodina ale ciganska rodina, ktora robila problem uz dlhe roky a obyvatelia toho domu sa ich doslova bali !!!
ja som z Blavy | 2010-09-04 19:24:52 | Reagovat
Přesně tak kdyby to bylo naopak, tak chudák romka a bílý by byli hned rasistky. Přijel by to řešit Kocáb a bylo by to ve večerních zprávách. Poplatky v nemocnici by uhradil stát. Takže proč to tak neni naopak?
Petr | 2010-09-03 17:21:14 | Reagovat
Hřiště pátek 3.9. 16h40min
Hřiště je plné čertů s míčem, není zde jediné malé dítě ani maminka s dětmi... Divím se, že si v této lokalitě tolik lidí koupilo drahé byty a domečky, já jsem šel na druhý okraj Jihlavy, asi jsem rasista, ale zase můžu kdykoliv ven a dokonce i na hřiště s malou. Těžko pak slušné děti ve škole s všelijakými malými gaunery z podivných rodin zůstanou tohoto chování netknuté.
Karel | 2010-09-03 17:36:16 | Reagovat
Taky bych si tam byt nekoupil.
Ne kvůli sobě, ale měl bych strach o svoji rodinu.
Kozel | 2010-09-03 19:25:34 | Reagovat
to se dalo čekat
Nevíme,co vedlo Magistrát k tomu,aby zde poridil takove krasne hriste s detskym koutkem,kdyz musel vedet,ze problemy s romskym obyvatelstvem tu byli,jsou od pocatku a budou-v posledni dobe se to cim dal vice stupnuje-jsou to vyhozene penize a nahrava tim romum jak jsou utlacovani-kdyz se neumi chovat.Nas bilich se nikdo nezastane a bohuzel policie dela ze nic nevidi a nechce videt...dokud se tu situace nezmeni tak nema smysl tu neco budovat protoze je to v zapeti zniceno a neslouzi to lidem kteri si toho povazuji.I nas syn s kamaradem byl napaden(5 romi) na zastavce MHD 36-neskoncili v nemocnici,ale bohuzel ani ridici z autobusu i trolejbusu jim nepomohli a radeji zalezli do drevene kabiny a delali mrtve brouky,kteri nic neslysi a nevidi.Prejeme pani brzke uzdraveni bez nasledku a aby uz nikdy takovou situaci nemusela resit a prozit,kazde dite potrebuje sve rodice zdrave a staci nemoci co jsou kolem nas dne 3.9.2010
... | 2010-09-03 21:38:42 | Reagovat
Maminu znám osobně. To že má asi tak 50 kilo pominu, kdybych se rozepsal, tak tady není napsáno nic jen "úprava komentáře Příspěvek byl pro nevhodnost SMAZÁN!!! admin" takže si každý domyslí to své a může se u těch slov i začervenat.... Já zrudnul. Jsou to ...vy. Dobrou
Vendas | 2010-09-03 22:08:12 | Reagovat
Je to porad dokola.
Vsichni si tady postezujeme a v pondeli uz si na to nikdo nevzpomene, protoze mame svych starosti dost.Myslim si, ze vetsina z nas ma na neprizpusobive spoluobcany stejny-negativni nazor, ale nikdo nechce bojovat proti vetrnym mlynum s rizikem narknuti z rasismu.Myslime si, ze od toho by tu meli byt zastupitele, statni a mestska policie.Kdyz ale neni primy tlak,tak tady muzeme plkat co chceme a nic se nezmeni.Jakou maji perspektivu? Vsichni vime,ze ty "deti" ktere to vyprovokovaly jsou budouci kriminalnici a ku.vy.V dobe mych rodicu se problemy s ci..ny resily rucne.strucne.Ted si to nikdo nedovoli, protoze oni maji naturu a cas se mstit.Zijeme opravdu v demokracii a bezpecnem state?Jsme opravdu rasisti? Jihlavske listy PROSIM..nepiste jen clanky a predavejte nazory mistnich lidi tam, kde je mozne vymyslet reseni a rozhodovat.Dekuji
vlad | 2010-09-03 22:59:15 | Reagovat
Problém vidím v médiích. Kdyby to bylo naopak a dvě bílý zbily romku, hned by se psalo, že jsou rasistky atd. Jak už zde bylo v diskuzi zmíněno. Byl by okolo toho mediální humbuk a chudák romka. Tak proč média z toho neudělají taky skandál když je to naopak? Bojí se? Např. Blesk měl nadpis článku dvě ženy zbily ženu na hřišti. Kdyby to bylo naopak tak ten nadpis je jiný- Dvě bílé ženy zbily romku. Kde je stejný metr? Bojí se to napsat, už jsme tak daleko, že se bojí i média romů.Ano, ale právě média všechno ovlivnují a mají hlavní slovo, ne my co si vylíváme srdíčko v diskuzi. Ptám se jen proč?
Zuzana | 2010-09-03 23:33:13 | Reagovat
ona totiž média už nejsou nezávislá
Venca | 2010-09-04 14:03:42 | Reagovat
JE MI Z TOHO ZLE!PŘÍKLAD-V JEDNOM BLÍZKÉM MĚSTĚ,V NOCI,BANDA ROMU MLÁTILA KLACKY DO POPELNIC A DĚLALA RÁMUS.PŘIJELA MĚSTSKÁ POLICIE A Z OKÝNKA AUTA NĚCO DOMLOUVALA.RÁMUS POKRAČOVAL.POLICISTÉ KOUKALY Z AUTA.PO 20MIN.PŘIJELO 2 AUTO,KRIMINÁLKA.DOMLUVA Z OKÉNKA.DVĚ AUTA VEDLE SEBE S KOUKAJÍCÍMI POLDY.A ROMOVÉ? AŽ JETO OMRZELO,TAK ODTÁHLY.PAK OBĚ AUTA BEZ ZÁSAHU ODJELA....KDYBY MÍSTO POPELNIC LEŽEL ČLOVĚK,TAKÉ BY POLICIE JEN PŘIHLÍŽELA A COSI ŠEPTALA Z OKÉNKA DO TMY???????????
ROCKY | 2010-09-04 02:32:23 | Reagovat
Rasismus v CR je obracene..
Jak asi bylo detem co jim pred ocima zbily maminku?nemam slov,tedy aspon ne tech slusnych..jen kdyby to bylo naopak..romska populace je neskutecne zvyhodnována..MP se romu boji..nikdo s tim nic delat nebude..hezky v klidu se tento pripad zamete pod koberec..rada bych se rozepsala vice,jenze predpokladam,ze by me MP pak sebrala za rasismus a diskriminaci..DSSS
Vítková Olga | 2010-09-04 09:48:59 | Reagovat
Mám dítě s kterým chodím na pernamentku do zoo nebo často do divadélka atd. Ani jednou jsem tam za ty roky neviděla cikánskou rodinu, že by taky někam vzala děti. Pokud jsem viděla v zoo cikány, tak to přeskočili plot a naháněla je tam ostraha, protože do všeho mlátili. Ale bránit svoje děti pěstí to by jim šlo.
Alča | 2010-09-04 10:30:58 | Reagovat
Souhlasím, také jsem romskou rodinu v zoo neviděla. Asi je to pro ně vyhazování peněz, které potřebují do hracích automatů.
maminka z Kosova. | 2010-09-04 12:09:40 | Reagovat
Alčo, možná jsi si nevšimla že tě jedna z těch maminek, někdy i se svými dcerami obsluhovaly ve stánku z občerstvením.
Svatopluk Beran | 2010-09-05 13:11:12 | Reagovat
Doplňuji - romských maminek
Svatopluk Beran | 2010-09-05 13:12:44 | Reagovat
Šla jsem před vánocema v Jihlavě po náměstí a najednou se z boku ozvalo: nečum ty krávo.Podívala jsem se a co nevidím:malý cikán za ruku se svojí matkou a ta mu samozřejmě nic neřekla. Co má mu člověk v takové situaci říct? Něco jsem zamumlala, ale bála jsem se pořádně ozvat, protože jsem tam viděla tu mámu a strach že dostanu do držky byl větší.Nehledě na to, že by na mě na náměstí zavolala další cikány a že jich tam je. Tohle je síla co si to dovolujou. A pokud to někomu přijde směšné, tak věřte, že se to může stát klidně zítra i vám.
třicetiletá maminka Eva | 2010-09-04 10:43:12 | Reagovat
na moji maminku nemocnou parkinsonovou chorobou cikani krici: "chcipni,kravno postizena.. " mamka taky bydli na kosove,kdyz jde k nam na navstevu-do radoby slusne ctvrti,tak pro ni radsi zajedu a pak ji odvezu zpatky domu..mam strach,ze by toto nadavani mohlo vyustit i v neco jineho..a troufam si rici,ze by to pro ty smrady dopadlo velice spatne..vyresila bych to po svem, k zkorumpovane MP nemam duveru..
Vítková Olga | 2010-09-04 11:35:39 | Reagovat
Zase ta smradlavá černá pakáž ..
za chvilku lidem dojde trpělivost a bude se opakovat Bratislava i tady ...
Lufa | 2010-09-04 11:26:11 | Reagovat
Sestěhovat je na jedno místo kam nejezdí MHD, taxi a ni není cesta. Tam ať jsou a jednou za měsíc jim tam někdo shodí z vrtulníku jídlo a chlast s cigaretama. Kondomy a anitkoncepci nepotřebují, tak je to fuk.... grrrrrrrrrrr
Jihlavský bodlavý ježek | 2010-09-04 11:44:20 | Reagovat
Prominte,ale ja bych jim tam nehazela vubec nic..
Vítková Olga | 2010-09-04 11:53:38 | Reagovat
V Bratislavě střílel blbec, protože střílel i do bílých.
Dan | 2010-09-04 12:06:53 | Reagovat
To je pravda
maminka z Kosova. | 2010-09-04 12:08:11 | Reagovat
Dovolim si oponovat, nebol to blbec. Smola bola ze to schytali aj nevinni. Domaci ale tvrdia, ze pri prestrelke s policiou takze nie je vobec iste ci ich zabil p. Harmon. Pokial sa tento problem riesit nebude, tak to vyzera na krvavu obcianksu vojnu !!!
ja som z Blavy | 2010-09-04 19:37:30 | Reagovat
Hnus.
Souhlasím se všemi příspěvky. Na co se čeká? Na další napadení? Kamery na Kosově už měly být dávno a to nemluvím o strážnících. Na Kosově vidět policii je docela svátek, hlavně že když projíždí kolem našeho domu, tak řeší, proč máme špatně zaparkované auto a zatím by měli být úplně jinde. Na co se platí správce? Snad má dohlížet na hřiště všeobecně a pokud by tam došlo k nějakým problémů, tak by měl zavolat policii. Má zkušenost s romy je kladná i záporná. Najde se mezi nimi i slušná rodina. Stalo se mi, že v mých 11 letech mě málem zmlátila romka za to, že jsem se na ní škaredě podívala a to jsem jí viděla poprvé, když stála předemnou. A to nemluvím o malém romovi, který si zkoušel mušku na našem oknu. Máme snad vzít spravedlnost do vlastních rukou a pak to bude neštěstí?
maminka z Kosova. | 2010-09-04 12:06:25 | Reagovat
....tak volte v komunálních volbách toho,kdo to už chtěl dělat Město lidem s Dr. Herzánem,ať si kdo chce co chce říká,,,
....cha,cha,cha.... | 2010-09-04 20:23:35 | Reagovat
mrkl jsem: www.mesto-lidem.estranky.cz a líbí...
Milhauss | 2010-09-06 12:45:04 | Reagovat
Policie událost šetří jako přečin výtržnictví a přečin ublížení na zdraví
Jak jinak. Cigánům vše projde. A oni to ví. Je třeba vytvořit místní domobranu nebo pozvat k pochodu Kosovem......... Pak by možná byl chvíli klid a upozornilo by se na problém i v televizi. Jihlavské kancelářské krysy s tím nic nenadělají. MP si vybírá jen pokuty aby Frenc mohl jezdit po dovolených a na ostatní nemají čas. Jinak se nemůžu nezmínit o tom, jak ojebává státní policie, tedy vyšší funkcionáři včetně ředitele v Jihlavě. Jelikož se budou muset snižovat platy u policie, povolali jejich účetní mimořádně v sobotu na úpravy platů vedení. Tím se jim zvednou a po snížení budou tvrdit, že se jim také snížily i když ve skutečnosti budou mít platy na dnešní úrovni. To se ale netýká řadových policajtů.
Toscana | 2010-09-04 12:48:48 | Reagovat
Jak už bylo napsáno v prvním příspěvku,někomu musí rupnout v bedně,ale rozhodně by to chtělo větší ráži než samopal.Tyhle paraziti už si o to vyloženě koledujou.I se svými ochránci.
Venca | 2010-09-04 13:52:49 | Reagovat
Jo a ještě sem zapoměl dodat,že doufám,že ta maminka nebránila svoje děti moc vehementně,protože by se to také mohlo otočit proti ní.
Venca | 2010-09-04 14:07:14 | Reagovat
Venco to máš sakra pravdu. Jestlisi ta jedna cigánka o maminu zlomila ruku a půjde s tím k doktorovi, tak to ještě nahlásí na policii a otočí se to jako rasový útok proti menšině. Vypadá to že až jednou cigán narazí, tak to bude veliký, protože 90% Jihlavy má proti nim absolutní odpor a nenávist. Těch 10% jsou ti cigoši...
ježek | 2010-09-04 17:27:52 | Reagovat
no tak jsme si pokecali,zanadávali a alou zase do práce,aby bylo na podpory pro černý. Stejně se zase všechno vrátí do starých kolejí. Tenhle problém se bude ted už řešit moc špatně.Byla jim dána moc velká volnost a přímo státní ochrana.Ti už nepojedou v brázdě,jak to bylo před 1989.To byla doba,kdy si s nima dovedli poradit.A fungovalo to. Cikán byl vždycky cikánem a zůstane tak. Křížem krážem stoletímy,vždy museli zůstat za hradbami,kamkoliv dokočovali.Oni se nikdy nepřizpůsobí. Napadené mamince přeji brzké uzdravení a hlavně už nikdy takový zážitek.
Kata | 2010-09-04 17:46:43 | Reagovat
JAK MUŽE TULIS ATD. Z V A Ž O V A T??? ZDA DÁT KAMERY ČI ZVÝŠIT HLÍDKY V TÉ OBLASTI. TO SNAD NENI MOŽNÉ,TO JE SNAD JASNÉ NE.KDO SEDÍ V TEPLE ZA PRACHY NA ZADKU TAK JE MU TO JEDNO.NEVIM NA CO SE ČEKÁ,AŽ TO SLUŠNÝ LIDI NEVYDRŽEJ.....ZASE BUDOU ŠPATNÍ JEN ONI. ABY SI NĚJAKÁ STRANA NEURČILA SVÉ VLASTNÍ HLÍDKY,KDYŽ SE Z V A Ž U J E. JE MI Z VÁS NA BLITÍ CI ZVAŽUJETE!!!
ROCKY | 2010-09-04 21:17:20 | Reagovat
Dětská hřiště
Pokud by se tato politováníhodná záležitost stala rómské ženě, pak by článke dostal titulek "rasově motivovaný útok". Ale takhle je pouze obyčejný "incident" s fyzickým napadením. Téma "romské děti na jihlavských hřištích" je jen pověstným házením hrachu na zeď, protože s tímhle společenským problémem obyčejný občan bohužel neudělá nic. Ale jedinou možností je medializovat vlastní zážitky. Většina rodičů, kteří se svojí ratolestí jdou na některé z "kritických" dětských hřiští s naivní myšlenkou příjemně stráveného času, je během chvíle hozena do tvrdé reality, kdy dětské hřiště se rozdělí na dvě části....a levá s pravou to nejsou. Pokud si dovolíte okřiknout nevychovance z řad romské drobotiny, nemají daleko k tomu poslat všechny do míst nacházejících se v okolí sedacích svalů....a to v lepším případě. Každopádně dospělý jedinec ustojí hrubé nadávky, ale váš potomek mimo šrámů na těle, bude mít i šrámy na dětské duši. Přiznám se, že do této chvíle jsem podobné příspěvky četl tak nějak povrchně a pokud si šáhnu do svědomí, možná jsem byl i lehce smířlivý..."vždyť i romské děti si potřebují hrát". Nechal jsem se strhnout celospolečenskou vlnou shovívavosti vůči Romům. Ovšem nyní vlastní zážitky z hřiště v ulici Benešova a u Panského rybníka mě z toho rychle vyléčily. Vím, že můj příspěvek má velmi slušnou šanci být odsouzen jako diskrimační útok na naše rómské poluobčany. Ovšem předejdu tomu a doporučím všem kritikům, aby si vyhradili jedno odpoledne k návštěvě hřiště ul. Benešova, nebo u Panského rybníka a až se jim po chvilce vrátí dítě s boulí na čele a bude ukazovat směrem k romským dětem, ať mu zkusí vysvětlit problém "diskriminace" romské menšiny.
kolemjdoucí | 2010-09-04 22:19:01 | Reagovat
Je to rasismus na ruby.Cikáni to ví a dobře toho zneužívají. Např. jsem byl svědkem v bance toho, že cikánka řvala na pracovnici:vy mi nedáte půjčku, bílý byste to dala co jste rastistka.To je pak těžké. Ale to udělali politici. Lidi z davu tohle nechtějí. A pokud nějaká skupina dělá bordel a ozveme se, jsme rasisti. Ale mě barva pleti nevadí, mě vadí chování a to je prostě v nich, tak proč mě někdo označí za rasistu? Pak se bojíme proti nim pořádně ozvat, aby jsme nebili stíháni za rasismus. To je utlačování. A oni se jen smějí, dělají dál bordel a dovolují si na nás čím dál víc.
Josef | 2010-09-05 08:10:03 | Reagovat
Bude tady bezpečno za několik let? Když už ted se bojíme.Budeme se bát pouštět děti na hřiště? Budeme trpět rasismus obrácený proti nám? Necháme tohle řešení na politicích? Kteří jsou proti nám. Nebo to už konečně vezmeme do svých rukou. VOLME TED DO KOMUNÁLNÍCH VOLEB V JIHLAVĚ DĚLNICKOU STRANU.
Jakub | 2010-09-05 10:58:49 | Reagovat
Nekandidují tady.
Dělnická strana v Jihlavě nekandiduje !
Smůla :-) | 2010-09-05 11:39:05 | Reagovat
Ať už ty šmejdy někdo vystěhuje z města!!! Dělaj všude jenom ostudu a bordel. Rasismus tu je, ale od nich k nám, všichni to vždycky věděli a ví!!! Nechci tu říkat nějaký věty, který zas budou rozebírány jako nelidský atd. ale začínám pomalu chápat, že někomu rupne v bedně tak, jak se to stalo teď na Slovensku!!!!
David Vít | 2010-09-05 11:58:02 | Reagovat
zacinam chapad dolfu jedine pracovni tabory jine reseni neni
jo | 2010-09-05 12:03:39 | Reagovat
Pane Berane,já vaše příspěvky rád čtu a celkem dost s nimi souhlasím.Ovšem tady mám pocit,že užíváte nějakou novou silně halucinogení drogu nebo jste se po sto letech vrátil z jiné planety.Cigáni,kteří pracovat chtějí,už dávno pracují.Ti,kteří chtějí,aby jejich děti chodili do škol,je tam posílají a vedou je ke slušnému chování.Zbytek je plevel,který už nikdy jiný nebude a já nevidím důvod,proč by tu s námi měli žít nebo dokonce proč bych měl ze svých daní přispívat na jejich "začlenění" do společnosti.
Venca | 2010-09-05 12:09:43 | Reagovat
Venco to drogou bude nejspíš to, že si snažím sehnat co nejvíce informací. Samozřejmě to nemusí být zrovna ty správné informace, ale já jim věřím a jsem přesvědčen že jsou z důvěryhodných zdrojů. Základ je asi v tom, že geny romského obyvatelstva se vyvíjeli po tisíce let v jiném místě. Do Evropy se posunuly asi před 500 lety a jejich geny jsou tedy z historického hlediska jiné než naše, či kteréhokoliv národa či rasy na jiném místě světa. Po celou dobu asimilace v Evropě byla proti jejich principům života vyvíjen násilný atak, protože jejich principy života nebyly slučitelné z industriálním rozvojem světadílu Evropa. Je mnoho romů, kteří i když to neodpovídá jejich mentalitě si uvědomují, že se musí začlenit do systému pravidelné osmihodinové práce. Je zde však asi polovina romů, kteří pod různými vlastními vlivy i agrese okolí nechtějí toto stále pochopit. Jsem přesvědčen, že na začátku 21 století není možné postupovat tak jako v 17, 18, 19 století s indiány nebo černochy ve Spojených Státech, nebo ve 30 letech 20 století v Německu s židy, či v nynější době s palestinci na stále se rozšiřujícím území státu Izraele, který do dneška nemá ani vytyčené své hranice, protože nemá ani psanou ústavu.
Svatopluk Beran | 2010-09-05 13:01:23 | Reagovat
O.K.
U tebe je problém Berane, že moc čteš Britský listy, hodně používáš tlačítka ctrl c a ctrl v a seš moc jednostranně zaměřenej. Zkus někdy vyplodit něco ze sebe a ztvořit si názor dle svých zkušeností a ne podle nějakýho článku. Promiň, jenom názor...
zigi | 2010-09-05 13:28:49 | Reagovat
Zigi, jak by vypadala tvoje duševní úroveň kdyby jsi nic nečetl a nestudoval? Domníváš se, že pouze ústním podání z dědečka na vnuka jsi schopen postoupit nějak významě ve svém vědomostním a inteligenčním rozvoji?
Svatopluk Beran | 2010-09-05 13:38:02 | Reagovat
Pane Beran
Nechtěl jsem se do této diskuze vůbec zapojovat, protože jsem to považoval za předmětné (spousta lidí zastává stejný názor jako já). Mám k Vám jen jeden dotaz, nebylo by vhodnější nastavit pro všechny stejná pravidla a stejné podmínky? Proč někoho zvýhodňovat proto, že není přizpůsobivý? Víte, mě se taky nechce občas do práce, ale jdu! Taky se někdy na někoho na ulici naštvu a dal bych mu do tlamičky, že tak hloupě civí, ale neudělám to, protože se to nedělá! Snažím se chovat slušně, přestože bych se svojí povahou chtěl jednat impulzivně, jenže jsou nějaká pravidla, která jsou daná a přez ně se chodí jen vyjímečně a hrozí za ně trest - obvykle pro všechny stejný. A nejspravedlnější je dle mého stejný přístup pro všechny bez rozdílu pleti, náboženství, pohlaví a dalšího...ale pravidla jsou ve společnosti daná a pokud s nimi nesouhlasím, tak se musím přizpůsobit, nebo odstěhovat.
Leon-pard | 2010-09-05 14:19:16 | Reagovat
Leon-parde, pokusím se vysvětlit jak to vidím já. Upozorňuji, že to je ale jen názor laika který se snaží něco si přečíst a s určitými poznatky se ztotožňuje. Určitě je rozumné natavit pravidla pro všechny stejně a všichni je musí dodržovat. Ovšem věc je složitější. Například inteligencí je více druhů. Romové nejsou vžádném případě na tom z inteligencí hůř než kterýkoliv jiný národ nebo rasa na světě. Jde pouze o jejich historické návyky a vztah k žití. Ten mají ukotvený jinak než evropani. Zrovna tak jako i mnohé jiné národy po celém světě. Vezmu kupříkladu židovský národ, což jsou ve své podstatě feničané. Mají veliký předpoklad k pracovitosti, kultuře, obchodování. Nikdo neví ale proč to tak je. Romové zrovna tak jako například původní obyvatelé severní ameriky zase tíhnou k přírodnímu stylu života v pospolitých a vzájemě si pomáhajících rodinách. I pět set let života v náběhu na industriální změnu chodu života v Evropě a Spojených Státech, nestačilo doposud k tomu aby byly změněny veškeré vnitřní principy všech, na pravidelnou osmihodnovou docházku do práce. V USA byla řízenou vládní genocidou prakticky vyhubena jedna světová rasa po statisících možná i milionech. Nechtěli pracovat - chtěli pouze jen a jenom lovit což by jim k životu stačilo. Je ale smutnou skutečností že jejich většinovým vyvražděním se svět posunul kupředu. Ovšem takto se nedá postupovat na začátku 21století. O tom jsem přesvědčen nejen já. Domnívám se že změna nemůže přijít pouze přes restrikce a násilí. Nikdy se to v minulosti nepodařilo. Tvrdím, že to je složitý problém a spousta lidí ho vidí pouze přes to že my jsme evropani a mnoho životních kodů je pro nás zcela přirozeně dědičných, přičemž nechápou že všichni nejsou geneticky stejní. To ale nemá nic společného z inteligencí.
Svatopluk Beran | 2010-09-05 17:08:32 | Reagovat
Musím reagovat. Napsal jste to sice moc hezky : Například inteligencí je více druhů. Romové nejsou vžádném případě na tom z inteligencí hůř než kterýkoliv jiný národ nebo rasa na světě. Jde pouze o jejich historické návyky a vztah k žití. Ten mají ukotvený jinak než evropani. -Znamená to tedy, že se máme my přizpůsobit romům? Máme zavřít oči nad tím že nechtějí chodit do práce, ale raději berou sociální dávky, nebo rovnou kradou jenom proto, že k tomu mají genetický předpoklad? To mi přijde trochu mimo...
Leon-pard | 2010-09-06 18:04:35 | Reagovat
Určitě se mi nemusíme přizpůsobovat romům. I když soudržnost jejich rodinné hierarchie je pro rozkládající se moderní rodiné soužití moderní společnosti určitým způsobem k zamyšlení. Též jejich hudební inteligence je daleko vyšší než u většinové části obyvatel. Je ale potřeba na jejich pochopení toho, že pokud chci mít něco víc z průmyslové revoluce než odpovídá mému pohledu na celkovou mojí životní volnost, musím prostě chodit pravidelně do školy, do práce a ne žít na úkor ostatních, kterým se to také až tak moc nezamlouvá, ale je to již nezbytná potřeba moderní doby. Trvá sice zatím něco kolem 200 let, ale skutečnost je prostě taková. Ovšem pokud není ani ta nejobyčejnější práce, která odpovídá jejich nynějším možnostem, je to složité. A i doba kdy se každý musí v nadneseném slova smyslu poprat o práci, odstrčit toho druhého, převzít svojí aktivitou část práce toho druhého a tím ho odsunout na postupné sociální dno, není v žádném případě jejich jejich šálkem kávy. Jak říkám, je to ještě složitější, ale nemůže a nesmí se to řešit rasismem a zabíjením. Je to vše totiž jen a jen voda na mlýn, těm kteří z nás tyjí a zvyšují tím své organizování a vedení světa. Pokud si zpočítáte například kolik peněz odvede každý z nás na všech daních ze skutečné hrubé mzdy, zjistíte že je to až 80 procent. Kam mizí? Jsem přesvědčen, že takových dvacet procent jde zpětně zcela mimo stát, mimo zdravotnictví - školství - vědu - sociální zajištění potřebných - sociální výchovu nepřizpůsobivých - dopravní ifrasktrukturu - atd. Jde totiž přímo na navyšování kont tzv. investorů, bank, důchodových fondů a osobních majetků jednoprocentní privilegované společnosti. Víte například, to že světová obchodní banka neuznává náš průběžný důchodový systém a neustále vytváří tlaky na naše politické vedení, aby tyto finanční toky byly povinny převádět na soukromé důchodové fondy a tím byla naše finanční zabezpečení do budoucnosti v neustálém světovém koloběhu, (ovšem bez jakýchkoliv záruk v případech zneužití - to je řízených hospodářských a finančních krizí), pro konkrétního důchodového poplatníka. Převádí se tak tímto zodpovědnost a následky těchto krizí přímo na každého konkrétně platícího si budoucího důchodce. Uvědomujete si například, že nám za dobu krize, kdy si spousta občanů naší republiky musela sáhnout na dno a něktří se z tohoto dna už nikdy nedostanou, přibyli v naší republice, vedle již bývalého dolarového miliardáře Kellnera, další dva dolarový čeští miliardáři. A to pan Bakala a pan Babiš.. http://www.financninoviny.cz/zpravy/mezi-nejbohatsimi-lidmi-sveta-jsou-tri-cesi/447008.. zdá se vám to normální?..Takže vzhůru ke vzájemným gladiátorským hrám mezi těmi kteří svou prací a myšlením tvoří skutečnou přidanou hodnotu k majetkům 85 procentního bohatství celého světa, jednoho procenta nejvyvolenějších.
Svatopluk Beran | 2010-09-07 09:06:20 | Reagovat
Omlouvám se za všechny gramatické a slohové chyby ve všech svých článcích. Gramatika i sloh nejsou zcela jistě mojí dobrou vizitkou.
Svatopluk Beran | 2010-09-07 09:18:02 | Reagovat
Něco bez chyb a lépe slohově poskládané. Střední vrstvy. Německá realita a české iluze Jan Keller, Petr Schnur Ve všech evropských zemích probíhá proces sociální polarizace. V některých rychleji, v jiných pomaleji. Proces eroze již citelně zasáhl střední vrstvy i v tak bohaté zemi, jako je Německo. V mnohem méně bohaté České republice se zatím mnozí opájejí zcela falešnými nadějemi. Zejména mladí lidé žijí v iluzi, že jsou adepty vstupu do TOP vrstev. . Německý institut pro hospodářský výzkum / Deutsches Institut für Wirtschaftsforschung (DIW) uvedl již v roce 2008, že za posledních sedm let poklesl podíl obyvatelstva s příjmem kolem průměrného platu (podle Spolkového statistického úřadu z roku 2008 to bylo 41 509 eur ročně v západním Německu a 30 151 eur ročně ve východním Německu) ze zhruba 62 % na přibližně 54%...zbytek též o nás zde...http://blisty.cz/2010/9/7/art54367.html
Svatopluk Beran | 2010-09-07 09:46:35 | Reagovat
O daňové zátěži
a o úmyslném zvyšování závislosti na státu máme stejný názor. Přerozdělování většiny našich peněz je úmyslně konstruováno tak, aby běžný občan nevěděl nic o tom, kam tyto peníze směřují. Stejně tak v současné době vycházejí najevo korupční aféry o kterých mi mnoho a mnoho řekl jeden dobrý známý, který se v "tom" v té době pohyboval. Na další odhalení ještě ale čeká kromě obrany i zemědělství, průmysl a životní prostředí. Jak jsem už psal jednou: jak například vysvětlit dotaci určenou pro český trh na vývoz vepřového do mimounijních zemí, kterou získal ministr Fencl za vývoz do Sýrie? To opravdu muslimská země má takovou spotřebu vepřového??? V reformách a názoru na ně se asi neshodneme, ale stejně bych s Vámi rád nějaké věci osobně probral. Možná byste se divil.
Leon-pard | 2010-09-07 18:52:51 | Reagovat
Leon Parde jsem členem HS... http://www.humanistickastrana.cz/?alias=10_o-humanisticke-strane ... http://www.humanistickastrana.cz/?alias=26_hlavni-navrhy-humanisticke-strany ... Moje vidění světa je někde v těchto oblastech. V podstatě nemám nic proti vybírání daní, spíš vidím že ze strany našich pravicovách vlád nejsou od podnikatelů vybírány v té intenzitě jako v ostních na západ od nás položených zemí. O možných daňových únicích ze strany podnikatelů oproti zaměstnancům, to už je stranda úplně. Vadí mi však kam je poměrně velké procento z vybraných daní směřováno a tím jednotlivci rozkrádáno. Uvědomuji si také, že však tento způsob vede lidstvo rychleji kupředu v ohledu vědy, avšak doslova a do písmene na úkor životů občanů této planety, zatímco můj pohled na svět spíš nástup nových modernějších technologií přibržďuje za cenu zachování životů a možnosti jejich lidštějštího rozvoje po celém světě. Nic víc ani nic miň by za mími názory neměl nikdo hledat.
Svatopluk Beran | 2010-09-08 11:34:57 | Reagovat
A na tom se právě neshodneme
Já preferuji co nejnižší daně, ať si každý může rozhodnut, jak s penězi naloží. Pak by ti co umí hospodařit mohli něčeho dosáhnout a snížila by se "loutkovatost" (závislost) běžného člověka na státu.
Leon-pard | 2010-09-08 19:19:07 | Reagovat
V takovém případě by se ale muselo začít zcela od začátku. Od základní dělby práce, bez potištěných papírků takzvaných prostředků směny, které jsou v rukou pár lidí na této planetě, kteří k nim a k přidané hodnotě která tvrdí jejich reálnou hodnotu přišli historicky převážně krádežemi, podvody a válkami za pomoci panovníků a vlád jednotlivých států a nyní jimi řídí běh světa. Tím pádem bez bank, bez dopravní infrastruktury, bez zdravotnictví. Prostě začít ůplně znova, aby se ukázalo kdo na co doopravdy má bez jakékoliv finanční podpory z minulosti.
Svatopluk Beran | 2010-09-09 08:09:54 | Reagovat
Celá léta mám pocit, že by vyhovovala prvobytně pospolná společnost
Jihlavák | 2010-09-09 08:13:10 | Reagovat
Ohledně dotace na vývoz vepřového do Sýrie to je skutečně bomba. I pokud by to byla malá částka, tak je vidět jaké dělají z lidí blbce a kam až jsou ti chytráci z vymýšlením originálních Now How, v pohodě v zajít.
Svatopluk Beran | 2010-09-08 11:43:23 | Reagovat
Pane Berane, i já jsem pozorný čtenář vašich příspěvků a naprostou většinou Vám dávám za pravdu. Ale v tomto případě - nezlobte se na mne - nemáte pravdu Vy, ač se nám to snažíte mnohomluvně dokazovat. Pravdu má Venca.
VLK Akéla | 2010-09-05 17:44:07 | Reagovat
Nedomnívám se vlku Akélo, že zde dle vašeho rozhodnutí někdo MÁ a nebo NEMÁ pravdu. Vy se přikláníte v tomto případě ke všem ostatním a tak vás v tomto tématu chápu i já. Je to jen a jen váš názor, což je v demokratickém světě naprosto vpořádku. Já se však na rozdíl od vás a všech ostních zde nedomnívám, že zabitých 30 romů od roku 89 českými občany do dnešního dne, je ta správná varianta, řešení vzájemného soužití. Jak už jsem zde předeslal, je to v podstatě každý desetitisící rom žijící v této republice, protože údaje hovoří asi o 250 až 300 tisících romech na území naší republiky. Pokud bych měl uvažovat ve vaší rovině, a do těchto míst by tato debata skutečně zajít neměla, znamenalo by to že pokud je nás v republice 10 milionů, a skutečně dochází k rasismu obráceně, mělo být ze strany romů již zabito minimálně 1 000 občanů české národnosti. O tomto počtu jsem se doposud nikde nedočetl.
Svatopluk Beran | 2010-09-05 18:27:50 | Reagovat
pro pana Berana
Pane Berane, vy si opravdu myslíte, že se o tom za situace v tomto státě dočtete? Ale co Vás vede? Tak, jak se natahuje zajisté zavrženíhodný čin žhářů ve Vítkově, právě tak se tutlá stejně zavrženíhodný čin pana Gini. Pouze skutečnost, že onen pán nevěděl, že minerální olej hned tak nehoří, zabránila tomu, že nedošlo k podobné politováníhodné situaci. A jakpak se to bude řešit? Když dva dělají totéž, podle Vás to také nebude totéž?
VLK Akéla | 2010-09-05 19:53:31 | Reagovat
Tak tak,vlku,nezávislost médií jen do určité míry.O některých věcech se prostě psát nebude a některé se nafouknou a zkreslí.Média odrážejí stav naší země a my přece chceme před světem vypadat co nejlíp.
Venca | 2010-09-05 20:03:53 | Reagovat
Tak tak,vlku,nezávislost médií jen do určité míry.O některých věcech se prostě psát nebude a některé se nafouknou a zkreslí.Média odrážejí stav naší země a my přece chceme před světem vypadat co nejlíp.
Venca | 2010-09-05 20:09:46 | Reagovat
proč hned dvakrát,admine?
Venca | 2010-09-05 20:12:19 | Reagovat
O nezávislosti medií vím své. Coby protiradarový aktivista. Mnohokrát jsem poukazoval na to co se ve skutečnosti na daném místě dělo a jak to ve finále media popsala, anebo mnohokrát tak jak komunisti, nepopsal vůbec. Nevidím sebemenší problém z mé strany aby media zveřejńovala od kohokoliv a jakýkoliv druh násilí. Důležité je, jakými nástroji se společnost snaží bojovat a eliminovat tyto zdroje násilí. Nyní se bavíme o konkrétních řešení problému mezi romy a většinovou společností, moje první a hlavní slovo do diskuze však bylo o úmyslném řízení a zneužívání tohoto problému určitými skupinami občanů v naší zemi. V podstatě sami nenápadně do této situace přilévají chytře olej ve dikci starých římanů. Zabezpečme té spodině gladiátorské hry plus chleba a máme ke svému vládnutí klid. Oni už se tím zabaví sami mezi sebou a na nás nebudou mít čas.
Svatopluk Beran | 2010-09-05 20:54:17 | Reagovat
Pane Berane, v tomto bodě se naprosto shodneme. Co dělali komunisti? Vytvořili účelově třídní boj. Dělníci proti inteligenci, zemědělci proti kulakům, atd. Proč? Aby odvrátili pozornost od svých zločinů. Co dělá dnešní tzv. pravice? Vytvořila napětí mezi lidmi v pracovním věku a mezi důchodci, mezi matkami na mateřské a zaměstnanými ženami, mezi podnikateli a zaměstnanci, voliči ODS a voliči ČSSD atd. Proč? Aby odvrátila pozornost od svých tunelů a lumpáren. A taky proto, že rozhádanému národu se daleko lépe vládne a utahuje udidlo, než takovému, který táhne za jeden provaz. Stará pověst o Svatoplukových prutech platí stále.
VLK Akéla | 2010-09-05 22:25:01 | Reagovat
vlku Akélo, jistě si budeme v mnoha věcech foukat podobnou polívčičku, myslím tím že méme na většinu problémů blízké názory. Nedomnívám se však že majetky komunistických pohlavárů jsou schpny konkurovat a nebo aspoň schopny se minimálně přiblížit majetkům těch několika rodin které ovládají a vykořisťují celý svět.Určitě si také nahrábli, ale od huby jim toho pro většinu obyvatel této planety skáplo nepoměrně víc než těm několika vyvoleným, kteří na neprůhledných státních, hlavně vojenských zakázkách participovali už od války severu proti jihu.
Svatopluk Beran | 2010-09-05 23:13:01 | Reagovat
Ještě malý dodatek. Nevím ještě přesně proč, ale nesedí mi hlavně Bárta s Klasnovou a jejich schovanka - novinář Radek John. Oba dva, jak Bárta tak Klasnová jsou velice chytří a myslím si že jejich politika bude po dobu jejich vládnutí velice se oku českého daňového poplatníka líbící. Jsem ale přesvědčen, že si chytře budují včas politický potenciál napříč stranami pro čas budoucí, a to až nebudou přímo ve vládě, zato pak ale po vzoru nejvlivnějších a nebohatších amerických rodin budou jako první česká rodina a to i se svými potomky, tahat za provázky jako loutky kteroukoliv českou vládní stranu a určovat tak skutečný běh následujících českých dějin.
Svatopluk Beran | 2010-09-05 23:48:04 | Reagovat
DISKRIMINACE !!!
TO JE DISKRIMINACE, VY HLAVY BÍLÝ, MY SME JEN NEPŘIZPŮSOBIVÝ ROMOVÉ !!!
ROM | 2010-09-05 12:10:33 | Reagovat
Dělat bordel a chovat se tak že se vás má každej bát a když bráníme děti jednou mi, tak nás skopat do kulata a nadávat, to je podle tebe nepřizbůsobivost??? Tak to se vzpamatuj!!! To tim pádem chce s tou vaší "nepřizpůsobovitostí" udělat rychlej a ráznej konec!!! Kdybyste se chovali jako to 1%, né-li míň vás slušnejch, tak tu žádná diskriminace není!
D | 2010-09-05 12:42:09 | Reagovat
Diskriminace !!!
Jak je možné, že tento komentář není smazán, když obsahuje rasistický výraz ,,HLAVY BÍLÝ,, ??? Jen kdyby to bylo obráceně....
O. | 2010-09-05 18:27:38 | Reagovat
Protože jde očividně o provokaci a typicky český pokus o recesi. :-)
bláhová Dajána | 2010-09-06 14:24:22 | Reagovat
diskriminace majority v Jihlavě
To, jak se vyjádřila radnice prostřednictvím p. Tulise ve mě vzbuzuje zoufalou beznaděj. Jak daleko chce nechat zajít situaci ČP a MP, které nás všechny mají chránit? To jsou tu už jen na ochranu cikánů, aby je někdo ani slovem nediskriminoval? Touto pštrosí politikou, která bují téměř v celém našem státě se jen nahrává tomu, že cikáni jsou nenáviděni až k smrti-viz Bratislava. Vemte už rozum do hrsti a začněte situaci řešit!Je to vaše povinnost, to my, slušní lidé vás platíme ze svých daní, to my živíme tyto nepřizpůsobivé občany a oni za to do nás kopou.Tito lidé se skutečně nehodlají změnit jak dokazují svým životem,odstěhujte je tedy tam, kde si budou žít po svém a nikomu neubližovat!
lela | 2010-09-05 18:12:53 | Reagovat
Nejhorší je, že je nikdo nechce, i Francie je stěhuje zpátky do Rumunska. Možná pobouchaná Amerika, která nám pořád v různých zprávách vytýká rasismus vůčí Cikánům by si je mohla vzít, ať předevede co s nima svede.
pozorovatel. | 2010-09-05 18:39:04 | Reagovat
V JEDNOM DOKUMENTU Z CHÁNOVA SE UVÁDÍ,ŽE ROSTOUCÍ POPULACE ROMU JE ČASOVANÁ BOMBA!ROSTE JIM SEBEVĚDOMÍ,ŽE KAM PŘIJDOU MUŽOU SI DOVOLIT COKOLIV.JE TO RĚŽKÁ OTÁZKA A BUDE TO HORŠÍ!
R O C K Y  | 2010-09-05 20:13:58 | Reagovat
Z pana Berana je druhý Kocáb. Tak si je vemte pod svá křídla a začněte je vychovávat tedy a sypte si jim své peníze. Já nebudu z daní platit tyto nepřizpůsobivé obyvatele. A nemyslím jen Romskou populaci, jsou tam feťáci a jim podobný. Kdyby se měl ohánět, že mají kořeny jinde a jsou to kočovníci, tak já je půjdu taky střílet a řeknu, že v minulosti byl člověk lovec a zabíjel pro potravu a pro svou ochranu. A až se budu cítit ohrožen, tak ho zastřelím a řeknu, že člověk je prostě původem lovec a já se bránil. Na to, aby se přizpůsobili měli času dost. Stát chce šetřit, jediné co dělá škrtá poctivě pracujícím lidem a této skupiny občanů se to nedotkne, stále se jim bude sypat. Tomu pak říkám rasismus. Na všechny má platit stejný metr, ať je to Róm, Ukrajinec, Žid, Muslim....a nelíbí se ti tady, tak jdi tam, odkud patříš.
Soferista Mára | 2010-09-05 22:24:09 | Reagovat
Soferisto možná jsi nepostřehl, že bych tě rád upozornil na to, že nejvíc miliard z tvých a mých daní se ztrácí úplně jinde a v úplně jiných patrech. To jen ti kteří jsou chytřejší než ty, používají nepřizpůsobivost některých národů a ras plus tvůj rasismus k vybití emocí mezi spodinou a odpoutání pozornosti od zotročování všech ostatních. Všimni si například že vedoucí židovská enkláva nejbohatších na této planetě nemá vůbec žádné osobní problémy s nejbohatšími araby a velice zkušeně mezi sebou ekonomicky kooperují v navyšování majetku naúkor 90 procent obyvatel této planety. Na co by poštvávali spodinu osobně sami proti sobě, stačí když budou spodinu cíleně mezi sebou udržovat v napětí a nesnášenlivosti. A to ať už na principu rasovém, náboženském nebo národním. No a právě ty jsi právě ta nejideálnější živná půda pro ně.
Svatopluk Beran | 2010-09-05 22:57:11 | Reagovat
Jasně, za zvyšující rasismus si stát může sám, ale říkám vám, že to nebude věčně v tak malé míře a nebude trvat dlouho, než začnou rasy mezi sebou válčit. Ne jen černý s bílejma, ale i mezi náboženstvími, což se dnes děje už. Slušný člověk se dnes bojí jít po Kosově sám v noci pěšky, nebude trvat dlouho a lidé si začnou pořizovat střelné zbraně na svoji ochranu, však také o tom uvažuji.
Soferista Mára | 2010-09-05 23:08:44 | Reagovat
Právě proto, aby těm nahoře nevyšlo rozdmýchat nenávist mezi lidma dole, je potřeba hledat k sobě cesty mezi lidma dole. Ti nahoře jsou spojeni bez ohledu na rasu. Tvoří vlastně jednu společnou třídu bez rozdílu náboženství a barvy pleti a jsou natolik chytří že vědí, že nemá cenu se spolu tahat o žvanec. Jednoduší, rychlejší a výnosnější výdělek pro několik nejprivilegovanějších je poštvat proti sobě ty dole. Vymyslet si náboženství, předsudek, nenávist no a pak už se ti dole, co se nechtějí moc učit a nebo jim prostě učení nejde a neznají detailně to co všechno se již v historii událo, opět pustí do jatek a spustí výnosnou vojenskou ekonomiku.
Svatopluk Beran | 2010-09-05 23:31:02 | Reagovat
takže sme v prdeli.
lojza | 2010-09-06 00:30:07 | Reagovat
.....při dnešních ranních zprávách v Praze řeší opět útok pobodání 19letého chlapce cikanskými nezletilci kvůli tomu,že jim nedal cigaretu......opravdu není žádné řešení???????.......asi je potřeba zrušit celou Městskou policii v Jihlavě,dřív,když nejezdili jenom v autech a byli vidět v ulicích jak obcházejí své rajony k něčemu to bylo,ale nějak nám zpanštěli a je tovinou velitele(i těch předchozích)i ředitele,všichni dobře víme.když je někdo dlouho ve funkci jak to vypadá,hlavbě,že se to kritizovalo minulému řežimu,dnes si každý myslí,že to má na pořád je to horší jak za komančů.....
.....cha cha cha.... | 2010-09-06 09:12:43 | Reagovat
Myslím,že spousta lidí v týhle zemi by věděla,jak s nimi naložit.Jednou a provždy.
Venca | 2010-09-06 09:37:50 | Reagovat
Myslím,že spousta lidí v týhle zemi by věděla,jak s nimi naložit.Jednou a provždy.
Venca | 2010-09-06 09:44:56 | Reagovat
pro Vencu
Admin je chudák. Rád by ti projevil své sympatie, ale nesmí, tak alespoň uveřejňuje tvé příspěvky dvakrát. Díky mu aspoň za to.
VLK Akéla | 2010-09-06 15:37:27 | Reagovat
omyl!
Každý si uveřejňuje své příspěvky sám! pokud je vloží víckrát, tak je to jeho volba, nebo omyl při vkládání. Rozhodně je neduplikuji :o)
admin | 2010-09-06 15:44:59 | Reagovat
pro admina
Škoda. Ten Vencův příspěvek by měl být uveřejněn zlatým písmem. Škoda, že na to nejste zařízeni.
VLK Akéla | 2010-09-06 16:18:46 | Reagovat
Ale já to vkládám pouze jednou,ovšem objevilo se to dvakrát.Tak nevím,kde udělali soudruzi z NDR chybu.Za zbytečný zábor místa se omlouvám.
Venca | 2010-09-08 11:49:16 | Reagovat
Změníme něco těmito komentáři ? Hlavně že se prodají Jihlavské listy.
abc | 2010-09-06 09:51:16 | Reagovat
Kdyby na radnici seděli inteligenti, tak by se už dávno něco změnilo...
O. | 2010-09-06 11:05:47 | Reagovat
Jen na radnici? Hlavně ve vládě.
VLK Akéla | 2010-09-06 16:21:20 | Reagovat
Děkuji za doplnění...:)
O. | 2010-09-06 17:16:36 | Reagovat
Za bezpečnost všech občanů zodpovídá státní a městská policie.Státní policie se neustále reformuje a zeštihluje a heslo na služ.autech že pomáhá a chrání se stalo pouze frází.Městská policie se za svoji dočasnou historii stala pouze policii na pokuty za špatné parkování apod. Čímž pomáhá městské pokladně a částečně si svůj nákladný provoz tímto i hradí.Jiná činost se po nich v podstatě nechce.Lidé by měli být ve volbách více opatrní a lépe zvažovat která politická strana,hnutí či jednotlivec si zaslouží jejich důvěru,aby bezpečnost ve městech a obcích byla také z jejich peněz lépe chráněna.
Jan | 2010-09-06 13:40:52 | Reagovat
Teda administrátore, tento článek ti nezávidím. Sám mám problém nenapsat to co si myslím, ale ty to musíš smáznout, ikdyby jsi mi dal za pravdu
agar71 | 2010-09-06 17:13:31 | Reagovat
Dotaz,
jak se má bránit prodavačka když desetiletý Cikán jí do obchodu hodí smradlavou leklou rybu a uteče.
Bojím-bojím... | 2010-09-06 17:23:14 | Reagovat
Vzít granát a hodit mu ho do postele
agar71 | 2010-09-06 19:24:45 | Reagovat
Je mi líto napadené ženy, ale hlavně jejího dítěte, které se na to asi muselo dívat a zažívat ukrutný strach!! Proč už s tím někdo něco nedělá!! Na co čekáte pánové z radnice. Já vím, vás se to netýká,vaše děti ani žena tam nebyly!! Jděte s tou vaší politikou do hajzlu a začněte se chovat jako občané této země a zastupitelé tohoto města!
Jiří | 2010-09-06 18:39:13 | Reagovat
Není koho volit, všichni strrkají hlavu do písku nebo Romy z Horního Kosova na kandidátky.
Člověk je z toho tak naštvanej, že by nejraději volil i komunisty, kdyby to změnili. Jenže komunisti mají na kandidátce také Rómku z Horního Kosova, paní Kanalošovou... a pokud si vzpomínám, když asi před rokem nebo dvěma tři romové brutálně zmrzačili jednoho kluka ve Smetanových sadech (Psali o tom i JL)., tak tam ty tři romy jmenovali a pokud vím, jeden z nich byl Kanaloš. Tak fakt nevím jako koho bych měl volit, aby se tady něco změnilo...
Edu | 2010-09-06 19:09:55 | Reagovat
http://www.sedmicka.cz/jihlava/clanek?id=150126
Ano, brutálním útočníkem byl mladý Kanaloš a taky mladý Rom Líbal, možná přízeň paní Líbalové ze Sociální komise Rady města. Tady je ten článek: http://www.sedmicka.cz/jihlava/clanek?id=150126
Stalo se... | 2010-09-06 19:32:02 | Reagovat
chtelo by se zamerit na volebni programy stran kandidujicich do mestskeho zastupitelstva a podporit tu stranu, ktera zmeni fungovani mestske policie.
JL | 2010-09-06 19:49:38 | Reagovat
Z programu politického hnutí MĚSTO LIDEM:
,,Bezpečné město s městskou policií, která dokáže přispět k bezpečnosti občanů, nikoliv městská policie šikanující a buzerující! Větší akceschopnost a především nasazení do ulic města po setmění. Chránit lidské životy je důležitější, než číhat v křoví či za sloupy a vybírat pokuty." Zdroj: www.mesto-lidem.estranky.cz
Jarda | 2010-09-06 19:53:09 | Reagovat
Dobrý...
To se mi líbí,ale mám alergii na předvolební sliby, na druhé straně proč jim ale nedat prostor aby se ukázali, což??? Myslím, že na to bude hodně lidí slyšet protože mají ve vlastním městě strach vyjít na ulici či pískoviště. Ale budu zdrženlivý a posléze kritický a hlavně by měl Frenc jít po volbách do pr....echm výslužby a měla by nastoupit nová krev.
zigi | 2010-09-06 22:41:33 | Reagovat
Komunisty nevolte, protože díky jim jsme tam, kde jsme.
abc | 2010-09-07 09:24:45 | Reagovat
A ODS teprve ne, protože ti za to můžou tuplem.
VLK Akéla | 2010-09-07 17:56:33 | Reagovat
4 pětiletky po velvetpodvodu je tohle tvrzení už jenom zbožné přání.
jj | 2010-09-08 10:51:43 | Reagovat
nebude dlouho trvat a někdo se už pořádně nase..a pozve do horního kosova dělnickou stranu aby to od těch černejch zm.. vyčistila a to se potom budete divit pánové z radnice
petr | 2010-09-06 22:22:57 | Reagovat
Nic se nevyčistí, jak psal p.Beran, je to úmysl, uměle udržované napětí ve společnosti, aby ti nahoře si mohli dělat co chtějí zatímco my dole se budeme bát o život a aby toho nebylo málo, tak k cikánům sem ještě tahají vietnamce.
Co by tomu řekl bratr Žižka? | 2010-09-07 06:15:43 | Reagovat
jednou se najde na kosově podobnej borec jako v Bratislavě a bude se nám zase krásně žít
jan | 2010-09-06 22:31:53 | Reagovat
Romové v Jihlavě si koledují,
že jednou narazí na borce, který bude malinko zběhlý v bojových uměních a otrlejší než většina populace. Kolik mrtvých potom bude muset být, než zavládne klid, to nevím. Ten samý případ může nastat, až jednou lidi vezmou spravedlonost do svých rukou. Potom možná bude Slovensko v českém vydání. Takže by se v první řadě měli vzpamatovat Romové a všechny ty slavné komise, které jim pomáhají a srovnat si je do latě.
Standa | 2010-09-07 11:28:20 | Reagovat
Teprve teď jsem si to přečetl:
http://www.sedmicka.cz/jihlava/clanek?id=150126 A musím říct, že je to docela hustý. Vy totiž nevíte, že "ona" se kamarádí se slavným vyšetřovatelem Michalem Laškou, takže bych se nedivil že to zamete pod kobereček. Narozdíl od jiných případů, kdy bylo jasné že útočníci byli spíš poškození. Nemyslím tím dávnou minulost! Pan Laška by si měl sáhnout do svědomí.
Kozel | 2010-09-07 21:19:12 | Reagovat
No a co jako ? Ať kamarádí třeba s kýmkoli, po tom nikomu nic není a všichni by jste měli šlápnout silně na brzdy !!!
abc | 2010-09-08 10:50:58 | Reagovat
A co tím jako chtěl básník říci?
VLK Akéla | 2010-09-08 12:42:21 | Reagovat
To tu asi někdo konstatuje, že do některých věcí se nešťourá, protože by se mohlo taky dostat pře prsty!
Tak to vidím já | 2010-09-08 19:09:00 | Reagovat
čerti patří do pekla, kdo si myslí, že ne, může poslat mikuláše....
rákosník | 2010-09-08 00:05:05 | Reagovat
to je hruza
to jiny nebude radsi uz tam pani nechodte
lada | 2010-09-08 16:54:28 | Reagovat
Pane Berane
upravte si statistiky.Další nebohý Romáček padl za oběť českému rasismu.A to chtěl jen s kamarádama uklízet nějaký barevný kovy.Strážný je v přesile napadl,jich bylo považte jen pět.
Venca | 2010-09-08 17:51:42 | Reagovat
Není Vovsík taky Rom, pere se, lže, možná i krade?
Jula Macho | 2010-09-08 22:10:07 | Reagovat
Asi jo
Šíří podobný "zvláštní" odér.
gadžo | 2010-09-08 23:23:32 | Reagovat
Cikáni z ulice U hlavního nádraží
Zajímavý že se nikdo nestará o cikány z ulice U hlavního nádraží. Žije tam minimálně jedna početná familly. Sousedi i když je vidí vykrádat okolní sklady a kanceláře, policii, potažmo botičkáře ze strachu z pomsty nevolají. Proč? Protože tahle "šlechta" si může dělat co chce a policie se stará jen o to aby slušnýho člověka co nejvíc buzerovala a na cikány měla druhej metr - totální tolerance.
Dr | 2010-09-09 08:58:23 | Reagovat
DR a co myslíš že je tady na malátový? cigošů je tady jak máku. všude kolem je bordel. cikáňata tady vybýrají popelnice a dělají bordel. Když si vezmou co chtějí tak jdou pryč. Nejsou to ale jen cikáňataq kdo tady dělá bordel. přilehlý intr a děcka na lavičkách a všude kolem nich bordel. Bych to mlátil....
doktor | 2010-09-09 13:31:57 | Reagovat
V Evropě i ve světě je stejný problém jako s cigány v ČR. Podívejte se zde: Konec Evropské kultury: http://www.youtube.com/watch?v=T2ij_qtGy6Y Věříte že to opravdu za nějakou dobu bude vypadat takto? Já ano. Podívejte se zde: Evropa v roce 2029: http://www.youtube.com/watch?v=Kw9ME-ThvVY&feature=related a nebo oběti multikuturalismu zde: http://www.youtube.com/watch?v=g6S3GsaPU28&feature=related Opravdu to stojí za zhlédnutí i Vám pane Beran!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Toscana | 2010-09-13 15:26:44 | Reagovat
Rasismus
Nejvetsi problem v nasem state je,ze kdyz bilej zmlati cernyho je to rasismus,ale kdyz cernej zmlati biliho tak je vse v poradku!!!!!!!!!!!!!!!
Petr | 2010-09-13 21:50:42 | Reagovat
Jak to vidí Vymazal
Na starostlivý dotaz zastupitele Chloupka (ČSSD), jak se bude řešit situace kolem hřiště v Horním Kosově, kde byla napadena a zraněna mladá maminka se Vymazal omezil na jednoduchou odpověď,že to není jeho věc, ale policie ČR. A hotovo-tečka. Poněkud průhledný a skandální přístup člověka, který různými prostředky (i nečistými)usiluje o veřejně placené místo primátora. Přitom v této lokalitě vymyslel investici do lyžařské stopy, kterou nechal za naše prostředky strojově zbudovat pro své zimní kratochvíle.
Pozorovatel | 2010-09-13 23:14:45 | Reagovat
Reklama
02.05.2024 AktualityStarosta Dolní Cerekve: V úsilí musíme vytrvat pro příští generace

Předposlední dubnovou sobotu si obce a spolky, v jejichž katastrálním území může v budoucnu vzniknout úložiště vyhořelého jaderného paliva, zvolily jako datum pro konání osmého ročníku ...

Komentáře (0)
01.05.2024 AktualityDen pro jihlavskou zoo představí kampaň na záchranu přírody Vietnamu

Vietnam a jeho příroda budou hlavními tématy akce Den pro zoo, která se na státní svátek 1. 5. uskuteční v Zoo Jihlava. Program se od 10 do 15 hodin zaměří na důležitost a význam zoologických ...

Komentáře (0)
01.05.2024 AktualityDělnický dům žil příběhy pamětníků

V polovině března se v jihlavském Dělnickém domě uskutečnila závěrečná prezentace projektu Příběhů našich sousedů, do kterého se zapojili žáci ze základních škol z Jihlavy, Velkého ...

Komentáře (1)
01.05.2024 AktualitySlavíme 20 let v Evropské unii - I.

Dnes ve středu 1. května oslavíme 20. výročí od vstupu České republiky do EU. K výročí jsme oslovili celkem 14 osobností s vazbami na Vysočinu se čtyřmi otázkami. Do uzávěrky JL jsme ...

Komentáře (0)
01.05.2024 AktualityUž 20 let v EU: koncerty a dort

Zítra ve středu 1. května si připomeneme 20. výročí vstupu ČR do Evropské unie. Také v Jihlavě jsou naplánovány oslavy tohoto jubilea. Město o tom informovalo v tiskové zprávě. Koncerty ...

Komentáře (0)
01.05.2024 AktualityManifestace na 1. máj nebude

Po mnoho let jako jediná dodržovala tradici prvomájových manifestací v Jihlavě na Masarykově náměstí KSČM. Zítra 1. května však manifestace nebude. „Magistrát nám to nepovolil,“ ...

Komentáře (0)
30.04.2024 AktualityOběti politických procesů připomene v Jihlavě památník navržený školáky

Oběti politických procesů z 50. let minulého století bude v Jihlavě připomínat umělecká instalace navržená žáky místní základní školy. Bude ve dvoře Vysoké školy polytechnické Jihlava ...

Komentáře (4)
30.04.2024 AktualityV Jihlavě budou pokračovat opravy kostela sv. Ignáce, obnovená bude i výmalba

V Jihlavě bude letos pokračovat obnova barokního kostela svatého Ignáce. U jedné z dominant Masarykova náměstí začnou stavbaři na jaře opravovat boční fasádu. V projektu za víc než 45 ...

Komentáře (0)
30.04.2024 AktualityVoda z bazénů E. Rošického prosakuje

Jihlava připravuje na rok 2025 opravy bazénových van za 50 milionů korun. Velká rekonstrukce objektu není možná. Město na stavbu bazénu na zelené louce nemá. Více v tištěném ...

Komentáře (3)
30.04.2024 AktualityČarodějnice dorazí na vatru až naposled

Zatímco v minulém týdnu vzhlíželi k nebi majitelé ovocných sadů, zahradnictví a zahrádkáři, dnes k němu upínají zraky pořadatelé oslavy tzv. čarodějnic. Český hydrometeorologický ...

Komentáře (0)
29.04.2024 AktualityNejvíc je u nás Ukrajinců, Slováků a Vietnamců

Na Vysočině žilo koncem minulého roku 30.065 cizinců. Po předchozím nárůstu jejich počet vloni klesl o 2,4 procenta. Mezi regiony v Česku měla Vysočina třetí nejnižší počet cizinců, ...

Komentáře (0)
29.04.2024 AktualitySíť cyklostezek na Vysočině rozroste

V příštích dvou letech se milovníci jízdy na kole mohou těšit například na první kilometry nové stezky z Brtnice na Rokštejn nebo z Chotěboře do Bílku. Vznikat začne i cyklostezka z Třebíče ...

Komentáře (0)

Reklama
© 2007 Parola s.r.o. - užití obsahu včetně převzetí článku bez písemného souhlasu Paroly spol s r. o. je zakázáno. Výroba www stránek a eshopů
S-Rank (www.seznam.cz) www.i-asap.net