Dnes je neděle 19.05.2024     svátek má Ivo

Určit vinu za smrt motorkáře pomohou až znalec a svědkové

GUMA.JPG

25.4.2008 Aktuality/Komentáře (121), autor:
admin
JIHLAVA (Pp) - Kdo nese vinu za tragickou dopravní nehodu, při níž uplynulý pátek na křižovatce v Jihlavě zemřel jedenadvacetiletý motorkář ze Žďárska, určí zřejmě až výsledek znaleckého posudku.

 Jasno do určení míry zavinění by ale mohly vnést také svědecké výpovědi řidičů, kteří jeli po ulici Havlíčkova bezprostředně za motocyklem nebo za osobním vozidlem Renault.

 "Vyšetřovatel případu se obrací touto cestou o pomoc na případné svědky, kteří by mohli objasnit okolnosti nehody, aby se přihlásili na telefonních číslech 974 266 352 nebo 974 266 318," požádala o spolupráci policejní mluvčí Jaroslava Slavíková s tím, že v případu zatím nepadlo žádné obvinění.

 Zpráva o nehodě na webových stránkách Jihlavských listů rozpoutala nebývalou diskuzi. Své názory zde vyjádřily téměř dvě stovky čtenářů, kteří se zabývají různými okolnostmi nehody. Některé výroky musely být vzhledem k vulgárnímu obsahu administrátorem stránek vymazány.

 "Stál jsem v době nehody na červenou ve směru od Úvozu a čekal jsem, abych mohl jet k autobusáku. Ve směru z města projížděla auta. Starší asi golf v době střetu odbočoval shora doprava vedle mne jako k Tesle. Ten chlapík z toho auta a ještě jedna paní byli první u toho kluka," píše jeden ze čtenářů a dodává, že proto si dovoluje tvrdit, že na semaforech svítila pro oba účastníky tragické nehody zelená.

 Podle názoru stejného pisatele řidič motocyklu prý rychle nejel. "Jeho rychlost odhaduji na 60, nejvíce 70 km/h," dodal čtenář.

 Na výroky pisatelů zareagovala i mladíkova maminka. "Děkuju za objektivní názor. Syn nebyl z těch, kteří ve městě nedodržují padesátku. Nedovedete si představit, co se mnou dělají slova jako "hovado, debil a dárce orgánů" ­ po právě prožitém víkendu. Té holky je mi líto, ale syna mi nikdo nevrátí," uzavřela podpisem "nejsmutnější máma".

 Diskuzní příspěvky na webové stránce JL také hovoří o tom, že mladík neřídil motocykl Kawasaki 900, ale motocykl sice stejné značky, ale mnohem nižší "kubatury". Z našich zdrojů víme, že na motocyklu byly v době nehody skutečně připevněny registrační značky z jiné motorky. I tyto okolnosti budou předmětem vyšetřování.

 Míru zavinění dopravní nehody by měl objasnit znalecký posudek. Znalec by se v něm měl vyjádřit ke všem zásadním okolnostem nehody, včetně rychlosti jízdy obou vozidel, a také k tomu, jaká světla v okamžiku střetu svítila na semaforech na ulici Havlíčkova.

 Jisté je, že křižovatka Havlíčkova ­ Fritzova byla v době nehody řízena světelnou signalizací. Ta je na této křižovatce ve všední dny v provozu v době od 5.30 do 19.00 hodin. Mimo tento čas na semaforu bliká žlutá.

 Podle informací tiskového mluvčího Služeb města Jihlavy Martina Málka, světelná signalizace na této křižovatce má svůj přesný režim. "Vyklízecí šipka na odbočení z ulice Havlíčkova na ulici Fritzova ve směru od centra města začíná svítit tři sekundy po rozsvícení červené z protisměru ­ od kruhového objezdu a svítí pět sekund. První tři sekundy svítí zároveň se zelenou ze směru od centra a dvě sekundy svítí se žlutou z téhož směru," řekl s tím, že potom zhasne, žlutá svítí ještě jednu sekundu po skončení zelené šipky a rozsvítí se červená. Potom program pokračuje dál podle signálního plánu.

Diskuze k článku

Nový komentář

Světelné křižovatky
Já věřím tomu, že v době nehody mohla všem svítit zelená. Mě se něco podobného stalo na křižovatce u Lidla na Březinkách. Dojížděl jsem ze směru ok bývalého PVT. Svítila zelená a najednou si tam prosvištěl trolejbus, kterému taktéž svítila zelená. Štěstí, že jsem jel pomalu a stačil zastavit.
Daňový soumar | 2008-04-25 13:46:41 | Reagovat
Rychlost
Taky jsem se nechal vtáhnout a včera večer jsem po projetí kruháče u viaduktu dal na trojku plnej plyn. U té křižovatky jsem měl 80 a už jsem dupal na brzdu. Mám sice silnej turbodiesel, ale ze své zkušenosti vím, že motorka dokáže daleko víc. A to včetně Kawa GPZety 500.
Moik | 2008-04-25 14:11:14 | Reagovat
..
Presne podle me vina motorky... ale nevylucuju i ridicky kterou znam.
street | 2008-04-25 14:43:14 | Reagovat
jasná vina řidičky
jasná vina je na straně řidičky!!!prostě musí dát přednost!!a ikdybyjel jak chtěl rychle nic natom nikdo nezmění!!snad dát přednost vjízdě znamená dát přednost vjízdě!!!a ne si jed a někodo zabít!!!takže doufám že policie a spoudy budou konat svou povinost a nesvalí vinu na motorkáře který zato nemuže a který zaplatil životem za řidičku která nedala přednost!!!!!§a to jak tady někdo píše že má řidička skaženej život to má ale na pár led který bude v base jo je to nejkrásnější věk ale určitě tam nebude nadoživotí!!ale ten motorkář bohužel už nikdy nebudde mít další šanci narozdíl od řidičky...
 | 2008-04-25 17:23:40 | Reagovat
dej přednost v jízdě je MŮŽU OMEZIT, NESMÍM OHROZIT,za předpokladu že jede předepsanou rychlostí.
jan | 2008-04-25 17:54:40 | Reagovat
přednost
Prosím tě přečti si řádně zákon o provozu na pozemních komunikacích co znamená dát přednost. Potom zde někoho odsuzuj. takoví jako jsi ty potom způsobí lehce dopravní nehodu.
Jirka | 2008-04-26 13:50:18 | Reagovat
Znalec
Jestli nehodu bude zkoumat soudní znalec z Jihlavy, na jehož jméno si nemohu momentálně vzpomenout a patří již mezi senilní dědky (je mu nejméně 70 let), je to jasné, vinu dostane řidička. Vždyť on nějaké nové počítačové programy, které nehodu perfektně rozpracují ani nezná.
Jirka | 2008-04-30 18:49:02 | Reagovat
ty jsi ale chytrej
Pamatujes si vubec z autoskoly co je to prednost v jizde?! Kdyby jsi nebyl ... tak takove blbosti nepises!!! Diky bohu, ze tu divenku bude soudi soudce a ne ty!!!
xxxxx4 | 2008-04-26 20:22:21 | Reagovat
Lidi prosim vas! zemrel mladej clovek, a vy tu porad pisete, jaka je ta mlada slecna chudinka, co ma rikat ta klukova mama!!! Ty mi je nejvic lito.!!!!!!!
majka | 2008-12-02 16:32:13 | Reagovat
nevím koho to byla vina,ale můj kamarád dělá na hasišárně,která je kousek od místa nehody. Hasiči sledovali toho motorkáře už od hasičárny, kterak kličkoval mezi vozidly a jel strašně rychle.Asi minutu na to, pro něj jeli.Navíc jestli nestál na kruháči, tak si mohl krásně svištět až nahoru na křižovatku,jelikož je tam rovinka a i autem se dá projet 70.Takže ani názory,že na tom krátkém úseku nemohl vyvinout takovou rychlost jsou bezprostředné.Mohl jet už od kauflandu v kuse.a řidičce jako začátečnici může trvat sice dlouho odbočit, ale jesi jel motorkář rychle, tak mohl být někde na kruháči a každý by si myslel,že to stihne.On tam mohl být za chvilku.
petra | 2008-04-27 15:17:10 | Reagovat
Nikdo už mu živit nevrátí,ale vžíjte se do situace ty holky!Muže se to stat komu koliv z vas!!!Neodsuzuj te lidi dřív než mate!!!!!!!!
Peťa | 2008-04-28 09:24:40 | Reagovat
jasně, mohl tam mít 80. Ale taky jel ve dvouch..nevim. Možná jel rychlejc,ale rychle jede v obci dalších 80% řidičů s tm rozdílem, že auta dávají pocit bezpečí a většinou ten člověk na motorce za to zaplatí
Quikec | 2008-04-29 15:53:37 | Reagovat
ZNAČKA
pokud správně čtu,tak měl registrační značku z jiné motorky?
JAN | 2008-04-25 17:51:15 | Reagovat
na značku to přece nejezdí!!!!! | 2008-05-03 14:42:42 | Reagovat
Selhání
Nevím sice jak se to stalo, ale vůbec bych nevylučoval selhání techniky. Mě se podobná věc stala na křižovatce u ústředního hřbitova. Odbočoval jsem na zelenou od nemocnice směrem do města a doučasně svítila zelená šipka ve směru od Pelhřimova. Jen díky opatrnosti tam nedošlo k nehodě. Vůbec bych tuto možnost nevylučoval.
Jezevec | 2008-04-25 19:22:04 | Reagovat
Dovolte mi abych reagovala. Celý týden jsem žila v domění že řidička jela od autobusáku, v tom případě by rychleji jedoucího motorkáře přehlídnout mohla. Ale dnes jsem si přečetla veškeré komentáře a dozvěděla jsem se že jela od Tesly a odbočovala k autobusáku.V tomto případě už se na situaci dívám opět jinak a chci jen říct že touto křižovatkou projíždím denně, na semaforu pro oba směry svítí zelená, ovšem když odbočuje musí dát samozřejmě přednost. MYslím že motorkáře musela vidět a mohla počkat. Ale další vinu na tom podle mého nesou dnešní autoškoly. KOlikrát za nima jedu 20 km v hodině, nikdy snad nejely více než 40km, když někam odbořují je to vždy šíleným hlemíždím tempem, myslím že by měly učit jezdit i rychleji, zkusit reagovat v určitých situacích, nikdo na ně v normálním provozu nebude brát ohledy. Nevím ale opravdu víc než mladou řidičku bych odsuzovala právě ty co je to učí. Já se učila řídit ještě když v obci platila 60 km/h, ve měste jsme mohly jezdit tou 60, ale jakmile jsem jela třeba 40 hned mi kladl na srdce že zdržuji provoz. Dnes mohu říct že díky té autoškole zvládám situace v provozu docela dobře, a vím co si mohu dovolit. Ta mladá holčina to bohužel stejně jako motorkář nevěděli.
Bára | 2008-04-25 20:50:12 | Reagovat
autoskola
Trochu souhlasím s vinou autoskol, dnes dostane ridicak skoro kazdy, kdo se umi nasprtat testy, ktere po absolvovani stejne zapomene.. Sem ridic kamionu, mam pritelkyni s rocnim ridicakem, ktera se doted nevyzna v krizovatkach ani ve svem meste... nedokazi si ji predstavit v cizim meste!! Stezi dokaze ovladat svoje vlastni auto, to nemluvim o tom kdyby nahodou musela ridit jine... Podle me je pro provoz nebezbecna a ridicak nemela dostat, jenze zkousky udelala, protoze za 20 min plouzive jizdy s komisarem nic nestihla pokazit.. Skutecny provoz je ale o necem jinem. Jenze dobre ridit se naucite treba po nekolika letech.. Jeste chci poprosit ostatni ridice, aby byli tolerantni k motorkarum (taky sem jeden z nich), nekteri z nas opravdu ohrozuji sami sebe i ostatni, ale spoustu jich je i slusnych. Vsichni maji ale spolecne to, ze jsou mnohonasobne zranitelni nez ostatni ucastnici provozu! Zaverem chci rict ze ondry je mi moc lito, sam sem ho znal, podle me byl jeden z tech slusnych motorkaru, bohuzel ani to nestacilo... Ridicku osobniho auta zhodou okolnosti taky znam a uprime ji lituju, protoze za svou chybu bude platit cely zivot i kdyz cene lidskeho zivota se to tezko vyrovna.
Pavel | 2008-05-03 14:20:31 | Reagovat
Autoškola
Milá paní takže mi chcete říct, že za to můžou autoškoly?Vy jste dělala autoškolu když se jezdilo 60, ale to že jezdilo o polovinu méně aut to neuvedete.Také jste nemusela zastavovat na každém přechodě že???Takže jesi Vám vadí, že autoškoly vás brzdí, když jedete válet šunky z práce tak jezděte MHD za 12Kč.Je mi líto toho mladíka a také té slečny, ale už to nikdo nevrátí.Myslím si, že autoškoly jsou v Jihlavě na dobré urovni....
Tomas | 2008-04-25 23:37:04 | Reagovat
Autoskoly
Reagujem na geniusa z autoskoly, zrejme instruktora. Ja som nevidel autoskolu u nas v brne, ktora by neblokovala premavku. Vsetky sa vlecu pod 40 dokonca aj na mestskych okruhoch, kde je 80tka. Mam vodicak piatym rokom a v aute som kazdy den. A ako sledujem premavku, pravidelne v kritickych situaciach figuruju mlade baby, ktore VY posadite za volant a pripravite ich na jazdu 40tkou. Lenze taky clovek sa este polroka po skuskach pozera na riadiacu, ako ma zaradit dalsi stupen a nevie co skor, ci vyhodit smerovku, preradit, alebo tocit volantom, pretoze kurzy su podla mna kratke, jazdi sa viacmenej v idealnych podmienkach a ti ludia proste v zivote nezazili smyk, alebo auto v protismere ktore predbieha s tym, ze mozno mu to vyjde a nevedia co robit. Bezne tiez zazivam situaciu, ked idem po dialnici cca 160tkou (auto zvladne 310 tak nechcem pocut nazory, ze som prasa) a za kaminom sa vlecie kileckom nejaky hriankovac v podobe ce-dvojky, clia a inych, ktory si v posledom momente povie, ze chce predbiehat. Vyhodi smerovku ako ich to ucili, tak na jedno bliknutie, pri druhom je uz v lavom pruhu a ja to mam v momente 60tkou proti stene, takze blikam co to da. Cize uz sa len modlit aby som to ubrzdil. Keby nie, vinnik som ja, lebo podla vyhlasky mam dodrziavat odstupy a rychlost vyhovujucu danej situacii. Ked sa mi to podari ubrzdit, predbieham auto a v nom je na celnom skle zavesena mlada snobska baba, ktorej rodicia kupili auto hned ako dostala vodicak. Vztycenym prostrednikom ju prvy a posledny krat zdravim a odchadzam s pocitom, ze by som jej to mal nejak vratit, ale kaslem na to. BTW k nehode, uz sa mi podobna vec mohla stat 500 krat. Ked som cakal ze mam volno na krizovatke pri odbocovani dolava, preslo mi tadial auto bez nejakej znamky brzdenia. Nic sa nestalo preto, ze si nepoviem "hura zelena, pozor idem ja" ale radsej pockam, tie dve sekundy naviac nezachrania africke decka, ani o to nebudem mat va:csiu vyplatu. Stacilo sa jej podla mna pozriet PRE ISTOTU ci nieco nejde. Co keby tade siel 20 tonovy kamion 50tkou? :) to by ju nasli sumerne medzi chladicom a zadnymi kolesami.
dexoun | 2008-05-17 09:33:10 | Reagovat
a ty si spadl uceny z nebe??nekde te to naucit musi!!!a kdyz ne na ceste tak kde na parkovisti??!!!miluju takove blbecky co si hrajou na inteligenty!!!autoskola je od toho aby se to pomalu clovek ucil ne od toho aby jezdil jako prase!!!!! Jinak kluka je mi lito no..je to hruza kdyz se tohle stane tak mlademu cloveku...:((
pro pana chytreho!!! | 2009-05-18 21:51:56 | Reagovat
bla bla
...ano, ma sa to ucit na parkovisku a ked uz nieco vie, nech ho instruktor pusti do premavky. Tak sa to robilo roky dozadu, teraz to byva zvycajne trenazer a hned do auta a do ulic, potom to tak vyzera. Mne ide aj o to ze jazdia mestskym okruhom, kde je 80tka a blokuju dopravu (priliz pomala jazda je tiez priestupok ak o tom nevies), maju sa ucit jazdit krizovatkami, riesit zlozite situacie a nie ist rovno 10km na 5-ke.
dexoun | 2011-06-07 13:23:02 | Reagovat
To je trosku moc ne?
Draha Baro, nemyslis, ze to co jsi nepsala je trosku postavene ne hlavu? Pred pul rokem jsem absolvovala autoskolu a muzu ti rici, ze lide, kteri sedi poprve v aute nemuzou jet ôkamzite 50km/h, ty jsi take hned nejezdila ne? Vspomen si na sve prvni jizdy a pak ukazuj prstem, ale pozor asi si ho brzy zlomis!!! Sama jezsim teprve pul roku auto mam cele polepene Z (zacatecnik), po meste jezdim 50-60km/h a muhu te ubezpecit, ze pro Jihlavse ridice je to malo, pac na me troubi a objizdeji me jak "hovada"(podle toho, co jsi psala, tak urcite patris k nim, pac nikdo normalni neco takoveho nemuze napsat).Takze tebe a podobne ridice bych poslal zpatky do autoskoli, aby jste vedeli jak se ma jezdit. Kdyby nebyli na silnicich takovy jako vy, tak se zadne nehody nedeji!!! PRAVIDLA SILNICNIHO PROVOZU TU NEJSOU PRO SRANDU NE? TAK ZKUSTE ALESPON RESPEKTOVAT TY, KTERI JE DODRZUJI!!! DEKUJI
Ryky | 2008-04-26 20:45:16 | Reagovat
ani jsem nedočetl tvůj příspěvek a už se usmívám. Hodnotíš tu věc se tvejma zkušenostma? Ano AUTOŠKOLY na to mají vliv. Když vidíš autošolu vždy jede v obci 30 a mimo obec 60. Kvuli takovejmhle lidem ve starejch 120 je nevíc nehod. Provoz se prostě zrychluje a ti lidi se nepřizpůsobí..a když vidíš někoho kdo se s tou starou krabicí rozjíždí na křižovatce, tak než se zařadí uběhne asi tak 3x víc času než lidi zkušení a s novějším autem
Quikec | 2008-04-29 15:50:23 | Reagovat
:D jasný, takže po městě můžou jezdit jen ty co maj zkušenosti a jezdí jak prasata jo?? Tebe to taky někdo musel naučit a pochybuju, že když si poprve řídil auto, tak si jel 120.. Kdo u té nehody nebyl ať nesoudí a svádět to na autoškolu je pí*ovina
eva | 2008-05-07 18:50:15 | Reagovat
lol
Podla mna su kurzy kratke, clovek co z autoskoly vyjde ma len zbezne tusenie o premavke vo svojom meste. Dojde do ineho a je strateny, ide po dialnici, alebo ceste 1. triedy a su za nim va:csie kolony ako za aviami. Takyto vodici su nepripraveni na beznu premavku a su nebezpecni. To je moj nazor. A ludi co jazdia nad tvoje fyzicke schopnosti nevolaj hned hovada. Ked budes jazdit 5 - 10 rokov, pochopis to, co ti tu ludia pisu.
dexoun | 2008-05-17 09:43:36 | Reagovat
lol
BTW: Ja nazyvam hovada prevazne vodicov oktavii tdi. Neviem preco, ale prevazne tito vodici mi lezu najviac na nervy a co viem, niesom jediny. Mam pocit, ze si kazdy potrebuje dokazat ze ta jeho oktafka je neskutocne silny sportiak, kto ho predbehne, ten prekrocil zakon!! Lenze...aj tychto debilkov respektujem, aj ludi co jazdia pomaly, aj kamionakov, niekto nam ten tovar do ochodov vozit musi, takisto motorkarov...nech idu aj dvoma kilami, ustupim sa im, ked im to nevydava v zakrute, tak ako aj ked niekto predbieha a zjavne to nestiha, no co, blby odhad alebo slabe auto, ale nieje pre mna za blbca. Pre vas slecinka je blb asi kazdy kto ide rychlejsie ako vy a to je dost ubohe.
dexoun | 2008-05-17 09:52:30 | Reagovat
Na této křižovatce se rozsvítí v obouch směrech zelená, pak padne červená od kruhové křižovatky, ale od Tesly svítí ještě chvíli zelená společně se zelenou šipkou, která je na protějším semaforu, pro bezpečné opuštění křižovatky. Přesně jak je popsáno v článku, teď záleží v jaký okamžik kdo jel a na jaký signál. A záleží na tom jak rychle motorkář jel. Nevím, jak je to dlouho, co vyhrála žena soudní spor při dopravní nehodě, kdy v obci nedala přednost při vjíždění na hlavní komunikaci a došlo ke střetu. Auto, co jelo po hlavní silnici jelo víc jak 50km/hod, asi kolem 80 a vyhrála soudní spor a vůz jedoucí po hlavní dostal spoluvinu s tím, že žena odbočující na hlavní se mohla právem spoléhat na to, že vůz pojede předepsanou rychlostí, což nedodržel a tím má část viny na dopr. nehodě, kdyby jel předepsanou rychlostí, k ničemu by nedošlo. To samé je i zde, pokud motorkář jel předepsanou rychlostí, je jasně vina řidičky, ale pokud nedodržel rychlost a jel výrazně rychleji než 50km/hod na kterou se mohla řidička spoléhat, mohla odbočit a nemuselo tak ke střetu dojít, nebo by ho jen omezila. Teď vše záleží na vyhodnocení posudku a okolností nehody. Rychlost platí i pro motorkáře, kteří ji ve většině případech ignorují. Na silnici nejsou sami, jsou tu i ostatní, neohrožují jen sebe, ale i okolí. Neříkám, že když jede o trochu rychleji, je to hned špatně, ale záleží, kde tu rychlost překročí. Mimo město a na dálnici není to samé v obci, kde jsou navíc chodci, křižovatky a každý spoléhá na tom, jede 50 to stihnu odbočit, ale pak se najde někdo, kdo jede 80 a už je neštěstí na světě. Je jasné, že motorkáři jasně budou obhajovat motorkáře, i kdyby jel 100, sami tak jezdí. Chcete jezdit rychle, fajn, ale ne ve městě a na takovém místě, opravdu nechápu todle chování. Pak se není čemu divit, jak to na silnicích vypadá.
xxx.xxx | 2008-04-25 22:07:43 | Reagovat
SPOLUVINA
O tom, že nedala přednost není pochyb. Ale když se podívám na rozbytej předek a kam až to auto odhodil náraz tak mi je jasný , že pomalu nejel. Směrem kterým jela ta holka se rychle jet nedá je to pravej úhel. Jinak je to neštěstí.
Z. | 2008-04-26 07:01:22 | Reagovat
Často se zde zmiňuje překračování rychloti motorkáři. Rychlost však nedodržuje valná většina řidičů. Přitom byl ve sněmovně návrh zákona, který umožňoval měření soukromým firmám, když dopravní policie nestačí téměř v ničem. A tak se ptám, proč byl některými chytráky z řad poslanců smeten ze stolu? Osobně bych se takové úpravy nebál a někdo se jistě poučí po pořádném flastru a třeba by i občas zabránil takové tragedii, jako se stala v Jihlavě.
M.N. | 2008-04-26 07:24:18 | Reagovat
Až bude u Jihlavy závodní okruh, pak začnu jezdit podle předpisů a budu dodržovat maximální dovolené rychlosti. :)
Motorkář | 2008-04-26 08:37:44 | Reagovat
jde o tvoje zdraví,ale pak se nediv,až se ti něco stane,nikdo ti nepomůže a všichni pojedou dál.
jan | 2008-04-26 09:36:17 | Reagovat
Co když ve vysoké rychlosti zabiješ člověka,dítě na přechodu? Pokud máš svědomí, budeš mít výčitky celý život, pokud ne, tak to raději opři do stromu. Přeji Ti hodně štěstí.
X.Y. | 2008-04-26 12:09:06 | Reagovat
Zabíjet rozhodně nikoho nechci. Problém je ten, že většina sportovců má sportoviště kde si může dělat co chce. Motorkáři ale zas tolik možností vyblbnout se nemají a co jiného zbývá, než blbnout na veřejných komunikacích.
Motorkář | 2008-04-26 13:59:54 | Reagovat
v provozu ohrožuješ ostatní a sebe.proto jsou předpisy.
jan | 2008-04-26 15:06:00 | Reagovat
Taky se nemák kde vyřádit
Rád si zastřílím s pistole a v Jihlavě není střelnice, mám jednat podle tvé logiky?
Jihlavan | 2008-04-26 15:10:28 | Reagovat
JENOM KECY!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Motorkáři, všichni se dušujete jak nejezdíte rychle, jak vám nedávají auta přednost a ted tady píšeš, že ti nezbejvá nic jinýho než se vyřádit na komunikaci. Já to nák nechápu. To je jak sprejeři brečí že se jim nelíbí šedivý paneláky a přitom pocákají nově opravenej barevnej barák. Jinak dneska sem viděl prvního letošního SLUŠNÝHO motorkáře. Jel přede mnou od pumpy ONO až k pracáku. 50!!! NEZVYKLÝ!!! A to měl slušnou "silnici".
Z. | 2008-04-26 16:47:11 | Reagovat
tak si našetři a postav si ho, do tý doby nech radši motorku v garáži ......
,,,, | 2008-04-28 07:43:09 | Reagovat
tak si našetři a postav si ho, do tý doby nech radši motorku v garáži ......
,,,, | 2008-04-28 07:43:10 | Reagovat
v rychlosti to nieje
Dalsi odbornik sa ozval... Jasne, potom budu jazdit po cestach len ti co na tie pokuty budu mat a rychlost sa nebude dodrziavat aj tak. Treba aj rozmyslat predtym nez clovek nieco tresne do vzduchu. Tu je problem hlavne v kvalite ciest a v ludoch. Ked chce ist niekto cez dedinu 150, tak tade 150 pojde, moze tam byt aj sva:ty otec. Ja ked idem po ceste tak sa predsa riadim premavkou, situaciou a tomu co mi cesta dovoli. Na vychodnom slovensku su poodpilovane znacky a teda clovek nevie, ze je v dedine, no uz ked vidim domy viem, ze asi spomalim. A to je podla mna v ludoch. Totiz sa najdu aj taky, co tade pojdu 90 a ak ich stopnu policajti hrdo mu oznamia, ze tam nieje znacka a maju pravdu... Ale napr. nemecko. Preco tam je jedna z najnizsich nehodovosti? No maju dobre cesty a spravaju sa tiez inak. Tu mi na prechode zastavi z 10tich aut jedno, nemec len vidi ze clovek sa blizi k prechodu uz brzdi. Na dialniciach neobmedzena rychlost...no pravidelne som tam zazil nehodu len preto, ze clovek dostal smyk, hoci aj na rovnej ceste...mozno defekt. Ziadne retazovky ci nieco z neporoznosti. A to je zase o ludoch.
dexoun | 2008-05-17 10:08:09 | Reagovat
Pár osobních zkušeností ...
Moje osobní zkušenosti. První "rovinka" nad Telčí ve směru na Třešť. Vyjíždím z vedlejší, rozhlížím se na obě strany, nikde nikdo. Odbočuji na Jihlavu. Jsem půlkou auta ve vozovce, když ze směru od Telče (horizont je méně než 100m daleko) vystřelí motorka.Dupám na brzdu, motorka se mihne před čumákem, následovaná druhým borcem v těsném závěsu. Pokud by jelo něco v protisměru, nebo já se nerozhlížel jak ve stíhačce a neustále nehledal "banditu" tak jsme v sobě a odřený kolínko by to nebylo. Jak to mám tedy udělat v takových úsecích? Mám, když vyjíždím z vedlejší silnice posílat hlídku s vysílačkou za horizont aby hlásila podobné živé střely? Ano nedal bych mu přednost, protože opravdu nemohu vidět, že se blíží takovou rychlostí. Můj manévr taky nějakou dobu trvá a on by to od horizontu v té rychlosti opravdu nedobrzdil. Jsem vrah protože jsem si dovolil odbočit na hlavní silnici v okamžiku soukromého závodu nějakých dvou "NESMRTELNÝCH" ? Já v "plechovce" musím očekávat cokoliv a ostatní si mohou dělat co chtějí a kde se jim namane ? A dnes jsem potkal dalšího nesmrtelného. Za kosteleckým kopcem směrem na Jihlavu. Projížděl jsem počáteční esíčka když se na mi na zadek nalepila mašina. Ok. Ať si mě předjede, uhnout tam není kam silnice to není zrovna nejširší, když počká alespoň na první horizont, tam se přestože je tam plná, dá bezpečně předjíždět. Ale kdepak, nesmrtelnému klesají otáčky jeho miláčka mimo optimální pásmo, tak to střihnul těsně před horizontem a mým čumákem. Pokud by v protisměru (do kterého NEBYLO vidět) jel byť jen osobák, nemluvě o mlíkaři s cisternou nebo teď velmi aktivní XXL traktory, které valí bez potíží s vlekem 60 a jsou tím nejširším co se dá u nás na cestách potkat (během půlhodiny jsem potkal tři), mohlo to všechno dopadnout jinak. Měl jsem vjet do škarpy aby ten netrpělivý, či soutěživý nemusel podřazovat a já se nestal potencionálním "vrahem" kdyby mu to náhodou nevyšlo? A nebo bylo vše pod kontrolou a motorkáři jezdící tímto způsobem používají nějakou mě neznámou technologii a vidí i za horizont? V tom případě se omlouvám všem takto jezdícím motocyklistům omlouvám za svou neznalost. Dnes to vyšlo ale zítra, za dalších pár kilometrů u jiného horizontu v jiné zatáčce.......
Jihlava | 2008-04-26 16:07:45 | Reagovat
Proč?
Omlouvám se, že Vám všem takto lezu do vaší nemilé debaty, ale nechtěli by jste se nad sebou zamyslet? Všichni!!!! Uvědomte si, že život se vrátit nedá, je to smutný ať už je chyba na kom-koli nechcete nechat zemřelého v klidu spát? Probuďte se a mějte krapet slitování!!! Ano je pravda, že je to tragédie, je to šílený, každý den jezdit kolem nebo když vykouknu z okna vidět svíčky, není den kdy bych na to nemyslela, ale s úctou k oboum, je jasné že on už druhou šanci nedostane, ale co ona? Uvědomte si, že jsme jenom lidé a nikdo z nás není dokonalý. Jsem taky řidička a taky mladá (jak někdo tvrdí, že mladý kachny za volant nepatří) jezdím denně, ale to co se stává na silnicích jsou otázky mžiků a stačí jen malá krátká sekunda zaváhání a je neštěstí na světě. Myslím že je bezvýznamné říkat něco jako ta kachna, nebo na něj stalo se stalo, jen nemyslete na sebe, ale třeba i na rodiče, kterým se zhroutil svět... a na dívku, která nikdy nezapomene....
Zuzka | 2008-04-26 17:08:45 | Reagovat
Souhlasím s tebou...Klukovi už se nepomůže, je to smutné ale je to tak. Stát se to může každému.Petru, tu dívku, co to podle všech zavinila znám..a dneska je na blázinci a bojím se, že se z toho už nikdy nevzpamatuje..i když se pak třeba zjistí,že to nebyla její vina, tak ten člověk se z toho už nikdy nevzpamatuje.
petra | 2008-04-27 15:26:40 | Reagovat
Je to hrozné..moc je mi líto té holky...přitom by ji člověk rád pomohl, sem na silnici denně a je to hrozné, když si člověk představí, že se to může stát každému..
xxx.xxx | 2008-04-27 20:54:42 | Reagovat
Proč?
Tak nevím,nevím mám řidičák už dlouho a kdyby se mi něco takového stalo určitě bych nemohla pár dní po takovém neštěstí dělat přijímačky a házet vinu na mrtvého,tak prosím přestaňte Petru obhajovat prý má svědomí čisté,blázinec asi zabral co?Stále se tady dočítám jakou jel motorkář asi rychlostí,ale jakou jela řidička to jsem se nedočetla.Doufám,že bude viník spravedlivě odsouzen.Rodičům mladíka přeji upřímnou soustrast.
bxxx | 2008-04-27 21:31:01 | Reagovat
nějak moc o tom mluvíš ty ji znaš ?????asi ji nemaš moc rada když se ji ani nezastaneš???????????????
xx | 2008-04-28 15:43:52 | Reagovat
holka prober se... seš ty vůbec normální??? ona jela do pravoúhlý zatáčky tak to asi "praskala 150" ne??? dej si facku a běž se proběhnout...
,,,,,, | 2008-04-28 07:54:24 | Reagovat
přijímačky jo??tak to těžko už rok pracuje a na školu se nechystala a ani nechystá!!!
Petra | 2008-04-28 15:20:28 | Reagovat
KECY,POMLUVY DOHADY
Petra v žádným blázinci není. Asi bys tam měla jít spíš ty!!!!!!! Dostala novou šanci na život a kdyby ji vodvezli do blázince,bylo by tohle všechno zbytečný. Podle toho co sem četla na webu o Ondrovi,tak to byl fajn pohodovej kluk. Si myslíte-jeho kámoši-že by chtěl,abyste chudáka holku tímhle způsobem veřejně linčovali a dohnali na psychiatrii??????? I když se to nezdá-všechno má svůj smysl-i tahle tragédie má svůj smysl-akorát ho zatím neznáme.... upřímnou soustrast pozůstalým....
tvoje svědomí | 2008-04-28 10:33:48 | Reagovat
autor webu
Díky moje svědomí, ale my od stránek od Ondího jsme jasnými zastánci vuny řidičky a když to bude nutný, však jí v blázinci neumučí. Ondí byl pohodář, ale jakej zkrat udělala řidička se v týhle době NEDÁ odpustit, zvlášť po tom, že ani ubohej dopis na stránky nenapsala,kde je přímo pokec o Ondím. Stačilo by: "Promiňte, udělala jsem to nerada"... Jenže on je týden pryč a nikdo, ani ta holka tam nic nenapsala. Co se týče toho, co chceme, nebo ne, to ty dokážeš asi jen těžko posoudit.
fox03 | 2008-04-29 14:40:20 | Reagovat
autor webu
P.S. Pokud to bude nuný, i k veřejnýmu linčování se přikloníme..
fox03 | 2008-04-29 14:41:40 | Reagovat
Prosim tě koho chceš linčovat.Já tu holčinu znám hodně dlouho a věř mi že jí to opravdu mrzí a bude si to vyčítat do konce života takže si prožije svý.Určitě to neudělala schválně,a že motorkáři jezdí jako šílenci není nic nového protože sám jsem nebyl jinej tak tu fajn holku nechte bejt a jestli tyto články píšou motorkáři tak by se měli nad sebou zamyslet protože rozumnej motorkář by tohle vživotě nenapsal a že vyhasl mladej život stalo se aje nám všem hrozně líto bohužel se to nedá vrátit.
cajsedo | 2008-05-17 10:51:49 | Reagovat
Těsně po nehodě
Byl jsem na místě tak cca 30 vteřin po této nehodě.Musím říci ,že se našlo dost obětavých lidí se snahou nějak zraněným pomoci.Nevím za jak dlouho tanm byla ,,rychlá,,(asi brzo)ale ty minuty se zdály být nekonečné.Obdivuji chování těch kteří se snažili pomoci řidiči motorky (pan doktor v hnědý kožený bundě následně zdravotník červenýho kříže,pán s lékárničkou a ostatní,kteří byli v kontaktu s mladíkem.Pořád se mi vrací v paměti mladá paní,která držela mladého spolujezdce téměř v náruči hladila ho a snažila se ho do příjezdu ambulance všemožně utěšovat.Zanechalo to ve mě hluboký pocit z projevené lidskosti.Ještě jednou před těmito lidmi hluboce smekám.
Jihlavák | 2008-04-26 17:13:13 | Reagovat
autor webu
Čau Jihlaváku. Tuhle informaci si zjistím, jesli držela mladého motrkáře v náručí, nebo ne. Jesli ne, tak pěkně kecáš, ale máš dobrej psanej projev. Taky to ve mě zanechalo dobrý pocit
fox03 | 2008-04-29 14:43:33 | Reagovat
pro jihlaváka
Spolujezdec je už doma z nemocnice....sic pořádně etě nechodí,ale už je docela v pohodě.Jsem ráda že se mi o spolujezdce postarali,měla jsem o něj moc velkej strach.A Řidič?jo ten byl fakt suprovej kluk nemám proti němu jednoho křivího slova.Nevim jak to bylo,je mi líto i tý holky....
myssy | 2008-05-01 16:31:20 | Reagovat
Díky za zprávu
Zdravím,fakt jsem rád ,že jsem se touto cestou dozvěděl jak na tom je.Nedřív jsem myslel,že je to holka,drobnější postava,jemný obličej,přilba(křičím co ta holka ,co ta holka jak je na tom !? - z hloučku se ozvalo to není holka ale kluk,snad dobrý.Ležel chudák na chodníku až za odbočkou nahoru do centra.Hlavou mi proběhlo,že leží dost daleko od místa střetu,ale nějak se tam dostal.Dík
Jihlavák | 2008-05-02 19:07:38 | Reagovat
Udělal bych zákon pro motorkáře za nedodrženou rychlost či za skrytí značky jak je již známo kalhotkama aspon 200 000 pokuty!!Oni by se rozmysleli jezdit jak prasata a zneužívat rychlosti.
Kemo | 2008-04-27 06:52:25 | Reagovat
Jinak ale musím říct že řidička to má težké se svědomím sic má vinu, ale mladík není asi žádnej světák když jezdí s jinou SPZ.Co ktomu dodat je mi ho líto.Sám sem prožil něco podobného.Jen by mě zajímalo kdyby místo auta to byla také motorka jak by ste se na to dívaly.Vy motorkáři?Je sice pravda že jsou i rozumní jezdci je jich jen hrstka ale nalejme vína a řekněme si když neuděláš chybu na jedné křižovatce příjde další zde asi nebyla rychlost ale další křižovatka muže bít osudná také.A není motorkář kterej neviužije síly pořádné mašiny je to sice krásná věc ale zabíjí!!Upřímnou soustrast.
Kemo | 2008-04-27 08:20:57 | Reagovat
no spíš pro všechny řidiče kolik km v hodině navíc tolik ran bičem :)
bbarinka | 2008-04-28 07:58:15 | Reagovat
...
Je mi líto i toho kluka i té holky! Bohužel se to vrátit nedá.. Myslím si (i když jsem u toho nebyla), že na tom svůj podíl měli oba. Kluk bohužel nepřežil a holka bohužel bude mít trauma na celý život.. Větší trest pro ni není.. (jak tady někteří píší, ať "chcípne" a další hnusné poznámky! Měli byste se nad tím zamyslet a brát to objektivně.
Nikola | 2008-04-27 12:50:24 | Reagovat
web
Prosim vas nezna nekdo tu webovou stranku toho kluka co mu zalozil jeho bracha. Predem dekuji.
David | 2008-04-27 13:11:57 | Reagovat
web
www.deathxxx.borec.cz
. | 2008-04-27 14:50:54 | Reagovat
křižovatka
na této kryžovatce svítí zelená pro směr od kruháče tak i směrer od bývalé delvity, nesmíme zapomínat dávat přednost protijedoucím vozidlům nebo motorkářům! ps: kolik ujetýk km má řidička bíleho renoltu?
vohubu | 2008-04-27 14:47:07 | Reagovat
Já teda nevím, ale doteď jsem si myslel, že když je při odbočování vlevo naproti v rohu vyklízecí zelená šipka tak můžu vždy jet a v protisměru by předmost mít neměli. Hm asi je to omyl. Jinak upřímnou soustrast rodině a hodně sil té dívce, je to hrozné, ale může se to stát každému.
Michal | 2008-04-28 09:37:06 | Reagovat
Mas plnou pravdu,pokud svítí vyklízecí zelená šipka pro daný směr jízdy vlevo,vozidlo jedoucí v tomto směru má volný průjezd, protijedoucí vozidla mají červený signál.Teď už záleží na tom,kdy řidička osobního autga jela,v případě, že jela na rozsvícenou zelenou šipku,tak by vinu mít v žádném případě neměla.
Vlasta | 2008-04-29 12:55:00 | Reagovat
Vyklízecí šipka???
Co to tu melete? Když máš šipku, je to jako bys měl/a zelenou! Prostě vždycky musíš dát přednost protijedoucím vozidlům i motorkám, pokud odbočuješ vlevo. Velmi podobná křižovatka je ve Žďáře u Conventu. Tam když po hlavní odbočuješ vlevo- myslíš si, že tě někdo nechá projet? Musíš počkat. Ne tam vlítnout a někoho zabít! Byste nikdy za volant sedat neměli, když nevíte takovou základní věc. Čtu si to už po třetí a nestačím se divit, co ty lidi vyplodí za pič**iny. Asi nemáte co dělat, že se v tom rejpete jak v hnoji?
fox03 | 2008-05-11 18:47:18 | Reagovat
Připomínka?
Jesli máš připomínku, dej mi adresu a vyřešíme si to
fox03 | 2008-05-11 18:48:20 | Reagovat
pokud svítí vyklízecí šipka, přednost před protijedoucím je tím snad daná. Nechám se překvapit jak to dopadne. Každopádně se to stalo, pokud někdo jede bez značky nebo s jinou značkou tak asi má důvod(je to méně nápadné než ji zakrýt kalhotkama nebo ohnout). Hodně sil řidičce, snad se z toho vyhrbe a nebude mít zkažený život.
jjj | 2008-05-12 14:55:10 | Reagovat
značka
www.e-autoskola.cz/dopravni-znacky/
fox03 | 2008-05-13 15:11:05 | Reagovat
§21 odst.5 neplatí, pokud svítí vyklizovací šipka...někdy se až děsím, jak někteří (ne)umí pravidla:( Pak se nedivím, že někdo nedá přednost, když ani neví kdy ji dát a kdy ne!!!
jjj | 2008-05-19 14:20:10 | Reagovat
Co to je ?
Tady se řeší věci od autoškoly snad až po zmražení jídla, Jak se psal v minulých komentářích tato sekce se vymyká smyslu. Měla by se tu řešit tragédie při které zahynul jeden mladík, lidi co chcete psát o věcech co sem nepatří jděte si na chat a nepište to sem, sem to nepatří. Dnes má ten kluk rozloučení a už vidím ty smutné tváře co ztratili něco výmečného ze života... Souciťte s nimi a zamyslete se nad sebou a svými komentáři
MNouK | 2008-05-02 10:42:07 | Reagovat
Moje řeč, díky ti kocourku. Někdy zajdem do Depa na CSko
Kumar | 2008-05-11 18:50:09 | Reagovat
Bohužel se stalo
Pročetl jsem si všechny vaše komentáře děkuju za všechny"motorkáře" za trochu úcty k mrtvému,dále bych chtěl poděkovat jak už bylo zde řečeno všem těm lidem co se pokošeli Ondímu pomoct!!Byl děsně fajnovej člověk pro kterýho byla mašina všechno!!A ty řeči zde že měl jinou spz z jinýho motocyklu-lidi proberte se neřeš te to život mu to nevrátí....Můžu za sebe říct že když se to stalo tak jsem tu babu chtěl zabít...,ale teď s odstupem času už mě nějak přešla chuť,ale doufám že bude trpět,o tom ale pochybuju o tom,protože každej normální člověk by si nekupoval za pár dní nové auto!!A ty lidi co tvrdí že je někde na kopečku,taky bych tam byl abych nedostal osum let v base..Přeji všem hodně úspěšných kylometrů,bez potkání podobných nebezpečných řidiču!!PS:Když si kupuju takovouhle mašinu nikdy nebudu jezdit podle předpisů a nikdy nebudu jezdit se značkou,tohle pochopí jen kdo jezdí!!!!
Václav Bradáč(Venca kopáč) | 2008-04-28 10:43:11 | Reagovat
pak ale počítáš, že se domů prostě nevrátíš...jak jednoduché že:)
jjj | 2008-05-12 15:00:44 | Reagovat
Po přečtění všech komentářů je mi z Vás všech pěkně špatně,nejste nic jiného než lidské hyeny. Z bouračky, při které vyhasl mladý lidský život jste si udělali "hon na čarodejnice", obviňování a vulgarismy. Mějte, prosím, trochu úcty, jak k rodině zemřelého, tak i k dotyčné, která s největší pravděpodobností nehodu zavinila a dopřejte jim klid.
xx | 2008-04-28 12:35:00 | Reagovat
PRO VáCLAVA BRADáčE...
Můžu vědět, odkud jsi zjistil, že řidička si hned koupila jiné auto?? Za prvé : Píšeš hned za tím, že je na "kopečku", tak to si ho nechala dovést přímo tam? Trochu paradox ne? Být na blázinci a kupovat si auto... A za druhé : Zkus se aspoň chvíli vžít do její situace.. ty by sis to auto šel koupit? A to, co píšeš o jízdě na motorce a jak budeš ukopávat autům zrcátka apod.. UBOHé!! LIDI ZAMYSLETE SE, NEž ZAčNETE NěCO PSáT!!
Hanka | 2008-04-28 15:15:57 | Reagovat
ten BRADÁČ je jen takovej internetovej hrdina.ať skusí třeba ve 100km rychlosti ukopnout zrcátko-odrazí se jako moucha a skončí ve škarpě a prosit ať mu někdo zavolá sanitu-hrdina.
jan | 2008-04-28 18:27:54 | Reagovat
Co napsat rodině, která přišla o syna a dává to za vinu naší dceři? Jak napsat, že s nimi cítíte, soucítíte a je vám to líto? Že dceři věříte, že to nezavinila? Máte jenom obyčejný lidský strach reago- vat na to , co se děje na internetu. Příčí se vám ventilovat vaše niterní pocity. Vysvětlovat, že nejste tak necitelní, lhostejní, ciničtí, a že trpíte stejně, jako ta druhá rodina. 1 sekunda stačí na to, aby 2 rodiny, aniž by samy chtěly,nic o sobě nevědí, neznají se a přesto se dovídají o svých dětech hrozné věci, i o sobě samých. Prosím, aby už tato diskuze skončila. Nejsem první, kdo o to prosí. Rodině zesnulého chceme vyjádřit hlubokou, upřímnou soustrast. Strach, který mě naplňuje, že se najdou lidé, kteří do mého upřímného a ze srdce psaného sloupečku kopnou, poplivou ho a zesměšní, je velký. Snad moje obavy nebudou naplněny. Druhá nejnešťastnější máma.
druhá nejnešťastnější máma | 2008-04-28 21:54:59 | Reagovat
Také si myslím,že by tato debata měla skončit.Nechápu proč se tu dělí na ne/motorkáře.Je to přece stejné jako se stávají nehody mezi auty,vlaky,letadly a další tragédie.Nevím proč tu každý hají jak je ta a ta skupina lidí lepší,jsme všichni lidi a tudíš omylní tak už toho nechte a nepřejte smrt druhému nebo zítra se může stát právě tohle Vám a ne třeba na silnici,ale i někde jinde(spadne lešení,bouchne plyn....)a je to vteřina a už tady nejsi.
? | 2008-04-28 23:47:28 | Reagovat
Jsem PRO, aby tato diskuze skončila!!! Přeji hodně síly..
Hanka | 2008-04-29 12:10:52 | Reagovat
autor webu
Dejme tomu, že vaše dcera za to nemohla. Co se tedy stalo? Proč už nikdy neuvidím bráchu? Proč máte auto na odpis? Proč se dozvídám o tolika lhostejných krocích od vaší dcery? Napište mi prosím, jak to bylo, sám si to podle svých zdrojů utřídit nedokážu. Pište prosím na FOXXX03@centrum.cz Předem děkuji D.Škoda
fox03 | 2008-04-29 14:52:27 | Reagovat
nekopnu
Nebojte se, je mi jasné, že Vaše reakce je zoufale upřímná. Já se taky dost dlouho odhodlávala zapojit se. Je mi jasné, že "každá liška chválí svůj ocas", t.j. já svého syna a Vy Vaši dceru. Tuhle jsem napsala, že už mi jí není líto. Ale je. Je mi jí líto čím dál víc. Ale musíte uznat, že život syna už mi to nevrátí. Z celého srdce bych si přála, aby tahle diskuse už konečně skončila, ale noviny to vidí zřejmě jinak. A o jeho motorce (jiná značka ) jsem neměla ponětí. Jen jsem věděla, že ji má, miluje ji a strašně se těší na jaro, až ji vyveze a nasedne. Tak už se na ty rádoby chytré pisálky, kteří neví co s volným časem, tak píší na netu, vykašleme obě. V pátek ve 13 hodin si vzpomeňte, že je rozloučení s Ondrou. Děkuju. Smutná mamka
mamka | 2008-04-29 15:56:23 | Reagovat
Od rána si pročítám reakce lidí a musím na to neustále myslet. Myslím, že by nikdo, kdo účastníky nehody neznal neměl nikoho odsuzovat či napadat. Kdyby mi někdo zabil někoho, koho mám rád, tak bych nereagoval jinak. Ta bolest je obrovská a kopal bych proti viníkovi co nejvíc by to šlo. Soucítím s Vámi a opravdu mě to moc bolí, i když Ondru ani Vás neznám. Je velice pravděpodobné, že to byla "vina" té dívky. Jenže ona není vrah, neudělala to schválně a poznamená ji to na celý život. Bohužel byla nepozorná, k tomu se přidaly další okolnosti - sloup, do kterého musel Ondra bohužel narazit. Všichni, kdo zde někoho napadají ať si šáhnou do svědomí. Myslím, že neexistuje řidič, kterému by se někdy nestalo, že by byl nepozorný. Mě se to stalo několikrát na dálnici jsem se přehlídl v zrcátku a vjel tam autu či při předjíždění jsem si taky párkrát nevšiml, že jsem předjížděný apod. Pokaždý jsem měl ale štěstí, buď jsem si svou chybu včas uvědomil anebo včas zareagoval řidič, kterého jsem ohrozil. Ta dívka takové štěstí neměla a bohužel to mělo katastrofální následky. Zemřel mladý člověk, který chtěl žít a nikomu neublížil.Dívka přežila, ale bezstarostné mládí a život bez "kdyby" jí skončil také příliš brzy. Nevím, na čím místě bych chtěl být já, je to opravdu tragédie. Prosím lidi, aby byli ve jménu obou rodin slušní a nechali je už napokoji.
Michal | 2008-05-06 18:00:57 | Reagovat
Re
Tak to o tom autu mám z hodně dobrejch zdrojů... a to o tom blázinci byla ironie... A taky vím že někdo z venku tlačí na policii kůli vyšetřování!!!Kdopak to asi je??To není obohý???
Václav Bradáč (Venca Kopáč) | 2008-04-29 16:22:10 | Reagovat
tak a tohle mas taky z "HODNE DOBRYCH ZDROJU"???
1 | 2008-05-01 11:40:03 | Reagovat
ach ten pravopis
kilometr se píše I!!!!Chytráku
ach ten pravopis | 2008-05-01 20:54:46 | Reagovat
Co k tomu dodat....
NEDODRŽOVÁNÍ SILNIČNÍCH PRAVIDEL A TAKHLE TO DOPADÁ... Bože můj, to je tak těžký jezdit 50km rychlostí ve městě, dodržovat rozsvícené zelené na semaforu, koukat pořádně doleva, doprava? Mám řidičský průkaz 10let, tohle všechno dodržuji a NIKDY se mi nic nestalo, proto vím, že to není tak těžké dodržovat. A kašlu na blbce, kteří jedou za mnou a troubí na mě, že jedu pomalu (jenom 50km rychlostí...) Jinak mámě od Ondry, upřímnou soustrast. Mámě od holčiny hodně síly, jak pro Vás, tak i pro ni.
Hanka | 2008-04-29 12:09:47 | Reagovat
nechte bejt
:(nebyla jsem tam,neviděla jsem to.Jen prostě ten kluk byl můj kamarádSIce mi je líto tý holky,pač bude mít z toho svědomí celej řivot,ale Ondího nám nikdo nevrátí.Takže vásty kecy že je (byl) hovado atd... si nechte pro sebe!Nikdo kdo ho znal n to není zvědavej!:(
myssy | 2008-05-01 15:54:48 | Reagovat
par poznamek
Dobry vecer preji. Az ted jsem se rozhodl napsat par radek do teto diskuse. Ondra byl muj kamarad uz od materske skolky a jeho tragicky odchod ve mne zanechal hlubokou ranu. Clovek si ani neuvedomi, ze se s nekym muzu dnes dobre bavit a od zitrka ho uz neuvidim. Nechapu proto tu zvracenou potrebu vsemoznych lidi remcat o havarii. Kdyby aspon byli svedci nehody a podali nejake dulezite vysvetleni, ale to bohuzel ne... Vsichni vime, jak jezdi motorkari a vsichni vime, jak jezdi mladi ridici. Vsichni delame chyby a v nekterych pripadech nelze urcit kdo udelal vetsi. Vylozene nesnasim arogantni prispevky na obhajobu jedne ci druhe strane. Je mi jedno, zda pisatel znal zesnuleho motorkare nebo ridicku co nedala prednost, ale zamyslete se prosim nad sebou, nez neco napisete! Na jedne strane odsuzovatele motorkaru a na druhe strane stoji treba lide typu V.B. - Ten ma ale aspon odvahu se podepsat! Coz vsak nijak neomlouva stupiditu prispevku tohoto osmnactileteho mladika a podle jeho prispevku zajiste velmi zkuseneho ridice :-). Zitra v 13:00 je posledni rozlouceni s Ondrou. Zastavte se prosim na chvili a premyslejte. Ne treba primo o nem (pokud jste ho neznali), ale zivote. Ma smysl byt nekde o tri minuty rychleji, kdyz ty tri minuty vas muzou stat zivot... Diky za prectneni a pripadne reakce. Herr Tod - Ondruv kamarad.
Herr Tod | 2008-05-01 21:40:10 | Reagovat
Jihlavské listy
Redakce JL prosím ukončete tuhle debatu je šílené co se tu lidé dočtou většina není pravda pozastavme se třeba nad tím že se tachometr sekl na 120km/h malinký háček motorka měla tacháč v mílích to vím od spolujezdce, ten mi také zdělil že víc jak 60km/h nemohli jet. Nechci nikoho přesvědčovat o vině onoho či toho ale prosím žádám o ukončení přidávání komentářů u obou článků týkajících se této tragédie každy chce aby smrt přestala bolet ale ti co zde píší to tak necítí někteří jsou rozumní a popřejí sílu a většina přeje utrpení a bolest zamysli te se
MNouK | 2008-05-04 21:53:53 | Reagovat
kříž
nezastávám se ani jednoho táboru avšak dřevěný kříž v mezi mě trošku děsí a rozčiluje nehledě na to že nějaký opilec ho dřív nebo později zničí apeluji na odstranění této neetické záležitosti a to i z důvodu možné devastace opilcem všem kterým vadí můj názor se předem omlouvám
kujas | 2008-05-06 16:59:39 | Reagovat
Už začali jezdit motorkáři na počest mrvého kamaráda rozumněji? Po tom, co denně vidímv ulicích Jihlavy, tak myslím, že nějak pozapomněli...
Připomenutí mrtvého | 2008-05-07 12:51:05 | Reagovat
nevíte nic...
líbí se mi, že nikdo z vás co tam nebyli píšou takový hovna, že sme jeli 120 a podobně.nechápu vás, jelikož si všechno pamatuju, tak asi vím jak to bylo.a 120 sme fakt nejeli, jeli sme tak 50-60, mašina měla pořád stejnej zvuk, takže sme zrychlovat ani zpomalovat nemohly, a aby sme z kruháče vyjížděli ve 120 je nesmysl, navíc na kruháči před náma jelo pár aut,takže už tuplem ne, a jak někdo někde dřív psal, že tam nebyla brzdná dráha, je pravda, nebrzdili sme, protože nám tam vjela na poslední chvíly, znovu připomínám ,že si pamatuju na všechno, na to jak sme jeli pořád stejně, jak jsem letěl, jak sem dopadl až někde nahoře u chodníku, jak někdo volal záchranku a jak mě nějaká paní utěšovala.a i na to jak jsem koukal na to jak ondího někdo oživuje....tak mi tady prosím nepište že motorkáři jsou všichni hazardéři a sebevrazi, nebo dárci. protože na tohle jsem fakt háklivej, a navíc, kdyby to tý holce bylo aspoň trochu líto, tak se za mnou staví do nemocnice a aspoň se třeba omluví,víc už psát nebudu, protože si z toho stejně nic nevezmete a budete psát svoje názory. mír všem
mára (spolujezdec) | 2008-05-08 02:23:11 | Reagovat
ještě něco
navíc si myslím že víc v prdeli jsem z toho já, než ona, je to můj nejlepší kámoš, od tý nehody se mi hodně zdají sny, ve kterejch je ondra, a pak když se proberu si uvědomím že už tu není, a že vlastně nemám ani pořádně komu napsat aby sme šli ven a aby byla prdel. protože ondra byl vyjímka, byl prostě jinej než ostatní, jinej tak že byl prostě nejlepší, nikdy s ním nebyla nuda, pořád se dalo co dělat....tak se mějte a už sem prosím nepište jak co bylo, je to fakt ubohost, řídit se tím co řekne někdo jinej....samozřejmě to nemyslím na všechny...
mára (spolujezdec) | 2008-05-08 02:31:07 | Reagovat
Konečně to snad bude stačit všem chytrákům co si tady vymýšleli nesmysly a nechají si už svoje bujné názory pro sebe. Každej je chytrej dokud se to netýká jeho. Ondry, přátel i rodiny je mi moc líto. Holku neznám, možná neměla ani sílu přijít a podívat se Márovi do očí. Možná časem přijde a omluví se. I když i to její chybu nenapraví. Ale schválně to určitě neudělala, prostě lidský selhání je a bohužel i bude. Držím Všem palce, vím že na Ondru nikdy nezapomenete a bude pořád všem chybět, ale ze svý zkušenosti vím, že čas tu bolest zmírní. Taky jsem ztratila blízkého člověka a mám pocit, že se stal součástí mě. Když si nevím rady, přemýšlím, jak by se zachoval a udělám to tak jako on, protože to byl pro mě nejlepší člověk na světě. Mějte se. S pozdravem Monika H.
Monika H. | 2008-05-08 13:07:12 | Reagovat
motorkáři
A ty si myslíš, že bylo vše jak uvádí spolujezdec. Ten se pouze domnívá kolik jeli. Podle stálého hluku motoru ještě nemůže vědět jestli jel 50 nebo sto. Příspěvek hasičů, kteří motorkáře viděli když jel kolem jejich základny hovoří zcela o něčem jiném. Nikoho tu neodsuzuj. Počkej až rozhodne policie, případně soud.
Jirka | 2008-05-09 15:30:12 | Reagovat
pro jiříčka
hele, ty kokoti si akorát domysleli že sme kličkovali mezi autama, jediný co sme tam tak max dělali bylo to, že sme kličkovali ve svím pruhu z jedný strany na druhou a nikoho sme nepředjížděli a nikdo nás, takže se do toho prosím nepleť jo?myslím si že jsi tam nebyl, takže prosím ne... nemůžu za to že se řídíš tím co řeknou lidi, mylíš si že všichni motorkáři sou svině, je mi to jasný....ale za to si můžeš sám, sám si k nim vytváříš obraz podle toho, jak někde někoho vydíš jet 120. ale když někde vydíš jet auto 120 tak mlčíš, je mi to naprosto jasný, lituju tě
Mára (spolujezdec) | 2008-05-10 15:26:19 | Reagovat
Úroveň vyjadřování a vybraný slovník.
Úroveň vyjadřování, vybraný slovník a použitý pravopis dávají tušit, jaká individua se také v silničním provozu vyskytují. Všimli jste si, jaká slova používá údajný spolujezdec např. pro hasiče, jejichž pomoc tehdy potřeboval? Každý slušný účastník této diskuse si z těchto faktů udělá obrázek sám. Pak se nelze divit, že o motorkářích panuje tak negativní mínění ...
Kendy | 2008-09-25 09:01:07 | Reagovat
A jak ti je?
Hanka | 2008-05-09 17:58:10 | Reagovat
Pro Máru
Samozřejmě jsem se ptala tebe..
Hanka | 2008-05-09 17:58:42 | Reagovat
pro hanku
no už sem celkem v pohodě, měl sem nějak pochroumanou pánev a měl sem od sebe ty kosti nějak 15 mm.ale už se to zlepšilo, jinak mi nic není
Mára (spolujezdec) | 2008-05-10 15:28:02 | Reagovat
Pro Máru
Tak rychlé a kompletní uzdravení přeji..
Hanka | 2008-05-10 20:08:06 | Reagovat
Díky, tobě taky. Seš snad jediná z těch, co neznám, kdo jsou tu normální. Ahoj
mára (spolujezdec) | 2008-05-11 19:02:42 | Reagovat
Pro Máru
Taky Tě neznám, ale dokážu se vcítit.. Měj se.
Hanka | 2008-05-12 19:07:36 | Reagovat
Spousta mladých lidí na silnicích najde jistou smrt pro kterou si jedou...!! Ten chlapec si pro ni jel také a svou nezodpovědnou jízdou mohl ohrozit a ohrozil životy jiných lidí. Kdyby jel 50, tak to mohlo dopadnout uplně jinak. Potkat takovýho magora na silnici je opravdu neštěstí. Škoda jen, že ponaučení si vezme málokdo...
Monika | 2008-05-18 19:58:43 | Reagovat
tak tomu se můžu jen smát
mára (spolujezdec) | 2008-05-18 20:31:23 | Reagovat
ondru jsem neznala ale znala jsem jeho kamarádku a když se dívám na stránku deathxxx.borec.cz je mi z toho hrozně smutno. nechápu proč tady všichni píšete že ondra nejel 50 že jel nejmíň 120 někde sem dokonce četla že 160 sakra seberte se. pochybuju že všichni co to tady píšete ste u té nehody byli.tady zemřel mladý člověk který měl celý život před sebou a vy ho tady jen kritizujete seberte se. vžijte se do jeho přátel a rodiny
zdena | 2008-05-19 15:50:04 | Reagovat
Reklama
15.05.2024 AktualityDalší část obchvatu Jihlavy dotuje stát kvůli Dukovanům

Další část silničního obchvatu Jihlavy bude stát 277 milionů korun bez daně. Zakázku pro kraj zajistí konsorcium firem MI Roads a IMOS Brno. Na tuto stavbu a na obchvat města Brtnice dá ...

Komentáře (0)
15.05.2024 AktualityHeulosem ve čtvrtek proběhnou světlušky

Noční běh pro Světlušku se v Jihlavě uskuteční 16. května. Veškerý výtěžek ze startovného půjde projektu Nadačního fondu Českého rozhlasu, který pomáhá těžce zrakově postiženým. ...

Komentáře (0)
16.05.2024 AktualityNa sjezdu z dálnice staví obří kruháč

Původní podoba křížení silnice I/38 a dálnice D1 na exitu 112 v Jihlavě - Pávově je od pátečního rána minulého týdne historií. Dělníci frekventovanou a podle analytiků dopravní nehodovosti ...

Komentáře (0)
16.05.2024 AktualityNestátní vlastníci v sobotu otevřou své lesy a představí je veřejnosti

V obecním lese v Horních Dubenkách a v lese v Jihlavě za Lyžařem se budou moci lidé v sobotu 18. května zapojit do péče o les. Obec Horní Dubenky a Správa městských lesů Jihlava se v tento ...

Komentáře (0)
16.05.2024 AktualityRadim Rovner o vandalismu: Stojí nás to neskutečné peníze

Miliony cestujících, nové vozy, ale i problémy s vandalismem. To jsou tři velké výzvy pro jihlavský dopravní podnik (DP). Ředitel DP Radim Rovner na tiskové konferenci novinářům oznámil, ...

Komentáře (0)
15.05.2024 AktualityPřed povodní má Jestřebí ochránit obří poldr za desítky milionů korun

S blížícím se začátkem června si obyvatelé místní části Brtnice připomenou šest let od bleskové povodně, která bortila zídky, odnesla osobní auto, vyvrátila dopravní značení a voda ...

Komentáře (0)
15.05.2024 AktualityOd mala mě televizní soutěže bavily

Martin Pašek z Třebíče uspěl v populární televizní soutěži Superlov. Ukázal velké znalosti a po zásluze si domů odnesl poměrně vysokou částku peněz. Hlásil jste se rovnou do ...

Komentáře (0)
14.05.2024 AktualityZámecká zeď zavalila dvě seniorky

Sváteční odpolední idylka na lavičce v zámeckém parku v Pacově se málem pro dvě seniorky proměnila v tragédii. Na dvě osmdesátnice se totiž zřítila část zdi lemující zámecký areál ...

Komentáře (0)
14.05.2024 AktualitySelhaly mi brzdy, tvrdil policii po nehodě opilec bez řidičáku, když ho našel pes

Namol opilý řidič v sobotu nad ránem boural ve Skále na Havlíčkobrodsku. Na tom by nebylo nic moc divného, kdyby šofér (25) z místa činu neutekl a osádku vozu nenechal napospas svému osudu. ...

Komentáře (0)
14.05.2024 AktualitySokolové zamíří na krajský slet do Třebíče

V Třebíči se 25. května uskuteční letos první krajský sokolský slet před celostátním sletem, který bude v Praze. Pořadatelé očekávají kolem 1000 cvičenců z Havlíčkovy župy a župy ...

Komentáře (0)
14.05.2024 AktualityV Lukách spadlo letadlo. Pilot nepřežil

Pád dvoumístného letadla v katastrálním území Luk nad Jihlavou od pondělního odpoledne vyšetřují nejen kriminalisté, ale také specialisté z pražského Ústavu pro odborné zjišťování ...

Komentáře (0)
14.05.2024 AktualityJihlavu čeká velká rekonstrukce trolejů

Více než čtyři měsíce je jihlavská MHD integrována v krajském systému Veřejná doprava Vysočiny (VDV). S prvními výsledky integrace seznámil JL na tiskové konferenci ředitel jihlavského ...

Komentáře (0)

Reklama
© 2007 Parola s.r.o. - užití obsahu včetně převzetí článku bez písemného souhlasu Paroly spol s r. o. je zakázáno. Výroba www stránek a eshopů
S-Rank (www.seznam.cz) www.i-asap.net