Dnes je neděle 19.05.2024     svátek má Ivo

V Jihlavě zemřel mladý motorkář


21.4.2008 Aktuality/Komentáře (295), autor:
admin

JIHLAVA (Pp) - V pátek krátce před sedmou hodinu večer došlo k tragické dopravní nehodě v Jihlavě na ulici Fritzova.


 Devatenáctiletá řidička osobního vozidla Renault jela po ulici Havlíčkova a odbočovala na ulici Fritzovu. Přitom nedala přednost protijedoucímu motocyklu Kawasaki a došlo ke střetu. Po střetu motocykl narazil do vozidla Opel, které stálo na ulici Fritzova před křižovatkou.


 "Při dopravní nehodě došlo k těžkému zranění jedenadvacetiletého řidiče motocyklu, kterému na místě podlehl. Dále došlo k těžkému zranění sedmnáctiletého spolujezdce na motocyklu," řekla k nehodě policejní mluvčí Jaroslava Slavíková s tím, že způsobená škoda dosáhla 55 000 korun. Dechová zkouška byla u řidičky negativní. V průběhu celého uplynulého víkendu policisté na Jihlavsku vyšetřovali šest dopravních nehod. V sobotu ani v neděli nebyl při nehodách nikdo zraněn.

Diskuze k článku

 
KOMENTÁŘE BYLY UZAVŘENY     admin
Smutné
Dávejte na sebe víc pozor! Vy na motorkách nejste nesmrtelní a vy v autech neomylní.
Jihlavan | 2008-04-21 15:03:56
sakra kdo říká, že jsme nesmrtelní... my to víme, ale lidi v plecháčích si myslí kdoví co nejsou
já | 2008-04-21 21:25:35
nesmrtelnost
Někteří motorkáři se tak bohužel chovají
Jihlavan | 2008-04-22 09:25:58
ještě jednou nesmrtelnost
Moje zkušenost. První "rovinka" nad Telčí ve směru na Třešť. Vyjíždím z vedlejší, rozhlížím se na obě strany, nikde nikdo. Odbočuji na Jihlavu. Jsem půlkou auta ve vozovce, když ze směru od Telče (horizont je méně než 100m daleko) vystřelí motorka.Dupám na brzdu, motorka se mihne před čumákem, následovaná druhým borcem v těsném závěsu. Pokud by jelo něco v protisměru, nebo já se nerozhlížel jak ve stíhačce a neustále nehledal "banditu" tak jsme v sobě a odřený kolínko by to nebylo. Jak to mám tedy udělat v takových úsecích? Mám když vyjíždím z vedlejší silnice posílat hlídku z vysílačkou za horizont aby hlásila podobné živé střely? Ano nedal bych mu přednost, protože opravdu nemohu vidět, že se blíží takovou rychlostí. Můj manévr taky nějakou dobu trvá a on by to od horizontu v té rychlosti opravdu nedobrzdil. Jsem vrah protože jsem si dovolil odbočit na hlavní silnici v okamžiku soukromého závodu nějakých dvou "NESMRTELNÝCH" ? Já v "plechovce" musím očekávat cokoliv a ostatní si mohou dělat co chtějí a kde se jim namane ?
Jihlavan | 2008-04-22 11:32:58
Tohle je ten od znojma nebo od Zlína, nebo odkud tě předjížděl,jo? Praskej se vylejvat jinam
fox03 | 2008-04-22 16:15:41
Promiň telč
fox03 | 2008-04-22 16:16:24
to je kultůra
koukám , že krom hulvátského chování nemáš co bys na obranu těch závodníků na dvou kolech dodal
oko | 2008-04-22 23:24:30
Další nesmrtelný dnes
Dnes jsem potkal dalšího nesmrtelného. Za kosteleckým kopcem směrem na Jihlavu. Projížděl jsem počáteční esíčka když se na mi na zadek nalepila mašina. Ok. Ať si mě předjede, uhnout tam není kam silnice to není zrovna nejširší, když počká lespoň na první horizont, tam se přestože je tam plná, dá bezpečně předjíždět. Ale kdepak, nesmrtelnému klesají otáčky jeho miláčka mimo optimální pásmo, tak to střihnul těsně před horizontem a mým čumákem. Pokud by v protisměru (do kterého NEBYLO vidět) jel byť jen osobák, nemluvě o mlíkaři s cisternou nebo teď velmi aktivní XXL traktory, které valí bez potíží s vlekem 60 a jsou tím nejširším co se dá u nás na cestách potkat (během půlhodiny jsem potkal tři), mohlo to všechno dopadnout jinak. Měl jsem vjet do škarpy aby ten netrpělivý, či soutěživý nemusel podřazovat a já se nestal potencionálním "vrahem" kdyby mu to náhodou nevyšlo? A nebo bylo vše pod kontrolou a motorkáři jezdící tímto způsobem používají nějakou mě neznámou technologii a vidí i za horizont? V tom případě se omlouvám všem takto jezdícím motocyklistům omlouvám za svou neznalost. Dnes to vyšlo ale zítra, za dalších pár kilometrů u jiného horizontu v jiné zatáčce.......
Jihlava | 2008-04-26 15:56:53
motorkáři si myslí že jsou páni silnic ale naopak jsou to vylízaný magoři který nemají mozek.neříkám že všichni.já sám znám pár slušných ale těch je hodně málo.
pitbull | 2008-04-27 08:16:17
motorkáři si myslí že jsou páni silnic ale naopak jsou to vylízaný magoři který nemají mozek.neříkám že všichni.já sám znám pár slušných ale těch je hodně málo.
pitbull | 2008-04-27 08:16:18
Ta holka žádný trauma nemá když je schopná s úsměvem kupovat nový autíčko:'( Nechápu jak může mít někdo po takový věci tak klidný svědomý:( Já už bych v životě do auta nesedla:(měla bych to pořád před očima...:(
:'( | 2008-04-24 17:38:14
ty krávo jedna co to meleš za hovna zy tomu ani nerozumíš chápeš že ten kretén neměl papíry a mel zančky z jinýho pekáče.patří mu to nemá jezdit jak idiot když na to nemá!!!má si jezdit v té prdeli ve ždáru.
pitbull | 2008-04-27 08:20:58
tak to sis asi spletla.Ta holka žádné autíčko nekupuje.Je už týden na kopečku v blázinci. Když nic nevíš, tak to nepiš!!!!
petra | 2008-04-27 15:32:18
přestaň si už vymýšlet Petra na žádném blázinci není a její rodinka se nezhroutila jsou až moc v pohodě všichni
bxxx | 2008-04-27 23:11:10
A jak ty víš jak tý řidičce je? Že se celá její rodina taky zhroutila, že jsou z toho na dně,i když jim nikdo nezemřel?Že kdyby ho viděla,tak by tam nejela!Je to tragická souhra náhod PRO OBĚ RODINY,KTERÝM TO ZMĚNILO ŽIVOT!!! A to že někdo potřebuje nový auto,když členové rodiny dojíždí do práce je divný?? Upřmímnou soustrast pozůstalým a hodně síly.Oběma rodinám.
radši mlč! | 2008-04-27 21:26:29
Kolik lidí ještě zemře, než všichni začnou dodržovat předpisy, potlačí svoje já a zvítězí ohleduplnost?
Jan | 2008-04-21 15:27:42
jezisi marja to je hrozný jen kdyby jim dala prednost nezemrou!!!
já | 2008-04-21 15:43:50
Odsuzuje se lehko, hlavně když se najde viník, že?
...... | 2008-04-21 16:44:15
jak to myslíš?
já | 2008-04-21 16:52:16
no to je jedno .. Ahoj
já | 2008-04-21 16:57:13
to neni odsuzovani...to je bohuzel skutecnost a ta se vratit neda!!!
Pavel | 2008-04-21 19:31:40
ta chudinka za to nemůže ona dala přednost nic nejelo tak jela a najednou se tam objeví nějaky vylízaný idiot na mašine který to pálí 100 a víc tak se nedivte že to do ní napálí!!_!jednoznačně jeho chyba a taky za ní zaplatil životem.
pitbull | 2008-04-27 08:24:25
nějak moc se jí zastáváš to se to svaluje vina na někoho kdo se nemůže bránit
bxxx | 2008-04-27 23:14:38
No je to prostě hrozný tyhlety bouračky na tom se shodnem všichni ne?
-- | 2008-04-21 16:48:09
Ano,myslím že jo
já | 2008-04-21 16:51:28
"...kdyby jim dala přednost..." myslím to tak, že ta holka bude mít do smrti trauma, jen kvůli tomu, že byla v nesprávnou dobu na nesprávným místě a pokud jel 120, tak těžko mohla reagovat.
...... | 2008-04-21 16:59:53
To jo no
-- | 2008-04-21 17:13:15
no jistě jel 160. Z kruháče to určitě stihl rozjet.
ka | 2008-04-22 19:55:34
z kruháče to rozjíždět nemusel.pokud mu tam nic nevjelo,tak mohl už od kruháče jet 100 a ani nemusel přibržďovat,protože od kaufu nahoru po kruháči se to dá jet krásně rovně a i autem se tam dá jet 70.
petra | 2008-04-27 15:35:40
Pokud tam jel opravdu nadměrně rychle, tak by měl dostat spoluvinu, chudák holka se spoléhá a předpokládá to, že se v obci jezdí 50 a pak přijede takový trouba se silnou motorkou a neštěstí je na světě. Když sem to viděl, šel mi mráz po zádech, při pohledu na auto je jasné, že 50ani60km/hod tam nejel. Kdyby jel tak jak má, tak k ničemu takovému nedošlo. Kvůli tomu je akorát spousta lidí zase nešťastných. Kdyby motorkáři alespoň ve městě a hlavně na těch křižovatkách jeli alespoň 60, jinde ať si lítaj, té mladé řidičky je mi strašně líto, celej život to bude mít před očima, jen proto, že někdo musel ukázat, jak mu to jede. Pak se není čemu divit, že to tak dopadá...myslím si, že motorkář má na té nehodě víc viny, jak ta holka...stačilo málo a nemuselo se to stát, jen dodržovat tu rychlost..
xxx.xxx | 2008-04-21 18:17:15
Ano, s tím naprosto souhlasím.
...... | 2008-04-21 18:21:00
Takový jako ty...
Takových se přesně na motorce bojím, těch, kteří apriori považují motorkáře za zvhlíky a just jim neuhnou, pirátům!!! Nebejt takových jako Ty, jezdilo by se všem líp!! Právě takové (a jakékoli jiné) zaujatosti se za volantem musíme zbavit - všichni! Blbí u havárky jsou VŽDY dva - jeden, že ji zavinil - ta holka - a druhej, že to nepředpokládal - ten kluk. říct, že je Ti líto tý holky je ubohý, ona aspoň žije. Zemřelýho jsem neznal, jezdím pro zábavu 10x do roka na chopperu.
Moik | 2008-04-21 18:57:16
A není to naopak?
...... | 2008-04-22 11:08:49
Tak si radši kup místo copera tříkolku ty troubo.Až budou jezdit všichni víc jak stovkou po silnici tak mi řekni jak to tu bude za chvilku vypadat(myslím tím ve městě či obci
Kemo | 2008-04-27 07:17:50
..ta holka musela videt i to,ze jede motorka rychle (pokud teda jela rychle) a uz vubec se do odbocovani nepoustet...jak muze mit kluk na motorce vinu,at jede jak chce, kdyz ma proboha prednost????litovat nekoho je jedna vec,pravidla vec druha...dneska opet po strojarnou nehoda..dodavka nedala prednost motorce,taky budem litovat ridice dodavky a pul viny hodime na motorkare?...sorry,ale kde to jsme....
Pavel | 2008-04-21 19:36:28
helette nevim jak vy ale me je líto vic toho motorkare ale samozdrejme i té holky
já | 2008-04-21 19:43:58
milý Pavle, přednost je sice krásná věc, ale pokud jedeš do zatáčky, která je ve tvaru pravého úhlu a odněkud se přiřítí motorkář rychlostí 120km/hod. prostě nemáš šanci nijak reagovat.
...... | 2008-04-22 10:42:16
..kde beres tu jistotu, ze jel motorkar 120??..jiste ze nejel a reagovat ta holka mela tak,ze proste mela pockat...klidne mohl jet 60-70..ona 30 a vysledek narazu je 100km/h do pevne prekazky....nechapu,kde vsichni berete,ze jel 120...
Pavel | 2008-04-22 13:54:00
s tím souhlasim....
já | 2008-04-22 14:27:12
Házím sem opravu jel kolem 150km/h...
Tomáš | 2008-04-22 16:17:56
For Tomáš: Ty nesmysle, ta motorka nedá 150 ani kdyby chtěl!!!!!
vendy | 2008-04-23 09:32:23
on kdyby jel tak jak ma tak by ho treba aspon videla, ale pokud jel hrubě přes 120 tak si ho nemohla všimnout, natož mu dát přednost..
honza | 2008-04-22 13:29:47
on kdyby jel tak,jak ma, tak by tam stejne ta holka vjela a k nehode by stejne doslo...nasledky vsak nemusely být tak kruté. Navic je evidentni, ze polovina z vas, co sem pise, na motorce nikdy nesedela..sorry..
Pavel | 2008-04-22 13:57:44
jjjjjjjjjj pravda ale na motorce sem sedela má ji muj bratranec
já | 2008-04-22 14:28:29
no to by se teda nestala, čoveče co seš ňák moc chytrej, by v klidu stačil zabrzdit ne?
........ | 2008-04-28 08:23:26
Nezlob se na mě, ale tohle je trochu na hlavu nemyslíš?Ta nehoda pod průmkou je úplně o něčem jiným. Stačí, když si porovnáš fotky z nehody. Ten transit nebyl skoro vůbec rozbitý, což znamená, že motorkář nejel kolem 100km/h, jako ten pod Teslou. Tady je vina jasně na straně řidiče transitu. Ale pokud se někdo řítí po městě stokilometrovou rychlostí, tak je vina i na jeho straně. A rozhodně není pravda to, co píšeš. Že ať si jede jak chce, má vždycky přednost, když je na hlavní. Jak se to stalo ví jen ta holčina a její situaci jí vůbec nezávidím. Rozhodně ale není vina pouze na ní. Motorkář za svou vinu zaplatil tu nejdražší daň, ale to je osud. Je to mladý a machruje to, takhle to pak dopadá.
anonym | 2008-04-22 15:26:04
Nezlob se na mě, ale tohle je trochu na hlavu nemyslíš?Ta nehoda pod průmkou je úplně o něčem jiným. Stačí, když si porovnáš fotky z nehody. Ten transit nebyl skoro vůbec rozbitý, což znamená, že motorkář nejel kolem 100km/h, jako ten pod Teslou. Tady je vina jasně na straně řidiče transitu. Ale pokud se někdo řítí po městě stokilometrovou rychlostí, tak je vina i na jeho straně. A rozhodně není pravda to, co píšeš. Že ať si jede jak chce, má vždycky přednost, když je na hlavní. Jak se to stalo ví jen ta holčina a její situaci jí vůbec nezávidím. Rozhodně ale není vina pouze na ní. Motorkář za svou vinu zaplatil tu nejdražší daň, ale to je osud. Je to mladý a machruje to, takhle to pak dopadá.
anonym | 2008-04-22 15:26:04
Nezlob se na mě, ale tohle je trochu na hlavu nemyslíš?Ta nehoda pod průmkou je úplně o něčem jiným. Stačí, když si porovnáš fotky z nehody. Ten transit nebyl skoro vůbec rozbitý, což znamená, že motorkář nejel kolem 100km/h, jako ten pod Teslou. Tady je vina jasně na straně řidiče transitu. Ale pokud se někdo řítí po městě stokilometrovou rychlostí, tak je vina i na jeho straně. A rozhodně není pravda to, co píšeš. Že ať si jede jak chce, má vždycky přednost, když je na hlavní. Jak se to stalo ví jen ta holčina a její situaci jí vůbec nezávidím. Rozhodně ale není vina pouze na ní. Motorkář za svou vinu zaplatil tu nejdražší daň, ale to je osud. Je to mladý a machruje to, takhle to pak dopadá.
anonym | 2008-04-22 15:26:05
troubové odsuzují, jiní se ptají
Tys tam byl? Přál bych ti, aby se ti taky něco stalo s bráchou. Seš nehoráznej de.bil. Stalo se to po kruháči, ani se rozjet nestačil. Ona mu tam vlítla napřímo. Web pro ondího je tady: www.deathxxx.borec.cz
Fox03 | 2008-04-22 15:41:39
P.S.
Jo a motorka jela v koloně! Tohle je další fakt, kterej nesmíme pominout. Copak když jede kolona z kruháče se řízne před motorku, a myslí si, že se vejde?
fox03 | 2008-04-22 15:43:08
ona nejela v koloně..mezi kolonou rychle projížděla a kličkovala, takže na kruháč mohla klidně vlítnout už ve velké rychlosti a odtud nahoru je to po rovince.ani na kruháči se nemusí přibrzdit.
petra | 2008-04-27 15:43:06
to byl tvůj brácha?:'(
já | 2008-04-22 16:44:37
Správně- byl ....
Fox03 | 2008-04-22 23:36:04
tak to je mi vážně líto:'(
já | 2008-04-24 19:24:51
Muze si na 70% sam!
street | 2008-04-25 14:49:06
co děláš ty blbečku, ve městě, kde je provoz a na tak krátkou vzdálenost mezi autama by to ve dvou nevytáhl ani na 60km/h.je vidět, že jsi na motorce nikdy neseděl, tak to nekomentuj a že byla slečna slepá, tak nám to vzalo kamaráda.
vendy | 2008-04-22 19:11:03
. . přesně tak. Zavinila to minimální zkušenost tý holky. Z křižovatky je vidět až ke kruháči, takže ho musela vidět i kdyby jel 200, pokud by ale nekoukala pod nohy kde má brzdu a kde plyn.
ka | 2008-04-22 20:04:19
"po bitve je kazdy general"
Absolutne nechapu komu pomuze, ze se tady dohadujete jek mali deti. Kolik Vam je, ze se tady takhle urazite a ponizujete? Jedno Vam vsem k tomu musim rici, tekom uz je jedno, kdo je vinen vice ci mene, umrel mlady clovek a druhy ma zkazeny cely zivot. Je videt, ze se nikomu z vas podobna nehoda neprihodila, pak by jste mluvili jinak. Je uplne jedno v cem jedete, protoze stejne 99% z vas nedodrzje rychlost a mysli si, ze vzdy ja mam prednost, ci ze je rychlejsi a stihne to!!! Lidi proberte se a hledejte prvne chyby u sebe a pak hazejte kamenim po ostatnich!!!
Ryky | 2008-04-23 21:57:53
kdybych viděla motorku u kruháče a byla na místě kde ta holka tak bych v klidu odbočila jako každej normální řidič, vždyť to je největší kus ....
,,,,, | 2008-04-28 08:20:11
s tím mohu jen souhlasit.
G. | 2008-04-25 15:18:06
ty pičko jedna ubohá může si za to sám nemá jezdit jak prase když to neumí neměl sem vubec jezdit měl zustat v té prdeli ve ždáru. ta holka je nevinná.řidič 100% to zavinil on.je to pravda a patří mu to.
pitbull | 2008-04-27 08:38:23
prober se
ty by sis to taky zaslouzil kreténe!ty tu holku znas co? ze ju tady obhajujes!? tak ty uz nepomuzes!
Verča | 2008-04-28 12:52:45
stacilo 5 vterin pockat
a nemuselo se stat vubec nic...!!!proc ta holka jela proboha???to byla motorka tak daleko,ze si ji nevsimla??urcite vsimla,ale riskla to a bohuzel zabila temer dva kluky,kteri uz domu nikdy nedojedou...
Pavel | 2008-04-21 19:30:12
Ano
já | 2008-04-21 19:45:15
Kdyby on jel 50 nebo i 60, tak jak má ve městě jet, tak ona mohla bezpečně odbočit, já jako řidič dávající někomu přednost předpokládám, že dodržuje rychlost v obci nebo jede mírně nad ní a když vidím, že to bezpečně stihnu, taky odbočím, ale pokud někdo jede jednou tolik, neměl by to být můj problém. Kdyby na té motorce nejel jak prase, mohl žít, může si za to z velké části sám, to, že ve městě jede na motorce 100km/hod není frajeřina nebo že si jízdu užívá, ale je to hazard se životem, když se zabije sám, tak je to jeho problém, ale když pak zabije někoho nevinného, to je otřesné, ve městě jsou chodci, děti a motorkář klidně profrčí a už nevidí, že mu tam může někdo vběhnout, ono se to rychle rozjede, ale pak taky zastavit. Motorkáři využívají toho, že policie je na ně krátká, řidiče aut změří a pokutuje, ale motorkář profrčí a nic. Nevím, jestli je ubohé litovat někoho, kdo předpokládal to, že je daleko a jede předepsanou rychlostí, tak to stihnu v klidu odbočit, nebo litovat toho, co tam letěl jak hovado a posral tak život kolika rodinám, jak holky tak i té své, rozhodně lituji tu holku a doufám, že pokud on tam nedodržel předepsanou rychlost, nedostane celou vinu jen ta holka...
xxx.xxx | 2008-04-21 19:40:08
Jako podle me,frajirek,kterej si to pali 120 ve meste,je hrozbou pro vsechny-nejem pro ridice!!Kdyby to rozstrelil nekde o strom,udelal by rozhodne min skody!! Jako jet na silnici znamená predvidat i ostatni!-kdyby jel,jak mel,mohl zastavit,zatroubit a jet dál! Ale pálil to prez 100!! Jako kdyz ona vjizdela do krozovatky,tak nikdo na silnici nebyl!!-a mela vyklizeci sipku!! Jako to nemohla ani tusit,ze tam pojede sebevrah!Jako on s tou masinou byl v krizovatce za 3sekundy od toho kruhace!!!-to jak tady nekdo psal,ze ho musela videt-neni proste mozny!! Na vic,kdyz do ni napalil,tak ona uz skoro opoustela krizovatku!!A on nebrzdil!-nemel brzdnou dráhu!! Ono je hezky,ze noviny vypusti ze nedala prednost,ale ona nemela komu dat prednost! Bohuzel tehle nehod pribyva-a doplaci na to vetsinou ti nevini!! Toho kluka mi je samozrejme lito,ale ona ho bude mit pred sebou minimalne nekolik let!!Jen proto,ze si neco dokazoval!! Nebejt sloupu,tak by to asi bylo jine,ale tim jak jel,tak si o to rikal...bohuzel...
xxx | 2008-04-21 21:44:14
S timto clankem naprosto souhlasim, a Vy sprosti hulvati, az se hoodite do klidu, po case to uvidite jinak! Zkuste si otocit situaci a pak zacnete mluvit jinak!
xxxx | 2008-04-23 22:09:09
...a to je presne ono..pokud jede nekdo jednou tolik,neni to muj problem???..to je nazor, to me po..r!!...to je presne ta vymluva kazdyho,kdo neda prednost-"on jel jako hovado,ja za nic nemuzu"...nemyslite si uz konecne nekdo,ze podstatou problemu je NEDANI PREDNOSTI V JIZDE????..proto je ten kluk po smrti,ne proto ze jel rychleji nez mel..to by byl jen tezce zranenej.
Pavel | 2008-04-22 14:03:57
Nedání přednosti v jízdě a překročení rychlosti ve městě = přestupek!!!!
...... | 2008-04-22 14:11:06
Naprosto souhlasim
Deny | 2008-04-23 22:02:01
KDYBY JEL TOLIK KOLIK MĚL,NEMUSELO SE NIKOMU NIC STÁT!! KDYŽ SI MŮŽE HRÁT NA FRAJÍRKA AŤ SI ZA TO TAKY PLATÍ. CHUDÁK HOLKA..DOŽIVOTNÍ TRAUMA A EŠTĚ VINA!!!!!!!!!!!!! DODRŽUJTE VŠICHNI PŘEDPISI A BUDE KLID!!! FRAJÍRCI!
JSSHD | 2008-04-21 21:43:20
Nebude vinna!!-tohle nebyla jeji vina.. Tomu ona nemohla zabranit-nijak! Vazne,tohle i kdyby ji obvinili,tak to nebude jeji vina!Proste jel 120!-to sou 3vteriny k mistu nehody od kruhace!!A za 3vteriny,se krizovatka opustit neda!! A nejspis ani na tu masinu nemel papiry!!-nebo masina nemela papiry-jedno z toho.. At si jezdej jak hovada na dalnicich...budiz..tam se trochu rozjet da,ale ve meste by predpisy mel dodrzovat kazdy... Tahle nehoda mohla dopadnot mnohem hur,nebo mohl vzit nekoho ulne jineho,kdo vubec na silnici nebyl... Jezdete opatrne a nebudou trpet nevini!!
x | 2008-04-21 21:54:41
Zajimalo by me, kde jste vsichni najednou vzali ty radary,ze to mate tak presne zmereny...to je fakt sila!Raci typu-"kluk si za to muze sam"..a "ona za nic nemuze,jel jak hovado"..jsou opravdu velmi kratkozrake!!!..To predvidani je prave o tom,ze sleduju i to co je 20metru kolem me a ne jen 2m prede mnou..tam ten motorkar opravdu v dobe odboceni nebyl!..
Pavel | 2008-04-22 14:10:26
by mě zajímalo co jsou to za blbý kecy o rychlosti. Kdyby jel 30, tak mu tam ten plecháč strčí stejně.
ka | 2008-04-22 20:09:52
Komentář byl pro vulgaritu a uráživé výroky smazán.
admin
inspector89 | 2008-04-23 08:53:51
for x: ty blbečku, píše sem svědek nehody, tak jak ty semilní idiote můžeš vědět, že jel 120???!!!! ha ha, chudák holka!!!!!!! to nám kamaráda nevrátí, má nosit brejle a nejezdit do protisměru!!!!!!!!!!!!!
vendy | 2008-04-23 09:21:10
to by ji tam nesměl sestřelit, ona se těžko sama cpala do protisměru
bo | 2008-04-23 17:45:42
měla dát přednost může si za to sama
já | 2008-04-22 14:31:36
Ty o tom tak něco víš...akorát kecáš blbosti!!!
...... | 2008-04-22 14:40:44
....:možná nevím ale můj názor je názor motorkář je chudák a vo čem je jízda na motorce?aby se projel a ne aby po každym metru zastavil!!!
já | 2008-04-22 16:50:55
Pro: JÁ---Jel do bankomatu pro prachy na fotbal, jeli na stadion a protože bylo relativně brzo, tak jel na náměstí do bankomau, či na poštu...neim...
Fox03 | 2008-04-22 23:32:22
Fox:aha tak promin ale motorkar za to nemuze ze ne?
já | 2008-04-24 19:28:25
tak at jezdej po polnackach
o.. | 2008-04-24 09:24:02
blbosti kecáš tak akorát Ty !!!
ka | 2008-04-22 22:24:02
Přijďte se podívat na pohřeb toho kluka a pak uvidíte,kolika lidem ta holka zničila život!!
KAT | 2008-04-24 18:32:04
definice dopravní značky-DEJ PŘEDNOST V JÍZDĚ-řidič jedoucí po hl.silnici,může být omezen ale nesmí být ohrožen-za předpokladu že jede předepsanou rychlostí.z toho vyplývá,že jestli jel vysokou rychlostí,tak si za to mohl sám.po nedávné nehodě mi doktor v nemocnici řekl-HOVNO JSI MĚL PŘEDNOST,PŘEDNOST MÁ TEN VĚTŠÍ,TY LEŽÍŠ V NEMOCNICI,ON NE!a na to my motorkáři musíme myslet.
slušný motorkář | 2008-04-22 06:46:12
?????
Jak se můžete dohadovat o tom,jestli jel jako prase,nebo ne? Kdo z vás ví kolik jel.NIKDO.Je nejlepší odsoudit něco o čem nemáte páru
... | 2008-04-22 07:29:19
A Ty víš kolik jel, že seš tak chytrej.....podle mě, kdyby jel 50, tak se tohle nikdy nestalo, srazila by je, byli by potlučený, ale to by bylo tak všechno.....
!!! | 2008-04-22 08:58:00
Ano,vim to,kolik jel!!Jel 120-to se tachák zasekl-ale mohl jet klidně víc!!-to je od policiie!! Když ten jeho bracha letěl prež 1/2 křižovatky,tak 50 fakt nejel!! Prostě špatná náhoda,že to napral do ní..
x | 2008-04-22 09:25:09
Je vidět, že jsi totální hlupák bo člověk, který tyto motorky opravuje ví jaký mají výkon a jelikož tomu rozumím a dokonce vím jak funguje tachometr narozdíl od tebe neználku tak sem nepiš blbosti.Tento motor z GPZ 500 nemá takový výkon na to, aby od spodního kruháče do křižovatky udělal do kopce ve dvou 120 km/h to by zvládla moje litrová motorka a ne motor z pětistovky.proto už sem raději nepiš bo se ztrapňuješ.
Luděk Musil | 2008-04-22 13:44:19
Ty seš tak chytrej!!!!! když víš kolik jel, tak by jsi mohl vědět,že to nebyl jeho brácha... a kdyby mu nevjela do protisměru, tak by do ní nikdy nenapálil, tak se jdi zahrabat s takovejma kecema!
vendy | 2008-04-23 09:26:02
ach jo----
takže Vážení motorkáři, tak tady to máte frajírci a co půjde to takhle dál??? Už byste se na těch silnicích měli uklidnit a nechovat se jako děcka... Teď je mi jedno jestli to zavinila řidička nebo motorkář, ale sama moc dobře vím, že se motorkáři na silnici u delvity "předváděj" na zadním kole, praská to kilem a myslí si jakej to je frajer, ale lidi kolem si zas myslej jakej to je debil.... doufám, že vás všecky motorkáře to opravdu ponaučí a začnete jezdit jak lidi a ne jak opice co si na to poprvý sedla..... Jinak upřímnou soustrast.
bbbb | 2008-04-22 12:01:09
souhlas
---- | 2008-04-25 20:49:44
"ahoj slusny motorkari"
Tvuj komentar k nehode je naprosto jedinecny, doufam, ze si ho vsichni prectou a prestanou tady psat ty uratky!!! Dik pa
Ryky | 2008-04-23 22:16:57
nikdo nevite jak to bylo
vy jste ho NEZNALI!!!ja jo.byl to suprovej kluk,strašně hodnej a žádnej frajírek,kterej jel na motorce poprvé.a byl to kamarád mého syna.chovejte se slušně aspoň s úctou k tomu chudákovi,co teď leží někde bezvládnej...vždycky si představte,jaký to je strašný,když mámě přijdou říct,že její dítě je mrtvé.dítě,které milovalo život,žilo slušně,pohodově a teď prostě už NENÍ....
paja | 2008-04-22 09:38:04
bad day
je to těžký, každý chce k případu říct svoje, ale určitě tady nikdo nešlape po památce mrtvýho motorkáře. Se závěry bych počkala až po policii. Jedno je ale jisté, nejhůř ze všech je teď řidičce auta, je to stejný jako řidič tramvaje z Ostravy. Prostě "bad day" - špatný den, který ovlivní celý život.
věra | 2008-04-22 10:12:01
to je pravda,souhlasim,neznal jsem ho,na motorce jezdim(pred delvitou ani jinde se rozhodne nepredvadim)...ale,jen ubozak napise,"kluk jel rychle,delal frajirka,tak at plati"....
Pavel | 2008-04-22 14:17:41
kecy, kecy , kecy se mi zase chce zvracet
ka | 2008-04-22 20:15:24
Odpověď
Je mě z Vás zle tento super kluk patřil mezi moje nejlepší kamarády a sám vím, že tato motorka takové rychlosti ve dvou nemohla nikdy dosáhnout na tak krátkem úseku, pisálkové udělali z pětistovky devítistovku a ostatní zvýšili dosaženou rychlost.Doufám,že řidička auta bude nadosmrti trpět jako rodina zesnulého, protože tohle byla jen a jen její vina!!!A těm hlupákům, kteří si nevšimli tak zde není brzdná dráha, protože žádná nebyla řidička jim tam vlítla naposlední chvíli, tudíž řidič motocyklu nestihnul ani reagovat.Resume policie - nedání přednosti v jízdě.
Luděk Musil | 2008-04-22 10:41:23
Ti co to neviděli a nebyli při tom nemají právo soudit ani toho kluka ani tu holku!!!On mohl být bezvadnej, ale ona to neudělala schválně!!!!Určitý fakta tam jsou, proto nechte dohady a počkejte na rozsudek.
...... | 2008-04-22 10:52:26
Moc se díváš na večerníčky tady opravdu není prostor pro blbé keci.
Luděk Musil | 2008-04-22 12:03:23
Promiň, je mi ho vážně líto a chápu, že seš strašně smutnej a naštvanej,ale zároveň i zaujatej...
...... | 2008-04-22 12:46:10
Co křižovatka?
Není nehod na této křižovatce příliš? Sám jsem tam v únoru boural a bylo to docela nepříjemný. Co frekvence světel? Co nějaká opatření?
Aleš Kratina | 2008-04-22 11:25:06
Super připomínka chlape.
Luděk Musil | 2008-04-22 12:05:39
lidičky díval se někdo z vás vůbec na to že ta holčina vjela do protisměru. ??? možná pořádně ani Jihlavu nezná a když jí bylo devatenáct.... holkám se dávají řidičáky z jinýho důvodu... třeba nebyla ještě pořádně vyježděná.. nad něčím přemýšlela... toho kluka jsem znala je mi ho moc líto... tohle se mu stát nemělo.. tak rychle určitě nejel vždyt kousek pod ním byl kruháč, jezdím na mašině a vím jak to člověk kde rozjede... neměl zase tak silnou motorku aby to dovedl rozjet na některých z vás.. udajných 120, i kdyby jel sedmdesat.. měla mu dát prostě přednost..značky a pravidla nikdo nezmění a jemu to rozhodně život nikdy nevrátí i když by si ho zasloužil,. je to strašně smutný.. takže nikdo by neměl odsuzovat motorkáře.. ale špatný řidiči nepatří za volant at už je to kdokoli.. nemají se dělat silný auta ani mašiny a nebyly by nehody
???? | 2008-04-22 12:19:35
rozhodně se řidičkám řidičáky nedávaj jen tak, sama sem to děla na dvakrát a dost sem se u toho zapotila, rozhodně můžu říct,že sem si ho zasloužila.... ale jinak s těma rychlejma autama a motrkama, já bych to taky přestala vyrábět a hotovo
bbb | 2008-04-22 12:56:14
Když jsi toho "kluka" jako bráchu znala, proč se nepodepíšeš? Máš strach?
fox03 | 2008-04-22 16:20:17
strach z tebe.. to urcite ne.. jen musim rict, ze vsichni viz taky musil a jeho milovany kamaradi by papiry vubec mit nemeli protoze i pres ves jezdi jako hovada at na masine nebo v aute. .. takze vy se proberte, tady pisete slinty a na druhou stranu se zastavate sami sebe... ja stojim jenom pri nem ale ty vase chytry reci... lidi nechte ho vklidu spat a ta holka si myslim svy uz zazila a je asi pekne v prdeli takze nejaky reci kolem nepomuzou nikomu. jemu nevrati zivot a ty holce klidny spani... uz NIKDY
jmeno | 2008-04-23 12:04:17
ubohý
lidi nechápu proč to tady pořád dokola řešíte,Ondrovi tím nepomůžete a akorát tady na sebe štěkáte jak psi.Je to chyba tý holky,která na to do smrti nezapomene a bude za to pikat,ale nemusíte to tady pořád rozpitvávat sakra.
....x..... | 2008-04-23 13:12:31
ja delam v tesle a kdyz kouknu jak tam nekteri lidi jezdi tak je mi zle.motorkar proleti jak blazen, auta si nedaj prednost.a kouzelny jsou patky az nedele.to skoro pravidla sil.provozu neplati.to by si policie smlsla
l | 2008-04-24 09:57:50
Vina ridice motorky
Nezna Jihlavu? To je snad vtip! ONA v Jihlave bydli vole jeden. Mozna ze ty ne! PODLE ME VINA RIDICE!
gogo | 2008-04-25 15:08:13
Bohužel je smutné, kolik se vždy najde chytrých lidí, kteří, ač na místě nehody nebyly, přesně vědí, kdo, kudy a jak rychle jel. Stala se tragédie, která změnila život dvěma rodinám a několika desítkám mladých lidí. Proto nechme nějaké emocionální napadající výlevy stranou a vyčkejme na definitivní policejní zprávu, která okolnosti nehody objasní. Dle zákonů této republiky (silničních) je vina na straně řidičky automobilu, která nedala přednost v jízdě. Ale co třeba morální vina z toho pohledu, že pokud skutečně fungovali semafory, pro osobní auto musela svítit zelená vyklízecí šipka... a posádka motorky tedy musela jet na červenou. Bude proto lepší vyčkat na rozhodnutí policie.
Michal | 2008-04-22 12:33:55
Komentář byl pro vulgaritu a uráživé výroky smazát.
admin
Pavla | 2008-04-22 13:50:13
Pravda
Žena za volantem - Auto bez řidiče
No Name | 2008-04-22 13:53:16
hm, to je názor pravého muže,kterému v hlavě opravdu jen drnká mozkožroutek na strunku, jež mu drží uši a pomalu umírá hladem. Nic inteligentnější chlap vymyslet nedokáže.
... | 2008-04-22 13:57:32
Pro No Name
No, vy nejste ani tak beze jména, jako spíš bez mozku.
Kalamita | 2008-04-23 09:47:53
A kde jste prosimvás vzali že jel 120 to jeden plácl a všichni jak opičky to taky napíšou. Jednoznačně za to může ta holka, protože mu nedala přednost v jízdě,,Prostě mu tam vlítla".
oo | 2008-04-22 13:49:54
Stačí se podívat na fotku a je jasný, jestli se ona rozdížděla a měla na tacháči 20-30km/hod (protože víc do pravoúhlý zatáčky jet ani nemohla),že on 50 nejel to by to auto nebylo zdemolovaný...
...... | 2008-04-22 13:55:46
Víš hovno tak radši nemel nesmysly stejně jako ti ubožáci co píšou komentáře typu"Frajirek na mašině" akorát tím všichni ubližujete těm, kdo ho znali a měli rádi!!!!!!!
Pavla | 2008-04-22 14:01:55
spíš doubližujeme, kdyby ste nejezdili jak šílenci, jak už sem psala a jeto pravda neříkej, že né, že né. U tý delvity to vidím skoro pořád. Ubližujet e si sami tím jak jezdíte, to je jasný, že se jednou za čas jeden vyfláká, když nedodržujete předpisy(rychlost ve městě, předjíždění na plnou a tak)nejste ani schopný vyčkat řadu na kruháči, všechny předjíždíte i přes tu plnou jak sem psala... jste bezohlední tak co byste te´d čekali???? Jasně že mi toho kluka je líto, ale tak stejně mi je líto dětí, který umírají hlady všude po světě.
bbb | 2008-04-22 14:12:33
Jsi ty normální? Jak jezdíš ty nikdo neví co?
pavla | 2008-04-22 14:28:22
a správně řečeno jeslti o tom "bbb" ví něco víc.....škoda slov
Pavla | 2008-04-22 14:30:01
a to bylo spíš na tebe a né na mě:)
bbb | 2008-04-22 14:32:29
rozhodně neporušuju předpisy
bb | 2008-04-22 14:31:40
Ty o tom víš víc?
...... | 2008-04-22 14:14:18
a pro tebe: znala jsem ho a to mě stačí a rozhodně nespekuluju jak to bylo a kdo jel kolik jako asi ty, když se tak ptáš
pavla | 2008-04-22 14:31:47
Jsi smutná, to chápu, ale kdybych o tom nevěděla vůbec nic, tak sem opravdu nepíšu...
...... | 2008-04-22 14:39:28
a co o tom víš ty? akorát ¨se každej nudí tak vrtá
pavla | 2008-04-22 14:44:59
Něco z první ruky vím, tyhle témata zrona nevyhledávám, a věř mi, že o tom, jak ti je vím víc než si myslíš.Proto s tebou cítím a chápu, že si vylíváš zlost.
...... | 2008-04-22 14:49:45
Jasný, borec to praská po městě rychlostí, která je vysoko nad povolenou rychlostí, jede na červenou, protože ta holka tam fakt měla přednost- šipka k opuštění křižovatky, a hned z něj děláte chudáka. Chudák je ta holka, která kvůli hovadu, co neumí jezdit jak má, bude mít trauma do smrti. Co kdyby mu tam vběhlo dítě?!! To nezná dopravní předpisy? Je mi z vás motorkářů špatně, nesmrtelní suveréni!
Danny | 2008-04-22 14:38:36
Tak poslouchej ty chudaku co nemas ani motorku a pindas tady! takovy slinty si nech do hospody a nepis je sem!Ten borec byl muj kamos!a ta holka je totalne blba!a co kdyby tam vlitlo to decko ty holce tak by ho smetla taky drz hubu a nepis sem!
Verča! | 2008-04-22 18:01:11
anoooo
já | 2008-04-22 14:42:40
myslím že jel normální rychlostí pro motorkáře a nemůžou za to může za to ta holka co nedala přednost
já | 2008-04-22 14:45:41
Normální rychlost pro motorkáře není normální rychlost ve městě!!!!
...... | 2008-04-22 14:51:22
Mno já se tady nebudu hádat , říkáte si tu že to byl ňákej frajírek ale ty co to píšou ho možná ani neznaly já sice taky ne ale neříkám tu že to byl ňákej namachrovanej frajírek!!!
já | 2008-04-22 20:51:07
Normální rychlost pro motorkáře?
Můžete vysvětlit pojem "normální rychlost pro motorkáře"? V obci je snad rychlost stejná pro všechny, ne? Od kdy mají motorkáři výjimku?
Kalamita | 2008-04-23 09:51:59
nemají ale........ mno nic já se tu fakt hádat nebudu ale dnes sem videla u toho mista nehody toho spolujezdce a kdybyste ho videla ste proste baztardi kteří říkaj že to byl frajírek já ho sice neznala ale každej motorkar neni frajírek!!!
já | 2008-04-25 15:37:21
Dementi co tu pišete za slinty...i kdyby jel 100 km/hod jak tu plácáte a víte prd, tak když někomu dávám přednost neriskuju a počkám do háje a už tu někdo správně napsal i kdyby jel 20 tak ta holka tam vjede stejně !!!!! Takový hnusný řeči prostě píšou jen ti, co nesnáší motorky a motorkáře a je jim jedno jak to bylo že mohl jet podle předpisu¨a hází všecky do jednoho pytle a ubližujou tím ostatním!!! Ubožáci někteří vážně....radši litujou baby kerá žije....kam ten svět spěje
Pavla | 2008-04-22 14:26:59
Kdyby ses zamyslela,tak poznáš jaké slinty píšeš spíše Ty. Měla bys zapnout mozek, hodit city stranou a nechat rozhodovat policisty a soudit soudce.Žvatláš nesmysli a všude samé dohady. Nebo jsi tam snad byla? Pochybuji.
......... | 2008-04-22 14:34:39
že to říkáš zrovna ty kerej se do toho sere taky co?
Pavla | 2008-04-22 14:49:57
Nejsem on, jsem ona. A zrovna jsme projížděli kolem, nic příjemného to nebylo, takže sklidni hormon a raději si zrekapituluj v hlavě, co říkáš a zda na to máš právo.
... | 2008-04-22 15:08:36
Ono taky jde o to jestli ho viděla...
...... | 2008-04-22 14:34:58
hele ty tu holku asi znas co? ze ju tady ospravedlnujes!ses ubohej!myslis na tu holku ae ta zije a ten kluk je mrtvej!tak tedka se koukni kdo je na tom lip!a ty slinty a vylivani zlosti si nech pro nekoho jinyho!praskej!byl to skvelej kluk a ty ho nemas pravo soudit!
Verča | 2008-04-22 18:11:42
stejne jako ty tu holku ty svine!!!!!
..... | 2008-04-28 12:54:02
lituju obou a to postejnu... né že bych nesnášela motorkáře naopak jen píšu to co vidím... já si tady nic nevymejšlím to co sem viděla sem napsala, stejně tak jezděj mladý kluci v autě, předháněj se na převaděči a taky si myslej bůch ví co, to není nic proti motorkářům všeobecně, toje prostě o hovadech ať už za volantem nebo za řidítkama toje jedno.... já sem proti tomu klukovi nenapsala ani ň to je všeobecně tak buď zase vklidu si nějaká vztahovačná kočko:)
bbb | 2008-04-22 14:36:29
a neřikej mě kočko laskavě....každej má jinej názor že
Pavla | 2008-04-22 14:48:38
to je jistý:) já ti tak neříkám já ti tak píšu
bbb | 2008-04-22 15:20:13
Milá Pavlo, je pochopitelné, že jsi otřesená, když jsi toho dotyčného motorkáře znala. Ale podívej se ještě jednou pozorně na tu fotku. Takhle by to auto nevypadalo, pokud on by jel 50km/h!!! Taky jsem slyšela, že se mu tachometr zasekl na 120km/h, takže na tom má taky svoji vinu. To se na mě nezlob, ale bez viny rozhodně není!!!
anonym | 2008-04-22 15:47:26
Milá slečno asi nevíš,že tento model GPZ neměl tachometr v kylometrech takže kdyby se mu sekl na 120 tak by to bylo v přepočtu asi 180km.A to by tam neudělala ani Rossiho M1 takže se proberte všichni....
Václav Bradáč (Venca Kopáč) | 2008-04-22 23:07:09
Milá Pavlo, je pochopitelné, že jsi otřesená, když jsi toho dotyčného motorkáře znala. Ale podívej se ještě jednou pozorně na tu fotku. Takhle by to auto nevypadalo, pokud on by jel 50km/h!!! Taky jsem slyšela, že se mu tachometr zasekl na 120km/h, takže na tom má taky svoji vinu. To se na mě nezlob, ale bez viny rozhodně není!!!
anonym | 2008-04-22 15:47:26
Milá Pavlo, je pochopitelné, že jsi otřesená, když jsi toho dotyčného motorkáře znala. Ale podívej se ještě jednou pozorně na tu fotku. Takhle by to auto nevypadalo, pokud on by jel 50km/h!!! Taky jsem slyšela, že se mu tachometr zasekl na 120km/h, takže na tom má taky svoji vinu. To se na mě nezlob, ale bez viny rozhodně není!!!
anonym | 2008-04-22 15:47:27
jen se podívejte
Je mi fakt víc líto vás, než mých rodiču, když se jim tenhle pátek zabil syn. Ti, který odsuzují řidiče motorky by si měli uvědomit, že ZA kruháčem se to na 120 rozjet nedá a když navíc má 19-letá řidička červenou a vypálí mu tam, tak je to jednoznačně JEJÍ vina. V 19:00 semafory ještě v Ji svítí.Prostě zazmatkovala, možná ne, ale prej jela rychle. Koukněte mrvému do tváře a pak ho suďte.WWW.DEATHXXX.BOREC.CZ .....
Fox03 | 2008-04-22 15:49:41
Fox: hned na začátku sýho příspěvku bych ti chtěl vyjádřit upřímnou soustrast... přijít o brácu je určitě hrozný... sám taky někdy jezdím na motorce (yamaha virago 125),takže vím jaká nebezpečí na řidiče motorky číhají a jaká nebezpečí sám způsobuje ... přiznávám že za řidíkty nejsem žádnej svatoušek a často docela riskuju ... Bohužel i mě zasáhla podobná událost ... minulý rok v srpnu do auta kde jela moje máma s mejma dvěma sestrama, sestřenicí a jednou naší známou napálil motorkář ... kdyby k autu "nedojel" už na zemi tak by tito moji nejbližší asi byli mrtví ... ale situace byla jiná ... bylo to na státní , mamka jela 80 a z přehledný zatáčky se do protisměru vyřítil motorkář ... auta se lekl a prudce zabrzdil a motorka se pod ním svalila .. on jel okolo 150... on zaplatil životem , a ikdyž to nebyla její vina tak i mamka si odnesla veliké trauma ... řidičák mám už od 16 , v 18 jsem přidal auto ... jsem mlaďas ale i tak jsem na motorce najel cca 15 000 a v autě už kolem 30 000 ... tak mi prosím věř že když jsem z jihlavy tak ji alespoň trochu znám ... nechci tímto bránit řidičku auta ale odbočovací šipka v směru od odboráku dolů je ... pokud tedy svítila tak je možné že ze spoda byla oranžová ... pokud se mýlim tak se ti omlouvám ... slibuju že hned zítra se zajdu na tu křižovatku podívat a pokud tam ta šipka nebude tak se ti osobně omluvím ... toť vše co jsem chtěl říct ...doufám že jsem svým příspěvkem nenaštval ty co znaly toho kluka ani ty co jsou na straně opačné ...
Ondra | 2008-04-22 19:39:51
Čau Ondro(je to divný, Ondra byl i brácha :-(....) Jasně, že existují různé pohledy na věc, ale jestli někdo napsal, jak se to stalo, tak to byl SCAN... Označuje se za svědka. Já mu to neberu,věřím mu to, ptž to popsal na 95% stejně jako kámoš v nemocce.Jakože vím, že brácha jako hovado fakt nejezdil- na to jsme jezdili jednou za 2 měsíce na letiště se vyblbnout- cesta domů byla vždycky pohodová a nad 80km/h se nešlo... Ale když to někdo chce rozpitvávat a obviňovat bráchu, klidně. Jednou to každej pozná, jaký to je přijít o někoho blízkého a pak bude první, kdo bude litovat a obviňovat toho, co mu blízkého zabil....Ukáže to čas a policie. Díky za podporu, spravil jsi mi po těch odpornejch komentářích náladu.... Díky ahoj a hezký den
Fox03 | 2008-04-22 23:29:03
Fox: V tuhle chvíli musíte být silní jak ty a tvoje rodina tak ta slečna se svojí rodinou ... je to pro všechny obrovská rána. Jenom bych chtěl říct že tuhle diskuzi jsem si pročetl a některé názory jsou pro mě docela dost zajímavé ... podle mě by ovšem měla být urychleně uzavřena protože to nepomůže tvýmu bráchovi, tý slečne , vlastně vůbec nikomu... Já sám osobně bych si nechtěl vyměňovat názory s lidmi,kteří znali motorkáře z tý naší bouračky... Určitě by to nebylo moc příjemný a taky bych se dozvěděl různý věci, který ani pravdivý nejsou ... Pokud ti to nebude vadit tak bych tobě, tvým rodičům ,ale i slečně a jejím rodičům popřál tímto všem najednou, ať jste silní ... ostatní bych poprosil ať nejdříve pečlivě promyslí pokud sem budou chtít něco napsat... Ať se nesnaží provádět vlastní vyšetřování a rozsudky... pravdu se určitě jednou dovíme!!! A vy co chcete reagovat na něco co se vám nelíbí: jsme jenom lidi, takže pokud vás některý příspěvek naštve tak si nevylévejte zlost pod anonymní přezdívkou a spíš se pokuste pochopit názor ostatních, kteří mají možná míň informací než vy...
Ondra | 2008-04-23 17:43:02
měla taky zelenou ale nedala prednost... jet rychle nemohla je tam krizovatka do pravyho uhlu.. ale udelala poradnou kravinu a za to se plati
. | 2008-04-25 12:15:06
Milý neznámí,pozorně si přečtěte příspěvky a uvidíte jak si to všechno protiřečí!Každý z vás má plno řečí,ale myslím,že jen málo kdo byl doopravdu u toho!Toho motorkáře je mi líto,ale to,že jel nepřiměřenou rychlostí o něčem svědčí nemyslíte!!!Jednou jsem někdo napíše to a druhý ono,takhle vidíte jak vznikají drby!Ta řidička nejela ani na červenou,ani rychle a ani by mu tam nevjela kdyby ho viděla...to je fakt nelogický!Měla absolutní přednost!Určitě víte jak je ten kruháč velký a proto si troufám tvrdit,že se tam dá projet velkou rychlostí když jsem to na vlastní kůži zažila!Takže si laskavě odpusťte soudy a nechte to na policii....je mi vás fakt líto...(teď nemluvím o všech)
Já | 2008-04-22 17:31:01
bylo to jinak
Byl jsem svědkem té nehody. V daný okamžik svítila pro oba na semaforech zelená. Na semaforech není v tomto směru žádná odbočovací šipka (viz odborník na dopravu nahoře), automobil proto nemohl mít přednost v jízdě, ta naopak patřila motorkáři. Motorka přijížděla od kruhového objezdu a k místu střetu to je cca 40 m. Mtrvý řidič rychle nejel, jeho rychlost odhaduji na 60, nejvíce 70 km/h. Nemusíš být motorkářem, ale pokud jsi alespoň trochu soudný a nestranný, pochopíš, že Kawa 500 GPZ se dvěma jezdcí nemůže na takovou vzdálenost dosáhnout stovku. Navíc ten kluk přijížděl na křižovatku se svítícími semafory a určitě neměl v úmyslu se zabít. Smrtelný se mu stal střet se stojanem semaforu do něhož narazil. Mimochodem všimněte si kolik je na jihlavských křižovatkách všelijakých kovových konstrukcí, stožárů apod. ,které jsou mnohdy zbytečné či nahraditelné jiným méně nebezpečným řešením. Myslím, že mezi motorkáři nejsou jenom frajeři a hazardéři, naopak velmi často jsou více nebezpeční řidiči automobilů, kteří nevzali na vědomí zvýšený počet motorkářů v provozu a neumí se s tím vyrovnat - nesledují dostatečně provoz před a za sebou, brání motorkám v předjetí, nedávají pozor při odbočování nebo vjíždění na hlavní atd. Jen si to málo kdo dokáže přiznat a je jednoduší označovat řidiče motocyklů za frajery, dárce orgánů apod. Je mi líto mladého kluka, který v tomto případě dle mého soudu na nehodě vinu neměl.
scan | 2008-04-22 18:32:54
upřesnění
Ve směru od města je tzv. vyklízecí šipka pro odbočování vlevo.
Jihlavan | 2008-04-22 19:38:02
re
Máš pravdu.
scan | 2008-04-23 21:08:04
Tohodle komentáře by se měli všichni chytit.....ostatní lidi neví co mluví a ví o tom kulový....
Pavla | 2008-04-23 09:16:21
je to smůla
...nejsem odborník na nehody , ale podle toho jak vypadá auto i motorka,tak ten kluk nemohl jet"jako prase" , ve dvou lidech s takovou mašinou do kopce to ani nenejde(odhaduji výkon na cca 45kW). O vině musí rozhodnout policie , je možné ,že řidička zmatkovala , motorku neviděla,semafory "zlobily"atd. ale přednost mu nedala tak jako tak. Taky si myslím , že tato křižovatka není "žádná sláva" , plno sloupů atd.Mě osobně se stalo , že se semafory na této křižovatce párkrát "sekly" , nad tím by se měl taky někdo zodpovědný zamyslet. Je to smutné , stačí chvilka a plno lidí je nešťastných do konce života.... P.S. jezdím přes dvacet let autem i na motorce , s rádoby odbornými a odsuzujícími komentáři nesouhlasím ...
kamil | 2008-04-23 10:10:34
děkuju
Děkuju za objektivní názor. Syn nebyl z těch, kteří ve městě nedodržují 50. Nedovedete si představit, co se mnou dělají slova jako "hovado, debil a dárce orgánů" po právě prožitém víkendu. Té holky je mi líto, ale syna mi nikdo nevrátí. Nejsmutnější máma.
mamka | 2008-04-23 14:51:29
motorkář
Pro diskutující o rychlosti, dávám odkázek na fotky nehody motorky loni v létě v Měříně,motorkář nepřežil,rychlost střetu víc jak 120km/h http://www.fotkypm.yc.cz/fotky/nehoda/index.html
pm | 2008-04-22 18:17:41
a | 2008-04-22 18:47:43
pro pm: takže podle tebe jel 50km/h???
anonym | 2008-04-22 18:48:27
re
Nenosím s sebou radar, ale určitě nejel 100 nebo 120. Jeho rychlost mohla překročit 50 km/h, ale rozhodně ne o mnoho. I poloha motocyklu a auta na fotografii ukazuje, kdo a jak do křižovatky vjel. Mrzí mne agresivní články o "hovadu prohánějícím se po městě 120 km/h" a spekulace lidí, kteří u toho nebyli. Tato vyjádření nejsou polemikou nezaujatých, seriózních lidí, o úrovni zde píšících autorů si lze udělat ze způsobu jakým se vyjadřují. I policie (viz úvodní článek)vyšetřila nehodu a za jednoznačného viníka označila řidičku automobilu.
scan | 2008-04-22 19:07:38
re
Zase nějaká guma. Hlavně že seš ty nezaujatej, ale víš přesně kolik a jak kdo jel. Článek psal do novin kdoví jakej rádoby zpravodaj a i tak se podívej kde jsou uvozovky, tzn. co řekla policejní mluvčí. Nic o vině a nevině v její citaci není. taky jsi tam nebyl tak to nekomentuj a nepoučuj, pane chytrej
bo | 2008-04-22 19:18:05
Prosím, přestante se hádat a obhajovat ji i jeho. S přihlédnutím na parametry motocyklu se zátěží 2 lidí se dá odvodit rychlost 50-70 km/h. Řidička ho zřejmě přehlédla a nebo nestačila zareagovat stejně jako motorkář. Vždyť každý z nás by vynaložil maximální úsilí k tomu, abyste odvrátili přímou srážku. Nevěřím, že u těchto řidičů to bylo jinak, je to přece pud sebezáchovy. Motorkář měl povinnost /stejně jako řidička/sledovat provoz, ale on měl přednost na kterou doplatil. Díky řidičce. Prosím nespoléhejte na to, že ten druhy bude tak schopný, vyzrálý a slušný a umožní vám využít přednosti v jízdě, kterou mu ukládá zákon. Myslím, že byste se měli zamyslet nad rodiči zemřelého i mladé řidičky, jakou bolest, ztrátu a útrapy jim to přineslo. Alena
Alena | 2008-04-23 11:50:29
alena
Z čeho jsi odvodila tu rychlost ?! To by snad udělala i stará "stopětasedma". Já jsem teda mockrát neviděl jet motorkáře jen 5O km/h. To snad jen s fůrou do kolmýho kopce, ne ?
bo | 2008-04-23 17:42:24
pro
alena | 2008-04-24 08:22:10
určitě 50 nejel!
pm | 2008-04-23 17:42:03
trochu soudnosti!!
Nechápu proč sem taháš Tomíkovu nehodu..Za dva dny by mu bylo 21.. A obviňovat Ondru že jel na pětikilu ve dvou 120.. to je blbost..takový zrychlení na tak krátkým úseku ta mašina nemá!!! Vinu na tom má ta holka.. Jenže kdo ví jak dlouho má papíry a polikátý projíždí Jihlavou.. Je mi jí na jednu stranu líto, protože pár let v base má jistejch, ale tomu klukovi nikdo život nevrátí...a pokud nezná přepdisy, tak je těch pár let zaslouženejch... upřímnou soustrast rodině a ostatnímu přibuzenstvu..
jája | 2008-04-22 19:13:35
vy jste tam všicni byli,že tak všechno dobře víte??
trr | 2008-04-22 20:11:14
Mezi námi žije tolik trpících lidí, kteří by dali nevím co, kdyby jejich smutná pouť na tomto světě skončila. Ondra ale nedostal šanci žít. je to neštěstí, veliká nespravedlnost a krutá křivda. Kde si stěžovat a koho pohnat k odpovědnosti za zbytečně zmařený život? Pravda, máme řidičku, která bezesporu pochybila a zabila. Ale neskončí to jen pokutou, dočasném zadržení řidičáku a podmíněnou podmínkou na pár měsíců? Kdo Ondrovi vrátí život, rodicům syna a sourozencům bratra? Je to moc kruté a smutné. Nebylo by fajn, kdyby konečně řidiči čekoholiv složili zbraně? Chybí nám všem ohleduplnost a pokora. Zamyslete se a možná už nebudeme muset oplakávat další zbytečně mrtvé. Vždyť to není normální. Někdy mám pocit, že nás je moc, a tak je třeba někoho obětovat. Alena
alena | 2008-04-23 12:56:48
nechápu vás nikoho,nikdo nevýte jak to bylo tak tady nemelte hovadiny,jedinej kdo to ví je ta holčina a ten kluk co to přežil!!tak přestante tady mlet všichni nesmysli o tý nehodě když nikdo nic nevýte!!!měli by ste se nad sebou zamyslet!!
!!!!!!!!!! | 2008-04-22 20:55:17
všichni tady ze sebe děláte chytráky ale nikdo nevýte jak to bylo vůbec nevíte jak je člověku co to prožije!!!nikdo ste u tý nehody nebil tak tady pořád nemelte kraviny!!!je mi stoho nablití!!!
!!!!!!!!!! | 2008-04-22 21:09:24
jo jajo ty vůbec nic nevíš tak tady nemel že za to může ta holka jo a pár let v base teda jistejch nemá tak tady nemel nikdy si to neprožila a v sadim se že seš nějaká malá pubertačka co tady píše kraviny a neříkej že ti je jí líto vůbec jí neznáš a podle mě si za to nejvíc může ten kluk!!!!fakt mě sereš!!!
!!!!!!!!!! | 2008-04-22 21:14:49
Holka chudák...
Tak za prví nevím, proč tu všichni litujete tu holku, že bude mít trauma celý život a ták... kvůli ní umřel kluk a tak kráva druhý den jde s rodiči vybírat nové auto, tak jaké pak má asi trauma co??? Když má na toto žaludek???
... | 2008-04-23 10:12:03
Z jakého zdroje pochází Vaše informace, že šla druhý den s rodiči vybírat nové auto? Že by AGENTURA JPP (Jedna Paní Povídala)?
Kalamita | 2008-04-23 11:00:13
žádná agentura jpp, ale vlastní oči, víš... chytráčku
.... | 2008-04-23 11:09:09
To jsou Cesky lidi.Chvataji,machruji a mysli si,ze jsou nesmrtelny jak v aute tak na motorce.Nachazim se na Novem Zelandu a reknu vam jedno.Kazdy by sem mel jet a kouknout se jak se jezdi tady.Nerikam,ze jsem nevidel nikoho kdo rychlost nedodrzuje,ale za tu dobu co tady sem je to tak 3% lidi ze 100%.Misto debilnich reklam na bilbodech je tady upozorneni.At snizis rychlost na tolik kolik se ma podle predpisu.V televizi jsou spoty na to jak je vesely kdyz ridis rychle,ale pak kdyz nekoho zabijes,co se stene potom stvym zivotem. Lide tady nezavidi a nemaji duvod se ukazovat pred ostatnimi,kdo je lepsi.Jsou si tady rovni.Nemas strach prejit po prechodu a nebo jet po silnici,protoze i kdyz mas trabanta a jedes s nim 100 km/h jak se tady ma a za tebou jede nadupany faro,kterych je tady opravdu hodne,tak za tebou jede celou dobu 100km/h a moc se nestava,ze te nekdo predjede.Kdyz jede motorkar tak se nikam nesere,ale ridici ho postupne pusti,ze zajedou ke krajnici(coz u nas je ulne nenormalni).A to jeste jede bud tak jak se ma nebo 120,130 ale kdyz tam nikdo neni.Za tu dobu(7 mesicu) me predjizdeli tak 3 auta,co jeli zhruba kolem 120-140.Kdyz mas volnou silnici a nikdo tam neni,jed. Pak uz je pozde litovat,kdyz se neco stane.
Majkl | 2008-04-23 11:38:54
na vlastní oči asi těžko,protože tu holku hned od nehody odvezla sanitka do nemocnice a pak do blázince!!!
petra | 2008-04-27 21:56:46
Vazne nechapu,kde jsi vzal to,ze sla hned druhej den vybirat s rodicema auto!! To je nejvetsi kokotina jakou jsem kdy slysela!!! Prala bych ti,aby jsi ji ted videl!!!
..... | 2008-04-23 11:56:04
víš co, neřeš to, když mi to něvěříš, ale je to fakt, nejsem člověk, který by sem psal bludy... je vidět, že ji znáš, zastáváš se ji jako správná kamarádka, což chápu, ale bohužel byla v blbou dobu na blbém místě a toto se přihodilo, je to opravdu neštěstí, ale troška soudnosti by neuškodila... bud ji ted raději oporou, bud s ni a neobhajuj ji jen tady na netu, ju. Pa a preji ti štěstí, at se ti to podaří!
... | 2008-04-23 12:08:06
ahojky lidi nechtěla jsem se do této diskuze vůbec zapojovat je to nestestí pro obě rodiny-kdo to nezažil nemuže posoudit!!!kazdý spravedlivý člověk musí uznat že na traumata reagují lidi různě.jak ta holka tak ten kluk mají přátele a kamarády a každej si stojí za tím svým.i kdyby byla pravda to co jsi napsal nemaš právo ji nazývat krávou!!!nevís jak to opravdu prožívá jaké má nocní můry,a co se děje za jejich zavřenýma dveřma.nepřeji ti,abys zažil to co se stalo té holce možná bys měl reakci mnohem závažnější!!! pišes,že jela s rodiči,ale co ty vis co tomu předcházelo!!!!kazdý by si měl uvědomit že je to situace do které by se nikdy nechtěl dostat!!!!osočovat,nadávat,soudit,kritizovat a odsuzovat jde tak strašně lehce,ale nesmí se to týkat nás!!!přeji ti,abys našel v sobě tolik síly a soucitu a byl z tebe lepši člověk
kk | 2008-04-23 12:25:02
prosím???? v čem by měl být ze mě lepší člověk??? o čem to mluvíš???
... | 2008-04-23 12:27:52
mluvím o tom,aby byls vstřícnější,chápavější,tolerantnější a zvířecí názvy si nechal pro ty lidi které opravdu znáš.odsuzuješ aniž bys věděl jak se věci mají.
kk | 2008-04-23 12:38:06
ježiš, ty jsi ale chytrá, citlivá, vševědoucí... vid, nad tebe prostě není. Tohle nemá cenu. Podle mě diskuze je od toho, aby člověk napsal vlastní názor či myšlenku k tomu danému tématu a né k tomu, jak jsi to asi špatně pochopila, aby někdo poučoval ostatní o tom, jak se mají chovat. To pak jdi dávát někam kázání a nebo to říkej lidem, kteří o to stojí a zajímá je tvůj názor, což já opravdu nejsem!!!! Sbohem :-)
... | 2008-04-23 12:46:49
Souhlasim s tebou ja si myslim ze je v pohode....krava jedna..
Verča | 2008-04-23 18:50:09
Jen jeden malej dotaz...Kdo z Vás chytrejch u té nehody byl,že všechno tak skvěle víte??Dokonce i víte,že na obou semaforech byla v tu chvíli zelená..a při tom na této křižovatce není ani jedno místo,ze kterého by bylo vidět na oba dva semafory,jakou zrovna mají barvu..kdo tu křižovatku zná..určitě mi dá za pravdu...Tohle nechápu.Nechápu,jak můžete soudit a kohokoli obviňovat!!! Tím chci říct...Nejprve suďte sami sebe a pak teprve druhý..nikdy nevíte,kdy se vám může něco stát a kdy budete ve stejné situaci ať už,jako ta holčina nebo(nedej bože) ten kluk na té motorce..Rozhodně si nemyslím,že na souzení jsou tady jiní nežli my!!!Nikdo z nás na to nemá právo..Měli by jste se nad sebou zamyslet.
.. | 2008-04-23 13:09:44
Ja to nechapu...pise tady spousta kamaradu jak te holky,tak motorkare!!Ale zajimalo by me,jestli je tu nekdo,kdo znal jen jednoho a nebrani ho!! Vyjadrim se tu taky-svuj nazor,ale i potvrzeni od policie... Nechapu cloveka,kterej tady nekomu nadava-asi by mu neskodilo trochu vychovani!! Ten motorkar nemohl jet pod 100!! Od policie vim,ze to bylo 120!-jak nekdo psal,ze nemuze jet s motorkou500 tak rychle,tak muze!!-zalezi taky na kW!! A co jsem se jen doslechl,tak nemela ta motorka papiry na 500,ale na 900 a mela zakritou SPZ-ale to nevim,jak to bylo doopravdy! To ze jel 120,verim!!-podivejte se na to auto!!-tohle se treba v 80 udelat neda!!-na toz v 50-kdyby jel tak jak mel!! Kdyby jel 50,tak prepadnou oba prez auto a neleti prez 1/2 krizovatky!To auto je srotovy! Na vic do protismeru ho hodil ten naraz motorky!!-ona v protismeru nejela!! On kdyby neletel jak blazen,tak to bylo vsechno jinak!! Ani nebrzdil,nic!! A ten z druhýho auta,co pak pod nej vlitla motorka tvrdil stejne jako ona,ze kdyz zacla odbocovat,nikdo na silnici nebyl!!Proste nikde nikdo!!To,ze kdyz dokoncovala odboceni,tak ji sestrelil z niceho nic je jeho vina!! Kdyby ji videl od spodu,tak by aspon brzdil!!-ale v takovy rychlosti nestacil ani reagovat!!Nebo by ji vytroubil a nechal projet(absolutni prednost neexistuje)-ale musel by se ridit pravidly!!-od toho jsou,aby se tohle nedelo!!Taky jezdim na motorce,taky to nekdy palim,ale ne ve meste!! Je pravda,ze spousta motorkaru jezdi jak hovada a pletou si mesto se zavodni drahou!!-to bych rekl,ze vi kazdej! Kdyz to nekdo rozseka o strom a jel fakt HODNE rychle,tak si o to koledoval!-to same je ve meste!!HODNE rychle ve meste je uz 80!-kdyz je potreba rychle reagovat,tak 80uz je fakt hranice! A kdyz to pali ve meste 100,nebo 120 ,tak si o to koledoval!Mohl srazit treba kocarek na prechodu,mohl vlitnou do prechazejicich deti,proste to mohlo bejt mnohem horsi! Ta holka mela smulu,ze ji proste takhle vlitnul do zivota! Ale nejen jí!! Lituju jeho rodinu,stejne jako její rodinu...pro blizké je to fakt strasny!!Ale nemuselo to byt,kdyby mel na pameti predpisy!! Mozna tu nekdo bude tvrdit,ze nejel 120,ale 80--ale uz jen to dela vinika z neho-neridil se predpisy!! Urcite probehne soud,ale ji neodsoudi!!-nemuze za to.. Nemohla tusit,nekoho kdo na silnici nebyl!!
... | 2008-04-23 16:56:57
. . . . . . .
xxx | 2008-04-23 23:50:53
. . . . . . .
Přesně tak, nějakej boreček si tady chce něco dokazovat po městě. Až si líta někde za městem, houpne do škarpy a je klid. Ale takovej .... co nepřemejšlí, sou tam přechody, lítají po městě malý děcka.... a všechno možný. Prostě je to obec. Kdyby si to tam šmrdlal 80, ok, motorka brzdí o hodně líp než auto, ale přes 120 je to už prasárna. Jít třeba tam po přechodu moje dítě, nebo kdokoliv z mejch známejch a něco se mu stalo a ten to přežil, tak by to rozhodně neměl na dlouho. Ukopal bych toho ..... jako čokla. Kdo chce mít mašinu, musí mít hlavně rozum a úsudek o tom, jakej je motorkář. Opravdovej motorkář by tohle v životě neudělal. To dokáže jenom namachrovanej pózer. Je ho škoda, to ne že ne. 20 je nízkej věk, ale on to zavinil, on za ot zaplatil. Ta holka za to nemůže. V autoškolách se učí odbočovat jako slimák a jestli ten měl ze spoda našláplo, tak ta ho mohla vidětm, ale s tímhle se fakt počítat nedá....
xxx | 2008-04-23 23:57:33
aby brzo někdo neukopal tebe ty zmrde...nepřeju někomu nic zlího ale když někdo odsuzuje lidi který vubec nezná a nebyl vubec u toho tak at de do p..e a ty kretánku nevíš vo mašinách nic tak zauři tu svou držku azelz si zatouz tvojí vymatlanou kámoškou kterou ted obhajuješ.kokote a příště se aspon podepiš sráči
tom | 2008-04-24 23:30:34
světla na semaforech
Stál jsem v době nehody na červenou ve směru od Úvozu a čekal jsem, abych mohl jet k autobusáku. Ve směru z města projížděla auta, starší asi golf v době střetu odbočoval zhora doprava vedle mne jako k Tesle. Ten chlapík z toho auta a ještě jedna paní byli první u toho kluka. Proto si dovoluji trvdit, že na semaforech svítila pro oba zelená (byl jsem se v neděli na chod těch semaforů znova podívat).Jinak ale uzávám,že na semaforu je v tomto směru odbočovací šipka, zde jsem se mýlil.
scan | 2008-04-23 21:06:34
podle doktorů má vždy přednost ten větší,a podle toho my motorkáři musíme jezdit.nespoléhat na to,že nám dá přednost.dříve jsem měl taky nehodu-vím jaké to je.
láďa | 2008-04-23 15:59:09
Vypadá to, že všichni jak tu jsou byli u toho...
Nerozumím tomu, proč tady vládne tak nepřátelská diskuze. Je to tragédie, bohužel. Chápu, že pro pozůstalé po tom klukovi je to hrozně těžký. Ale možná ještě těžší to je pro tu holku. Ani jeden z nich to zcela určitě neudělal schválně. Ani jeden z vás neseděl na tý motorce nebo v tom autě. Spekuluje se tu o rychlosti, nedání přednosti, pořád dokola stejný argumenty. Nechme to na vyšetření policii. Ano - nejspíš měli oba zelenou a ona nedala přednost. Ano - mohl jet rychle, možná i hodně rychle (argumenty o tom, že se od kruháče tolik nerozjede nemusí být rozhodující - kdo říká, že na kruháči musel zastavit - pokud jel od Kauflandu, je to přes kruháč napřímo a jestli bylo volno, nemusel ani přibrzdit). Ale! Kdo z vás tady zná všechny skutečnosti? Kdo u toho byl? Je to tu mlácení prázdné slámy. Je celá řada možností, jak se to mohlo stát. Vrátit se to nedá. Nechte to policii a nedělejte to těžší, než to je. Pro obě strany. Díky.
Kajda | 2008-04-24 12:16:12
opět
Opět děkuju za názor. Ondra jel od Polné, takže musel na kruháči jet pomalu. Ten se snad ani na motorce rychle projet nedá. A mě to nedá, abych zase nereagovala. Z důvěryhodného zdroje mám informaci, že opravdu v úterý s rodiči a sádrou kupovala jiné auto. Když se jí ptali, jak se cejtí, jen opáčila, no a co, ... . Myslím, že to mluví za vše. To, že někdo vychovává z dětí cyniky, to už snad ani nepřekvapí. Ale že jí není líto zmařeného života mladého jako ona, to nepochopím. Včera jsem napsala, že je mi jí líto. Dnes už ne. A proboha, zanechte řečí a "mlácení prázdné slámy". Synův život je v prdeli a já i manžel a oba druzí synové máme do smrti vystaráno o smutek. Smutná máma
mamka | 2008-04-24 14:04:30
Pokud je to tak... snad se mi tomu ani nechce věřit... tak pak nemám slov. Smutné mamce a všem pozůstalým upřímnou soustrast.
Kajda | 2008-04-24 14:44:44
Kecy..
Informace pro p. mamu, v utery to urcite nebylo... Tak prosim piste jen veci, ktere jsou pravda. A primou soustrast
Triple X | 2008-04-25 15:22:51
pro mamka
jo a kde měla sádru??to ste si asi spletla...sádru nemá,jelikož má zlomený malíček u nohy,tak má jen malou dlahu,která není ani vidět.A s rodiči auto nenakupovala, protože hned z místa nehody ji odvezli do nemocnice.Navíc nejel od polné,ale od kaufu,protože ho z hasičárny sledovali hasiči,jak si to svištěl..ale už dosvištěl.a podepisovat se smutná máma mi přijde trapné!!
petra | 2008-04-27 22:09:00
mamka
jo a pak do blázince,kde je do dnes..
petra | 2008-04-27 22:11:06
Auto byla kupovat v sobotu a sádru má na ruce a je úplně v pohodě každému vykládá já za to nemůžu a výčitky nemá asi žádné a už přestaň s tím blázincem je to trapné!!!!!!!!!
bxxx | 2008-04-28 00:00:33
a ty jí znáš jo??tak to asi těžko...Přijeď se podívat do Jihlavy na kopeček a tak ti řeknou,že v sobotu auto nekupovala.A když má zlomenej malíček na noze,ta jí asi dali sádru na ruku viď??fakt chytré!!
petra | 2008-04-28 10:44:51
RE: Vypadá to, že všichni jak tu jsou byli u toho...
jeden člověk tu je kdo u toho byl v blízkosti a dokonce řidiči motorky dýchal na záda všichni u toho nebyli ale mnozí ví co se stalo od člověka co byl na té motorce
MNouK | 2008-04-24 15:52:22
hmmm
Vidím že někteří lidé sou prasata co tu píší pokud znáte motorky alespoň trošku tak to na místě neroztáhne na 120km/h. Hezký že je někomu líto mladé řidičky ale 21 letýho kluka ne byl můj kamarád a hodně lidí ho znalo ten člověk nikdy nedělal kraviny a pokud vím tam kde se stala nehoda není ani trocha prostoru na dálniční rychlost ani prd, vy co zde obviňujete by jste si měli dát pár facek protože by ste mohli psát co ti pozůstalý povzbudí a né remtat že jel jak hovado. nebo se snad policisti a svědci spikli proti mladé slečně ? všichni tvrdí že nejel víc jak 10km nad hranici 50km/h pro blbý ani né 60... ale jelikož je to slečna tak je to chudinka ale že nevině přišel o život supr člověk nevidí. pořekadlo na některé čechy mě se nedaří tak tobě taky nebude huba vám neupadne napsat upřímnou soustrast
MNouK | 2008-04-24 15:40:09
Ja jen cumim... Nechapu,jak nekdo muze tohle napsat...kdyz se furt nekdo ohani tim,ze kdo byl u té nehody a jak to muze vedet,tak bych se rad zeptal,jestli si taky tu holku slysel/a to rikat!!!-to no a co!!! Koukas asi moc na televizy,ale tohle za celou dobu od te nehody nerekla!!-na to ji znam moc dobre,abych vedel,ze je ji to lito a je z toho v pr...-ale nemohla s tím nic delat!!
xxx | 2008-04-24 16:00:59
Prosím
Moc prosím lidi co máte chvíli se dostat na místo kde se stala havárie zapalte svíčku nebo něco zanechte ten člověk za to nemůže a rozhodně si život představoval delší Každému kdo tam něco nechá velice děkuji
MNouK | 2008-04-24 15:46:11
Důvěryhodné zdroje???Fakt ironie!Já tu holku znám jak vlastní boty a v úterý nemohla jet kupovat s rodiči auto,protože byla se mnou a vzpamatovávala se z té nemilé události!Tímhle jí nechci omlouvat za to co se stalo,je to vážně tragédie!Ale netvrďte nic o tom,že je jí to jedno,protože tak to není a už vůbec to neudávejte,že je to z důvěryhodného zdroje....
! | 2008-04-24 15:55:13
Od Polne nejel!! Jel smerem od hasicarny!!! Nevim,kde zas nekdo neco slysel,ale hasici,kteri prijeli k nehode,tvrdili,ze zrovna tohodle motorkáre videli,jak klickoval mezi autama u hasicarny!!! A sup!!-o krizovatku dal...do nasli... Tak ze na kruhaci vubec brzdit nemusel!!!Jako ten motorkar mohl byt dobry clovek,mohl bejt skvelej kluk,to chapu-vetsinou to odnaseji lidi,co jsou v zivote proste dobry,ale na tohle doplatil!! Nejel tak jak mel!! Proboha,jestli nekdo muze tvrdit,ze 100 je ve meste bezpecna,tak neni normalni!! Co kdyby jeli místo auta..2lidi na kole!! Jak by to asi dopadlo!Nebo kdyby vazne trefil nejakeho chodce,nebo dite!! Myslite,ze by ho omlouvalo,ze jel pouze 80 v obci-kdyby jen 80 jel!! Tak to berte uplne stejne vuci autu!! Motorka je proste zvysenej hazard-proto ze vas nechrani zadna konstrukce-ale to musi mit motorkari na pameti!!-on to zapomel a taky vylitl,tam kam vylitl..
x | 2008-04-24 16:43:30
for:x a !!!
hel vy dvě nebo dva zmrdi už dite do haj... vy ste tam vubec nebyli tak nevím co tady obhajujete tu .... prostě nedala přednost a zabila jasný jak facka je mi strašně líto Odráša byl to fajn kluk akuli nějaký mladý .... příde oživot.a vona si koupí nový auto a vy jí tady ještě obhajujete!!pár led v based jistejch a doufám že si je tam užije
 | 2008-04-24 23:41:46
Ahoj lidi ani jednu z osob z ty nehody neznám ale jsem z Jihlavy proto jsem sem něco napsal. Ze jel ten motorkář ve městě víc než měl to tady nikdo nemůže popřít a je jedno jestli jel 60 nebo 120 ve městě se jede maximálně 50 a když vjede do křižovatky 100 tak mu muselo být jasný že to nemůže dopadnout dobře!!!!! Já jsem jezdil taky na motorce a když už jsem chtěl si zařádit tak jsem jel do Brna na okruh nevím jak je to teď ale bylo tam myslím 350/hodinu na okruhu. A určit mi ty prachy stály za to než abych zničil život sobě ty holce a spoustě jiným lidem okolo!!!!! Ta holka podle mě prostě tuto nehodu nemohla nijak ovlivnit. A kdyby tam jel třeba řidič co má 30let praxe za volantem dopadlo by to určitě stejně. Té holky a její rodiny mi je děsně líto má zničeném život toto těžko asi zapomene a navíc když ji teď budou tahat po soudech. A motorkáře a mnoho rodině upřímnou soustrast. Ať to zavinil kdokoliv vy jste přišli o milovanou osobu a nikdo to už nezmění pro vás to musí být strašný. Obě rodiny teď prožívají něco děsného co jsem už taky zažil cítím s vámi.
ZK | 2008-04-24 17:14:12
úprava komentáře
Příspěvek byl pro urážlivé výroky smazán! Administrátor


Lucie | 2008-04-28 15:42:29
Komentár od ZK je vystiznej... A motorkár mel sice zivot pred sebou,ale ta holka ho porad ma!! Jako ted se uz neda nic zmenit,ale chctit aby nekdo trpel neni vubec lidsky!!Nad 120 nejel...ale prez 100 si myslim,ze jo!!A to proste do mesta nepatri!!-to snad souhlasi i kamaradi motorkáre,ne?! Rodine preji taky uprimnou soustrast...
x | 2008-04-24 21:04:18
úprava komentáře
Příspěvek byl pro urážlivé výroky smazán! Administrátor
Janule | 2008-04-28 15:45:03
pro janule:máš pravdu souhlasím
kuba | 2008-04-24 21:10:40
hele měl by ses probrat! uvědom si co říkáš!!! dyž člověk přeje někomu takovouhle věc není normálni!!
1 | 2008-04-24 21:19:59
Lucie | 2008-04-24 21:28:33
Lucie | 2008-04-24 21:28:33
úprava komentáře
Příspěvek byl pro urážlivé výroky smazán! Administrátor
Lucie | 2008-04-28 15:46:14
chápu že jsi smutná a naštvaná ale přát nekomu todle je ubohé!!! každopádne přeji upřímnou soustrast!!!
1 | 2008-04-24 21:41:59
jej
To není možný posaďte si na petikilo motorku dvě 100 kilový hovada a skuste to ve městě vytáhnou ke kilu, nejde to mužete bejt rádi že jedete. Sem na straně ondi ale nechci nic špatnýho přát tý holce částečně jí to potrestá a bude dávak sakra majzl co dělá ale nezlobte se na mě ale papíry by měla nějakej delší pátek odložit Kór jestli je vášně z toho zdrcena...
MNouK | 2008-04-24 23:11:37
úprava komentáře
Příspěvek byl pro urážlivé výroky smazán! Administrátor
 | 2008-04-28 15:47:35
Ubozaku!
Tohle muze napsat je ubozak! Co kdybys to byla ty? No?
street | 2008-04-25 13:06:54
Zabil se sam!
dyk se zabil sam ty p...
street | 2008-04-25 13:11:58
ZASE JEDEN MAGOR...
HELE RADŠI VYCHLADNI MAGORE A VYHLEDEJ ODBORNÝHO LÉKAŘE-NEJLÉPE PSYCHOLOGA AŤ TI Z TOHO NEHRÁBNE. TOBĚ PO TOMHLE MŮŽE BÝT KULOVÝ-NEJVÍC TEĎ TRPÍ RODIČE KLUKA A HOLKA,KTERÁ MÁ KVŮLI TOMU ZNIČENEJ CELEJ ŽIVOT. MIMÖCHODEM-JE NORMÁLNÍ,ŽE BY MOTORKA TOTÁLNĚ ROZSTŘELILA AUTO A JEŠTĚ HO ODHODILA DO PROTISMĚRU,KDYBY JELA PODLE PRAVIDEL SILNIČNÍHO PROVOZU?
CHOCHOLOUŠEK | 2008-04-27 21:46:03
Je mi smutno
.... z toho, co čtu. Netroufám si soudit, kdo za nehodu může ze 100 procent-přestože narozdíl od většiny diskutujících jsem u té nehody byl. Ale je myslím ve finále úplně jedno, kdo nese jaký díl viny. Žádný soud to už nevrátí. Faktem je, že jsem viděl tu řidičku, když jí odváděli záchranáři a byla úplě v háji - a myslím, že ještě pěkně dlouho bude. Vlastní svědomí je horší trest, než kriminál. Sám jem přišel o blízkého příbuzného, když jel na motorce a ženská za volantem mu nedala přednost - a i když je to tragédie (kdo nezažil, těžko pochopí), nikdy bych NIKOMU nepřál, aby se mu stalo to samé - a to ani té ženské.... Uvědomte si prosím, že určitě ani jeden z nich se vybourat přeci nechtěl. Nevěřím, že ta hoka "ladila rádio", jak někdo napsal (při odbočování???) a asi ani ten kluk nejel 50. V každém případě-stačí jen chvilka a spousta lidí už má navždy poznamenaný život. Jak říkám, netroufám si nikoho soudit. S jedinou výjimkou - a to jsou ty davy čumilů, kterých se na každém rohu křižovatky sešlo cca 15 a někteří si ještě mobilem fotili, jak se snaží záchranáři toho kluka oživit. A to včetně projíždějícího řidiče trolejbusu. Styďte se.
M. | 2008-04-25 10:06:54
Chjo
Tak tohle jsi vystihl. Mě jako bráchovi by bylo špatně ještě týden,kdybych si měl Ondru ještě vyfotit. Chjo. Řidič tramvaje a vůbec všichni, co si ho fotili tohle asi nikdy nezažili. Nikdy neví, co by dělali, kdyby mluvili s bráchou a za 2 hodiny se dozvěděli, že měl těžkou bouračku a už ho nikdy neuvidí. Začal jsem přemýšlet, co jsem mu řekl naposled, hledal jsem v sobě viníka, že jsem se mu aspoň neozval, jen párkrát jsem mu řekl, že ho mám rád, najednou mám v životě prázdno. Vždycky jsem si říkal (Kdyby se něco takovýho, jako že umřel někdo z rodiny), že bych se určitě nechoval jako bábovka a nebrečel bych jen kvůli němu, ale když jsem se to dozvěděl, vzpomínal jsem, co jsme spolu prožili, kolikrát se mě zastal a já to bral jako samozřejmost...Vůbec se najednou vybaví tak divné a ošklivé věci, že bych to nepřál ani nepříteli. Mějte se fajn, a koukněte, jaký sqělý člověk přišel o život kvůli jedné blbé sekundě ( www.DEATHXXX.BOREC.cz )
fox03 | 2008-04-28 02:03:54
Vy jste u toho byli?
Krásně se tu hádáte, jen co je pravda. Vy jste četli policejní protokol? Vy jste viděli jak se to stalo? Tak běžte na policii. Čeká na Vás. Teď je to právě na tý policii, my to tu nevyřešíme. A tak se tu hádáte a jste rozděleni na dva tábory. Autaři, motorkáři. Kdo má pravdu? Všichni a nikdo. Taky jsem řidič a poměrně dlouhou dobu jsem se tím živil. Jsem taky motorkář i autař. V zásadě zapomínáte na jednu zásadní věc. Ze silnice se ztratila SLUŠNOST, OHLEDUPLNOST a HLAVNĚ RESPEKT. Ty nejvulgárnější z Vás podle mě žádnou nehodu nezažili. Až budete někdy na silnici řešit svoji prolitou krev nebo krev někoho, komu jste ublížili, nikdy by jste se takto nevyjadřovali a konec konců i Vaše chování na silnici by tomu odpovídalo. Samozřejmě neznám podrobnosti tohoto neštěstí, proto bych nezávisle na tom dával vinu 50 na 50. Motorkář určitě nejel pomalu (platí: čím pomaleji jedu, tím více času mám na reakci na nepředvídatelnou událost) a když už se něco stane mám větší šanci přežít. Byť mi stojí v cestě sloup. Autařka, pokud je pravda, že má krátce řidičák, raději měla počkat až všichni projedou, když si nevěří. Samozřejmě vše za předpokladu, že oběma svítila zelená. To je v šetření. Ostatní je polemika. Nehoda není náhoda a jako ve všem, byli u toho dva. Co se týče přednosti, odpovědnost vyjíždějícího z vedlejší by měla být úměrně menší tomu, o kolik víc nad povolený limit jede řidič po hlavní. Nezapomínejte, že na silnici jezdí i mnohem větší a težší vozidla než auta a motorky.
QJ | 2008-04-25 11:24:34
ste trapny kdo ty holce prejete smrt, stli se vam neco takovyho taky jednou stane uvidime v jaky budete situaci... byla to proste smula... jeho svicka mela vyhasnou prave ted.. nechte toho nikdy nevite jak dopadnete vy co zavinite bo se vam stane... ted pravdu ukazou znalci kluka je mi lito i vsech kolem co trpi..
kdk | 2008-04-25 12:19:06
Jeho vina
Podle me to je vina motorkare, protoze nejel jak mel. 80 km/h ve meste jet je uplna blbost. To ze byl neci kamos a to ze ty holce prejete to same je uplna ubohost! A pitomost!
street | 2008-04-25 13:10:16
Jsem máma od dvou dětí, které jsou téměř ve věku obou dvou, kteří figurují v této havárce. Takže si dovedu představit bolest, kterou prožívá maminka Ondry, protože není nic horšího, než když máma musí oplakat své dítě, ale zároveň mám i dceru, docela se začínám bát, až bude jezdit ona. Protože i pro rodinu té holky to musí být hrozné, během jedné vteřiny má spousta lidí život úplně naruby. Nechte prosím těch vulgarit, už z úcty k tomu klukovi a taky proto, že i ta druhá strana má určitě život úplně naruby. Buďme k sobě na silnicích ohleduplní, ať my mámy můžeme klidně spát a nemusíme se bát o svoje děti a to jak za volantem, na mašinách, nebo i o ty menší, třeba někde na přechodech. Mamince Ondry a celé rodině upřimnou soustrast od jiné mámy.
máma | 2008-04-25 13:35:33
děkuju
Děkuju za slova soustrasti. Doufám ze srdce, že se Vám tohle nikdy nestane. Taky jsem si nedovedla představit, jaké to je, dokud se to nestalo. Smutná mamka
mamka | 2008-04-26 18:28:16
Policie hledá svědky a pár dalších informací je na http://www.jihlavske-listy.cz/clanek1600-urcit-vinu-za-smrt-motorkare-pomohou-az-znalec-a-svedkove.html
pam | 2008-04-25 13:38:05
Já prostě jen žasnu....
Co komentář, to zřejmě studovaný soudní znalec se specializací na dopravní nehody. Každý tady přesně ví, jak rychle kdo jel, kdo udělal jakou chybu, jaká barva svítila na semaforech.... Rozhodnuto jedním rázem o vině i trestu... Nechcete se stavit na policii? Určitě by to přivítali, ušetřili byste jim dlouhou a náročnou práci s rozborem celé situace, zkoumáním poškození vozidel a rozmístění trosek atd. atd. Jestli opravdu VÍTE, co a jak se stalo (tedy byli jste přímými svědky), tak se na PČR opravdu stavte - právě Vás totiž teď hledají. A než se tak stane - zkuste se (někteří), než sem něco napíšete, zamyslet nad tím, jak jednoduše se i Vy můžete dostat do naprosto stejné situace. Stačí jen chvilka nepozornosti. Nikomu roli té slečny v autě, mladíka na motorce, nebo jejich příbuzných a kamarádů nepřeji - přesto, jak by jste reagovali? A jak by vám bylo, až byste si v této roli přečetli tu špínu, kterou tady příznivci jedné i druhé strany háží?? Věčný boj mezi motorkáři a autíčkáři? BLBOST. Jestli se nenaučíme VŠICHNI NAVZÁJEM na silnici respektovat, časem se sejdeme na jenom parkovišti.Tam nahoře....
M. | 2008-04-25 13:43:14
Je to síla
Teda je to fakt dost síla. Když to tady pročítám. Zatímco jedna rodina minulý víkemd přišla o syna, druhá o auto. Jenomže to se dá přece lehko napravit, stačí zajít do bazaru a je to no ne? Starý auto je pryč, ať žije nový!! Ale kdo těm druhým vrátí ten zmařený život!!! Ať už je vina kdekoliv, řekněte, rodino od Ondry, projevil vůbec někdo z té druhé strany alespoň kapku soucitu???? I když od nich o to asi nestojíte, stejně by to bylo na místě. Je to fakt hustý,jestli si už oni koupili nový auto, tak je vidět, že jeden lidskej život, vlastně žádná tragedie, že???
aaa | 2008-04-25 16:40:51
Tak si vem,ze nekoho to auto zivi!!-bez auta se v dnesni dobe obejde malokdo!!!Tak ze si poridili novy,nespujuj vubec s tou tragedii!! Nechapu,jak si nekdo muze myslet,ze je to lito jen rodine motorkare!! Oni sice prisli o syna,ale ta slecna s tim bude zit porad!!Jak uz tady nekdo psal!-nez ji odvedli po nejake dobe hasici do zachranky,tak sedela u auta a klepala se nervama!! A pro jeji rodice to taky nebylo urcite jednoduchy!!! Jeli v aute 2 a kdyby to napalil do nich trochu jinak,tak mohli bejt i oni tam nahore..jeste ze to tak neskoncilo!!!
x | 2008-04-25 17:24:31
Presne tak,vsechno je o respektovani pravidel.. Od toho jsou,aby se dodrzovala! To plati pro vsechny a motorkari by si k tomu meli jeste uvedomit,ze oni byvaj rychlejsi nez auta,ale min chraneni!!
m | 2008-04-25 17:28:37
Soucit? CO TO KU*VA JE?
Vsadíš, že nám někdo z "druhé" strany projevil soucit, krom blízkých a známých? Prohrál bys. I když tu byla kolikrá omílána moje stránka pro Ondího ( www.deathxxx.borec.cz ) napíší jen kamarádi Ondry, nebo maximálně se někdo zeptal, kdy bude pohřeb. Žádná lítost, přijde mi jako totální apatycká holka... Je to můj názor.... Mějte se..... líp jak já
fox03 | 2008-04-28 00:49:44
Lidi ahojte.....tak za prví já sama jezdím jak na motorce tak v autě.Nechci se tím vytahovat....tak za prví pokud Ondrovi bylo 21 tak měl čerstvej řidičák na neomezenou motorku takže první chyba byla,že sedl hned na silnou motorku,za druhý je fakt,že na kousku to neroztáhne na 120 ve dvou lidech ikdyby chtěl,ale padesát rozhodně nejel protože předek toho auta na to nevypadá....já sama málem lískla do auta na motorce ve dvou lidech protože mi plechovkář nedal přednost,ale jela sem padesát a včas jsem to ubrzdila dá se říct na fleku.Takže kluk musel jet rychle a rozhodně je vina na obou stranách protože on měl ject dle předpisů a ona měla dávat bacha.Tak se přestaňte tu urážet nemá to smysl a navíc je to na policajtech,aby to pořešili né na nás.
Blanč | 2008-04-25 17:28:12
No práve...kdyby jel jen 50!!-dalo se to ubrzdit.. Urcite je vina na obou stranach,ona mela dat vetsi pozor a previdat ze prijede tak rychle a on to nemel palit!! A co vim,tak mel namontovanou jinou znacku od jine motorky!!!-proc to mel!!-proste nemel s tou masinou vubec jet!! On nemel skusenosti,ona taky jeste za tak kratkou dobu a riskoval hlavne on!Myslim,ze uz jen za to,jak jel rychle a masina nemela na silnici co delat,tak ona nedostane ani podminku--s tim souhlasim,proto ze by pak mohl kazdej jezdit s cim se mu zalibi!!
xxx | 2008-04-25 17:44:36
Děkuju za souhlas ono s tema značkama to udělá kde kdo protože buď na to ty lidi nemaj řidičák takže na tom neměl vůbec co dělat a nebo motorka jaksi nebyla jeho je k tomu spousta aspektů a my se můžem dohadovat proč seděl na motorce,která podle značek nebyla ta co k tem značkám patřila a asi nám to bohužel ani nikdo nevysvětlí.Je mě toho mladého života líto.Byl to mladej kluk a je ho škoda,ale je mi líto i té holky,protože do konce života si to neodpustí a podepíše se to na ní a to dost
Blanč | 2008-04-25 18:11:43
pp
Dobrý den,byl jsem přímým svědkem této nešťastné nehody!Kluci na motorce nejeli vůbec rychle,ale dokonce spolujezdec motorku do kopce tlačil!Řidič přeskočil osobní vůz,motorku odhodil na auto a v zoufalství skočil na sloup,kde se sám usmrtil,jak urputně mlátil do něj hlavou!Přijde vám to absurdní???Mě už po vašich výrocích nikoliv!Chce se mi z vás zvracet a z vašich "PODLOŽENÝCH INFORMACÍ Z DŮVĚRYHODNÝCH ZDROJŮ"Zamyslete se nad tím než napíšete další nesmysl....
jj | 2008-04-25 17:39:17
no jen tak mezi náma co to znamená pro Tebe nejeli rychle?Ty jsi seděl za nima a koukal na tacháč?U motorky jak známo těžško odhadneš rychlost.....takže já když pojedu padesátkou tak někomu se to může zdát rychlí a někomu ne.
Blanč | 2008-04-25 18:04:27
a navíc kdyby ji tlačil což u typu motorky na který jel je trošku nepravděpodobné tak by se ta nehoda nestala a nebo nebyla tak tragická.
Blanč | 2008-04-25 18:05:39
a ještě by mě teda zajímalo jestli ten vůz přeskočil a nebo teda v zoufalství odhodil tu motorku a skočil na ten sloup?Trošku se Ti ty informace mihnou
Blanč | 2008-04-25 18:08:06
Inteligentovi-Blanč
Je vidět,že ti to asi moc nepálí "inženýre"!Tento komentář měl dokazovat absurditu těch předešlých nesmyslných komentářů!Osobně si nedokážu představit jak by tu motorku tlačil a už vůbec ne jak by ji odhodil na auto nebo ty ano???
jj | 2008-04-25 18:45:38
Podívej bobánku ty jsi si asik neuvědomil,že to co jsem tu napsala mělo poukázat na absurditu toho co jsi napsal ty.tak teď nevím kdo znás dvou je větší pitomec ikdyž je fakt,že být pitomcem je dneska těžšké jelikož konkurence je vysoká.takže vyhasni je vidět,že jsi asik pořádně nečetl co jsem napsala,že?
Blanč | 2008-04-25 19:02:10
Blanče
Máš pravdu že konkurence pitomců je opravdu vysoká.Takže ti gratuluji k tvému vítězství.
jj | 2008-04-25 19:09:58
No jen tak mezi náma zmůžeš se na něco jinýho než na nadávky a trapné a neúspěšné pokusy o to někoho shodit?Víš teď jsi sem dost jistá,že docela dost na blbost poukazuješ ty,ale na tu svou né na mou.
Blanč | 2008-04-25 19:25:34
meli bys te se probrat!!! tady povidate ty nejvetsi kecy, proste jedem kokot neco rekl a vy se toho hned chytnete!! prvne si zjistete fakta a pak neco piste!!prej ladila radio?? vy jste snad sni sedeli v aute? to asi tezko!!
po | 2008-04-25 22:42:49
Navíc mám pocit,že tenhle web není určet k tomu,abychom se osočovali,ale je tu proto,aby tu lidi vyjadřili svůj názor k té nehodě.
Blanč | 2008-04-25 19:34:56
a popravdě pálí mi to asik víc jak tobě a inženýr fakt nejsem takže schladni
Blanč | 2008-04-25 19:03:46
Ano, máš naprostou pravdu, jen se tady brečí nad někým, kdo neuměl řídit a jezdil jako prase, navíc byl ze žďáru, tak co si budeme trhat žíly. Navrhuji, abychom udělali sbírku a té slečně koupili na auto ochranný rám, aby si příště nemusela kupovat nové auto. Můj další návrh spočívá v tom, abychom se mi jihlaváci domluvili a vyhlásili Žďáru válku - a nejlépe srazit každého žďárského motorkáře už v tom okamžiku, kdy překročí hranice okresu.
vruuuum | 2008-04-25 19:41:43
No to je fakt originální nápad :-) a já abych se pak bála ject do žďáru na motorce :-) vždyť mě tam taky zlikvidujou.....ne to byl jen vtip....je fakt,že se tu brečí nad jedním neštěstím a přesto je na silnicích mraky podobných situací.....bohužel.Je to jen o tom,že někteří lidé jsou bohužel až moc neukáznění a jistí tím,že jim se nemůže nic stát.Já když vyjedu tak první na co myslím je to,že mám jet tak,abych neublížila sobě,nevinným lidem a lidem co jedou semnou.A to je něco na co moc řidičů nemyslí bohužel
Blanč | 2008-04-25 19:48:03
myslim ze na to mysli kazdej!
po | 2008-04-25 22:50:27
Nechte toho
At uz to bylo ,jak koli ,je to hruza .Ondra chudak mrtvej ,holka nadosmrti vycitky.Rodicum Ondry uprimnou soustrast,je to moc smutny.Druhe strane hodne sily do dalsiho ziti,bude to take tezke.
Eva | 2008-04-26 00:01:44
díky...
Díky za soustrast...
fox03 | 2008-04-28 00:54:04
no občas mi to tak nepříjde
Blanč | 2008-04-26 12:34:07
Redakce JL
Vážená redakce mohli by ste prosím začít uvažovat o ukončení přidávání komentářů myslím že z toho co se zde píše není nikdo moudrý a špekuluje se tady o všem možném komentáře přecházejí v narážky a narážky se odrážejí na pocitech pozůstalých. Milá redakce zamysli te se nad tím a popřípadě by jste se mohli poptat u bratra zesnulého paní Čírtková bude vědět kontakt Byl bych vděčný za to kdyby jste se nad komentáři zamysleli
MNouK | 2008-04-26 16:33:26
konečně....
Zuzka | 2008-04-26 17:12:26
konečně někdo rozumný, každý se jen dohaduje a hází vinu tam i onam, konečně někdo kdo myslí na druhé..... P.S nevíte někdo tu webovou adresu? Na památku ondry? ráda bych navštívila...... upřímnou soustrast rodičům.....
Zuzka | 2008-04-26 17:14:47
web
www.deathxxx.borec.cz Snad jsi konečně někdo rozumný, i když pár rozumných už sem psalo. Díky. Smutná mamka
mamka | 2008-04-26 18:24:02
krasny ale smutny
Eva | 2008-04-26 21:17:05
Ani JL nepisi do novin nezaujate!!To co vyslo v patek,davaji vinu te slecne,ale meli by si nejdriv sami zjistit,presne informace a pak soudit!!!Preci jen noviny cte dost lidi!! Valku bych taky nevyhlasel,to by asi nikam nevedlo..a ne kazdy jezdi jak hovado..myslim,ze se potrestal on sam a dostatecne... Ale potrestal tim i nevinne..:( V posledni dobe mi prijde,ze cim vetsi provoz,tim vetsi bezohlednost... Jezdete opatrne-at autari,nebo motorkari... diky
x | 2008-04-26 22:29:28
Omlouvam se za hovado...jestli to nekomu vadi,ale nevim jak to nazvat,kdyz si proste dovoli,jet s masinou po meste,ktera neni prislasena... Kdyby jezdil nekde mimo mesto,je to neco jineho,ale vjet s timhle do mesta!! Vim,ze neni jedinej,ale zrovna on na to doplatil!!Meli by se zamyslet prave jini,co taky takhle jezdi-ze i diky nim,neni na silnicich bezpecno!!!
x | 2008-04-26 22:44:55
Já vás znám vy mě taky
Ondra byl můj kamarád i marek chodil sem s márou do školy určitě by ste si vzpoměla kocourek upřímnou soustrast a mohl bych přijít na rozloučení s ondrou ??? Byl bych moc vděčný
MNouK | 2008-04-27 13:44:55
.
Samozřejmě přijď, může kdokoliv.
mamka | 2008-04-28 17:45:50
máma mámě
Předem-upřímnou soustrast.Jsem taky máma a kdyby to potkalo mého syna(taky Ondřeje)nevím co bych dělala. Chci vás ale požádat-udělejte přítrž této debatě!Když už nebereme vpotaz památku syna,uvěfomme si,že nemístné komentáře čte i druhá strana tragédie! Chcete aby i druhá máma ztratila dítě? Protože po tom,co jsem si zde přečetla bych se nedivila,kdyby se něco takového stalo...věřte že řidička je na dně,možná se z toho nikdy nevzpamatuje.Tak jako vy.Ale i ona má mámu která teď trpí i když její dcera přežila....
taky máma | 2008-04-27 22:22:54
Je mě upřímně líto co se stalo tvý rodině, je mě líto co se stalo rodině řidičky. Moc bych vám přála,aby ste se neuzavřeli v nenávisti a zlobě,snad to vaši rodinu spojí.Věřte mi,že až se vám jednoho dne podaří odpustit-budete všichni šťastnější... P.S.existuje Občanské Sdružení pro rodiče(sourozence) dětí,který zemřeli...třeba by vám to za nějákej čas pomohlo. P.S.Web je dobrej-uložím si ho až bude můj syn Ondra chtít koupit motorku nebo jezdit autem-ukážu mu,jaký následky ho můžou potkat.
TO fox03 | 2008-04-28 15:02:25
NECHCETE NECHAT UŽ DOHADOVÁNÍ??NIKOMU TO NEPOMŮŽE A MŮŽE TO JEN UBLIŽOVAT.jAK RODINĚ ONDRY,TAK TÉ SLEČNĚŤEĎ UŽ TO JE V ŘEŠENÍ POLICIE A VY S TÍM NIC NEUDĚLÁTE.AKORÁT SI BUDETE TUTO SMUTNOU UDÁLOST PŘIPOMÍNAT.ONDRY JE MI LÍTO,ALE I TÉ SLEČNY.PŘEJI UPŘÍMNOU SOUSTRAST!
PETRA B. | 2008-04-28 15:38:01
KOMENTÁŘE BYLY UZAVŘENY     admin
Reklama
15.05.2024 AktualityDalší část obchvatu Jihlavy dotuje stát kvůli Dukovanům

Další část silničního obchvatu Jihlavy bude stát 277 milionů korun bez daně. Zakázku pro kraj zajistí konsorcium firem MI Roads a IMOS Brno. Na tuto stavbu a na obchvat města Brtnice dá ...

Komentáře (0)
15.05.2024 AktualityHeulosem ve čtvrtek proběhnou světlušky

Noční běh pro Světlušku se v Jihlavě uskuteční 16. května. Veškerý výtěžek ze startovného půjde projektu Nadačního fondu Českého rozhlasu, který pomáhá těžce zrakově postiženým. ...

Komentáře (0)
16.05.2024 AktualityNa sjezdu z dálnice staví obří kruháč

Původní podoba křížení silnice I/38 a dálnice D1 na exitu 112 v Jihlavě - Pávově je od pátečního rána minulého týdne historií. Dělníci frekventovanou a podle analytiků dopravní nehodovosti ...

Komentáře (0)
16.05.2024 AktualityNestátní vlastníci v sobotu otevřou své lesy a představí je veřejnosti

V obecním lese v Horních Dubenkách a v lese v Jihlavě za Lyžařem se budou moci lidé v sobotu 18. května zapojit do péče o les. Obec Horní Dubenky a Správa městských lesů Jihlava se v tento ...

Komentáře (0)
16.05.2024 AktualityRadim Rovner o vandalismu: Stojí nás to neskutečné peníze

Miliony cestujících, nové vozy, ale i problémy s vandalismem. To jsou tři velké výzvy pro jihlavský dopravní podnik (DP). Ředitel DP Radim Rovner na tiskové konferenci novinářům oznámil, ...

Komentáře (0)
15.05.2024 AktualityPřed povodní má Jestřebí ochránit obří poldr za desítky milionů korun

S blížícím se začátkem června si obyvatelé místní části Brtnice připomenou šest let od bleskové povodně, která bortila zídky, odnesla osobní auto, vyvrátila dopravní značení a voda ...

Komentáře (0)
15.05.2024 AktualityOd mala mě televizní soutěže bavily

Martin Pašek z Třebíče uspěl v populární televizní soutěži Superlov. Ukázal velké znalosti a po zásluze si domů odnesl poměrně vysokou částku peněz. Hlásil jste se rovnou do ...

Komentáře (0)
14.05.2024 AktualityZámecká zeď zavalila dvě seniorky

Sváteční odpolední idylka na lavičce v zámeckém parku v Pacově se málem pro dvě seniorky proměnila v tragédii. Na dvě osmdesátnice se totiž zřítila část zdi lemující zámecký areál ...

Komentáře (0)
14.05.2024 AktualitySelhaly mi brzdy, tvrdil policii po nehodě opilec bez řidičáku, když ho našel pes

Namol opilý řidič v sobotu nad ránem boural ve Skále na Havlíčkobrodsku. Na tom by nebylo nic moc divného, kdyby šofér (25) z místa činu neutekl a osádku vozu nenechal napospas svému osudu. ...

Komentáře (0)
14.05.2024 AktualitySokolové zamíří na krajský slet do Třebíče

V Třebíči se 25. května uskuteční letos první krajský sokolský slet před celostátním sletem, který bude v Praze. Pořadatelé očekávají kolem 1000 cvičenců z Havlíčkovy župy a župy ...

Komentáře (0)
14.05.2024 AktualityV Lukách spadlo letadlo. Pilot nepřežil

Pád dvoumístného letadla v katastrálním území Luk nad Jihlavou od pondělního odpoledne vyšetřují nejen kriminalisté, ale také specialisté z pražského Ústavu pro odborné zjišťování ...

Komentáře (0)
14.05.2024 AktualityJihlavu čeká velká rekonstrukce trolejů

Více než čtyři měsíce je jihlavská MHD integrována v krajském systému Veřejná doprava Vysočiny (VDV). S prvními výsledky integrace seznámil JL na tiskové konferenci ředitel jihlavského ...

Komentáře (0)

Reklama
© 2007 Parola s.r.o. - užití obsahu včetně převzetí článku bez písemného souhlasu Paroly spol s r. o. je zakázáno. Výroba www stránek a eshopů
S-Rank (www.seznam.cz) www.i-asap.net