Reklama
Dnes je pátek 19.04.2024     svátek má Rostislav

Profíci dostávají miliony, amatéři bojují o přežití


7.8.2009 Aktuality/Komentáře (38), autor:
admin

JIHLAVA (cio, hm) ­ - Funkcionářům neprofesionálních sportovních oddílů v Jihlavě se nelíbí výše dotací, které každoročně dostávají od města a volají po změně. Trnem v oku jsou jim hlavně desítky milionů korun, které město každoročně pumpuje do hokeje (Dukla) a fotbalu (FC Vysočina).

 "Chápu, že jde o profesionální sporty, ale Jihlava není jen o hokeji a fotbale. Jsou zde další oddíly, které vychovávají kvalitní sportovce a zasloužily by si větší uznání a podporu, protože jinak jsou odsouzeny k existenčním problémům," řekl florbalový činovník, který si nepřál zveřejnit jméno ani oddílovou příslušnost. "Někdo by se mohl urazit a nemuseli bychom dostat vůbec nic," vysvětlil důvod.

 Podobný názor sdílí Robin Parkan, šéf prvoligových kuželkářů ­ mistrů republiky. "Výše dotace, kterou dostáváme, je neadekvátní. Sport by měl být dotován odpovídajícím způsobem jako první, aby kluby mohly vychovávat kvalitní sportovce a lidé všeobecně vedli zdravý způsob života a vyvarovali se společensky negativních jevů."

 Primátor Jihlavy Jaroslav Vymazal v rozhovoru pro JL přiznal, že koncepci rozdělování dotací nelze nastavit spravedlivě.

 "Ale rádi bychom ji pozměnili a maximálně zjednodušili, aby žadatelům o dotace nepřinášela zbytečnou administrativní zátěž," doplnil.

  Tato slova ovšem sportovním funkcionářům brnkají na nervy. A není se čemu divit. Zatímco hokej a fotbal spolknou sumu přesahující 25 milionů, pro zbylá odvětví má město připraveno necelé dva miliony (přesná výše je 1,9 ­ pozn. red.).

 "Chápu, že město jede podle stanovených koeficientů, ale na druhou stranu profesionální sporty by si na sebe měly vydělat sami," myslí si florbalový funkcionář.

 Jedinou cestou jak stabilizovat fungování neprofesionálních sportovních oddílů je podle jejich funkcionářů snížení dotací hokeji a kopané. V opačném případě prý budou mít kluby z jiných odvětví velké problémy.

 "Částka, kterou jsme dostali loni, nám letos nepokryje prakticky nic. Přitom letošní sezona pro nás bude zlomová," řekla Jarmila Kalinová, předsedkyně volejbalového ŠSK Demlova, hrajícího extraligu kadetek. "Změna dotací by se měla provést takovým způsobem, aby byly standardní a neměnily se," dodala.

 "Chci zdůraznit, že nadále trvá snaha města co nejdříve vystoupit z obou profesionálních klubů (Dukla plus FC Vysočina ­ pozn. red.). Jenže už kvůli dosavadní historii to nelze udělat najednou. U FC Vysočina se nám aspoň podařil první krok: snížit majetkový podíl města v klubu," odpověděl primátor Vymazal.

Diskuze k článku

Nový komentář

Osobně budu volit v komunálních volbách osobnosti, které se zavážou, že výrazně omezí nekonečný tok financí do profisportu v Jihlavě. Veřejné peníze mají sloužit všem a ne za ně budovat třeba vyhřívaný trávník několika fotbalistům. Raději opravte konečně chodníky, jen pro ilustraci, doporučuji kočárek a projděte se Brněnskou z náměstí k ZOO, uvidíte po čem jsme nuceni chodit, vy to možná z těch služebních aut nevnímate. Děkuji Jarka
Jarka | 2009-08-07 10:43:32 | Reagovat
Hokej
Návštěvnost hokejové Dukly Jihlava byla za sezonu 2017/2018 160 tisíc. (pro zajímavost, Fotbal 27 tisíc, Horácké Divadlo 50 tisíc, Vodní ráj zima i léto dohromady 152 tisíc, ZOO Jihlava 275 tisíc. Ty dotace nejsou jenom pro hokejisty, ale i díky nim byla Jihlava kulturně a sportovně na vyšší úrovni. Pokud zatrhnete finanční podporu hokeji, zatrhnete jí i Vodnímu Ráji? Horáckému Divadlu? Protože stejná nebo spíše větší masa lidí jako do Divadla nebo na bazén chodí právě i na ten hokej.
Občan Jihlavy | 2018-06-12 10:24:18 | Reagovat
Absolutně souhlasím s menšími kluby. Hokejbal, házená, volejbal, floorbal....atd. jsou sporty, které jsou s hokejem mnohem měně nákladné, ale město jim neuvolní peníze ani na polovinu sezóny. Finanční podpora zde není na platy hráčů, či absolutně nepochopitelný ecard systém na rozpadajícím se zimním stadioně (na stadioně, kde se člověk štítí si sednout, natož jít na záchod - je super ecard systém, kde se stojí 100 m fronty. Nebyl lepší důchodce za 50Kč, který trhal lístky????!!!), jsou na rozhodčí, cesty, ubytovaní, cesty...atd. Myslím si, že město by mělo otevřít oči a říct si, že bude rozumnější nedělat cyklostezku, na které projede jeden člověk za týden, ale podpořit dráhu pro in-line, hřiště na beach, skate park, podpořit menší sporty atd...Hlavně, že máme ten City park:-)
Petr Pomykal | 2009-08-07 10:46:25 | Reagovat
Ve fotbale na rozdíl od hokeje město přispívá jen na mládež,stadióny jsou majetkem města nikoliv klubů a tak je jasné že to hradí město. Nebo chcete aby se stal z krajské Jihlavy nesportovní buranov????
fanda | 2009-08-07 12:59:16 | Reagovat
Ale proč má dostávat mládež FC Vysočina x milionů, když například volejbalistek je v Jihlavě jednou tolik, také hrají nejvyšší soutěže či druhé ligy, a dostanou ani ne deset tisíc. A podotýkám, že návštevy na jejich zápasy jsou podstatně vyšší.
Buran | 2009-08-07 13:46:39 | Reagovat
Návštěvnost
A kolik občanů Jihlavy se přijde ročně podívat na ty volejbalistky? Na hokej přišlo 160 tisíc občanů a byli ochotni utratit za vstupné přes 15 milionů korun. Kolik to činí na Hokejbale, volejbale apod? Vsadím se, že i když se všechny ostatní sporty dohromady sečtou, tak to nedosáhne stejného čísla jako u toho hokeje.
Občan Jihlavy | 2018-06-12 10:27:12 | Reagovat
Jo, vono se
pánům radním líp ukazuje na fotbale nebo na holeji, zajde se do VIPky, tam se zadarmo nají, napije (ne-li přímo nalije). Na to malé sporty nemají a tak mají smolíka. Když holt Jihlava chce mermomocí 1. ligu ve fotbale, na kterou budou chodit 2 tisíce lidí ? Vždyť se v FC Vysočina živí akorát vysloužilí čutálisti za hříšný peníze. A mladý ? Ty akorát koukají brzo vypadnout do ciziny a město z investovaných peněz do nich má prd.
Standa | 2009-08-07 17:02:37 | Reagovat
Sportu netozumím, to na úvod
Spíše se přikláním k názoru "Standy". Investice do sportu asi nemá se sportem toho kterého týmu nic společného. Důležité je, kdo "je" podpoří a jak se sponzoring zúročí při volbách... Nemusíte se mnou souhlasit. Zdraví J.
Josef K. | 2009-08-07 17:55:19 | Reagovat
Antikoncepce sportu v Jihlavě
když jsem si před rokem všiml, že v Koncepci sportu pro roky 2009 – 2011 není malá kopaná ani na seznamu sportů, považoval jsem to za nedopatření, které se v dohledné době napraví. Poté co jsme letos poprvé dostali příspěvek na činnost podle této koncepce, jsme zjistil, že se nic nezměnilo. Koncepce říká, že parametr nákladovosti byl v jihlavském prostředí zvolen jako jeden z parametrů pro objektivnější ohodnocení příspěvku na činnost. Vyrovnává neadresnou plošnost příspěvku na člena, objektivizuje rozdílnost mezi sporty. Nákladovost sportu je jedním ze standardních ukazatelů používaných při hodnocení v určování výše příspěvku. Nákladovost číselně popisuje rozdílnost pro různé sportovní soutěže, kvantifikuje nákladovou rozdílnost jednotlivých sportů. V našem případě však toto neplatí, protože, ačkoli jsme nejrozrošířenějším sportem nejen ve městě Jihlava, ale i v Kraji Vysočina, tak na seznamu, kde je ostatních 53 daleko menších sportů, stále nefigurujeme, pro mne z neznámých důvodů. Zatímco totožné sporty fotbal a futsal jsou ohodnoceny 359 body, my jsme byli ohodnoceni 100 body, tedy cca 3,5x méně!! Nechápu takové znevýhodnění, které nás připravilo o statisíce Kč příspěvku a považuji to za velkou diskriminaci a ignoraci tohoto sportu. Svědčí to o tom, že přes veškerá prohlášení vedení města o podpoře sportu pro veřejnost, jsou v případě fotbalu i nadále preferovány jen výkonnostní kluby. Jinak osobně považuji za spravedlivější systém, jaký má ČSTV – příspěvek na člena bez rozdílů. Ten totiž podobné subjektivní třídění vylučuje. Jan Mráka Malá kopaná Jihlava www.mkjihlava.cz
Jan Mráka | 2009-08-07 22:53:36 | Reagovat
Vážený pane Mráko, je velkým překvapením, že si dovolíte něco takového věřejně sesmolit, namísto, aby jste raději poděkoval za jednu z nějvětších dotací do sportu v Jihlavě. A to i přesto, že nejste "sport" už vůbec, nesplňujete žádný znak sportovního klubu/oddílu. Pravidelné tréninky, výchova mládeže , účast ve svazových soutěžích apod. Ligové soutěže mezi členy vlastního o.s. nic neřeší. Ze shora výše uvedených důvodů se domnívám, že nesplňujete základní pravidla koncepce, kterou tu z vlastní neznalosti pradivně kritizujete a jistě bude stát za zvážení, zdali na dotaci máte nárok. M.
Michal | 2009-08-09 22:49:23 | Reagovat
Vážený Michale, samozřejmě, že jsme rádi, že dostaneme alespoň nějaký příspěvek na naší činnost a městu za to děkujeme, jinak si ale přeci jen dovolím s vámi lehce nesouhlasit. Nevím, jaký sport děláte vy, ale o malé kopané toho zjevně moc nevíte. Pokud malá kopaná není sport, tak už nevím, co by sportem mělo být? Široká členská základna svědčí o tom, že tento sport je v našem městě nejrozšířenější a tisíce lidí ho na rozdíl od vás za sport považují a pravidelně večer po práci ho hrají. Co týče tréninků, není pravda, že bychom netrénovali, znám řadu mužstev, která takto pravidelně činí a pravidleně platí za pronájem hřišť. Bohužel kapacita hřišť již nedovoluje, aby peavidelně trénovalo všech cca 130 týmů. Mládeže máme více než většina jiných sportů a pravidelně se účastníme jak mistrovství České republiky, tak i jiných turnajů v ČR i v zahraničí. Daleko nejvíce jste ovšem přestřelil v tom, že dostáváme nejvíce peněz. To snad ani nebudu více rozebírat, protože stačí, když podíváte na zápisy z jednání Zastupitelstva. Pokud cca 50 Kč na 1 člena považujete za přemrštěnou částku, tak si zkuste spočítat, kolik dostávají jiní. Nicméně je mi zcela jedno, zda město přispívá na sport 50 nebo 10.000 Kč na hlavu, ale jen si stále myslím, že by tato podpora měla být přibližně stejná pro všechny sporty. Vím, že vám to půjde asi hodně těžce, ale zkuste mi vysvětlit, proč malá kopaná je ohodnocena 100 body a futsal s fotbalem 359, když se jedná o téměř shodné sporty?? Protože nejsme členy ČSTV?? Tam jsme se snažili vstoupit, ale bylo nám sděleno, že tak velký svaz nikdy nepřijmou. Patrně si domyslíte proč? Protože jde zase jen o peníze a o ty se současné svazy již nechtějí s nikým dělit. Také bychom rádi pracovali za peníze, najímali si trenéry a platili funkcionáře, cestovali na zápasy autokary jako fotbal, či futsal, ale bohužel na to my peníze nemáme, také právě i proto, že rozdíl mezi 100 a 359 body pro nás znamená ztrátu čtvrt milionu Kč. Zkuste se nad tím zamyslet a také se někdy přijďte podívat, jak v reálu vypadá tento vámi zavrhovaný sport. Začínáme 24.8. 2009. Třeba potom alespoň trochu změníte názor.
Jan Mráka | 2009-08-10 18:37:34 | Reagovat
jsem rád, že se konečně někdo rozhodl o tomto problému napsat. Je to opravdu smutny kolik milionu město narve do těch "profesionálů" co se honí na ledě za pukem a pak si jdou vylejt hlavu někam do hospody. Existují přeci i malé sporty v Jihlavě, kde si hráči vše platí ze svého(výbavu, cesty atd)a navíc na tom hřišti nechají všechny síly a druhý den do práce. Proto je pro mě šok vidět jihl. slavný hokejisty, kteří zakopávají o modrou čáru a hrají bez srdíčka, protože svý mají jasný.. Rozčiluje mě to už hodně let. Doufám, že si město uvědomí, že rvát miliony do fotbalu a hokeje prostě nelze.
Lukas | 2009-08-09 15:56:45 | Reagovat
Nepoměr mezi vydanými prostředky do profesionálního a amatérského sportu je patrný. To lze snadno vysledovat ve výši příspěvků na jejich činnost i výši investic do samotných sportovišť, kde provozují svoji činnost. Zejména neadekvátní množství peněz již investovaných do fotbalového stadiónu a plánované výdaje na rekonstrukci HZS, považuji dlouhodobě a v období ekonomické krize dvojnásob za nerozumné. Na vybudování fotbalového stadionu město vydalo cca 170 mil., na vedlejší (tréninkovou) hokejovou halu bude muset doplatit 90 mil. a to nemluvím o potřebných nejméně 400 mil. na hlavní hokejovou halu. Jak by asi vyšlo srovnání finančních nákladů na jednoho návštěvníka tohoto sportoviště?! Možná by skutečně stálo za to spočítat jak drahý je návštěvník fotbalového stadiónu a kolik nás to samé stojí v případě florbalistů nebo judistů. Nejsem zarytý odpůrce vrcholového sportu, ale nelibí se mi jeho protěžování ve jménu „společenské potřebnosti, tradice a dobrého jména města“. Spravedlivou a objektivní podporu si proto zaslouží i amatérští sportovci.
Vít Prchal, radní města Jihlavy | 2009-08-09 22:22:20 | Reagovat
naprosto s Vámi souhlasím. O to víc pak zamrzí, jak naši dobře placení "profi" sportovci "řádí" a chovají se jako "polobozi" v hospodách a na diskotékách za naše peníze...
ocapisto | 2009-08-10 11:49:40 | Reagovat
Jo, čutálisty najdete v pravé poledne
vždycky v cukrárně CU..
-- | 2009-08-11 05:02:11 | Reagovat
Vážený pane Prchale,
chápu Vaše rozhořčení nad investicí Města do nejen fotbalového, ale i hokejového stadionu. Nicméně, dovolím si s Vámi lehce nesouhlasit. Situace v hokeji je taková jaká je a je odrazem toho, kam až onu situaci nechalo Město zajít. Dlouhé roky se v Jihlavě konal výprodej Dukly a tunelování klubu, probíhali machinace s penězi a teď, když už konečně našlo Město někoho, komu na Dukle záleží a kdo chce dostat hokej opět do nejvyšší soutěže, tak to chcete všechno překazit? V době, kdy Dukla byla nejlepší v republice a kohokoliv jste se zeptal na Jihlavu, tak odpověděl "dobrej hokej", to byla skvělá reklama. Ve chvíli, kdy potřebuje pomoct, aby se pomalu, ale jistě stala soběstačnou a nepotřebovala čerpat miliony z městského rozpočtu, od ní dáváte ruce pryč? Chápu, že je v Jihlavě spousta menších amatérských sportů, ale vybavení jednotlivých hráčů je oproti hokeji korunovou záležitostí, takže dělit dotace podle členů je dle mého názoru holý nesmysl. Navíc škvára nepotřebuje rolbu, chlazení, střechu, časomíru a spoustu dalšího vybavení. Dovolím si možná ještě jednu jízlivou poznámku. O rekonstrukci HZS se mluví od roku 2000. Od té doby se postavila jedna tribuna na fotbale a hokej dál plave na druhé koleji. Kdyby se tenkrát někdo pořádně zamyslel nad investicí, zjistil by, že se mělo do rekonstrukce investovat tenkrát. Vyšlo by to o hromadu peněz levněji a dnes už by možná Dukla o dotace z Města nežádala. Co se na to tedy podívat z druhé stránky a opravdu jí teď pomoci, i přes nákladnost investicí a do budoucna opět těžit z reklamy, kterou Dukla Jihlavě bude dělat???
Dalibor Novák | 2009-08-11 08:04:40 | Reagovat
Vážený pane Nováku,
já to vidím takto : 1) vzpomínky a sentiment žádný klub při životě neudrží – držme se reality 2) do budoucna není možné, aby město významně podporovalo vrcholový fotbal i hokej Již před rokem jsem navrhoval, aby město do hokejového stadiónu investovalo cca 50 mil. Tím by se vyřešily nejkritičtější věci (šatny, veřejné WC atd.) a byl tak technicky zajištěn provoz objektu do doby než se zlepší ekonomická situace města, případně najde soukromý investor. To se nepodařilo prosadit a události se odvíjí následovně. Chystá se výstavba vedlejší hokejové haly u HZS a parkovací dům za „Billou“, který by sloužil také pro parkování v době hokejových zápasů. Na vedlejší halu potřebuje město sehnat 90 mil , na parkovací dům 100 mil. Po realizaci logicky nebudou v nejbližších letech peníze na samotnou rekonstrukci hlavní haly! Je mi to líto, ale takto nám zůstane pověstný holub na střeše místo vrabce v hrsti.
Vít Prchal, radní města Jihlavy | 2009-08-11 20:57:27 | Reagovat
sport dneska není sport
dneska je to všechno jen o penězích a ze sportem to nemá nic společnýho.Hrajou tam vykopávky nebo ty co nic neumí,ale hlavně že se tam udrží.To je pravda potom když je vidět ty šámpony namistrovaný co nic neumí někde ožralý po hospodách to město asi nevidí nebo nechce vidět.Bohužel mi s tím nic nenaděláme jako občani asi mají příklad v reprezentaci fotbalu kde je to taky jen chlast a děvky a žádný výkonu.Kdyby radši někde makali a hráli jen po práci stejně je to jedno.Někdo tomu říká repreznetace města.Je mi z toho akorát na zvracení.
JJ | 2009-08-10 12:37:21 | Reagovat
Pojem Dukla Jihlava
To je sice hezký, co tu píšete, ale zamyslete se nad tím. Máte v mnohém pravdu, uznávám. Hokej je ale národním sportem a myslím si, Jihlavu hodně zviditelnil. je pravdou, že to ted bylo dlouhou dobu na mrtvým bodu, bylo to dosti prodělečné a pro město velmi nevýhodné. Teď to vzal ale do rukou člověk (Bedřich Ščerban), který ví co chce a jde si za svým cílem. Je to člověk, který ve svým oboru něco znamená a hlavně tu práci dělá velice dobře. Důkazem toho jsou přibývající obchodní partneři, kteří důvěřují Ščerbanově koncepci. Věřím, že do pár roků se Dukla osamostatní a město přestane takto finančně vytěžovat. Dejte Dukle šanci se vrátit tam kam patří a podpořte rekonstrukci či výstavbu stadionu. Tento sport si to zaslouží. A navíc ta hala by nesloužila jen hokeji, ale dalším mnoha sportům a kulturním akcím. Jen se podivte například na Pardubice. Hokejem žije celé město a troufám si říct, že hokej Pardubice hodně zviditelňuje. Když řeknete v cizině Jihlava, mnozí si ji spojí s hokejem, s Duklou. Má pořád jméno. Byla by škoda toho nevyužít, přátelé. Věřte panu Ščerbanovi, ten čas zase přijde...
Luke | 2009-08-11 07:37:59 | Reagovat
Jihlava je hokejová
To je všechno hezké ale uvědomte si, že v současné době bohužel fotbal a hokej dotace od města potřebuje...taková je současná situace. A věc druhá jsou to dva sporty na které chodí a zajímá se o ně největší počet diváků! Myslíte si že na kuželky nebo florbal by přišlo přes 3000 diváků?? Nebuďte najivní. Jihlava byla je a bude hokejová. Je potřeba aby za Duklou stálo město - jinak by to mohlo dopadnout jak v Třebíči, kde je místní klub trnem v oku některých radních je to jenom ke škodě klubu samotnému.
Tomáš | 2009-08-11 07:55:37 | Reagovat
Ale kolikrát za rok tam těch 3000 diváků dorazí.....:D Průměrná návštěvnost je cca 1000 na zápas....
ocapisto | 2009-08-11 11:48:59 | Reagovat
Je vidět, že jste na hokeji asi dlouho nebyl. Pokud o něčem nemáte ani páru, je lepší se k tomu nevyjadřovat, působíte potom poněkud hloupě...
macaudio | 2009-08-11 14:56:38 | Reagovat
Mýtus všech Dukel byl postaven na základech minulého režimu, který naverboval rozkazem ty nejlepší do vojenských klubů. Díky tomu hroutili jak hokejisté, tak fotbalisté tituly jak na běžícím pásu. V dnešní době může dělat vrcholový sport jen ten, kdo zajistí potřebné finance a tím rozhodně nemůže být město. Pokud si klub nezajistí movitého sponzora, tak jsou peníze pro Duklu pouze vyhozenými prostředky z kapes daňových poplatníků. Město by mělo pomoci se sportovišti jenže pochybuji, že za současné situace najde téměř miliardu na výstavbu arény. Pokud těm 3000 fanoušků leží osud Dukly tak na srdci, ať se složí a přidají jejich miláčkům prémie za dobré výkony ze svého. Když dá každý 10000, tak je chod klubu zajištěn a potom by mohli být na Duklu skutečně hrdi.
Honza | 2009-08-11 09:24:29 | Reagovat
Dukla sice byla založena v minulém režimu, ale to jméno městu bezesporu udělala po celém světě, a proto si od města podporu zaslouží. A věřím, že za pár let se HC obejde i bez finanční podpory města.
Luke | 2009-08-11 09:40:33 | Reagovat
Pokud vám tak leží na srdci sportoviště, tak se složtek s x lidmi podobného ražení a vyberte si na něj... Zní to divně co?
macaudio | 2009-08-11 14:54:33 | Reagovat
Napsal jsi to moc hezky. Myslíš,že Ti 18-ti a 19-ti letý kloučci byli hotový hokejisti???? Asi ne,co?? A že ostatní starší byli lampioni, s tím nic neneděláš. Pardubičáci,jako na oko dělali v Tesle, Litvinováci v Chemopetrolu atd
Fantagiro | 2009-08-11 17:50:41 | Reagovat
Dukla
Tak sežeňte městu kupce.Sežeňte někoho kdo Duklu odkoupí za milión od města a pak bude město sypat i do sportů kam chodí 50 diváků!
fanda | 2009-08-11 09:48:29 | Reagovat
Duklu tady podporuje pár naivních fanoušků, kteří uposlechli radu pana Vovsíka, který na foru Dukly nabádá, aby sem do této diskuze něco napsali. Ted prostě není správná doba, aby město rvalo miliony do fotbalu a hokeje. Dobře vím, že město je na tom finančně tak bídně, že si to tady ani spousta lidí nedokáže představit. At si místo jednoho treninku vezmou hráči auto a objedou si pár firem a peníze si seženou sami. A pokud auto nemají, tak jim ho určitě Bedřich mile rád zapůjčí. At si každý myslí co chce, Dukla už není co bývalo a nikdo už nebude. Je tady spousta nových atraktivních sportů, který si ty peníze zaslouží mnohem více.
Lukas | 2009-08-11 14:51:29 | Reagovat
nejhorší je, když si radní usmyslí vybudovat dva "profi velkokluby" na maloměstě, vznikne "černá díra" na veřejné prachy a výsledek....? Mimo jiné musí držet vstupné na nízké úrovni, aby divák vůbec přišel.....To je ta prestiž vrcholového sportu, to je ta společenská poptávka?
Jihlavák | 2009-08-11 15:59:18 | Reagovat
Jedine DUKLA!!!!!!!!!!!!!!
Kroenen | 2009-08-11 16:07:57 | Reagovat
FCV forever!!!!
fanda | 2009-08-11 16:48:05 | Reagovat
Dukla Jihlava
Když Dukla šířila slávu Jihlavy po světě,tak se to hodilo,ale teď,když není v nejlepší kondici,tak ji zahrabem? Podpora Dukly městem je investicí do budoucna,věřím,že pod vedením Bédi Ščerbana směřuje správným směrem.Duklu přece taky netvoří jen profíci,jsou to přece i junioři,dorost,žáci krasobruslařky... Rekonstrukce zimáku na multifunkční halu,to je to,co by si krajské město zasloužilo.Daly by se tam dělat i jiné sporty,koncerty atd.Nebo budem všichni chodit jen do City parku? Nemám nic proti malým sportům,ale Dukla byla dlouho na vedlejší koleji,podporu města si rozhodně zaslouží!
Kelt | 2009-08-11 20:20:40 | Reagovat
Všichni se tady oháníte tradicí a láskou k Dukle a chtěli byste zábavu a odpovidájící zázemí za veřejné peníze,co takhle požadovat zvýšení vstupného na úroveň ceny vstupenek v zahraničí a tím podpořit milovaný klub?Možná někdo doplní cenu vstupenky na NHL v zámoří. Kolik by vás věrných dukláků za x set korun přišlo?
Jihlavák | 2009-08-12 07:17:50 | Reagovat
Taky by mě zajímalo kolik lidí by chodilo např. za 150kč....
Ocapisto | 2009-08-13 11:58:47 | Reagovat
Udivuje mě, jak jste všichni spokojeni s p. Štěrbanem, ale musím říct, že každý rok při oslovení sponzorování naší firmou se musím stále jen smát. Jejich marketing je absolutně bezkoncepční a čekal bych alespoň nějaký nový nápad, než že je možnost si dát reklamní plochu na mantinel nebo rolbu. Pokud si nevymyslíme nějakou akci sami, od placeného marketing. týmu opravdu nic nepřijde. Vše je stále ve stejných rukou Augustů, Musilů .....
Petr Pomykal | 2009-08-13 10:10:50 | Reagovat
V HCD jde pouze o ztrátu peněz....
Ocapisto | 2009-08-13 11:41:19 | Reagovat
A pořád dokola..fotbal nebo hokej..je to přece pravda, jsou tu jiné sporty, které mají dokonce lepší výsledky, než nějaký hokej a fotbal..kuželkáři, judisté..hokej je na dně a fotbal skoro to samé, peníze by měli dostat podle výsledků. Když pak jsou hokejsti nebo fotbalisti někde na disku, jsou to nagelovaný machýrci, co sežrali svět, ale přitim nic nedokázali. Hlavně, že berou peníze za prd. A na ostatní peníze nejsou. Vůbec, v Jihlavě na nic nejsou peníze, ale na fotbal a hokej, to tam budete sypat horem dolem. A to, že Dukla něco znamenala, je sice pravda, ale ty časy jsou dávno pryč, pokud chce peníze, ať ukáže výslekdy, to samé fotbal.
Pořád dokola | 2009-08-14 09:39:36 | Reagovat
Fotbal nemá úspěchy?
Fotbal, že nemá výsledky??? To snad ne... Stačí se podívat na výsledky práce s mládeží, konkurenceschopnost s nejlepšími v Česku (vše najdete na jejich stránkách), na to, jak fotbal na Vysočině během posledních 10ti let obrovsky vyrostl, na fakt, že klub FCV nyní registruje 350 mládežníků, nyní navíc pod sebe vzal i ženy a dívky... Ano, tento sportovní gigant získává podporu od města ve výši cca 6 mil. Kč. Co však vím, tak roční náklady klubu na všechny provozované stadióny a areály (ty jsou městským majetkem) jsou cca 6 - 7 mil. Kč a mládež stojí taky cca 7 mega. Celkový rozpočet klubu se blíží 40 mega ročně. Město tedy přispívá řekněme jednou šestinou, přitom takto vlastně spravuje svůj majetek a podporuje smysluplné sportování dětí. Jistě se zde najde řada odpůrců, ale proti tomu lze říci jediné - postavení fotbalu a hokeje je z českého pohledu odlišné od dalších odvětví. Je tedy logické, že se v drtivé většině měst těší největší podpoře měst. Souhlasím však s tím, že by město neměla financovat profi sport a částky by měly jít právě pouze na stadióny a mládež. Profi sport v FCV financují privátní subjekty na čele s PSJ, podobnou firmu by potřebovala i Dukla.
FCV | 2009-08-14 23:11:31 | Reagovat
Reklama
16.04.2024 AktualityŽalobce chce za vraždu ženy v Jihlavě pro její dceru přísnější trest

Vraždou ženy v Jihlavě z loňského února se bude zabývat odvolací Vrchní soud v Olomouci. Krajský soud v Brně její dceři za čin uložil 18 let vězení, odvolala se jak obžalovaná, tak státní ...

Komentáře (0)
16.04.2024 AktualityVysočina má pro katastrofy humanitární jednotku

Pokud by na Vysočině došlo k nějaké například živelné tragédii, kraj má pro zásah k dispozici speciální humanitární jednotku. Ta působí pod Oblastním spolkem Českého Červeného kříže ...

Komentáře (0)
16.04.2024 AktualityZchátralý sportovní areál v jihlavském v Bedřichově projde velkou proměnou

Více než dvě desítky lidí z řad veřejnosti dorazily 21. března března na veřejné projednání revitalizace sportovního areálu v Bedřichově. Setkání se konalo v pohostinství Zezulkárna. ...

Komentáře (5)
16.04.2024 AktualityŠkodovka je po nehodě na dálnici na odpis, policie hledá svědky a záznamy z kamer

Dálniční policisté z Velkého Beranova šetří od nedělního rána nehodu Škody Kodiaq se slovenskou poznávací značkou na dálnici D1 ve směru na Brno blízko sjezdu na Větrný Jeníkov. Osobní ...

Komentáře (0)
15.04.2024 AktualityJihlavané oslaví Den Země na náměstí a v zoo, v kraji bude i Den proti úložišti

Jihlavané oslaví Den Země koncem týdne na Masarykově náměstí, kde také mohou darovat bicykly do sbírky Kola pro Afriku. Program tam bude 19. dubna. V Novém Městě na Moravě se děti o den ...

Komentáře (1)
15.04.2024 AktualityV Kostelní Myslové na Jihlavsku padl teplotní rekord z roku 1961

V Kostelní Myslové na Jihlavsku byl v neděli nejteplejší 14. duben od roku 1961, meteorologové tam naměřili 22,4 stupně Celsia. Třiašedesát let staré maximum bylo 21,6 stupně Celsia. Teplotní ...

Komentáře (0)
15.04.2024 AktualityNa základně v Náměšti se zranil voják

Při výcviku na základně vrtulníkového letectva v Náměšti nad Oslavou na Třebíčsku se zranil jednačtyřicetiletý voják. Spadl z několikametrové výšky a záchranáři ho museli se ...

Komentáře (0)
15.04.2024 AktualityDo 20 minut bez pokuty

Vedení města své občany opakovaně vyzvalo, aby se například při nákupech či vyzvednutí léku v lékárně nebáli zaparkovat zhruba na 15 minut v zónách bezplatně. Primátor města Petr ...

Komentáře (1)
15.04.2024 AktualityNapsal a umístil na Facebooku nejvíc čtyřverší

Novinář Antonín Zvěřina z Třebíče sbírá rekordy. Aktuálně má dva certifikáty o vytvoření českého rekordu z Agentury Dobrý den v Pelhřimově, která české rekordy registruje. První ...

Komentáře (0)
14.04.2024 AktualityČerné skládky rostou jako houby po dešti

Napříč Jihlavskem meziročně roste počet černých skládek. Lidé totiž čím dál častěji nepotřebnou ledničku, pneumatiky a další zbytečné harampádí raději vyhodí někde do strouhy ...

Komentáře (0)
14.04.2024 AktualityNázvy i čísla v Jihlavě budou jednotné

Ulice, budovy a veřejná prostranství v Jihlavě se musí označovat jednotně. Rozhodli o tom na svém posledním jednání městští zastupitelé, kteří jednomyslně schválili tzv. Manuál jednotného ...

Komentáře (4)
14.04.2024 AktualityHovězí gulášek na pivu pekla vítězka v troubě přes noc. Porazila s ním i starostu

Ve Vysokých Studnicích nedaleko Jihlavy si v sobotu večer dali dostaveníčko mistři kuchařského a pálenkářského řemesla. Obec totiž na první dubnovou sobotu připravila v pořadí už třetí ...

Komentáře (0)

Reklama
© 2007 Parola s.r.o. - užití obsahu včetně převzetí článku bez písemného souhlasu Paroly spol s r. o. je zakázáno. Výroba www stránek a eshopů
S-Rank (www.seznam.cz) www.i-asap.net