Reklama
Dnes je čtvrtek 18.04.2024     svátek má Valérie

Do City Parku povede vytápěná silnice

SILNIC.JPG

19.2.2008 Aktuality/Komentáře (62), autor:
admin

 JIHLAVA (Pp) ­ Motorizovaní zákazníci jihlavského City Parku budou po jeho dokončení do prostor parkoviště vjíždět z ulice Brněnská po vyhřívané silnici. Půjde zřejmě o vůbec první vyhřívanou komunikaci, která se bude stavět na území kraje Vysočina.


 Podle původního záměru investora byla na Brněnské ulici, ze které se bude do areálu vjíždět a vyjíždět ven, naplánovaná okružní křižovatka. "Na téma dopravního řešení v okolí City Parku se uskutečnilo několik jednání a z diskuse vyšlo jiné řešení. V daném místě bude vybudovaná světelná křižovatka," informuje dopravní inženýr policejního ředitelství Jiří Kučera. Křižovatka bude mít ve svém nejširším místě dvanáct metrů a v obou směrech bude také kvůli plynulosti provozu vyznačen odbočovací jízdní pruh.


 "Jediným problémem v této lokalitě bylo příliš prudké klesání z ulice Brněnská směrem dolů do areálu City Parku. I když silnice nepovede až do přízemí, ale do prvního podlaží parkovacího centra, klesání je stejně na hranici normy a únosnosti," říká Jiří Kučera. Právě proto zástupci odboru dopravy jihlavského magistrátu trvali na tom, že budovaná příjezdová komunikace musí být vyhřívaná, aby nedocházelo k problémům ve sjízdnosti zejména v zimním období.


 Jak pro Jihlavské listy potvrdil project manager developerské společnosti PSJ Invest Luděk Jeníš, příjezdová komunikace pro návštěvníky z ulice Brněnské do parkingu centra bude proti námraze chráněna automatickým elektrickým topným systémem. "Topný kabel bude položen těsně pod povrchem komunikace. Vytápění bude regulováno na základě informací z detektoru sněhu, čidel vlhkosti a teploty ovzduší," řekl.


 Za zcela unikátní a ojedinělou označil stavbu vyhřívané silnice vedoucí jihlavského provozu společnosti COLAS CZ Ivo Toman. "Ve své praxi jsem se setkal s požadavkem na budování vyhřívané komunikace zatím pouze jednou, když jsme stavěli vjezd do garáže k rodinnému domku. Jeho majitel chtěl mít komfortní vjíždění dovnitř i za situace, kdy bylo nepříznivé počasí a venku sněžilo a mrzlo," dodal zkušený stavař.


 V okolí City Parku tak na řidiče budou od podzimu letošního roku v těsné blízkosti čekat dvě světelné křižovatky. Dopravní problémy se v této souvislosti ale neočekávají. V době otevření obchodního centra by měl být totiž v provozu obchvat Jihlavy. Od jeho otevření se očekává, že byl měl velkou část tranzitní dopravy odklonit z centra, tedy i ze světelné křižovatky Znojemská ­ Hradební.

 Příjezd do City Parku pro vozidla zásobování je řešen v projektu na opačné straně, a to z ulice Znojemská. Ve směru od Znojma se bude do areálu City Parku ulicí U Dlouhé stěny vjíždět a směrem do centra města se bude vyjíždět ven. "Aby řidiči neporušovali ve směru z centra města zákaz odbočení vlevo, bude uprostřed komunikace postaveno betonové svodidlo, které bude tvořit překážku," dodal závěrem Jiří Kučera.

 

Diskuze k článku

Nový komentář

Jihlavo, Jihlavo kam si dala ROZUM!!!
Dobrý den, dnes jsem si obešel celí Citypark, HrůZA, HrůZA, HrůZA, HrůZA – Jihlavo, Jihlavo kam si dala ROZUM!!! Příjezdová komunikace pro návštěvníky z ulice Brněnské, je velmi špatné řešení, dokonce si myslím, to nejhorší možné! Ale takových nechutností je daleko víc, například: zásobovací rampa, namísto biokoridoru - stoka, malí přístupoví prostor pro návštěvníky, propojení s centrem, rezonance mezi stavbou a hradbami atd…. FUJ, FUJ, FUJ….
Jiří Simon | 2008-02-19 12:57:23 | Reagovat
celí malí přístupoví ) výborně pane Simon
jarddos | 2008-02-19 13:28:48 | Reagovat
Pravopis?????
Pan Jiří Simon kritizuje dopravní řešení City Parku a já zase kritizuji jeho pravopis. Když už chci psát někam na veřejnost, tak se naučím jaké i-y se píše v u přídavných jmen.
mape | 2008-02-19 17:28:08 | Reagovat
mape, Máte jednoznačně pravdu. Jsou tací, co neudělají pravopisnou chyby, co jím či nám jeto platné, když dělají chyby které jsou nenapravitelné, což je devastace která nejde jednoduše opravit.
Jiří Simon | 2008-02-19 17:42:37 | Reagovat
Projděte si rovněž
ZÁKLADY ČESKÉHO PRAVOP-Y-SU...!!!
jk | 2008-02-20 05:17:34 | Reagovat
Simon je negramotný – ale radí vám dobře!
Pokorný | 2008-02-19 13:45:36 | Reagovat
Omluva
Já se Vám za svou gramatiku omlouvám! Lepší to semnou už nebude. Lidi otevřete oči, podívejte se jak z nás dělá rádoby INVESTOR burany.
Jiří Simon | 2008-02-19 13:58:08 | Reagovat
Jihlavská příšernost!
Celá ta příšernost je na úvěr! Kdo tomu nevěří tak si to může na katastru ověřit. Realita je taková, naši zástupci, tj. ti co o tom rozhodli jsou buďto líní a nebo hloupí!!!
Jiří Simon | 2008-02-19 16:23:08 | Reagovat
úvěr??
A o co jde? Dneska má každý úvěr. A na takovou stavbu, že by měl někdo mít snad někdo hotovost?
mape | 2008-02-19 17:34:39 | Reagovat
mape, jestli mě delší dobu sledujete, tak zjistíte, že nekritizuji úvěr jako takoví, ale investora který zneužil Jihlavu!! Sám do toho ze svého nic nevložil,(ani nemohl – nic nemá) co se týká investic. Úvěr, je pro každého z nás výpomoc, nikoli hlavní část zdrojů!!!
Jiří Simon | 2008-02-19 17:52:22 | Reagovat
jo jo, v krajských městech se budují obchodní centra a v Jihlavě tržnice jo jo.
jo jo | 2008-02-19 16:44:33 | Reagovat
Návrh pro kohokoli
mape, mám k Vám prosbu! Po dvou letech jsem se nedozvěděl, ani od našich úřadů, ani od investora, kde bude stanoviště pro TAXI u CPJ!! Mám pro Vás návrh, dáte li mne tuto informaci do konce března tak Vám na ruku vyplatím 10 000,- Kč. Z mé strany to není žádná frajeřina, promne to je moc důležité, notářský zápis považuji za samozřejmost.
Jiří Simon | 2008-02-19 18:32:45 | Reagovat
Pane Simone Od začátku zbrojíte proti výstavbě CP, je mi jasné, že ať udělá ivestor jakýkoli krok, i když bude správný, tak vy to budete kritizovat. To že pozemní komunikace bude vyhřívaná, si myslím, že je správné, hlavně zde na Vysočině. Zrovna toto je správný krok, ale stejně to kritizujete a vše kolem. Má snad Tesco, Kaufland a další stanoviště pro taxi? A že zrovna u Kauflandu je na parkovišti velký nával. Pane Simone, je mi jasné, že tuto stavbu budete jenom kritizovat a nemá cenu se s Vámi dohadovat. Je to Váš názor, ten Vám nikdo nevezme, ale hodně obyvatel má opačný názor.
Marek Řezáč | 2008-02-19 21:49:20 | Reagovat
Přesně tak, mluvíte mi z duše. Nejsem tak vytrvalý jako pan Simon, takže mu nebudu odpovídat na každý jeho příspěvek. Já se na CPJ těším, určitě si tam čas od času zajdu a to zda je financovaný úvěrem, úvěrovým podvodem, tunelováním nebo půjčkou od Koženého mi je srdečně jedno. Stejně jako neřeším, zda moje oblíbená cukrárna nebyla financovaná například z ukradených peněz při nějaké loupeži. Pane Simone, zdá se že je CPJ Váš koníček a životní zájem, proto klidně této kauze věnujte svůj volný čas. Já si ve volném čase později zajdu do kina na nějaký pěkný film. Každému to, co si přeje.
Pepa | 2008-02-19 22:05:33 | Reagovat
Pepa, život je potřeba užívat dokud to jde. Cukrárna má cca. 200 až 400m2, CPJ má 55 000m2. Nakonec až se Vám přestane v Jihlavě líbit, nic jednoduššího nežli se odstěhovat!! Já taky tak učiním na stará kolena..
Jiří Simon | 2008-02-19 23:04:20 | Reagovat
Vážený pane Řezáči, jestli si myslíte, že jsem chronický stěžovatel, či nesmyslný kritik CP, tak se mýlíte!!! Investor CP si dnes muže, nekontrolovatelně dělat co chce a taky dělá, taková je realita, o to se postarali jiní . Já mu to nezávidím!! Žijeme v jistém společenství a v právním řádu, který je nutné respektovat a dodržovat. Vyhřívaná komunikace, byl ústupek našich úředníků! Důvod byl takoví! Jedni prodali pozemky, a druzí museli údajnému majiteli naplnit jeho práva. Nevím co o tom Víte, ale ten sklon je 12% (to ještě není jisté) to bylo vynucené!! Přitom bylo spoustu lepších řešení, ovšem nákladnější!! Od Tesca jsem použil taxi, již několikrát, stačí zavolat a on si vás najde, a i vy ho uvidíte. U CP, nemá kde by na vás počkal. Nechci napovídat, slíbil jsem odměnu, doufám že mě nezkoušíte.
Jiří Simon | 2008-02-19 22:55:30 | Reagovat
SVODIDLO??
Příjezd do City Parku pro vozidla zásobování je řešen v projektu na opačné straně, a to z ulice Znojemská. Ve směru od Znojma se bude do areálu City Parku ulicí U Dlouhé stěny vjíždět a směrem do centra města se bude vyjíždět ven. "Aby řidiči neporušovali ve směru z centra města zákaz odbočení vlevo, bude uprostřed komunikace postaveno betonové svodidlo, které bude tvořit překážku," dodal závěrem Jiří Kučera. Takže,pane Kučero,-nehledě na to,že už dnes je za Znojemským mostem dopravní značka/zákaz odbočení vlevo/vy si dovolíte na velmi frekventovanou cestu umístit betonový hranol?Nevymlouvejte se ,prosím,na budoucí obchvat-ten ,možná,odkloní pár kamionů,mnoho dalších stejně na Slunce musí.Svodidlo bude jen příčina nehod a ucpávky příjezdu od Znojma nebo naopak.Jezdíte někdy v ranních nebo podvečerních hodinách v tomto úseku a v této roční době?Je vidět "kulový"-čáry na silnici nezřetelné,okraje to samé.Až se tam klepne pár aut,je "vymalováno"-než přijede policie řešit,kolona je až do Vilánce. Další citace pana Kučery:" Podle původního záměru investora byla na Brněnské ulici, ze které se bude do areálu vjíždět a vyjíždět ven, naplánovaná okružní křižovatka. "Na téma dopravního řešení v okolí City Parku se uskutečnilo několik jednání a z diskuse vyšlo jiné řešení. V daném místě bude vybudovaná světelná křižovatka," informuje dopravní inženýr policejního ředitelství Jiří Kučera" Takže další zdržení směrem od Tesca,pořád se spoléhá na světla,zbytečně,ty kolony se tam opět tvořit budou,navazovat bude kolona před odbočením na Znojmo,už dnes ve špičce stojíme na 5-6 světlech.Kdopak asi prosadil světelnou před kruhákem?Malé odbočení-kruhák na Pávově/prostoru mraky/ ale kamiony s problémy odírají obrubníky.Lidé se naučí projíždět kr.objezdy-naučíte se Vy předvídat např.problémy u CPJ ?
jetts | 2008-02-19 23:45:48 | Reagovat
etts blahopřeji, taková je zkušenost a praxe (realita)!!! V Jihlavě máme odborné posudky, doložené INVESTOREM CP a ty dokazují úplně něco jiného, a to nejde jenom o komunikace!!!
Jiří Simon | 2008-02-20 00:10:02 | Reagovat
ZÁSADNÍ OTÁZKA
OBÁVÁM SE, ŽE JIHLAVA VRÁŽÍ PENÍZE DO MEGAPROJEKTŮ, ZATÍMCO JEJÍ OBYVATELSTVO NEZVLÁDÁ ZÁKLADNÍ MLUVNICKÁ PRAVIDLA. ZÁSADNÍ OTÁZKA JE, ZDA JIHLAVA VÍCE VZKVÉTÁ NEBO VÍCE HYNE???!!! UŽ VIDÍM NEGRAMOTY, JAK SE PLOUŽÍ PO PLYŠOVÝCH KOBERCÍCH SUPERDRAHÍCH OBCHODNŇÝCH CENTER, PLNÉ ŠRAJTOFLE KREDITEK, HLAVY DUTÉ....
JK | 2008-02-20 05:24:28 | Reagovat
OPRAVA
OPRAVUJI VIDÍM NA JIHLAVSKÉ "VYĎÝM"
JK | 2008-02-20 05:26:21 | Reagovat
Začněte u sebe, superdrahých se píše s tvrdým... A nemluvte prosím o překlepu, ty klávesy jsou dostatečně daleko od sebe.. Pane Simone, vy už jste asi hodně zoufalý, že? Už se s tím smiřte. Odporujete už kolikrát sám sobě.
Kajda | 2008-02-20 16:47:02 | Reagovat
Kajda, prosím v čem si odporuji? V žádné případě nechci podávat matoucí informace ohledně CP. Zoufalí rozhodně nejsem. Mě je líto Jihlavy, a pokládám si otázky proč má Jihlava pořád doplácet na neschopnost určitých lidí, proč nemůže mít rovnocenné zařízení jaká jsou v ostatní krajských městech. Ohledně CPJ mě by stačilo kdyby to bylo o jedno patro níž. Kdy by jste znal celé zákulisí ohledně CP, a nejen vy, tak by to zade a v současné podobě nemohlo nikdy vzniknout. Jestli že Jihlava bude pokračovat tímto style, tak se nemůže zdravě rozvíjet, to je můj názor. Co se týká mě, já celí svůj život, bloudím po republice, zde jsem se chtěl usadit, ale s CP v současné podobě a vnitřního uspořádaní se nikdy nesmířím, raději Jihlavu znovu opustím.
Jiří Simon | 2008-02-20 19:03:51 | Reagovat
Když dochází argumenty, tak je na řadě kritika pravopisu!
Jiří Simon | 2008-02-20 08:03:58 | Reagovat
Pane Simone, proti Vám nejde argumentovat, protože Vy jste už výstavbě CP věnoval tolik času a energie, že jediným, kdo je s Vámi schopen polemizovat jepravděpodobně jen stavbyvedoucí a projektovýmanažer CP. To neberte nijak zle, to je prostě konstatování. Takže se nedivte, že se tu neobjevují proti Vám zásadní argumenty, protože to prostě ani nejde. Navíc, pokud zde kdokoliv dá argument spíš pocitový, tak vzhledem k vaší přípravě máte k dispozici opět nějaký protiargument.
Pepa | 2008-02-20 19:18:50 | Reagovat
City Park
Jestli bude náplň či využití a vzhled City Parku vypadat, jako předchozí i stávající "webové stránky" INVESTORA, tak se máte na co těšit!! Informační hodnota na bodu "NULA", komunikace s lidmi na bodu "NULA" relevantní informace o investorovi na bodu "NULA", atd. Zkrátka, převažující polopravdy a lži. Takhle to nemuselo dopadnout! Příčiny vidím vtom, Jihlava nevěnovala při výběru investora OC dostatečnou pozornost, a neumožnila výběr z více nabídek. Tak tady máme Pany z Nemanic, a ti si museli na všechno půjčit, podle toho to taky tak vypadá. Je jasné když jakákoli firma nemá, alespoň počáteční kapitál a ní zkušenosti, tak se nadají očekávat zázraky!! Doufám že znáte toto přísloví: KDE nic není, ANI kuře NEHRABE.
Jiří Simon | 2008-02-21 12:00:38 | Reagovat
jo jo, "Komu není shůry dáno, v apatyce nekoupí"? jo jo.
jo jo | 2008-02-21 12:38:28 | Reagovat
I.Q.
SIMONE, TY KOMUNISTO, UŽ SE NA TO VYSER A NEPROJEVUJ SE !!!
L. | 2008-02-21 17:54:50 | Reagovat
To bude nějaký parazit od INVESTORA City Parku!! Doporučte tomu svému chlebodárci ať urychleně zveřejní své výsledky hospodaření za rok 2006, dle zákona tak měl již dávno učinit!!! A taky mu připomeňte že já mám času dost, dokud nevrátí Jihlavě to o co jí okrad, tak nebude mít klid!!!
Jiří Simon | 2008-02-21 18:46:27 | Reagovat
Jiri Simon
Ty demente,o co ti furt jde???Si myslíš,že když jsem napíšeš,že tam má nějaký provopisný chyby,že asi kvůli tobě zbouraj City Park,ne???
P. | 2008-02-21 21:35:49 | Reagovat
CP
Furt lepší City Park než domy jedině tak na odstřel
P. | 2008-02-21 21:39:56 | Reagovat
P, City Park už přežije i VÁS!!! Myslím tím ta příšernost která se zde staví, i když ta náplň, taky nebude nic moc, ani pro Vaše potomky!!! Povšimněte si a nejen Vy, chování stávajícího INVESTORA. Dnes zabral část Brněnské ulice! Důvod je následující, od samého počátku nepočítal s okolním prostorem pro veřejnost!!! A dnes potřebuje udělat třetí věž, tak autojeřáb který je nutný k tomu aby dopravil materiál na střechu, té příšerností, stojí na ubohém a úzkém chodníku, a aby se mohl otáčet tak se dopravními značkami omezila průjezdnost Brněnské ulice. Na tom by nebylo nic tak špatného, kdyby to neomezovalo ty co potřebují bezpečně projet po Jihlavské komunikační tepně, od 17 00 hod. jeřáb nepracuje, a značky které se mohli uklidit, alespoň do 07 00 hod. tak obtěžují všechny co zde projíždí!!! Ale to se Vás asi netýká, Vy ještě nemáte řidičák.
Jiří Simon | 2008-02-21 22:14:46 | Reagovat
Jeden z mnoha postřehu!
Vážení Jihlavané a spoluobčané, udělejte si chvilku čas a zamyslete se!!! Investor City Parku nám slíbil a na vizualizaci předložil: "Pohled na vstup do City Parku od ulice U Dlouhé stěny" pohled prezentuje i na křižovatce: Znojemská , Hradební, Brněnská! Dnes již máte možnost vidět v jakém místě mají vyrůst ty exotické stromy, výrazně převyšující stavbu, já Vás upozorňuji, není to reálné!
Jiří Simon | 2008-02-22 01:45:38 | Reagovat
Jistě víte, že neštěstí které se nedávno stalo v Pražské Palladium se muže opakovat kdekoli a kdykoli?
Vážení, tento článek včetně diskuze zanedlouho zanikne. Chci Vám sdělit následující: Pražské Palladium je o proti CPJ špičkové zařízení, kdo tam byl tak to ví!! Podobné neštěstí v CP a v Jihlavě, bude mít daleko horší následky. Únikové cesty v objektu CP jsou jakžtakž v normě, ale ústupové cesty mimo objekt, jsou nedostačující!! V případě nutné a rychlé evakuace, lidem nezbude, nežli naskákat pod projíždějící auta. Prostor mezi CP a ulici Znojemskou a Brněnskou je nedostačující, a jinudy unik není možný! Jiné cesty nejsou, parkovací stání je na tom ještě hůř, nestihne vyjet ani jedno auto. Myslíte-li si někdo, že z mé strany je to poplašná správa, tak se mýlíte! Popisuji pouze to, co o umístění CPJ vím a můžu doložit. Nejen to je důsledek, nedostačujícího vlastního kapitálu investora CPJ!
Jiří Simon | 2008-02-24 11:59:08 | Reagovat
CP
Ty blbečku jeden vypatlanej,snad to nestaví tak,aby se to za měsíc zhroutilo, a už se tady neprojevuj,ses fakt magor!!!
P | 2008-02-25 16:54:03 | Reagovat
Pro P
To chce klídek,taky jsem byl s vola na nervy,on je ale v podstatě chudák.
Soused. | 2008-02-26 08:54:51 | Reagovat
P, a Soused, nevím o co Vám jde? Ale vaše vyjadřovací schopnosti svědčí o vaší inteligenci! Mimochodem žádného přímého souseda nemám.
Jiří Simon | 2008-02-26 10:20:15 | Reagovat
Všem těm, co uráží pana Simona! Posílám virtuální facku a doufám že se vám rozvití.
jo jo | 2008-02-26 11:19:08 | Reagovat
Když už tam povede taková supr silnice, nešlo by nainstalovat něco takového? http://www.outulny.cz/vystavba-on-line-1.php
já3 | 2008-02-27 15:15:29 | Reagovat
simon.ji@seznam.cz
Ta On-line kamera namíření na nájezd do CP by byla moc dobrá, a hodně lidí by se bavilo! Vysvětlím proč: Sklon 12% je (pořádej houpák těsně před semaforem) a to ještě není jisté, protože ten sklon bude z největší pravděpodobností ještě větší!Stačí se podívat na Brněnskou ulici a na sjezd do CP v 2NP. Ten výškoví rozdíl je jasný a matematika nelže, což naše úředníky nezajímalo! Já se těším až holčinky a ne jen ony, těsně po řidičáku, až budou vyjíždět s CP a muset zastavit když jím padne červená. Očekávám při rozjíždění, pakli se to nepodaří na poprvé, tak donutí auta stojící za ním nacouvat zpátky do CP. No, uvidíme už to nebude dlouho trvat, Já se na tu zábavu budu dívat s okna.
Jiří Simon | 2008-02-27 19:18:15 | Reagovat
takovejch stoupáků je po republice nejvíc a co? když to někdo nevyjede, tak ať si za ten volant ani nesedá. Aspoň se pak nezabije někde na převaděči....:)
bbarinka | 2008-03-03 13:03:02 | Reagovat
Každý musí nějak začít ne? V opačném případě by se to nemohl naučit a zdokonalovat se. Co se tyče nájezdu do CPJ tak návrh od Nova projektu by pro Jihlavu důstojnější ale nákladnější! Což stávající investor v rámci své chamtivosti a nedostatku kapitálu vědomě zanedbal!!! A naši úředníci mu uvěřili!!!
Jiří Simon | 2008-03-03 14:08:17 | Reagovat
?
Tak snad nebudou tak blbý ,aby tam parkovaly,když to budou vědět
P | 2008-03-01 17:15:00 | Reagovat
O CPJ, nevíte nic!!!
P., s toho je jasné že o CPJ nevíte nic!!! Přeci CPJ, není ani nemůže být jen pro někoho. Já nevím jak Vy, ale já jsem se těšil, až v Jihlavě vznikne obchodní zábavné centrum, podobné v konkurenčních krajích! Protože je Jihlava malá, a nemůže zde být OC x-y. tak jsem očekával že zařízení které v Jihlavě vznikne, bude naplňovat zábavu + služby + obchody, tj. něco mezi Galerie Vaňkovka a Olympii Brno. To co zde roste je prachobyčejná TRŽNICE o kterou nebude v budoucnu zájem. A co se týká komunikací či okolního prostoru okolo CPJ, to bude Jihlavský UNIKÁT!! Pro Vás, Teplice nejsou krajské město, ale mají Centrum Olympia Teplice. http://www.olympia-tp.cz/. Proč se stala Jihlava obětí tohoto nesmyslu, co se zde staví!! Časem DOKÁŽU!!!! Jiří Simon
Jiří Simon | 2008-03-02 11:08:44 | Reagovat
Spíš pukneš záští.
Neexistující soused,ha-ha.... | 2008-03-04 08:45:42 | Reagovat
Nejsem si jistý jestli rozumíte slovu „zášť“? Má nemovitost na Ztracené ulici má čtyři nepřímé sousedy ato: Východní strana - ulice Ztracená, Jižní strana garáž, Západní strana budoucí nájezd do CPJ, Severní strana garáž, všechny jsou vzdáleny cca. od mé nemovitosti! Tak se přestaňte stékat a začněte uvažovat racionálně.
Jiří Simon | 2008-03-04 11:07:40 | Reagovat
Sice nevím co má znamenat stékat ale vím proč stále píšete proti CP.Konec.
Soused. | 2008-03-05 07:53:42 | Reagovat
Simon
Uz se tu laskave dale neprojevuj,je to trapny.
P | 2008-03-05 11:44:09 | Reagovat
Jestli je v této diskuzi někdo trapný! Tak je to především přispěvatel P.,!!!!
jo jo | 2008-03-05 13:06:29 | Reagovat
Řekl jsem si že na tebe už nebudu reagovat ale ještě naposled,jseš vůl!
Soused. | 2008-03-09 07:59:32 | Reagovat
Děkuji také názor.
Jiří Simon | 2008-03-09 12:32:15 | Reagovat
P., a Soused,
P., a Soused, velmi mne těší že mi věnujete takovou pozornost a trpělivou sledovanost, ještě až zde zdokonalíte Vaše konstruktivní příspěvky, tak budete vážně SUPER. INVESTOR musel uvolnit Brněnskou ulici, tak že je zase bezpečný průjezd po Jihlavské tepně.
Jiří Simon | 2008-03-05 12:24:39 | Reagovat
!
Uz te Simone vidim,jak budes neco potrebovat a budes v tom City Parku,tak to tady laskave nemusis vse komentovat
P | 2008-03-05 14:56:59 | Reagovat
P, Jednak nevím že bych Vám někdy nabídl tykaní? Já zásadně hlupákům tykání nenabízím!! Až bude CPJ v provozu tak Já již v Jihlavě nebudu, to pro vaší informaci. Ale přesto do té doby udělám pro Jihlavu vše co bude v mích silách.
Jiří Simon | 2008-03-05 17:05:43 | Reagovat
!
A nemáš to k City Parku daleko...
P | 2008-03-05 15:24:20 | Reagovat
Investor CPJ, na stránkách prezentuje dvaadvacet značek
Investor CPJ na stránkách www.citypark.cz prezentuje dvaadvacet značek a s toho v Jihlavě již některé existují! Dokonce není schopný dát k nim odkazy, což mne nepřekvapuje jelikož ho znám!!! Tak jsem to pro Vás udělal a trvalo mě to pouze 30 min. 1).http://www.interspar.cz , 2).www.cinestar.cz , 3).http://www.newyorker.de , 4).www.datart.cz , 5).www.humanic.cz , 6). http://www.kanzelsberger.cz , 7).www.cz.o2.com , 8).http://www.a3sport.cz , 9). http://www.alpinepro.com , 10).(RENO je obuv - nemá stránky) , 11). http://www.petcenter.cz , 12). (street je obuv - nemá stránky) , 13).http://www.bata.cz , 14). (květinka - nemá stránky) , 15).http://www.exejeans.com , 16).www.hi-tec.com/cz , 17).http://www.yvesrocher.cz , 18).www.kenvelo.com , 19).http://www.klenotyaurum.cz , 20).www.deichmann-obuv.cz , 21).www.op-profashion.cz , 22).www.tchibo.cz
Jiří Simon | 2008-03-05 16:28:50 | Reagovat
Mám pocit že si investor CP, dělá s Jihlavských srandu? Velká rozestavěnost - pokročilá doba a nikdo nic neví? Ani on, nanic a nikomu neodpovídá?
Pepa | 2008-03-05 18:35:55 | Reagovat
Výborně, mnohé z těchto značek v Jihlavě chyběly.
Kajda | 2008-03-06 10:00:06 | Reagovat
Jste opravdu zábavný. :-) Proti investorovi CPJ se dá použít opravdu všechno, takže mu vyčítáte, že nemá odkazy na stránky svých budoucích nájemců. No a co? Tak je tam prostě nemá.
Josef | 2008-03-07 08:17:27 | Reagovat
Vážený Josefe, pro Vaše další pobavení!Dnes už, u většiny značek – obchodů a nejen obchodů je možnost nákupu prostřednictvím tzv. E-shopu, to co dnes nabízí a za jaké ceny, to nebude CPJ schopná nikdy nabídnout!!! To je můj důvod proč jsou odkazy DůLEŽITÉ! Je-li údolí Koželužského potoka zabetonováno, jen proto že v Jihlavě vznikne zlomek značkových obchodů, tak je to špatně!! Jihlava potřebuje obchodně zábavným centrům? Nikoli tržnici, zastávejte se CP jak chcete tj. toho stávajícího nesmyslu v Jihlavě! Bavte se dál – Jihlavě to již nepomůže. Ale dá se ještě spoustu nedostatků napravit.
Jiří Simon | 2008-03-07 18:32:59 | Reagovat
pro p.Simona
Pane Simone, řekněte mi, ten pozemek v sousedství City Parku jste si koupil před nebo až po rozhodnutí o stavbě? myslím, že až po, abyste mohl brblat a znepříjemňovat život všem.
Jana | 2008-03-18 13:32:04 | Reagovat
Vážená Jano, chcete-li znát skutečnost, tak byla následující – v roce 2000 jsem si koupil nemovitost na Ztracené ulici.ÚP (územní plán) a taky ÚSES (územní systém ekologické stability) v Jihlavě, mě ujistil že tak můžu učinit. Že jsou v Jihlavě předpisy a pravidla pro srandu králíkům? Jsem nemohl tušit. Věřte mě, kdyby ta příšernost byla o jedno patro níž, tak o mě nikdo nevěděl.Sama se dočkáte, a za cca. tři roky zjistíte že to nenaplňuje ani vaše očekávání? Jiří Simon
Jiří Simon | 2008-03-19 21:44:38 | Reagovat
Komunisté postavili Prior, kapitalisté zase postaví City park. Zabránit nešlo a nejde ani jednomu počinu. S tím se smiřte, pane Simone. Je to velká škoda. Kdyby se na místě stavby zřídil park (ne city:), cyklostezka, tak jak by se k okolí historického centra slušilo a patřilo, bylo by to rozhodně přínosnější. V době, kdy byl zbourán původní objekt se každý osobně mohl přesvědčit, jak to pomohlo kulise jihlavského historického centra při příjezdu od Znojma. Kdekdo si stěžuje, jak nám ten hnusný obchoďák hyzdí náměstí, ale proč bychom v hyzdění nepokračovali. Třeba se jednou proberete...
HanZ | 2008-03-09 16:49:11 | Reagovat
Reklama
15.04.2024 AktualityNapsal a umístil na Facebooku nejvíc čtyřverší

Novinář Antonín Zvěřina z Třebíče sbírá rekordy. Aktuálně má dva certifikáty o vytvoření českého rekordu z Agentury Dobrý den v Pelhřimově, která české rekordy registruje. První ...

Komentáře (0)
14.04.2024 AktualityČerné skládky rostou jako houby po dešti

Napříč Jihlavskem meziročně roste počet černých skládek. Lidé totiž čím dál častěji nepotřebnou ledničku, pneumatiky a další zbytečné harampádí raději vyhodí někde do strouhy ...

Komentáře (0)
14.04.2024 AktualityNázvy i čísla v Jihlavě budou jednotné

Ulice, budovy a veřejná prostranství v Jihlavě se musí označovat jednotně. Rozhodli o tom na svém posledním jednání městští zastupitelé, kteří jednomyslně schválili tzv. Manuál jednotného ...

Komentáře (3)
14.04.2024 AktualityHovězí gulášek na pivu pekla vítězka v troubě přes noc. Porazila s ním i starostu

Ve Vysokých Studnicích nedaleko Jihlavy si v sobotu večer dali dostaveníčko mistři kuchařského a pálenkářského řemesla. Obec totiž na první dubnovou sobotu připravila v pořadí už třetí ...

Komentáře (0)
13.04.2024 AktualityTvé vzpomínky jsou pro nás svaté, přála rodina stoleté paní Anně

Sté narozeniny oslavila v úterý v Alzheimer HOME Jihlava Anna Nováková. Svůj profesní život v Jihlavě věnovala výchově nejmladší generace. Narodila se v Poštorné na Břeclavsku, kde také ...

Komentáře (0)
13.04.2024 AktualityRučení na elektrokolo? Jen na „motorku“

Pokud jste po zimě ještě nevyjeli na elektrokole, protože se vám za něj nechce platit povinné ručení, můžete v klidu šlápnout do pedálů. Zcela jistě máte běžné elektrokolo a nová zákonná ...

Komentáře (0)
13.04.2024 AktualityLupič před policisty prchal v Jihlavě skokem z okna bytu. Ovšem marně

Kariéra zloděje má někdy jepičí život. Své o tom ví lupič (30), co kvůli sérii tří vloupání do bytů a rodinného domku během jediného dne čelí obvinění hned ze tří trestných činů. V ...

Komentáře (0)
12.04.2024 AktualityŠéf rady postižených: Město by mělo vyřešit bezbariérové WC

Desítky eurozámků pro zdravotně postižené jsou k dispozici na Vysočině v různých institucích a zařízeních. V Jihlavě však dlouhé roky nejsou veřejné bezbariérové toalety. Předseda ...

Komentáře (0)
12.04.2024 AktualitySobota bude ve znamení potravinové sbírky v Česku

Celkem 74 prodejen v rámci celé Vysočiny je zapojeno do jarního kola Sbírky potravin, která pomáhá lidem v nouzi. V sobotu 13. dubna se do ní mohou zapojit všichni, kteří nakoupí základní ...

Komentáře (2)
12.04.2024 AktualityTuristé zahájí jarní sezónu 

Oficiální Zahájení jarní turistické sezóny, které se každoročně koná v jiném místě Vysočiny, se letos odehraje v Havlíčkově Brodu. Tamní odbor Klubu českých turistů ho pořádá ...

Komentáře (0)
12.04.2024 AktualityVčelař přišel o včely. Někdo mu je ze zahrady odvezl i s maringotkou

Policisté se obracejí na občany s žádostí o spolupráci při prověřování krádeže dvou maringotek, ke které došlo u Třeště. K činu podle policejní komisařky Jany Kroutilové došlo někdy ...

Komentáře (0)
11.04.2024 AktualityMístostarostka: Nejsi člověk, který by měl být ve vedení obce

Ještě minimálně měsíc bude mít starosta Větrného Jeníkova Tomáš Helar k ruce jen místostarostku Darinu Sochorovou. Helar pro JL přiznal, že po odvolání místostarosty Pavla Koníře v ...

Komentáře (0)

Reklama
© 2007 Parola s.r.o. - užití obsahu včetně převzetí článku bez písemného souhlasu Paroly spol s r. o. je zakázáno. Výroba www stránek a eshopů
S-Rank (www.seznam.cz) www.i-asap.net