Mladík ujížděl policii, havaroval a zabil se

JIHLAVA (Pp) - Osmnáctiletý mladík z Jihlavska se v sobotu časně ráno snažil ujet policejní hlídce. Na křižovatce u Kostelce nezvládl řízení svého auta, vylétl ze silnice a narazil do stromu. Po převozu do nemocnice na následky těžkých zranění zemřel.
Mladíka si v sobotu okolo čtvrté ráno všimli policisté v centru Jihlavy. "Nastupoval do vozidla a jevil známky podnapilosti. Policisté se za vozidlem Peugeot vydali," řekla k události jihlavská policejní mluvčí Jana Kroutilová s tím, že na výjezdu z Jihlavy u čerpací stanice policisté řidiče předjeli a snažili se ho zastavit. Řidič vozidla na výzvu zastavil. Když ale policisté přicházeli k jeho autu, řidič policejní vůz objel a začal ujíždět směrem na Pelhřimov.
"Policisté nastoupili do vozidla a jeli ve směru ujíždějícího automobilu. Vzhledem k tomu, že řidič vozidla jel vysokou rychlostí, kterou navíc zvyšoval, rozhodli se policisté vzhledem ke špatné sjízdnosti vozovky vozidlo pouze sledovat," doplnila mluvčí.
Řidič policistům ujel. Když hlídka projela kopec nad křižovatkou, uviděli policisté na středovém ostrůvku oddělujícím hlavní silnici od odbočky na Kostelec havarované vozidlo. Několik metrů od vozidla ležel mladý řidič.
"Policisté přivolali zdravotnickou záchrannou službu a začali s poskytováním první pomoci vážně zraněnému muži. Pokračovali až do příjezdu vozidla záchranné služby," dodala mluvčí s tím, že muž byl převezen do jihlavské nemocnice. V sobotu v dopoledních hodinách osmnáctiletý řidič svým zraněním podlehl.
"Na místě mu byla poskytnuta první pomoc, při níž se podařilo obnovit pravidelnou srdeční činnost, a takto byl převezen do nemocnice. Nicméně nakonec se jeho těžká zranění ukázala být neslučitelná se životem," řekl k případu primář záchranky Miroslav Havlík.
Podle dosavadního vyšetřování vozidlo Peugeot 306 vjelo čelně do sněhové závěje, od které se odrazilo a poté, co přeletělo přibližně třicet metrů, narazilo do vzrostlého stromu.
KOMENTÁŘE BYLY UZAVŘENY admin
jeste ze nevzal nikoho sebou ozrala. Co kdyby v protismeru jelo zrovna auto plne lidi... nemyslis, zaplatis! najedu 80tis rocne a videl jsem toho uz na silnicich dost takze cim mene tehle volu bude na silnici tim lepe. svicku bych mu urcite nezapalil..
lukas | 2010-01-26 10:45:10
Přesně!
Ale to je na silnicích denně! Když piju tak snad pak neřídím, to je jasný ne! Kluk evidentně nectil právo na život jiného, když byl ochotný jej riskovat tím, že ho ožralej někde smete. Za svoje rozhodnutí jet pod vlivem naštěstí zaplatil sám. Ale vlastně měl štěstí, že to měl za chvíli za sebou,ne jak ti nevinní, co pak čuraj hadičkama, jsou na kapačkách a můžou jen kašovitou stravu, když je podobnej pablb vožralej přizabije. Takže takhle.
Nulová tolerance k alkoholu za volantem!
Danny | 2010-01-26 12:23:02
nemohu nic, něž souhlasit
kaa | 2010-01-26 12:30:37
Tohle podepisuju
Pepa | 2010-01-26 12:40:02
Teď čekám už jen jediné!
Ještě tady chybí urážky od jeho kamarádů- kteří budou tvrdit jak byl super, hodnej, že by nikomu neublížil a že byl v 1ti letech dobrej řidič. Že opilej nebyl, ale dostal smyk na zledovatělém sněhu. A z opilce za volantem se nám rázem stane mučedník a vina se sveda na cestáře.
Danny | 2010-01-26 12:47:57
Já jsem ho znala...přesto si nemyslím,že za tohle můžou policajti,protože podle mých zpráv za ním policajti ani nejeli,takže jim ujel,přesto si asi dál myslel, že jsou za ním a jel jako prase.S těžkým srdcem musím říct, že si za to opravdu mohl sám a alkohol za volant nepatří!
... | 2010-01-26 16:21:16
Je to blbý, každej někdy v životě udělá chybu. Obzvlášt v tomto věku. Tohle byla chyba veliká a za chyby se platí. Někdy i životem. Bohužel, bohudík.
Tom | 2010-01-26 13:49:15
Nutili ho jet rychle
Vinni jsou jeho pronásledovatelé. Nutili ho jet nepřiměřeně rychle a tím ohrožovat jiné účastníky silničního provozu i ty ostatní mimo silnici. Ještě že na něj nestříleli a nikdo další nebyl zraněn. Nikoho bezprostředně neohrožoval, věc bylo možné vyřízovat klidně.
Kemevchodem | 2010-01-26 14:24:36
Jo ták!
Takže za to můžou policajti! Oni ho nutili pít a pak řídit! Panečku, to jsou mi věci! Přečti si to pořádně, on ujížděl. A od toho tady jsou, aby tyhle mamlase chytali. Ale co se s tebfu bavím, to co ty jsi napsal by mě nenapadlo ani v 15ti letech.
Danny | 2010-01-26 14:50:30
Nutili ho jet rychle - za tím si stojím
Já jsem nikde nepsal, že ho nutili, aby vypil něco zakázaného. Z článku je zřejmé, že jej nutili k nebezpečné jízdě. To, že jim chtěl ujet, je přirozené.
Kemevchodem | 2010-01-26 19:23:49
Tak ty si opravdu debil..musím to říct takhle otevřeně. Todle by nenapadlo ani malé dítě. Tak opravdu inteligentní názor..opravdu magor..
xxx | 2010-01-27 14:51:27
Abych mohl brát tvá slova vážně
chtělo by to více věcnosti. V čem spočívá příčina tvého rozladění, hřmotná sílo?
Kemevchodem | 2010-01-30 15:14:41
Fakt?
To, že začal ještě před kontrolou ujíždět, bylo jen jeho rozhodnutí. Ty máš asi pořádnej problém a komplex z poldů co? Asi taky rád ujíždíš a honíš se...
Danny
| 2010-01-26 19:30:53
Kemevchodem@centrum.cz
Psal jsem o rychlosti jeho jízdy. Kromě nepřiměřenosti vyřizování proti těm zasahujícím policistům nic nemám. Naopak, oceňuji, že na něj nestříleli a střelbou nezabili nebo nezpůsobili újmu někoumu, kdo s tím incidentem neměl nic společného.
Kemevchodem | 2010-01-26 19:48:52
Chlapče, jsi úplně mimo!
Pokud už tady píšeš takovéto bláboly, tak ti doporučím pro tebe jistě velmi interesantní a poučnou literaturu. Přečti si zákon č. 273/2008 Sb. a pak piš něco o nutnosti střelby. A radši si to přečti vícekrát. Pro jistotu. Těším se, až nás tady zase oblažíš svými ucelenými názory a zasvěcenými informacemi. Dneska jsi mě fakt pobavil.
Danny | 2010-01-26 19:57:53
Něco je četba zákona
a něco jiného je jeho dodržování.
Kemevchodem | 2010-01-30 14:49:13
Chlapče jenom takový malý dotaz-kolik ti naměřili IQ?
bundeswehr | 2010-01-26 22:02:02
Máš ještě nějaký dotaz?
Neříkej mi chlapče, já tě také neoslovuji fašoune. Podle stupně zdvořilosti tvého dotazu to s tvým IQ taky nebude nejlepší.
Kemevchodem | 2010-01-30 14:55:23
To,že policisté chtějí zastavit vozidlo a provést kontrolu,znamená,že ho nutí k nebezpečné jízdě?Marně přemýšlím,který sprostý slovo je přijatelný pro tyhle stránky,abych tě tak mohl pojmenovat.
Venca | 2010-01-26 19:38:19
Nějakej adolescent
Jak říkám Vendo, kolega Kemevchodem má zřejmě velkej problém. Ale každopádně má zajímavý myšlenkový pochody. Nerad bych ho potkal na silnici. Tipuju ho tak na 15 let, spíš míň.
Danny | 2010-01-26 19:43:14
Já myslím,že ten člověk je nebezpečný už těmi názory,ani nemusí sedat za volant.Tím samozřejmě nechci nikomu upírat právo se svobodně vyjadřovat.
Venca | 2010-01-26 20:14:36
Adolescent jsi spíš ty
odhad věku je úplně mimo. Mám dlouholetou řidičskou praxi bez mnou zaviněných nehod a přestupků. Na silnici nikomu nenaháním strach, hodně jsem toho na silnici zažil. Dá se totéž říci i o tobě?
Kemevchodem | 2010-01-30 15:20:56
bezmála milion najetých kilometrů stačí?
Venca | 2010-01-30 17:57:17
Kvantita ucházející
Jaká je kvalita?
Kemevchodem | 2010-01-31 00:18:21
.
Nepovídej, fakt máš dlouholetou praxi za volantem? Bez urážky, já bych právě řekl že ne, protože tvůj názor a logický myšlení je na úrovni blázna to se na mě nezlob.
Marek | 2010-02-02 20:01:18
Jestli už nemáš argumenty
a nezbývá ti, než tu někoho anonymně zbaběle napadat, tak raději z této diskuze vypadni, aby ses na sebe něco nedověděl a neutrpěl psychický šok.
Kemevchodem | 2010-02-03 00:31:05
.
Já tě anonymně nenapadám, ale pouze ti sděluju svůj názor na tvoje komentáře, co si o nich i o tobě samotným myslím. Podívej se milej zlatej já tu nikoho vulgárníma komentářema nenapadám a kdyby ano, tak by mi je admin smazal :) . Poznal jsem, že nesnešeš když ti někdo řekne pravdu do očí, ale na tvoje komentáře ani jiným způsobem reagovat nelze.
Můžu ti s radostí oznámit, že žádnej šok neutrpím a odcaď nevypadnu, ale poradím ti zajeď si do Prostějova na Magnetickou rezonanci, pak dej vědět jak jsi dopadnul :). Přečti si pravidla silničního a pečlivě si utřiď své myšlenky, aby zase nebyly v rozporu s logickým myšlením jako se stalo teď. Když by tu existoval systém soukromých zpráv, tak bych ti psal výhradně do něj a ne sem.
Víc už na tvoje komentáře reagovat nebudu, protože by jsme tu mleli dokola to samý jako blbci, takže tohle je můj poslední komentář pro tebe v tomto článku. Nazdar v diskuzi u nového článku a polepši se!
Marek | 2010-02-03 11:27:29
Trpíš-li depkami nebo
blbou náladou, nech se objednat u svého psychologa.
Kemevchodem | 2010-02-03 19:43:14
Ty jsi fakt Jarin!
Jestli svoje komentáře myslíš vážně, je mi velice líto tvé rodiny, s tebou to mají hodně těžký, jestli máš podobně zcestné názory i na jiné věci. Za tím psychologem si zajdi sám, evidentně jsi vynechal pravidelnou návštěvu. A nezapomínej brát ty prášky, co ti předepsal, pak tady píšeš tyhle bláboly. Souhlasím s Markem.
Danny | 2010-02-04 15:44:19
Vydávat někoho v posměch
je považováno za přestupek. Jestli ti to ještě nedošlo.
Kemevchodem | 2010-02-04 16:06:36
Ale to by tady muselo být uveřejněné tvé jméno. Tak na mě přestaň chytračit, když o tom nic nevíš joudo.
Jinak je to dle § 49 odst. 1 písm. a) z.č. 200/1990 Sb. A to tvoje vyhrožování je pod písmenem c. Tak se zklidni.
Danny | 2010-02-04 16:28:15
Kde je v tom přepise napsáno
že musí být uvedeno jméno a k tomu ještě uveřejněné? A čemu říkáš vyhrožování? Urážet mě nějakým joudou mě nemusíš, zklidnit by ses měl ty. Léčit si komplexy urážením jiných je ubohé. A jak dlouho seš u vyšetřovacích orgánů, že se tu hned oháníš předpisem a jakou protekcí ses k nim dostal?
Ale to by tady muselo být uveřejněné tvé jméno. Tak na mě přestaň chytračit, když o tom nic nevíš joudo.
Jinak je to dle § 49 odst. 1 písm. a) z.č. 200/1990 Sb. A to tvoje vyhrožování je pod písmenem c. Tak se zklidni.
Kemevchodem | 2010-02-04 19:14:03
Danny, Kemevchodem je zralej už na docenta Chocholouška :-)
Tenhle dement je skutečně duševně chorej, protože normálního člověka se zdravým rozumem by nikdy nenapadlo psát do kentářů JL takový nesmysly a ztrapňovat se předevšema. Rozhodně nevypadá na to, že je zdravej a že by si z nás pouze utahoval. Ještě mu ani pořádně nedošlo, že označení debil, magor, idiot, labil, dement a další slova těmto podobný nejsou vulgární. Každej člověk, co jsem příjde a začne číst jeho příspěvky od začátku až dokonce, tak mu jinak neřekne, než debil.
Kdyby napsal smysluplnej text a někdo na něj zaútočil, že je magor tak bych chápal, že ho někdo uraril.
Tohle je prostě beznadějnej případ.
Marek | 2010-02-04 20:25:13
Naprostej souhlas!
Jenže tohle ti nejspíš admin smaže. Ale mám na něj stejnej názor.
Danny | 2010-02-04 20:45:49
I to se může přihodit, že mi admin vymaže nějaký příspěvky :-) , ale přesto jsem tady tak bouřlivou diskuzi ještě nezažil.
Marek | 2010-02-04 22:34:04
Obávám se, že si mé příspěvky
překrucuješ, jak se ti to hodí. Samotné policejní zastavení a kontrola nemusí být pro kontrolovaného řidiče podnětem k ujetí a rychlé jízdě. Podnětem k rychlé jízdě ale může být jeho zběsilé pronásledování a obavy ze střelby.
Kemevchodem | 2010-01-30 15:03:36
Řešíš jiný problém
To, že policisté chtějí zastavit vozidlo a provést kontrolu,ještě nemusí znamenat, že někoho nutí k nebezpečné jízdě. Jestli máš chuť užít nějaký vulgární výraz proti mě, pak nejspíš řešíš jiný problém, než je silniční doprava.
Kemevchodem | 2010-01-30 15:11:42
Ty jsi opravdu uplně vypatlanej, nechápu o co ti jde, když z článku jasně vyplývá , že si za to ten kluk mohl sám! Kvůli vlastní blbosti
....x.... | 2010-01-30 17:28:42
Z článku jasně vyplývá
že byl sledován, což ho přimělo k rychlé a riskatní jízdě. S tou vypatlaností pomalu. Jestli jsi nucen se místo věcné argumentace uchylovat k urážkám a hrubostem, tak raději z této diskuze včas vypadni.
Kemevchodem | 2010-01-30 18:00:03
Nebo spíš ty. Ty jsi asi vážně četl jinej článek než všichni ostatní co se zapojili do této diskuse...
"Nastupoval do vozidla a jevil známky podnapilosti. Policisté se za vozidlem Peugeot vydali,"Řidič vozidla na výzvu zastavil. Když ale policisté přicházeli k jeho autu, řidič policejní vůz objel a začal ujíždět směrem na Pelhřimov." z totohle jasně vyplývá, že když začal ujíždět, tak byli policajti venku z auta!
....x.... | 2010-01-31 12:45:06
.
Tenhle ten tvůj příspěk jasně dokazuje, že nejsi řidič, protože takovou blbost nenapíše nikdo jinej, než takovej dement jako jseš ty. Jasně, beru 100 lidí 100 názorů, ale tvůj názor je opravdu na úrovni duševně chorého člověka.
Marek | 2010-02-02 20:22:32
To myslíš vážně,nebo jsi četl jiný článek?
Blaza | 2010-01-26 14:51:25
No s tím,že ho k tomu donutili policajti...to asi opravdu ne.Každý má zodpovědnost sám za sebe a za ostatní, a také musí mít soudnost.Pochopitlně,když jsou v krvi promile,tak je soudnost žádná.Policajty nemám rád,ale v tomhle budou nevinně
R | 2010-01-26 14:56:44
Kdyby ti šlohli auto a byli u toho v blízkosti policajti, taky bys jim říkal, nepronásledujte ho, dá se to vyřídit klidně, zloděj je v podstatě hodnej člověk, který momentálně trošičku pochybil? Smekám před tvou dobrotou.
Helmut | 2010-01-26 15:40:15
Ano,je to pravda,že mohl zabít nevinné lidi.Alkohol nepatří za volant,stejně jako bezohlednost,agresivita apod. Také hodně jezdím a na silnicích jsem viděl moc nechutných věcí,ale v každém případě jsou tohle ty nejsmutnější okamžiky...Jednou jsem podobnou zprávu musel sdělit pozůstalé a už nikdy víc.. Na ten pohled nikdy nezapomenu
R | 2010-01-26 14:24:37
především si uvědomte že zemřel 18 letej klučina. Mohl to být váš kamarád, brácha, snyátor, vnuk.... Co vím tak zase tak opilej nebyl a nikdo ještě neřekl kolik promile měl. To že jevil známky podnapilosti. No nevím kdo z nás podnapilost na dnešních chodníkách nejeví. Nebudu ho obhajovat. Ale příčí se mi psát o mrtvým 18 letým klukovi že mu to patří. Identita webu je ale pro hodně z vás velký lákadlo psát blbosti....Zaplatil za to největší daň, tak nepište kraviny. Ď!
Vendas | 2010-01-26 16:17:31
Zaplatil za svoji blbost a naštěstí v tomto případě za ni zaplatil jen on sám.A máš pravdu,nikdo neví jestli byl opilý.Jenže to je úplně jedno.Policisté mají právo udělat namátkovou kontrolu,my jako řidiči jsme povinni se jí podrobit a je jedno jaký zrovna budíme v kom dojem.Ten kluk si svůj osud zvolil sám.A jestli tady někdo píše dobře mu tak,není v tom určitě nic nelidského,spíš jen oddechnutí,že ten frajírek sebou nevzal nikoho dalšího.Třeba právě z našich blízkých.
Venca | 2010-01-26 16:33:31
třeba to ale nebyl frajírek. Jasně že když se rozhodl ujíždět a havaroval, tak je dobře, že neublížil nikomu jinýmu, ale nemusel ani sobě, nebo to mohl přežít....Navíc má asi taky příbuzný, kterým ted není nejlíp a tohle si pak číst.... Policii z toho vynechávám. Ta dělala svoji práci a když někdo začne ujíždět tak je jasný že za ním pojedou
Vendas | 2010-01-26 16:46:49
Většina lidí má v 18ti těsně po autoškole a s řízením vozidla se ještš pořád seznamuje.Jestli se někdo rozhodne ujíždět před policií,zřejmě už nějaké zkušenosti má a možná i s tou policií.Slušnej a rozumnej člověk tohle podle mě nedělá.
Venca | 2010-01-26 18:02:43
To máš pravdu že neudělá.
Vendas | 2010-01-26 20:10:00
To, že ho k tomu vyprovokovala policie je podle mě nesmysl... jasně, je to smutný, byl to mladej kluk, ale svým způsobem opravdu zaplatil za svou blbost i když v tomhle případě by bylo lepší kdyby přišel o řidičák než o život... ale stalo se, život mu nikdo nevrátí a třeba to bude ponaučení pro ty, kteří ho znali nebo si jen přečetli tenhle článek
Janek | 2010-01-26 21:39:27
Už ho nechte spát
Jen tak pro informaci. O mrtvých jen dobře! Žádný frajírek to nebyl, byl to hodný kluk! A alkohol mu neprokázali. A hlídka, která za ním jela,jeho smrt nezavinila. Takový měl osud a tenhle osud byl hodně zlý! Takže už ho nechme odpočívat v pokoji.
Kris | 2010-01-28 16:53:35
úprava komentáře
Příspěvek byl pro urážlivé výroky smazán! Administrátor
Dominik Nosek | 2010-01-29 12:34:50
strejda, babička nebo děda.. to je jedno. chlastal a sedl za volant..
Pítr | 2010-01-28 22:12:03
Co tady meleš?
Alkohol mu neprokázali.
Kemevchodem | 2010-01-30 14:39:24
Proč teda ujížděl??? Kdyby byl čistej, tak by si dejchnul a normálně pokračoval...
....... | 2010-01-31 21:45:39
je to moc smutné, ale
tak to bohužel bývá, že předčasně odcházejí hodní, milí lidé, kdežto bestie jsou tady někdy až moc dlouho...
Radomír Nosek | 2010-01-28 17:17:45
Smutek
Vážený pane, chápu Váš zármutek nad ztrátou rodinného příslušníka. Ale to jestli pil nebo ne určí až nařízená zdravotní pitva- jak to v těchto případech bývá. V každém případě měl zřejmě co skrývat, když ujížděl před hlídkou policie. Alkohol za volant nepatří a to snad ve svém zármutku pochopíte a udržíte si soudnost. Kdyby byl (pravděpodobně ano) pod vlivem alkoholu a zmrzačil nebo zabil někoho z Vaší rodiny, jak byste se na to díval? To samé platí i pro příspěvek napsaný nad Vaším.
Danny | 2010-01-28 17:40:57
.
Jenže Radomíre uvědom si, že pokud jsi v podnapilém stavu a řídíš silniční vozidlo tak plně zodpovídáš za veškerý škody, který na silnici způsobíš.
Těžko se to říká, ale vinu nesl jednoznačně řidič ujíždějícího vozu Peugeot. Když by věděl, že je vše OK, tak zastaví při policejní kontrole a neujíždí pryč. Si představ, že by v tý vysoký rychlosti naboural nějaký jiný auto a někoho zabil, tak co si kdo na něm vezme? To ti neberu, že byl hodnej milej kamarád atd. , ale musel mít nějaký obavy když nezastavil poldům jinak si to nedovedu představit, to se na mě nezlob. Většina mladých řidičů si myslí, že přes ně není a že se můžou chovat na silnicích jak chtějí, ale jsou na omylu. Mně když dali v 18ti papíry na auto tak jsem jezdil pod dohledem táty 2 roky, než mně svěřil jeho auto.
Neměj mi to za zlý, ale za svůj život jsem zkrotil hodně takových živlů jako byl tento a řeklo by se, že to má hodně do sebe krotit a důkladně školit tyhle mladý zobáky jak se mají chovat na silnicích.
Marek | 2010-01-28 22:47:01
Alkohol mu nebyl prokázán
tak se nevytahuj, kolik jsi toho zkrotil.
Kemevchodem | 2010-01-30 14:45:20
.
já se ani v nejmenším nevytahuju, ale to tvýmu mozku nikdy nedojde. Parfacek už vyléčil řadu mladých kluků za volantem chovajících se jako piráti silnic. O tom, že něco nepožil povídej doma dětem, protože střízlivej řidič zastaví při policejní kontrole a nebude šlapat na plyn a ujíždět. Ukaž mi, kterej řidič by si dobrovolně přidělával potíže a riskoval ztrátu bodů, pokutu nebo vězení. Nemá cenu ti dál nic vysvětlovat nechám tě žít v tvým světě.
Marek | 2010-02-02 19:14:55
Odmítl s nimi dál jednat
neboť z jejich jednání neměl dobrý pocit. Tak jako zkušební komisař v autoškole neuzná závěrečnou jízdu, když nemá z jízdy zkoušeného řidiče dobrý pocit, i kdyby ten zkoušený jel objektivně zcela bez chyby. A chápání mého mozku nech ve svém vlastním zájmu laskavě být a vymeť se nejprve u sebe.
Kemevchodem | 2010-02-02 20:08:08
Hele jseš mi pro smích s těma tvýma teoriema, ale mě nenaštveš, protože z tvejch teorií mám akorát velkou psinu ty vědátore jeden.
Marek | 2010-02-02 20:32:00
Škoda mladýho kluka. Byl ještě ve věku, kdy to mladejm prostě nedocvakne. Některý státy udělovaly plnoletost až v jednadvaceti. Ale hrozný je, že každej normálně uvažující člověk by při přistižení policajtama prostě nafoukal a dal by jim řidičák. Je to prostě fair play. Když uděláš chybu, tak prostě zaplatíš. Ale co je víc? Pár roků bez řidičáku a pokuta nebo trest smrti? Ten by přece nedostal. On si ho nadělil sám. Je mi ho strašně líto, ale co víc na to říct. Za pár roků by to třeba pochopil...
Petr Novotný | 2010-01-28 23:40:40
Pravda!
Ale řídit se tam smí už od 16 let, viz usa. A pokud se mladistvý dostane k ethanolu driv, nez ma a sedne za volant, dopadne to treba stejne jako v tomto pripade. Neni to o veku, ale o psycice a soudnosti,
Danny | 2010-01-29 12:07:42
NECHTE HO UŽ SPÁT!
prosím nechte ho už napokoji!!!!!!!!!
Nedávno mu málem zavraždili bratra,bratr přežil,on né,svojí zbrklostí.Koukám,že budete švichni spokojený,když vyjde najevo,že měl 0,...promile.Nechto ho v klidu odpočívat!!!!!!!!!!!!!!!!
z | 2010-01-29 11:00:09
Nikdo mu nic nedělá!
Pouze diskutujeme o podstatě problému, alkoholu za volantem. Jestli se ti to nelíbí, tak to nečti, je to na tobě.
Danny | 2010-01-29 11:54:55
To nejde nechat ho spát. Každej so bojíme vo svý děcka a nechceme, aby dopadly jako von. Tak kluci a holky, když se vám bude chtít blbnout, tak si na něho vzpomeňte. Máte život před sebou. Žádnej jinej už nedostanete. Největší chudáci jsou jeho rodiče. Kéž by měl nula promile, já mu to přeju, ale vo to nejde. Prostě je třeba dávat na sebe bacha, ať jste střízlivý nebo vožralý...
Petr Novotný | 2010-01-29 12:12:46
Štvali ho až ho uštvali
k smrti. Bylo jich na něj víc. A vlastně pro nic. Jaká hanba.
Kemevchodem | 2010-01-30 15:31:09
To snad ani nemyslíš vážně!
Takhle hloupej není snad nikdo. Tohle sem píšeš jen proto, abys to tady poštval, jinak nevím. Takhle blbej není snad nikdo.
Danny | 2010-01-30 15:55:29
Co se ti na mém příspěvku nelíbí?
A nač ty urážky a agrese? Že by nějaký komplex?
Kemevchodem | 2010-01-30 16:06:02
Spíš jsi k smíchu, jsi jedinej kdo tady mele hlouposti, přečti si příspěvky. Hnali ho až ho uhnali, cha! To je tryzna! Píšou tam, že ho pouze sledovali a on ujel, takže se pak vysekal sám. Ale co, ty jsi nějakej ukřivděnej a asi ti to leží hodně v žaludku
Danny | 2010-01-30 16:24:14
Na to sledování kladli
značný důraz. Máš-li jiný názor, můžeš ho tu demokraticky prezentovat, ale do mě se už nenavážej, mohl bys být za trapáka.
Kemevchodem | 2010-01-30 16:51:59
A proč by ho ti policajti nemohli sledovat nebo pronásledovat?Sakra vždyť to je jejich práce,starat se o bezpečnost a nejen na silnicích.Měli podezření,že je opilý,zastavili ho,začal ujíždět.Kdyby se měli vykašlat na každýho,kdo jim nezastaví,to by tu byl za chvíli pěknej bordel.
Venca | 2010-01-30 18:06:18
Zastavování aut je jejich práce
ale práce se dá dělat dobře a méně dobře.
Kemevchodem | 2010-01-31 00:15:10
A jak tu práci měli dělat lépe?
Kdyby se zjistilo,že v tom autě seděl nějaký vrah,určitě budeš první,kdo by řval,proč ho nepronásledovali a nestříleli po něm.Já chápu,že u nás policie nemá dobrý jméno a v jejich řadách jsou lidi,kteří tu práci vykonávají jen třeba kvůli výdělku,ale zastupují zákon a my sme povinni zákon dodržovat.Aspoň ti slušní z nás.A jen pro upřesnění,policisté svévolně nepronásledovali náhodně vybraného řidiče,ale řidiče,který neuposlechl jejich výzvy a začal ujíždět.A pokud si ten článek četl,začal ujíždět potom,co plicisté vystoupili z auta.Takže čím ho nutili k riskantní jízdě?Poklusem?
Venca | 2010-01-31 00:39:53
A jak tedy???
"Zastavování aut je jejich práce
ale práce se dá dělat dobře a méně dobře."
A jak bys to řešil ty, všeználku? Jasně, všechno je vina policajtů, naházej na ně i to, že krávy nedojí.Já se jich nezastávám, ale jen nechápu ty tvoje názory, jak tak čti tak nikdo je tady nechápe...
Danny | 2010-01-31 12:58:23
Spíš jsi k smíchu, jsi jedinej kdo tady mele hlouposti, přečti si příspěvky. Hnali ho až ho uhnali, cha! To je tryzna! Píšou tam, že ho pouze sledovali a on ujel, takže se pak vysekal sám. Ale co, ty jsi nějakej ukřivděnej a asi ti to leží hodně v žaludku
Danny | 2010-01-30 16:24:14
úprava komentáře
Příspěvek byl pro urážlivé výroky smazán! Administrátor
bundeswehr | 2010-02-01 09:24:01
A kdo jsi ty?
Podle příspěvku bez věcné argumentace nejspíš jen agresivní plevel.
Kemevchodem | 2010-01-31 20:39:52
Tak je to jasné
Pronásledovaný zahynul následkem nepřiměřeného jednání pronásledovatelů. Zástupci vyšetřovacích orgánů, z někteří se tu ohánějí předpisy, mají za úkol napadat - třeba i urážlivě - každého, kdo nepřiměřenost jednání pronásledovatelů jakkoli potvrzuje a tím nepřiměřenost jejich jednání popřít.
Kemevchodem | 2010-02-04 19:32:42
Teda ty jsi chytrej!
A na to jsi prisel jak- ze jsem vysetrovak? Prestupkovy zakon koupis v kazdem knihkupectví. Znovu jsi ukazal, jak jsi omezeny, dobre ti tak.
Danny | 2010-02-04 20:03:21
KOMENTÁŘE BYLY UZAVŘENY admin