Reklama
Dnes je pátek 19.04.2024     svátek má Rostislav

Pálení "radaru" vyvolalo kritiku


2.1.2009 Aktuality/Komentáře (114), autor:
admin

JIHLAVA (hm) ­ Odpůrci radaru pořádali letos 9. května v Jihlavě akci, kde mj. zapálili kresbu amerického radaru s nápisem USA. Kritiku vzbudilo hlavně to, že na fotce je u "vatry" řada dětí.

 Podle Ladislava Plavce ze Stonařova, který fotku na webu jihlavských komunistů našel, jde o rozdmychávání nenávisti u dětí. "Komunisté se chlubí, jak naučit malé děti nenávisti. Obklopen dětmi, zapaluje tam ideologický pyroman desku s malovánkou radaru a nápisem USA. Opravdu je nutné zneužívat děti k politice a navíc tímto stylem? Ještě je mohou naučit házet kameny," napsal do redakce JL Plavec.

 Jihlavský lidovecký radní Antonín Holub, který je zastáncem radaru, považuje pálení jakých~koli symbolů přinejmenším za neetické. "Děti jsou důvěřivé a napodobují dospělé, takže pak už může být jen krůček k pálení americké vlajky. Podobné zneužívání dětí jsme zažili už za Stalina, kdy děti dokonce hlasovaly o připojení Zakarpatské Ukrajiny k SSSR," varuje Holub.

 Aktivistka jihlavské buňky Ne základnám Božena Kremláčková (a zastupitelka Jihlavy za KSČM) ostře angažmá dětí odmítá. "Akci pořádalo hnutí Ne základnám a na web KSČM se fotky dostaly jen proto, že tam bylo mimo jiné i několik komunistů. Ale hlavně tam nikdo nemluvil o politice, byl to lampionový průvod pro děti," říká.

 Podle ní nebyla akce spojena s žádnou jinou politickou ani historickou událostí. "Nechápu, proč to pan Plavec po takové době vyhrabává. Opravdu to nemělo žádný politický podtext. Dětem šlo čistě o průvod a vatru a dospělým, kteří je doprovázeli, jsme pouze sdělili své odmítavé stanovisko k americkému radaru," upozorňuje Božena Kremláčková.

Diskuze k článku

Nový komentář

Nikde jsem nenašel jméno toho,kdo je pod tímto článkem podepsán. Rád bych ale radnímu, panu Holubovi připoměl, že pokud se rozpoměl na Stalinské období. Neměl by také zapomínat na to, že občané USA bílé pleti, upalovali občany USA tmavé pleti. O čarodějnických církevních procesech v minulosti se skutečnými a trpícími lidmi, ani nemluvě.
Svatopluk Beran | 2009-01-02 18:41:37 | Reagovat
už zas?
Nechtěl jste rovnou napsat " ...ale v Americe mlátěj černochy" ? :-)
jirka | 2009-01-03 01:14:43 | Reagovat
a báťuška Stalin....
...největší masový vrah všech dob je v Sovětském svazu, pardon v Rusku třetí nejlepší!!!
Vašek Rod | 2009-01-03 06:48:33 | Reagovat
Vašku možná by jsi si mohl prostudovat dějiny USA. Možná by jsi při pečlivém studiu objevil, že vláda USA pořádala hony na domorodé obyvatelstvo, které v nich bylo bez milosti zabíjeno po tisících. Pokud se vzdaly byla jim odebrána jejich vlastní zem a následně byli deportováni do rezervací. Pokud se pokusily odsud uniknout byli nemilosrdně, včetně dětí, žen a starců postříleni řadovýni vojenskými jednotkami. To se opakovalo v několika vlnách po sobě. Postřílet - zabrat půdu - sepsat smlouvu o neútočení - a opět znovu - postřílet - zabrat další část země a sepsat smlouvu. V momentě kdy se vraždění stalo již neúnosným a indiáni díky stádům bizonů, tedy obživě mohli - někde v zastrčenějším kraji přežít, rozhodla se vláda USA zlikvidovat tato stáda a tím v podstatě indiány vyhladovět. Jak možná nevíš byli v USA i po celém světě reklamy pro lovce ve stylu, zastřel si u nás svého bizona. Střelivo rozdávaly vojenské jednotky těmto lovcům zdarma. V pdstatě se jim to podařilo během deseti let vyhubyt všechny bizony. Možná od sud si bral báťuška Stalin mustr. Možná že víš, že největší počet indiánů dodnes žije v REZERVACÍCH. Opět mohu pouze konstatovat - moje odpověď je asi tak na úrovni tvé.
Svatopluk Beran | 2009-01-04 22:47:35 | Reagovat
Jen jestli
Nečteš moc indiánské romány? Ale jako komik tady válíš dobře....díky..
Milan M. | 2009-01-05 10:05:44 | Reagovat
Milane, víc než na osmou třídu a na shlédnutí všech Mayovek tě neodhaduju.
Svatopluk Beran | 2009-01-05 17:10:21 | Reagovat
tak to je
Dobrý odhad, agente...
Milan | 2009-01-06 08:32:10 | Reagovat
Na Berana kamaráde nemáš,ten je fest proškolenej.
Já. | 2009-01-06 11:25:33 | Reagovat
a
To jseš ty Sváťo u toho ohýnku?
Ladic | 2009-01-03 15:22:39 | Reagovat
Nejsem, jen se mi zdá ten článek koncipovanej přiblble. Podobné tvoří modrý politruk - alijas Jasánek modrých, pan Vovsík.
Svatopluk Beran | 2009-01-03 21:27:30 | Reagovat
Zdravím.
Ono samo o sobě je již přiblblé, že na akci která je určena dětem, se tahá politika. Pozdrav pro děti z USA to určitě není. av.
azvevit | 2009-01-03 23:03:10 | Reagovat
Avzevite měl jsem možnost se ve Spojených Státech stát účastníkem předávání, něčeho co je na úrovni maturitního vysvědčení u nás. Žáci střední školy byli seřazeni v řadě a dříve než jim byly předány vysvědčení o absolvování střední školy, připomínám že ne vojenské, ale obyčejné, něco jako ekonomka u nás, - tzv. HIGHSCHOOL - přešla před nimi čestná vojenská jednotka, tvořená zřejmě žáky školy, se zbraněmi na prsou a americkou vlajkou. Všichni žáci museli mít ruku na srdci a zpívat americkou hymnu. To jen tak pro ilustraci o výchově dětí ve Spojených Státech. Neumím si představit, že by byli u nás běžní středoškoláci takto nuceni podřizovat se na konci svého studia armádní buzeraci.
Svatopluk Beran | 2009-01-04 23:25:50 | Reagovat
Zdravím.
Při pohledu na foto a to i zvětšené, musím konstatovat, že nejde o žádné středoškoláky. Za středoškoláky bych tak odhadoval podpalovače PE-PO a dotyčnou dámu soudružku. av.
azvevit | 2009-01-05 00:25:35 | Reagovat
Plnoletost ve Spojených Státeh je v 21 letech. Highschool je tříletá. Základní škola končí ve čtrnácti letech. V sedumnácti letech tedy studenti pokud nepokračují na bakaláře a potom ještě výš, uzavírají studium a při přebírání maturitní vysvědčdní, uzavírají toto své studium, vojenskou parádou, namísto posledního zvonění, jako trřeba u nás. Jistě to nejsou desetileté děti u hořícího plakátu, znázorňujícího českým občanům a jejich dětem, vnucovanou první americkou vojenskou základnu na českém území a minimálně osmistou po celé téhle planetě. Pouze jim je taktně naznačeno, že je bude možná jejich země potřebovat, pro vojenskou okupaci jiných zemí k posílení ochrany hospodářských zájmů Spojených Států kdekoliv po celém světě. Možná, že jim i naznačí, že se to sice nebude většině lidí v těch cizích zemích líbit a že proti nim budou pořádat protestní akce. Asi jim také řeknou, ať si toho ale nevšímají, oni že si mohou dělat kde chťejí co chtějí, protože uplatitelnej je každej a peněz na uplácení se vždy natiskne kolik bude potřeba.
Svatopluk Beran | 2009-01-05 17:07:17 | Reagovat
High School
Jo a Tys tam byl jako agent a všechnos to pozoroval, abys nám teď o tom mohl vyprávět, ne? Škoda, že ses té oslavy neúčastnil taky jako žák, třeba by tě v té Americe naučili úctě ke své zemi a bližním.
student | 2009-01-07 14:36:53 | Reagovat
a
A kolik to tak hodí měsíčně...? http://www.nezakladnam.cz/cs/blogy/apmar/profil
Ladic | 2009-01-04 12:36:51 | Reagovat
Záleží na tom o kterou měnu máš zájem ty? Tenhle kšeft pro tebe myslím ale nebude. Je to maximálně kolem 500 rublů na hodinu.
Svatopluk Beran | 2009-01-04 23:00:53 | Reagovat
tak
To jde.....
Ladic | 2009-01-05 09:27:08 | Reagovat
autor
Pane Berane, zdravím Vás, a potvrzuji, že jsem autorem tohoto článku a nebojím se pod něj podepsat. V Jihlavských listech je to tak, že pouze u delších materiálů se objevuje plné jméno, u kratších je vždy šifra - moje je "hm" a je uvedena hned pod titulkem. S pozdravem Jan Mazanec - mazanec@jihlavske-listy.cz
Jan Mazanec | 2009-01-05 07:41:12 | Reagovat
Barack Obama
Pane Berane, rád bych připomněl,že občané USA bílé a tmavé pleti zvolili za prezidenta USA Baracka Obamu - Afroameričana.
Antonín Holub | 2009-01-06 10:10:38 | Reagovat
Nejen občané bílé pleti se zalekli neokonzervativního pravicového presidenta George Busche, který je právě se svou první vojenskou základnou v naší zemi a prosazováním státního vojenskohospodářského teroirismu po celém světě, pro vás novým bohem a mesiášem. Naštěstí mnozí nynější občané USA, bílé pleti maji více rozumu než vy a zvolili lepší a nadějnější možnost. Nebyli to ovšem jenom občané bílé či tmavé pleti. Hlavně na jihu Spojených Států to byli také hispánci, kteří tvoří v určitých místech již polovinu občanů USA. Například město Los Angeles, má již přes polovinu hispánské populace a ve školách se běžně vyučuje Španělsky. Což je pro vás, podle vašich názorů na svět, jež presentujete na blozích, zarážející věc. Viz váš příspěvek z 18.9. 2008 V Česku se rodí málo dětí. Jestli tento trend vydrží, budeme v Evropě patřit k nejstarším obyvatelům a budeme vymírat. Někteří politici tento problém zlehčují a nabízejí řešení v migraci obyvatel. Pozveme k nám “odborníky” z Východu a problém se stárnutím a úbytkem obyvatel se vyřeší. A teď trochu fantazie. Po nějakém čase se může přihodit, že nejmenovaná velmoc bude mít pocit, že přistěhovalci žijící v Česku a mající pasy této velmoci jsou diskriminováni, a třeba “ padne facka na sále” a máme osvobozující armádu ve svém kožichu. Už zase slyším trávu růst. Co jste chtěl tímto přihlouplým článkem říci? Stejně to samé co v příspěvku pana Mazance? Že na nás, na součást EU, vlítne Ukrajina? Nebo že na nás, na součást EU vlítne Rusko? Pane Holub vy máte k prezentaci americké demokracie ještě hodně daleko. Pokud tu nebudeme mít od kaďkoiv, každého kdo chce poctivě makat. Ať už inženýra nebo dělníka, tak v podstatě vymřeme. Ano možná se tu bude určitá část lidí učit rusky, možná vietnamsky, možná čínsky. Pořád to budou v této kotlině Bohemisté. Nebudou už to jenom, tak jako za první republiky Češi, Němci, Slováci, Ukrajinci, Poláci, Maďaři, Rómové, ale i ostatní příslušníci jiných národů a ras. Jedinou skutečnou morální hodnotu, kterou mají podle mne vaši straníci je nefalšovaná touha mít v rodině tři, nebo klidně i čtyři děti. To je v této době pro naši zem a to myslím zcela zodpovědně, skutečné požehnání.
Svatopluk Beran | 2009-01-06 16:18:24 | Reagovat
Chtěl jsem svým názorem pouze poukázat na to, jak hloupě a jednoduše se snaží jistá část redaktorů Jihlavských Listů neustále rodmýchávat nenávist mezi lidmi. Načež se ve finále neumí pod tento svůj článek podepsat ani pseudonymem. Ne hloupou výzvu - hloupá odpověď.
Svatopluk Beran | 2009-01-03 08:31:09 | Reagovat
zakonny pohled
Dokonce bych to videl na rozdmychavani nenavisti v rozporu se zakladni listinou prav a svobod kdy nesmi byt podnecovana nabozenska, rasova, politicka ci jina nesnasenlivost vuci skupine obyvatel ci jednotlivci. Doporucuji zvazit trestni oznameni na redaktora ... Demokracie v CR muze byt pouze pokud se budou dodrzovat zakony CR vcetne Ustavy a Listiny prav a svobod.
Uteri | 2009-01-05 06:41:32 | Reagovat
a
Na redaktora? To má být vtip?
Ladic | 2009-01-05 09:28:50 | Reagovat
rozdmýchávání
Pane Berane, článek vznikl tak, že se nám sám do redakce ozval pan Plavec. Mohli jsme udělat také to, že bychom otiskli čistě jeho názor. Chtěl jsem ale, aby vznikl objektivní článek, a proto jsem volal paní doktorce Kremláčkové a dal jsem ji možnost se vyjádřit. Nic víc, nic míň. S pozdravem Jan Mazanec
Jan Mazanec | 2009-01-05 08:01:11 | Reagovat
Objektivita
Děkuji za představení, ale viděl jsem vaše plné jméno i u polovičních článků. Pane Mazanec, vy se domníváte, že otázkou na pana Holuba jste dal článku objektivitu? Proč jste se nezeptal pouze paní Kremláčkové a nepřipojil její odpověď, pokud jste chtěl objektivně zasáhnout do tak důležitého životního problému pana Plavce? Nebo se snad domníváte, že objektivita lidovců je ta jediná správná?
Svatopluk Beran | 2009-01-05 18:21:55 | Reagovat
Soudružko Kremláčková, jestli tohle pálení radaru s dětma okolo nemá politický a ideologický podtext, tak už nevím, jak bys ho chtěla líp vyjádřit, práci čest .-)
Killy | 2009-01-03 11:05:00 | Reagovat
Doufám ze takových akcí bude víc.
Jirko | 2009-01-03 13:54:19 | Reagovat
ano
Doufej, soudruhu....už se za to dnes naštěstí nezavírá, jako za vašich časů....
Ladic | 2009-01-03 15:19:08 | Reagovat
rovny pristup?
No dnes se moc nezavitra (ale takove pripady uz byly take, stejne jako policejni brutalita, teror na zadrzenych osobach a pod) ale hodnoty pretrvavaji. Mam zejmena namysli nedodrzovani Ustavy CR, Listiny prav a svobod, nezavislost medii nezavislost soudu, zneprijemnovani zivota politickym odpurcum a jine radosti ktere za minuleho rezimu kritizovala Charta 77. Dnes je situace v rade veci podobna a jakmile tu budeme mit americany bude jeste stejna nebo horsi nez tehdy. Neni divu kdyz rada dnesnich prominentu (pritomnich ve vladach od roku 1990, pred prevratem desni komuniste po prevratu desni bojovnici proti komunizmu) ma jeste rudou knizku a mayry z drivejsich pracovnich mist ktera zastavali. Take je smutne ze v ramci dekomunizace byli odstraneni prevazne ti rovni komuniste kteri nechteli ohnout hrbet pred nastupujici ideologii. Smutne je ze dnes se vsichni biji do prsou ze byli na Vaclavaku proti rusum, Za 20-30 let se zase budou bit ze byli na vaclavaku proti americanum, nedej boze aby se nasel nekdo kdo bude tvrdit opak, toho natrit dehtem a posypat perim. Ale co ... zbytecne se rozciluju. At si kazdy sam prebere co mu vic vyhovuje. Bud jsi proti rezimu nebo pro. Ani vjednom pripade to nezaruci ze te rezim nesemele, stejne jako v povidce od Kressmann Taylor - Adresat neznamy.
uteri | 2009-01-05 06:59:33 | Reagovat
piliticky pohled? jak je libo
No vidis, tady hledas ideologicky podtext, u medialnich kampani kdy Vondra prosazuje radar, Topolankovi nevadi ze se USA dohaduji s Ruskem o pritomnosti Ruskych vojaku na americkem uzemi v CR ani medialni akce Klvani za 20 mil ti nevadi ... no k tomu muzu rict ze to bylo zaplaceno s tvych penez a az pujdes nekam na urad, nebo budes brat socialni davky, budes nemocny nebo zajdes k lekarovi vyplaznout za par pilulek 30-90kc uvedom si ze to vsechno te mohlo stat mene penez kdyby se nestrkaly do propagace radaru.
uteri | 2009-01-05 06:45:23 | Reagovat
USA-go home
Je vidět ,že většina lidí má USA plné zuby a ještě víc i jejich čecháčkovských vlezdoprdelkům.
mezulán | 2009-01-04 03:04:56 | Reagovat
a
Jako třeba Tvrdíka, který prosazoval radar u nás?Apropos: Mluv za sebe lide....
Ladic | 2009-01-04 12:24:15 | Reagovat
kazdemu co jeho jest
A pana Payna ktery ma dokonce doporucovaci dopis na svych osobnich strankach a to s rokem 2000 (ne ze bych fandil Tvrdikovy ... v CSA podelal co mohl a hanet ceska bojova letadla z postu ministra vnitra taky neni dobry tah pro jejich export, ale rad merim kazdemu co jeho jest)
uteri | 2009-01-05 07:02:09 | Reagovat
a
máš tam hrubku...
Petr | 2009-01-05 11:13:20 | Reagovat
Je
Škoda, že soudružka zapoměla zmínit své stanovisko ke 120 000 sovětů na našem území v době jejich totalitní komunistické vlády u nás.Předpokládám, že by to bylo stanovisko vstřícné...
Petr | 2009-01-04 12:27:49 | Reagovat
Nepředpokládej, ale zeptej se jí. Vytváříš dojem něčeho co možná vypadá jak píšeš, ale jestli to tak je nevíš. Zeptej se a pak napiš na to co ti řekne svůj názor. Je to jednoduché a prosté.
Svatopluk Beran | 2009-01-04 23:30:08 | Reagovat
asi
jako ty?
Petr | 2009-01-05 09:30:51 | Reagovat
rovny pristup II
A) souhlasim s panem beranem, pokud mas dotaz, zeptej se. Pomluvy a predjimani jsou ukazkou tve urovne. b) ve smlouve s USA pokud si je obe prectes nemas stamoveny pocet techto vojaku. Pokud bude ceska vlada povolna muzes jich tady mit i 120tisic. Jinak taktez doporucuji porovnat smlouvu z roku 1968 a 2008 ... jsou na britskych listech (www.blisty.cz) a pri zbeznem cteni najdes mnoho rozdilu diky kterym se ti bude jevit smlouva s USA podstatne volnejsi vzhledem k nasemu novemu velkemu bratru na vecne casy a nikdy jinak. Pisu to jen proto aby jsi vazil oboum stranam stejne.
uteri | 2009-01-05 07:06:05 | Reagovat
technická
Odvolávat se na BL je známkou nemalé trapnosti, toť známá věc uživatelů Netu...
Jaroslav | 2009-01-05 09:32:20 | Reagovat
Chytrému napověz
Pane Jaroslave co takhle vymyslet něco duchaplnějšího, třeba rozšířit nějakým svým konkrétním názorem tuto diskuzi o něco, co ještě nikdy nikdo nepoužil. Pokud vám to ovšem vaše slovní zásoba a šedá kůra mozková umožňuje.
Svatopluk Beran | 2009-01-06 17:32:30 | Reagovat
ano
Viz. nahoře, mysliteli...
Jaroslav | 2009-01-06 18:38:40 | Reagovat
pro doplnění
Soudruh Beran z iniciativy Nezakladnam, ten co miluje Rock a country tady bojuje jako lev proti USA. KGB asi platí dobře, ale uvádět jako zdroj BL a plácat něco o indiánech.....to vše je hodně vypovídající o tomto pánovi...a kdo nevěří, ať tam běží: http://www.nezakladnam.cz/cs/blogy/apmar/profil
Miloš | 2009-01-05 09:48:24 | Reagovat
Miloši pokud nemáš žádnou knihu o historii USA, navrhuji knihu Jaromíra Matouška, z názvem Spojené Státy Americké - hospodářsko politický vývoj národa. Vydávanou původně po sešitech a to od roku 1946 do začátku roku 1948, kdy bylo toto vydávání přerušeno. Dozvíš se tam spoustu historických skutečností o USA a to jak kladných tak i záporných. Na stránce 170, která pojednává mimo jiné o hospodářské vizi Sojených Států před první světovou válkou, za presidenta Williama H. Tafta 1909 až 1913, se doslova píše - Na velkovýrobu vybudované hospodářství nutně potřebuje velkospotřebu, takže si vyžaduje surovinové základny, které by byly i odbytištěm hotových výrobků. Americké hospodářské zájmy se nemohou isolovat jen na americkou pevninu, neboť jejich polem působnosti se stává celý svět. Jsou li tyto zájmy příliš nebezpečně ohroženy, Spojené Státy, nemají li radikálně změnit linii, po které kráčejí, jsou připraveny je hájit i vojensky. Pokud ti i tohle nestačí, je zbytečné dál spolu polemizovat, třeba i cílené likvidaci domorodého obyvatelstva a bizonů z důvodu urychlené prosperity USA. To co prováděl Stalin na Ukrajině úmyslným hladomorem a zabíjením tamních lidí, tak v tom ho presidenti Spojených Států předběhli pouze o třicet let. Neboj se a nahládni do skutečné historie. Ne jen do té, kterou nám dřív vnucovali komunisté a možná ji i znáš a či do té kterou nám teď cpou modří ptáci.
Svatopluk Beran | 2009-01-05 18:04:07 | Reagovat
Tak to je
Dlouhé a trapné.....
Josef L. | 2009-01-06 08:35:12 | Reagovat
Pane Josef L. máte slušnou slovní zásobu, s tou už si můžete říct v obchodě i o chleba.
Svatopluk Beran | 2009-01-06 16:27:57 | Reagovat
no
Víš soudruhu, lepší než tvé přihlouplé plácání o bizonech....někdy je méně více...ale zase za ty prachy....že ano?
Rosťa | 2009-01-06 20:57:46 | Reagovat
Ne zakladnam
Tož jsem se byla podívat na ten profil toho našeho Sváti a s hrůzou jsem zjistila, že vychovává 4 vnoučata. Tak soudruzi to se máme na co těšit až to vyroste. To bude Beranů jako ve stádě. Ach jo.
MK | 2009-01-07 22:07:42 | Reagovat
K článku
Tak jsem si našel stránky jihlavských komunistů abych se podíval na autentické fotky z akce....popravdě...tady na Internetu je fotka podle všeho mírně oříznutá, škoda, ale beru. Doporučuji těm, kteří na to mají žaludek : podívejte se na:http://www.jihlava.kscm.cz/pravy_8.htm Tam uvidíte, že odpůrcům radaru je v Jihlavě v průměru asi deset let, nejlépe je to vidět na té fotce kde plameny dosahují už výše asi dvou až tří metrů...
Tomáš J. | 2009-01-05 10:00:48 | Reagovat
reakce k radaru
Vidím, že moje fotografie - symbolické odmítnutí obdarování naší země americkým radarem je i po mnoha měsících námětem k diskuzi. Děkuji všem, kteří jsou ochotni se nad prospěšností radaru hlouběji zamyslet. Pokud někoho vlastní útlocit vede k úvahám k myšlence, že tato akce zneužila děti nebo mládež, tak si dovolím mu předložit několik dalších námětů. Svět, kde je vše zbožím se ještě nezbavil skutečností jako jsou dětští vojáci, práce dětí, vše za účelem maximalizace zisku pro někoho. Do stejné kategorie patří 11 milionů dětí (do 5 let věku), kteří ročně zemřou hladem nebo na léčitelné nemoci. Nato zas nemám žaludek já. A otázka proč nechci radar - právě proto, aby se děti a vůbec my všichni nestali cílem ruských raket. Přičemž Američané budou doslova za vodou. To že radar v případě konfliktu bude muset zmizet je mimo diskuzi. Je jen otázka jak velké naše území zmizne s ním. Ing. Ladislav Zadražil
Zadražil | 2009-01-06 10:11:12 | Reagovat
Tak
Třeba vás soudruhy budou vaši bratři varovat...a vezmou vás pod svá ochranná křídla do země kde není zboží. Tam se můžete v té ruské zemi zaslíbené rozecpat......
Jindra | 2009-01-06 10:36:18 | Reagovat
a
Pálili jste za vašich hrůzovlád, kdy byli vaši političtí odpůrci vězněni a věšeni včetně vašeho generálního tajemníka, symboly s nápisem CCCP z těch důvodů,aby na nás nestříleli Američané? Měli jste tady přece pozvaných 120 000 sovětů, to už mohl být důvod jejich symbol zapálit....tedy podle vaší logiky.
Petr K. | 2009-01-06 10:42:43 | Reagovat
Je zvláštní, na co vše pan Zadražil nemá žaludek a na co vše žaludek měl v minulosti. Jeho komunistický režim ideologicky a masově zneužíval děti již od nejútlejšího věku (jiskřičky, pionýr, SSM), na válku je připravoval již v základních školách (dříve předmět "branná výchova") a nekončil ani povinnou vojenskou službou, nýbrž i po ní nutil otce od rodin chodit na pravidelná cvičení záloh. A aby byly tyto děti zdravější, musely jejich maminky stát dlouhatánské fronty na ovoce...
Radek Vovsík | 2009-01-06 10:57:08 | Reagovat
reakce na pana Vovsíka
Pane Vovsík děkuji Vám za váš zájem. Věřím že dnes máte dovolenou a neodpovídáte v pracovní době. Tu jistě využíváte v zájmu občanů. Za které jste volen. Zadražil
Zadražil | 2009-01-06 13:59:03 | Reagovat
Asi tak..
Proti komunismu je dobře vystupovat....opravdu si to zasloužíte...
František | 2009-01-06 20:55:42 | Reagovat
Obdivuji Vovsíka
Pane Vovsík, já vás obdivuju!! Běháte porůznu v Jihlavě s transparentama, aktivně se účastníte většiny diskuzí na netu a to vše v pracovní době. Zbývá vám alespoň trochu času na nějakou smysluplnou práci za kterou jste velmi dobře placen z našich daní?
Skan | 2009-01-06 14:29:50 | Reagovat
S kým potom válčily tyto děti? Kolik jste jich poznal, že třeba spalovaly džungli a lidi napalmem, nebo chemicky zlikvidovaly nedozírné porosty jiné země, kde se díky tomu dodnes též rodí děti poškozené těmito chemickými prostředky? Dělaly to ty české děti, které byli poškozené od komunistů? Pane Vovsík máte určitou relativní pravdu, ale oči máte dvě, proč vaše jedna ústa přenášejí slovy obraz pouze z pravého oka. Domníváte se že takto jste důvěryhodný?
Svatopluk Beran | 2009-01-06 16:42:46 | Reagovat
a
Ty Sváťo, neměl by jsi se ve své nesmírné trapnosti už propracovat do let, kdy tady vládli Zadražilové a spol? A vem to popořádku....můžeš začít Raicinem, Slánským atd.....běž sakra kluku trošku s dobou...jo, a pozor na amerického brouka...
Nesatan | 2009-01-06 18:45:58 | Reagovat
Nestanovi
Nesatane pro mne není problém poukázat na hrůzy které prováděli extrémní komunisté. To co já praktikuju na různých blozích, je pouze doplnění toho na co pan Vovsík a modří ptáci nějak při svých komentářích vzhledem k době a svým potřebám zapomínají, možná že to nevědí a nebo je jim echt tyto nepříjemné historické souvislosti uvést. Pokus se v mých článcích najít něco, co jsem si vymyslel a nebo co je lež. Spojené Státy jsou nyní zemí s největší a nejsilnější ekonomikou i zemí v mnoha částech svého území krásnou, na druhé straně se ovšem sebemíň neštítí k dosažení svých imperiálně hospodářských zisků, použít jakýkoliv způsob, státní terorismus a války nevímaje. Nevidím sebemenší důvod proč bych jïm měl právě pro toto jejich farizejství provádět rektální climbink na úrovni modrých ptáků.
Svatopluk Beran | 2009-01-07 01:00:38 | Reagovat
a
Ty jsi rudý? Trapný určitě a jako člen troubů nezakladnám asi i rudý..
Pavel M. | 2009-01-07 22:01:46 | Reagovat
Pane radní máte bod!!!
To co jste napsal pane radní připomíná "rudou" agitku v "modrém" provedení z let padesátých. Tleskám vám a zároveň se bavím. Věřím, že vy jako bojovník proti všemu rudému jste byl od branné výchovy osvobozen a že jste pionýrům čmáral na penály antikomunistická hesla.Máte pravdu, že banány nám maminka vždy rozdělovala a byly vzácností, ale to mi na tehdejší době vadilo nejmíň. Hlavně že jsme si vybojovali hamburgery a plný regály ovoce, akorát na to některé rodiny zase pro změnu nemají peníze....
satan | 2009-01-06 16:47:28 | Reagovat
a
No ono je to chudý člověče také trochu o svobodě, ale to bohužel mnoha lidem moc neříká.....to je věc názoru. Určitě ve svém okolí znáte hodně těch, co nemají na banány....ta rudá agitka je opravdu poněkud trapná....
Šimon | 2009-01-06 18:42:55 | Reagovat
modrá je dobrá...
Jde o "modrou agitku" bohatý člověče, modrou... ( jinak doufám, že víš co je to "agitka" nebo si přečti příspěvek pana radního pořádně a třeba to pochopíš).
satan | 2009-01-06 18:52:10 | Reagovat
Pro doplnění
http://www.nezakladnam.cz/cs/19_o-iniciative Iniciativu podporují K petici iniciativy NE základnám se mimo jiné připojili: Svatopluk Beran, Jihlava Socialistický kruh Socialistická Solidarita Islámská nadace v Praze Palestinský klub Všeobecný svaz muslimských studentů v ČR Muslimská unie Svaz palestinských studentů Sdružení Zdravý životní styl proFem GITA - Genderová informační tisková agentura Iniciativa ženských a genderově senzitivních nezisk. organizací Agentura GAIA Strana rovnost šancí Strana zdravého rozumu Strana 4 vize Česká strana národně sociální publikační server Nový směr SOP - Socialistická organizace pracujicích Socialistická alternativa Budoucnost Pražská organizace Mladých sociálních demokratů Autentičtí sociální demokraté Hnutí za spravedlivou společnost a lásku k bližnímu o.s. Slovanský výbor Levý blok REVO - organizace revoluční mládeže o.s. Horní mlýn Společnost Julia Fučíka Ček Árya Sabhá - Árjasamádž České republiky Ostravský levicový klub
Mirek K. | 2009-01-06 20:47:43 | Reagovat
Mirku, Mirku
Mirku to jsem vůbec nevěděl, že sedumdesát procent občanů naší republiky je organizováno v těchto institucích. Díky za přehled. Na podkladě tvé nabídky se domnívám se že mnohá ministerstva budou muset vycházet z úplně nových informací o skladbě sedumdesáti procent českých občanů. TVÉ BLBOSTI ZDAR.
Svatopluk Beran | 2009-01-06 23:56:25 | Reagovat
a
Díky za fakta....tak nějak po vašem...
Šimon | 2009-01-06 20:54:07 | Reagovat
Pro doplnění
http://www.reflex.cz/Clanek32795.html „Na začátek bychom rádi pogratulovali Hizballáhu, že porazil Izrael, který byl donucen se stáhnout z Libanonu,“ říká jeden z mluvčích iniciativy, pan Jan Májíček, na serveru Socialistické solidarity v rozhovoru s Hajdarem Omajsem, sympatizantem Hizballáhu, který žije dlouhodobě v České republice. Mimochodem, Hizballáh, provozující nemocnice i výcviková střediska sebevražedných atentátníků, se ocitl na seznamu teroristických organizací jak v Evropě, tak v USA. Jak upozornil server eretz.cz a pak Neviditelný pes, desátého března letošního roku (jak se dočteme na veřejném účtu iniciativy) se z účtu platilo 12 379 korun. Účel platby: „Letenka – káh. konf.“. Další platba stejný den – pět tisíc – zase padla na „ubyt – káhirská kon.“. Na té káhirské konferenci byl jeden z mluvčích ….Iniciativě sponzorsky propůjčila deset ploch na billboardy firma Big Board Praha, filiálka Big Board Group, která má filiálky v Rusku, Minsku a Kyjevě. Vlastní a provozuje ve východní Evropě síť billboardů.
Mirek | 2009-01-06 21:32:23 | Reagovat
Pro doplnění
Neznáš historii bývalé Palestiny a nynějšího Izraele. Na tomto území byli vždy arabové, židé i křesťané promícháni a žili spolu celkem v toleranci. Dokud nedošlo ke druhé světové válce a slušně řečeno, naprosto odpornému chování německého fašismu k židovskému národu a v některých případech i k toleranci jiných zemí k těmto excesům německého národa. Z důvodu satisfakce celého světa vůči hrůze a obětem židovského národa po druhé světové válce, rozhodl se svět, že je potřeba vyjádřit nějaké zadostiučinění. Svět nenapadlo nic chytřejšího, než že vezmou určitou část země jednomu státu a přidělí ji přeživším občanům židovského národa, kteří se tam budou moci sestěhovávat z celého světa. Jelikož největší koncentrace židů byla v Palestině a v podstatě se hodně historických událostí spojených s tímto národem uskutečnilo v těchto teritoriích, rozhodl se svět zbavit se své odpovědnosti za druhou světovou válku. Nenabídl však židovskému národu žádnou část některé své země, nýbrž přehodil tento problém na Blízký Východ, který ovšem neměl na druhé světové válce sebemenší podíl. Další běh událostí a boj palestinců za znovusjednocení této země do hranic a skladby stejných národů, které na území Palestina žily po druhé světové válce, je již téměř známý skoro všem. Následně si můžeš na následující webové stránce najít púvodní mapu Palestiny i s částmi území, kde žila židovská většina(bílé oblasti). Na dalších mapách je již vidět rozpínání židovského národa, až k postupnému zatlačení palestinského národa, do nynějších rozměrů. Nyní múžeš teprve srovnávat co je a co není státní terorismus Izraele a co je a co není touha po znovu navrácení země do původních hranic a rovnocené společenství všech občanů a všech národů, které zde žily odjakživa. Stát Izrael nevznikl přirozenou cestou. Stát Izrael byl ustaven násilím a z tohoto důvodu nemá ani po padesáti letech své pevné hranice a z toho důvodu ani ústavu. http://www.blisty.cz/img/-6759.jpg?id=-6759&size=600&mg=0
Svatopluk Beran | 2009-01-06 23:48:52 | Reagovat
oprava
http://www.blisty.cz/img/-6759.jpg?id=-6759&size=600&mg=0
Svatopluk Beran | 2009-01-07 00:05:47 | Reagovat
Omluva
Je mi líto, ale mapy byly zřejmě jako nevhodné k prezentaci dokumentů o spřátelené Izraeli ztaženy provaiderem. Byly to celkově čtyři mapy. První byla z roku 1946 a příslušníci židovského národa na ní roztroušeně obývali asi pět procent původního státu Palestina. Na dalších dvou z roku 1947 a 1967 je vidět jak se teritorium rozlohově mění, až mapa poslední, která je z roku 2004, ukazuje že území palestinců se z původních devadesáti pěti procent, zmenšilo na pouhých deset procent.
Svatopluk Beran | 2009-01-07 00:34:58 | Reagovat
tak
Bojuj soudruhu......
Leoš | 2009-01-07 08:17:57 | Reagovat
Dobrá slovní zásoba a i myšlenka je na úrovni slovní prezentace.
Svatopluk Beran | 2009-01-07 11:40:35 | Reagovat
Berane Berane koukni se do historie obecně a neukazuj jednotlivě,v dějinách docházelo a bude docházet k zabírání a ztrátám území a zabíjení lidí.Napoleon,Alexandr Veliký,Velkomoravská říše,Rakouskouhersko atd..
SL | 2009-01-07 13:46:45 | Reagovat
odpověď neznámmu
To je důvod v tom pokračovat. Tím chceš omlouvat do budocnosti další vraždění z důvodu profitu. Já doufám že je již doba, kdy je svět dál a je potřeba poukázat na to,jak je jednoduché na podkladě - osobního práva svobody zisku - vytvářet a fabulovat možnosti k dosažení zisku a hospodářské nadvády válkou a vražděním. Jeden z jasných důkazů, kdy je problém zisku mezi soukromou společností a občany je nynější odříznutí občanů Evropy od dodávek plynu z Ruska. Ať byl v minulosti problém třetí světové války na spadnutí, nikdy nepřestal proudit plyn z Ruska na západ. Nyní kdy je vlastníkem soukromá společnost a problém je pouze v penězích, jsou občané evropy zneužíváni soukromou společností.
Svatopluk Beran | 2009-01-08 08:32:55 | Reagovat
Slovní zásoba
Ono je otázkou v tvém případě Berane, zdali se dá považovat za vyvinutou slovní zásobu tvé obligátní mačkání ctrl C + blok + ctr V. Svědčí to pouze o tom, že dnes může mít patent na rozum každej..... ehm beran. Jinak to neber osobně ale jako svobodný názor,ke kterému ti bohužel nemohu dát žádnej odkaz.
satan | 2009-01-07 22:38:06 | Reagovat
možná vysvětlení
Satane ty jsi úplně na všechno přišel sám, ty jsi se nemusel nic učit? To jsi pánbůh. Ano zřejmě nedosahuji tvých kvalit a musím se stále učit. Jsou články s kterými se stotožňuji a nevidím důvod proč bych je měl zdlouhavě opisovat. Nehledě na to že pokud někde něco překopíruji tak taky musím před tím třeba tři hodiny hledat a pročítat co je tam napsáno abych si mohl za tou zprávou stát. Svůj vlastní názor jsem zde též mnohokrát publikoval. Pokuď mi někdo odpoví že jsem vůl a nenapíše konkrétní historický podklad, není časově jednoduché najít a použít skutečností podložený materiál, který dokáže hloupost dané, mě odpovědi.
Svatopluk Beran | 2009-01-08 08:57:50 | Reagovat
ano
Ano, jsi
Milan H. | 2009-01-09 13:38:20 | Reagovat
No Vovsíku,tys tady chyběl.Radši si hlídej barák aby ti ho nepočmárali.
mezulán | 2009-01-07 23:32:30 | Reagovat
tak to je
poněkud trapné.....
Míla | 2009-01-08 08:15:49 | Reagovat
Soudruhu, to se ti to kecá
v demokracii. Kolik jsi toho spálil za bolševismu ? Držel jsi hubu a krok!
theo | 2009-01-07 15:28:25 | Reagovat
možná vysvětlení
Theo jak určítě víš za realného socialismu moc vyrovnaných informací o skutečném dění ve světě nebylo. A máš naprostou pravdu v tom, že jsem toho za socialismu proti zločinům socialismu mnoho neudělal, zrovna tak jako jsem toho neudělal za socialismu mnoho proti zločinům kapitalismu. Teď však např. modří ptáci po celé republice a v Jihlavě např. pan Vovsík celkem dobře tuto agendu zvládají. Někde až zneužívají k udržování nenávisti mezi lidmi a to i po 20 let, stejně tak jako dříve komunisti, od toho kdy nám pod ekonomickým tlakem, hlavně Spojených Států, ale i západní Evropy umožnil Gorbačov odpoutat se od SSSR. Já bych rád pouze uváděl na pravou míru skutečnosti, které dnes konzervativní pravicová ODS taktně pomlčuje a předestírá nám opět, tak jako dříve komunisté, jednostrané vidění světa.
Svatopluk Bean | 2009-01-08 08:12:17 | Reagovat
Vzkaz
Vzkaz pro všechny neohrožený zastánce radaru-stačí aby nám Rusáci zavřeli na měsíc kohoutky,jako to udělali dneska a do měsíce se náš stát zhroutí,ale hlavně že budeme mít radar,kterej nám za dané situace bude užitečnej asi jako mrtvýmu kabát,maximálně můžeme rusákům jako odvetu vybombardovat Karlovy Vary.Jednou provždy musíme pochopit,že Rusko je evropská velmoc a podle toho dál vycházet.To znamená nelézt pořád do zadku USA,které jsou prostě mimo,tj. v zámoří a problémy v Evropě se jich bezprostředně netýkají,navíc mají v současnosti svých starostí víc než dost.
mezulán | 2009-01-07 23:50:40 | Reagovat
No ono je to i o tom aby vlada z lobismu neprosazovala aby se kazdý musel připojit na plyn a nezaváděla debilní všelijaký ekodaně a nechala i tuhý.Jenže tady jde jen o zisky a potom se nemsmíme divit že nás vyhubí jak komáry.
pinky | 2009-01-08 07:15:17 | Reagovat
To máš sice pravdu,ale fabriky jaksi na pevná paliva neutáhneš.
mezulán | 2009-01-08 22:25:08 | Reagovat
pokud
Pokud ty chceš skákat naopak podle Ruska, tak je to opravdu jen tvůj problém....český přikakánku....
Zdenda | 2009-01-08 08:18:06 | Reagovat
asi tak:
Ohrožený odpůrče radaru, bude to na tebe asi složité, ale pro tuto zemi je vždy dobré to, co se nelíbí komunistům. Ať našim nebo ruským. A jestli si myslíš, že někdo nebude chtít prodávat kvůli 250 amíkům u nás, tak ti asi ekonomika moc neříká. Že bývalí okupanti řvou, když ztrácejí vliv je jejich problém. Připodělanci tvého typu jsou schopni prodat národní hrdost zřejmě i za třicet stříbrných........apropos: koho jsi volil?
Jarda L. | 2009-01-08 08:23:31 | Reagovat
zapoj mozek a přemýšlej
Jarouši asi jsi usnul na vavřínech. V Rusku už nevládnou komunisti. Rusko je kapitalistické a snaží se jako územní kapitalistická velmoc o ekonomické vyrovnání z USA. Máš to trochu politicky popletené. O co jde v radaru iniciativě Ne základnám je to, aby byly vytvořeny podmínky pro světové neválčení. Zatím ovšem díky posilují americké radarové obraně zjískavají jak ruské tak i americké zbrojní komplexy a vytahují z kapes jak nás tak i rusů a američanů v podstatě nekontrolovatelné daňové prostředky.
Svatopluk Beran | 2009-01-08 08:45:00 | Reagovat
a
Ano, ty jako člen iniciativy proti radaru to přece musíš vědět nejlépe, kdo tě platí....vlastenče...
Ervín | 2009-01-08 12:43:11 | Reagovat
Už jsem to tu jednou napsal. 500 rublů na hodinu.
Svatopluk Beran | 2009-01-08 17:17:00 | Reagovat
Tak
Jak tady čtu vaše příspěvky, nezbývá než konstatovat: Pane Berane, jste nemocný člověk, který může být nebezpečný svému okolí. Nechte se léčit...
Jindra | 2009-01-08 16:21:31 | Reagovat
Myslíte, že bych mohl zvolit některého z Jihlavských odborníků?
Svatopluk Beran | 2009-01-08 17:18:42 | Reagovat
No
Na tebe jsou všichni odborníci krátcí..i Skačány..pokud to chceš navodit sem. Nech se léčit v Íránu nebo v Rusku. Když tě tam platí...
Josef | 2009-01-08 20:27:36 | Reagovat
Tak já du. Jen jen si ještě vyzvednu batoh od malýho z velkým, od těch našich dvouch nejlepších zdravotnických šamanů.
Svatopluk Beran | 2009-01-08 22:00:29 | Reagovat
ale
Co je to dvouch.....? Nějaký islámský jinotaj?
Ano radaru | 2009-01-09 08:09:49 | Reagovat
Ne, ale vžil jsem se po role Palackého a jak vidím, tak mé nově vymyšlené slovo tě asi neoslovilo. Snad jsem tě příliš proti sobě nepopudil.
Svatopluk Beran | 2009-01-09 19:00:50 | Reagovat
Jardo L.,sorry ,ale ty jseš bohužel typická ukázka jak funguje vymývání mozků současným režimem,nauč se občas číst mezi řádky jak se to dělalo za komunistů a hned se ti rozsvítí.Tak zaprvé-komunisti v Rusku nevládnou od rozpadu SSSR,tj od roku 1991,tudíž jim nemůže vadit co se u nás odehrává,kapišto!?Zadruhé-nár. hrdost nejsem schopen prodat ani za jeden groš protože tady již několik let žádná neexistuje- o to se postarali pánové typu Havla,Vondry a knížepána Trautenberka.Za třetí-nevolil jsem nikoho,současná politická scéna ve mě nebudí žádnou důvěru.
mezulán | 2009-01-08 23:38:36 | Reagovat
Pro doplnění
Ty jsi ale mezulán, pokud si myslíš, že tam nevládnou komunisti, tvůj pohled je dost zúžený, až přízemní.....mimochodem: které tajné organizace byl Putin členem?
František J. | 2009-01-09 08:05:28 | Reagovat
A které netajné organizace u nás, byli mnozí, dnešní příslušníci konzervativní pravicové ODS? Máš nadmíru chytrý a celkem stoprocentní pravdu v tom jak se dnes dokáže chytrý Putin skrývat za tříbarevnou vlajku dnešního Ruska a při tom už se jen, jen třese, až bude moci opět vytáhnout tu celou vlajku rudou, s nápisem CCCP.
Svatopluk Beran | 2009-01-09 19:11:59 | Reagovat
ale fuj
Ta gramatika.....levicový komunisto....nebo islámisto?
Pavel | 2009-01-11 07:53:58 | Reagovat
Současný stav
Nezapomínejme vážení diskutující,že USA je sice velmoc,ale momentálně stojí před hospodářským kolapsem,jejich schodek ve státním rozpočtu už dosahuje přes 1 bilion dolarů,bohužel o to více haraší zbraněmi a rozpíná se po světě.Schválně si zjistěte kolik voj. základen mají po světě USA a kolik Rusko-je to docela síla.A vyprosil bych si žádné napadání,že jsem zastánce bolševismu,ono jde hlavně o současnou realitu.Mimochodem v Rusku je v současnosti možná ještě tvrdší kapitalismus než v USA a Putin je spíše novodobý ruský car.
mezulán | 2009-01-08 22:22:16 | Reagovat
je jedno jestli USA,RUSKO,ČESKO všechno jeden mrďas,kterej si ale děláme mi lidi,jednou se navzájem vyhubíme a bude po prd... buď zbraněma nebo jak si krásně vážíme naší planetky..
drb | 2009-01-08 23:20:42 | Reagovat
Kolaps?
Až zkolabuje, tak dej vědět, bolševiku....jen se obávám, že ti USA tu radost neudělají...zatím jste zkolabovali kromě Kuby a SK vy, ale tam si moc nevyskakují...
Petr O. | 2009-01-09 08:07:49 | Reagovat
Nemám rád rusáky ani chlapce z juesej, které máme nyní milovat místo těch prvních. Ještě bych dodal, že bych všem amerikanistům doporučil zhlédnout zakázaný film Ukradené Kosovo, protože vo tom ta jejich mírumilovná politika plná žvejků o šíření demokracie po světě je.
Helmut | 2009-01-09 18:41:03 | Reagovat
No asi by se někdo měl znovu podívat na ten film ,aby to pochopil
Negramot | 2009-01-09 22:04:39 | Reagovat
spasitel
USA-náš spasitel,tak to je na mě věru silné kafe.Ti si za nás prstíčky pálit nikdy nebudou,stejně jako všechny záp. velmocinapř. v letech 1938,1948,1968.Když se u nás něco semlelo vždycky hodili zpátečku.Bohužel řada lidí u nás jsou ,co se historie týče nepoučitelní.
mezulán | 2009-01-10 16:22:10 | Reagovat
a
Taky jsi v Plzni mával ruskou vlajkou?
Leo | 2009-01-11 07:55:22 | Reagovat
Ano
Máš pravdu, to se ukázalo při posledních volbách.....komunisty za třicet korun....
Jiří | 2009-01-11 14:07:26 | Reagovat
Nekomentuješ to přesně. Nejde totiž o třicet korun. V celkovém součtu, to zatím za třičtvrtě roku udělalo 5,5 miliardy nezdaněného přímu, vládou vybraným osobám a institucím. Proto ti komunisti - jako kontrolní orgány na rozkrádání našeho státu vládou modrých strak budou ideální.
Svatopluk Beran | 2009-01-14 02:09:45 | Reagovat
No koukni nikdy na Zdivočelou zemi jak to bylo,alespoň si osvěžíš paměť,vy dobrodinci rudý...
Larys | 2009-01-14 16:12:00 | Reagovat
ještě pořád máte rudý ruce ,ale ne od politiky ,ale od toho kolik lidí jste popravili a utýrali.Měli to zakázat stejně jako fašismus tu vaši ideu,největší komouši jsou teď nejbohatší podnikatelé...
Larys | 2009-01-14 16:15:21 | Reagovat
Larys, nejen komunisté mají rudé ruce od krve. I američané je mají tou barvou minimálně tak prosáklé. A neuznávám jakékoliv prolévání krve. Jak už ideologické - komunisti, tak i z touhy po neomezeném zisku - amerika a konzervativní kapitalismus kdekoliv po světě.
Svatopluk Beran | 2009-01-19 08:45:05 | Reagovat
ano
soudruhu z Ne základnám, evidentně nechápeš, a nebo nechceš chápat proto, že tě bolševik dobře platí....?Nezdaněný příjem nahlaš....a někdy si přečti něco z ekonomiky a ne Rudého Práva a BL....
Vladimír L. | 2009-01-14 21:43:05 | Reagovat
Jistě
Rudý hnuse...vím, že tě bolševik platí a proto jsi členem magorů pod jménem, Ne základnám, a to, že vidíš komunisty jako ideální jen potvrzuje, že radar a americká základna je tady potřeba, protože vždy, když komunisté kvičí vzteky, je to dobrá zpráva pro tento stát...
Milan | 2009-01-14 21:49:18 | Reagovat
.a vůbec bych se nedivil,kdyby víc než za rudé ideály bojoval za many many..Jsou to bezpáteřní lidi.Kolik lidí mělo kvůli nim zkažený celý život a všem je jasný že i převrat byl domluvený.Jinak by při něm zařvalo hodně lidí z demonstrantů a komunisti by byli popravený do jednoho.To byla ta dohoda za pokojný převrat.My předáme vládu a vy nás necháte,proto pohlaváři nešli ani sedět.Jim šlo jen o to že měli už v té době kapitály a potřebovali to rozjet..
Larys | 2009-01-14 23:12:37 | Reagovat
Reklama
16.04.2024 AktualityŽalobce chce za vraždu ženy v Jihlavě pro její dceru přísnější trest

Vraždou ženy v Jihlavě z loňského února se bude zabývat odvolací Vrchní soud v Olomouci. Krajský soud v Brně její dceři za čin uložil 18 let vězení, odvolala se jak obžalovaná, tak státní ...

Komentáře (0)
16.04.2024 AktualityVysočina má pro katastrofy humanitární jednotku

Pokud by na Vysočině došlo k nějaké například živelné tragédii, kraj má pro zásah k dispozici speciální humanitární jednotku. Ta působí pod Oblastním spolkem Českého Červeného kříže ...

Komentáře (0)
16.04.2024 AktualityZchátralý sportovní areál v jihlavském v Bedřichově projde velkou proměnou

Více než dvě desítky lidí z řad veřejnosti dorazily 21. března března na veřejné projednání revitalizace sportovního areálu v Bedřichově. Setkání se konalo v pohostinství Zezulkárna. ...

Komentáře (4)
16.04.2024 AktualityŠkodovka je po nehodě na dálnici na odpis, policie hledá svědky a záznamy z kamer

Dálniční policisté z Velkého Beranova šetří od nedělního rána nehodu Škody Kodiaq se slovenskou poznávací značkou na dálnici D1 ve směru na Brno blízko sjezdu na Větrný Jeníkov. Osobní ...

Komentáře (0)
15.04.2024 AktualityJihlavané oslaví Den Země na náměstí a v zoo, v kraji bude i Den proti úložišti

Jihlavané oslaví Den Země koncem týdne na Masarykově náměstí, kde také mohou darovat bicykly do sbírky Kola pro Afriku. Program tam bude 19. dubna. V Novém Městě na Moravě se děti o den ...

Komentáře (1)
15.04.2024 AktualityV Kostelní Myslové na Jihlavsku padl teplotní rekord z roku 1961

V Kostelní Myslové na Jihlavsku byl v neděli nejteplejší 14. duben od roku 1961, meteorologové tam naměřili 22,4 stupně Celsia. Třiašedesát let staré maximum bylo 21,6 stupně Celsia. Teplotní ...

Komentáře (0)
15.04.2024 AktualityNa základně v Náměšti se zranil voják

Při výcviku na základně vrtulníkového letectva v Náměšti nad Oslavou na Třebíčsku se zranil jednačtyřicetiletý voják. Spadl z několikametrové výšky a záchranáři ho museli se ...

Komentáře (0)
15.04.2024 AktualityDo 20 minut bez pokuty

Vedení města své občany opakovaně vyzvalo, aby se například při nákupech či vyzvednutí léku v lékárně nebáli zaparkovat zhruba na 15 minut v zónách bezplatně. Primátor města Petr ...

Komentáře (1)
15.04.2024 AktualityNapsal a umístil na Facebooku nejvíc čtyřverší

Novinář Antonín Zvěřina z Třebíče sbírá rekordy. Aktuálně má dva certifikáty o vytvoření českého rekordu z Agentury Dobrý den v Pelhřimově, která české rekordy registruje. První ...

Komentáře (0)
14.04.2024 AktualityČerné skládky rostou jako houby po dešti

Napříč Jihlavskem meziročně roste počet černých skládek. Lidé totiž čím dál častěji nepotřebnou ledničku, pneumatiky a další zbytečné harampádí raději vyhodí někde do strouhy ...

Komentáře (0)
14.04.2024 AktualityNázvy i čísla v Jihlavě budou jednotné

Ulice, budovy a veřejná prostranství v Jihlavě se musí označovat jednotně. Rozhodli o tom na svém posledním jednání městští zastupitelé, kteří jednomyslně schválili tzv. Manuál jednotného ...

Komentáře (4)
14.04.2024 AktualityHovězí gulášek na pivu pekla vítězka v troubě přes noc. Porazila s ním i starostu

Ve Vysokých Studnicích nedaleko Jihlavy si v sobotu večer dali dostaveníčko mistři kuchařského a pálenkářského řemesla. Obec totiž na první dubnovou sobotu připravila v pořadí už třetí ...

Komentáře (0)

Reklama
© 2007 Parola s.r.o. - užití obsahu včetně převzetí článku bez písemného souhlasu Paroly spol s r. o. je zakázáno. Výroba www stránek a eshopů
S-Rank (www.seznam.cz) www.i-asap.net