Reklama
Dnes je čtvrtek 18.04.2024     svátek má Valérie

Lidovci: Lídrem do voleb je poslanec Vít Kaňkovský

Foto: archiv VK
Foto: archiv VK

16.3.2017 Aktuality, autor:
pk, maz

 

Sobotní nominační konference lidovců v krajském městě rozhodla o pořadí vysočinských kandidátů KDU-ČSL do sněmovních voleb 2017.

 

Čtyřicítka delegátů z celé Vysočiny zvolila lídrem kandidátky stávajícího poslance a ortopeda MUDr. Víta Kaňkovského z Třeště.

 

Dvojkou je nestraník, projektový manažer, nyní místostarosta Žďáru nad Sázavou Josef Klement. Třetí místo zaujímá stavař a někdejší starosta Rokytnice nad Rokytnou Josef Herbrych.

 

Na 4. místě figuruje referent Úřadu vlády Jan Málek z Přibyslavi a 5. místo reprezentuje ekonom firmy DH Dekor Jan Matějů z Pelhřimova a šestý je krajský předseda KDU-ČSL Vysočina Jaromír Kalina, náměstek primátora.

 

Nové tváře zastupují mj. písničkářka a zastupitelka Batelova Klára Šimková, právník v oblasti ochrany spotřebitele Zdeněk Zdvihal z Měřína či starosta Černovic Jan Brožek. 

 

„Mam radost, že jsem mohl přispět k prosazení řady věcí z oblasti zdravotnictví a sociální oblasti – např. navýšení rozpočtu do sociálních služeb. Vidím ale ještě mnoho dalších úkolů, při kterých chci zúročit své zkušenosti a zároveň je předat někomu dalšímu. Nejsem razantní politik, který bouchá do stolu, ale svou silnou stránku vidím v umění vyjednávat, nikdy se nevzdávám při prvotním neúspěchu. A nechci opouštět zásadu, že slušnost není slabost,“ sdělil Vít Kaňkovský, který svou prezentaci zakončil citátem Alberta Schweitzera: „Vždy hledejte, kde je člověk, který potřebuje trochu času, účasti, společnosti a péče.“

Diskuze k článku

Diskuze u článku byla ukončena. Admin    

budu  negativní, ale po vládě bolševika, židozednářů, bych si chtěl ještě vyzkoušet žít v monarchii, což se mi už asi nesplní, je zajímavé, že tzv. modrou krví opovrhujeme, patrně pod vlivem médii vlastněných určitou skupinou lidí usilovně pracujících na tvorbě nového světového zlo-řádu, , ale za největšího Čecha jsme si zvolili KARLA IV., nyní běží v TV seriál Modrá krev, samozřejmě můžeme si myslet, že je natočen tendenčně, ale mám z něj hodně pozitivní dojem, intenzivně vnímám ubohost a pokleslost velké části naší politické scény--- lidovci v Jihlavě? téměř vždy  tradičně nalezli do jakékoliv koalice a nebylo o nich  další 4 roky moc slyšet, tedy až na Kalinu, který zpřijemnil život lidem v okolí amfiteátru, kdy jako rytíř stál v boji za zrušení hlukových limitů a pomohl zlegalizovat ty několikadení randály, takže, když v noci při Vysočinafestu nebudete moci spát, tak za to může i pan Kalina a KDU ČSL.. 
km | 2017-03-17 07:59:21 | Reagovat
NEJDE ANI TAK O BARVU KRVE, JAKO O NOBLESU MYSLI
Ten názor na modrou krev se mi líbí. Mají cit  vkus a konservativní smysl pro tradici.  Pro své interiéry nepotřebují architekta. V lesích hospodaří na staletí. Kousek noblesy v chování a přemýšlení společnost potřebuje.
Zdeněk | 2017-03-17 08:41:25 | Reagovat
samozřejmě noblesu, ale také křesťanskou víru- politici většinou jen stranickou, smysl a dlouhodobou výchovu pro službu a tradici, na pozemcích hospodaří, zatímco politici z nich dělají nejraději stavební parcely, protože ty jim přinesou okamžitý zisk, několikrát řekli, že zámek je "ekonomická sabevražda" ale musí ho opravovat a udržovat pro příští generaci-e, z vysázeného stromku v lese bude mít užitek až následující generace- mají dlouhodobou vizi, ne na max. jedno volební období, ale desetiletí staletí.........a o tom to je
km | 2017-03-17 09:22:14 | Reagovat
Přesně tak. Určitý cit, nadhled, hodnoty, zdravý rozum... v kombinaci s dlouhodoubou snahou a vizí je moc potřeba.
Źádné sobecké a krátkozraké "po nás potopa".
Joe | 2017-03-17 10:04:50 | Reagovat
Doufám, že pan poslanec na rozdíl od pana Bělobrádka zná program vlastní strany.
pozorovatel | 2017-03-16 10:32:24 | Reagovat
Naprosto zbytečná strana
kam vítr, tam plášť. Vlastní tvář měla možná za nebožtíka Luxe, pak to šlo do kopru.
Tiziano | 2017-03-17 06:46:01 | Reagovat
Zaujatost
Tohle je akorát prázdná zaujatá fráze bez argumentů.
Joe | 2017-03-17 08:18:54 | Reagovat
Argumenty nejsou potřeba.
Tato strana tím, jak se předvádí, je vyrábí sama. Stačí, jak se přisává ke každému režimu. A jestli uctívá Ježíše nebo Allaha, je jí docela jedno. Účel světí prostředky.
pozorovatel | 2017-03-17 09:23:24 | Reagovat
Podle mě jste vedle. Právě argumenty jsou jedním ze znaků nějaké duchaplné diskuse. Pro spoustu lidí je to ale potíž.
Co teda konkrétně předvádí?
To, že se snaží konstruktivně někde podílet na vládnutí?
Není lepší se snažit prosadit co nejvíc ze svého programu namísto bytí v opozici a kritizování všech a všeho? Samozřejmě, že finální dobody bývají o kompromisech, ale nelze jít za nějakou akceptovatelnou hranici vlastních priorit a hodnot.
Joe | 2017-03-17 09:44:55 | Reagovat
Je mi líto, pane Joe, ale tentokrát musím s Vámi polemizovat.
Až příliš často se setkáváme s tím, že církvi, jejímiž zástupci v politice jsou lidovci, nejde vůbec o spásu duše věřících, ale jen a jen o mamon. Viz církevní restituce. Kdyby takového Duku nebo dokonce vlka v rouše beránčím Halíka viděl takový vzácný člověk, jakým byl pan kardinál Tomášek, co by si asi o nich pomyslel ! A hlavní šéf papež ? Ten, místo toho, co by se bral za svou křesťanskou víru, myje potupně mohamedánům špinavé pracky. Nedivte se potom, že lidem stačí víra v Ježíše Krista v jejich srdci a chování a nepotřebují k tomu církevní ornáty a podobné šaškárny a tím méně nějakou pánbíčkářskou politickou stranu. Ta je skutečně zcela zbytečná, jak dobře napsal pan Tiziano. 
P.S. Není náhodou pan sudetoněmecký ministr a přítel Landsmannschaftu a Posselta Hermann rovněž členem této zcela profláknuté strany ?
pozorovatel | 2017-03-17 10:07:54 | Reagovat
To je stále stejná zaujatá křeč, kterou někteří omýlají...
Už ta první premisa je značně manipulativní a mylná - lidovci nejsou zástupci církve, ani stranou pouze pro věřící. Zbytek odstavce je rovněž přehnaný a mimo.
Kolem pana Hermana podobně. Předhazování nějaké nadměrného příklonu k Possletovi je hloupost.
Joe | 2017-03-17 10:18:37 | Reagovat
Pane Joe, ale koho tedy lidovci zastupují, když ne církev?
Proč kněží z kazatelen vtloukají svým ovečkám, koho mají volit?
A pan Hermann? Za člověka mluví jeho činy a ty jsou v jeho případě velice známé, Myslíte, že člověka, který si vymyslí strejčka, aby mohl provádět své rejdy, horuje pro připojení k Bavorsku a účastní se sudeťáckých sjezdů bude Čech a vlastenec volit ?
pozorovatel | 2017-03-17 10:32:59 | Reagovat
Lidovci zastupují voliče, tak jak by to mělo normálně fungovat. Podívejte se na jejich jednání, zástupce,... je tam technicky nějak napojená církev?
Je snad něco špatného na tom, že mají některé ideje společné?
Jenže Vy a Vám podobní máte holt svoji pravdu. Anebo to stavíte jen restitucích restitucích a nevadí Vám ta komunistická zlodějina?
Činy jsou samozřejme určující. Na panu Hermanovi ale svět nestojí, zveličujete jen nějaké spekulace a k tomu konspirace kolem nevyznamenání jeho strýčka. Achjo.
Spousta lidí má podobnou přehnanou uřvanou rétoriku jako Vy. A když to ještě nakombinují s tak zásadními a hluboce srdečnými pojmy jako "vlastenectví", pak je to opravdu smutný zmar.
 
Mimochodem, o tom vtloukání máte info z kolikáté ruky? Jen další hloupost.
Joe | 2017-03-17 10:44:32 | Reagovat
Pane Joe, s tím vtloukáním máte pravdu. Na vlastní uši jsem to neslyšel, protože nejsem katolík, ale zatvrzelý starý husita. Jinak samozřejmě mi vždy komunistická zlodějna vadila, stejně jako upalování nevinných lidí inkvizicí za účelem získání jejich majetku církví a tak dále, mohli bychom pokračovat, ale ta církevní zlodějna, zvaná restituce či tunel století je nejaktuálnější. Ale strana, která se dokonale zprofanovala a nejsou to pouze lidovci, ale třeba především nyní socani, TOP, ODS, kdysi komunisti,  zelení - to je ten nejhorší multikulti odpad, je skutečně zcela zbytečná. V dnešní době je nějaké dělení na pravičáky a levičáky úplně pasé. Jsou pouze vlastenci a vlastizrádci - trefně označovaní za neomarxisty.
Jakékoliv poklonkování Berlínu a Bruselu není na místě.

A když už jsme u těch voleb. Chcete někdo navštěvovat mešity, nechat chodit ženy bez jakýchkoliv práv zahalené v pytlích, na našich ulicích řezat hlavy ? Jestliže ne, zvedněte zadek a přijďte k volbám nebo budete povinně zvedat zadek v mešitě k Alláhovi.

Pane Joe, ačkoliv máme zcela protichůdné názory, vážím si diskuze s Vámi, protože jste člověk se kterým se dá rozumně diskutovat, ne jako svulgárně nadávajícími primitivy či nesmyslně plácajícími  sklerotky.

Díky..  
pozorovatel | 2017-03-17 11:16:14 | Reagovat
Prosím. Nicméně Vás postoj nesdílím. Na jedné straně uvádíte, že preferujete věcnou diskusi, na druhou stranu si ale zjevně libujete v osobních narážkách a podivných křečích, které nakonec trochu rozumnou výměnu názorů pod řadou článků dost pokazí.
 
Inkvizice a podobné excesy taky spousta lidí ráda připomíná. Nikdo netvrdí, že to bylo OK. Na druhou stanu je to možná přecejen trochu zveličeno. Poměřovat to ale s komunistickou devastací fakt nejde, ta byla o mnoho stupňů horší. Holt se to ale hodí k populitickému odporu vůči církevním restitucím.
 
S mešitami a islámem je to právě ukázka té vyextrémované rétoriky mnohých. Kdo proti tomu neřve, je fakticky označován za podporovatele. To spíš připomíná komunistický přístup "kdo není s námi, je proti nám". Jzem zcela dalek tom, abych snad muslimy nějak hájil, či dokonce podporoval. Akorát celkově podobné přehnanosti nemám rád. Stejně nic neřeší, je to jen pouhý řev.
Pokud jsem si všimnul, lidovci rozhodně nepatří mezi nějaké hloupě nekritické vítače.
Joe | 2017-03-17 14:41:27 | Reagovat
NIC NOVÉHO POD SLUNCEM
Pane Joe,
To vše co zde "pozorovatel" píše,  už mnohokrát  napsal.
Tehdy pod nickem "čtenář".
Cílem bylo hanobením církve kněží arcibiskupem Dukou počínaje, pohřbem mučedníka faráře Toufara.
Začíná to  jeho komentářem s nadpisem Hyenismus.
Tady mu šlo ho hanobení umučených kněží,
výsměchem snahy o jejich "blahoslavení",
včetně pátera Buly,
se zneužitím jeho jména ve sportovní terminologii.

Dnes pouze opisuje tyto sentence pod jinou nickou"pozorovatel". 
Tentokrát se zaměřuje na restituce a církevní majetek.
Zdeněk Gryc,
se pokusí se o tom trochu později napsat z pozice pohledu architekta.
Ne na vracení církevního majetku, ale na jeho záměrnou devastaci,  se snahou takto zničit funkční prostředky a nepřímo likvidovat církev,
něco jako zanedbaný barák v Jihlavě.
Zdeněk | 2017-03-17 17:24:20 | Reagovat
Vážený pane Gryci, souhlasím s Vámi.
Joe | 2017-03-17 20:18:23 | Reagovat
Jestli jste si všiml, pane Joe,
pan Čtenář se s panem Grycem hádal. Já ho ignoruji. Je to pod  mou úroveň,.
pozorovatel | 2017-03-17 22:25:52 | Reagovat
Promiňte, pane Joe, někdo se  nám  neslušně plete do naší diskuze. Jak sám vidíte, dokáže každou věcnou diskuzi zkazit. Berme ho jako takový informační šum.
Samozřejmě Vás chápu. Jste zřejmě věřící člověk, zastáváte se proto  církve.  Nu, komunistická inkvizice neupalovala, ale dopouštěla se mnoha zločinů. Snad nebylo tolik umučených jako v době středověké inkvizice, ale bylo zase mnoho zničených existencí, rodin, společenských ambicí - a je to snad nyní lepší ? Výpovědi z práce, exekuce, počet sebevražd, nedivím se, že jde řeč, že za komunistů bylo lépe. A ta hrozba islámu, to není něco, co by se dalo odbýt mávnutím ruky a strčit hlavu do písku, že se nás to (ještě) netýká. To je realita.
Já osobně závidím Maďarům pana Orbána. To je vlastenec, ne nějaká uklánějící se figurka. Proto bych si přál, abychom měli v čele státu takovou vládu, která by si uvědomovala, že je tu pro lidi, ne lidi pro ni a jejím prvořadým úkolem by byla práce ve prospěch vlasti. Něco takového, jako je v USA prezident Trump. Pan prezident Zeman je sice dobrý prezident, ale je už starý pán a na tu smečku kašparů už sám nestačí. 
pozorovatel | 2017-03-17 15:29:20 | Reagovat
Toto je titulek z dnešních Novinek:
Turecko hrozí Evropě: Pošleme vám 15 tisíc migrantů měsíčně
Turecko přešlo od provokací k výhrůžkám. Jeho ministr vnitra Süleyman Soylu pohrozil Evropské unii, že Turecko bude cíleně posílat do EU lidi, které nyní zadržuje na základě dohody o výměně migrantů. Mělo by se jednat až o 15 tisíc uprchlíků měsíčně.

Skutečně jde pouze o banalitu ?
pozorovatel | 2017-03-17 15:58:25 | Reagovat
Turci si zaslouží razantní jednání, ne ústupky před jejich nafoukaným chováním.
Že by šlo o banalitu nikdo netvrdí.
Joe | 2017-03-17 20:17:35 | Reagovat
To co tady předvádíte přesně odpovídá chování určité skupiny lidí, která je v mnoha ohledech spíše k politování. Pan Gryc má v mnohém pravdu. To akotát Vy tady manipulativně shazujete nemalou část vlastní viny za zmařené diskuse na někoho jiného. Názor jsem si na Vás učinil a nadále potvrzuji dle Vašich mnohých výlevů.
Pořád melete podobné polopravdy a manipulace - inkvizice, relativizace zločinnosti komunistů, špatnost soudobého režimu...  Vaše věc.
Součastnost je v mnohém obtížná. Tak či tak toho má ale každý mnoho ve svých rukou a je dost na něm kterou cestu zvolí.
 
Mimochodem, nemyslím si, že by byl Zeman dobrý prezident.
Joe | 2017-03-17 20:27:41 | Reagovat
To je samozřejmě věc názoru, pane Joe.
Já si zase myslím. že nejhorším prezidentem této země byl Havel, samozřejmě společně s Gottwaldem. Ti dva nadělali mnoho zla. Gottwald formou represí, Havel podvodem na občanech této země, kteří mu z počátku věřili a teprve během doby zjistili jak byli podvedeni a zaprodáni pouhou figurkou na šachovici jiných. Zjistili, že si vlastně vůbec nepolepšili, spíše naopak a projevuje se to jejich frustrací, zejména tváří tvář nebezpečí, které představuje NWO a snahy Berlína o vytvoření 4. Říše, schované pod pláštíkem EU. .
pozorovatel | 2017-03-17 22:21:08 | Reagovat
ZAMEZIT RESTITUCE, SEBRAT VZDUCH A KREV CÍRKVI
ZAMEZIT RESTITUCE
SEBRAT VZDUCH A KREV CÍRKVI
a tak ji pomalu po nějakých desítkách let zničit, 
o to jde vědeckému blábolu, jehož autor kličkuje i svými firmami.
Rotace blábolů, anonymní kvantita 1+1  převažuje kvalitu.

Nejenom církev, ale i šlechta potřebuje pro udržení architektury svých sídel trvalé finanční zdroje.
Pokud bude do jejich architektur nejenom zatékat,
tak budou postupně zničeny.
Každý objekt potřebuje svého majitele údržbáře.
PhDr. Hoffmann byl z Jihlavy vyhnán, nejenom pro nesouhlas s okupací.
Už před přepadením v srpnu 68 publikoval na toto téma v Jiskře závažné články a v nich i nelichotivou žalobu na pracující, poukaz na to, že místo práce na rekonstrukci se pracovníci zamknou a mastí karty.
 Snažil se oponovat článku pracovníka ONV, že jihlavské památky,  včetně Sklípku  by nezaplatil ani americký milionář.
Sklípek je doklad toho co lze zachovat a co nikoli.
Byl léta zavřen a opuštěn, byla ale udělána plechová střecha.
Televizní diváci  toho hodně viděli, co se stane s kostelem, či zámkem  bez údržby střechy. 
Dnes už nikdo neuvěří nepochopení a peripetiím, které tehdy provázely snahu o zachování historické podstaty Jihlavy. Doklady o tom lze nalézt  v dobovém tisku.
  Jeho svědectví je nezastupitelné. 
Je mimo rámec tohoto psaní dokazovat, jak vedoucí činitelé, převodové páky politiky strany poničili plošnými asanacemi historické jádro Jihlavy.
Peníze nesmyslně vložené do tanků v Pístově mohly zde být smysluplněji využity.
To platí také v souvislosti s realizací Prioru na jihlavském náměstí. Dobový tisk objasňuje a ukazuje  ústupovou bitvu o zachování jihlavského špalíčku, který byl primárně zničen zanedbáním údržby.
U vedlejšího Sklípku tomu bylo naopak.
Tolik tedy na úvod k objasnění souvislostí a zpět k Sklípku.  Jeho foto se stavební ohradou opět najdeme v Jiskře z 21. 6. 1968 s posměšným označením „MILIÓNOVÝ SKLÍPEK“. Zásadním dokladem je článek Hoffmanna :
O památkářích a neb o nepravých hromosvodech ze 7. 12. 68.: " Zámek v Brtnici je zplundrován, jeho renovace si vyžádá milionové částky".
Z obdobných případů  vyplývá nutnost a  objasnění důvodů pro vrácení církevního majetku do rukou těm,
pro něž byl realisován.
Zde nejde pouze o českou krajinu a architekturu a koncepci  města.
Jde také o svědectví doby, ať již v knihovně nebo interiéru románským freskem počínaje a ohmatanou klikou a vyšlapanými žulovými schody konče. 
V komentáři nelze vypsat všechny  důvody
pro navrácení dítěte matce.
Jedině církev která, vybudovala tato díla svým rozumem a vkusem má právo se o ně v dalších stoletích starat.
Je to pokladnice nezměrného bohatství, které o sobě vydává svědectví in situ, stejně jako šlechta, která ho shromáždila v zámku.
Musea jsou musea, Zoo je Zoo.
Přirozený a spirituální život,
zasazení kostela s farou a farářem do krajiny je obrovským přínosem pro město a vzájemným obohacujícím vztazím, třeba v Kamenici u Jihlavy.
To co se stalo s klášterem a jeho artefakty v interiérech v Rajhradu u Brna bylo podobné jako v Nové Říši v Jihlavy. 
To co se stalo v Želivském klášteře,  Číhošti, a umístění sochy v kostele v Zahrádce je pro normálního člověka mementem.
Pro anonyma jenom možností k opatrnějšímu posměšku k soše Olbrama Zoubka věnované Faráři Toufarovi. Nenechme se zblbnout anonymními žvejky duchů publikujících již  v Jiskře 25. 2. 1975 :
Glorifikaci Stalina:
Poždavek na zničení církevního artefaktu, sochy sv.  Jána.
Volání po soše Gottwalda pro Jihlavu. 
Tam je vlastně plně obsažena ideologie.
Nyní anonymi opatrně,  tanečky 3 kroky tam a 2 zpět.
Je to lehce zastřená  ideologie totality.
Ideologie a jízdní řád církve je desatero.
Zničení církve by mohlo uvolnit prostor pro ta duchovna, před kterými zde "čtenář / pozorovatel" varuje.
Nacismus a komunismus tu byly. 
Jak píše Renčín do jedné řeky dvakrát nevstoupíš,
u sraček to neplatí.
Kritizovat církev je možné.
Nedělejme to ale podpásově sprostě a z jedné vody na čisto. Ve stylu:
Až příliš často se setkáváme s tím, že církvi, jejímiž zástupci v politice jsou lidovci, nejde vůbec o spásu duše věřících, ale jen a jen o mamon. Viz církevní restituce. Kdyby takového Duku nebo dokonce vlka v rouše beránčím Halíka. . .
Jak říkal pan kuchař v televizi, nejezme anonymní blafy.
Zdeněk Gryc
 
Zdeněk | 2017-03-17 20:27:38 | Reagovat
Ještě PŘÍBĚH, vždy nejlépe z první ruky. Spolužák architekt Jan Sedlák byl lidovec, jeho tchán taky.
Zdeněk | 2017-03-17 20:39:06 | Reagovat
Dobrý charakter je základ dobrého člověka

Především je důležité zdůraznit, že hlavní jsou lidé. V tomto případě kandidáti.
Nepochybuji o tom, že na této kandidátce jsou velmi dobré osobnosti. Ryzí charakter jejich lídra budiž příkladem mnoha ostatním nejen ve sněmovně.
 
Každý člověk má jiné priority, Ale co je, obzvláště u volených zástupců hlavní, co je základem, na němž lze dále stavět?
Pevný charakter, čest, slušnost, dobromyslnost, pracovitost... srdečné vlastenectví.
Bez osobních vlastností tohoto typu lze jen těžko očekávat dobrou službu ku prospěchu naší zemi, nám všem.
Joe | 2017-03-17 20:38:58 | Reagovat
Souhlasím.
Ale právě to, co popisujete je to, co našim současným představitelům chybí. Jsou to pouze patolízalové Bruselu, kterým nejde o nic jiného, než o vlastní koryto.
pozorovatel | 2017-03-17 22:23:46 | Reagovat
Takže fajn. Stačí se sejít a podat si ruce. Napište kdy a kde, taky rád přijdu.
Zdeněk Gryc
Zdeněk | 2017-03-17 23:41:24 | Reagovat
Strana Lidová: "uctívá Ježíše nebo Allaha, je jí docela jedno."
"čtenář " si změnil jméno a jako babička Mary se vydal do volebního boje za kovboje.
----------------------------------------------------------------
Argumenty nejsou potřeba.
Tato strana tím, jak se předvádí, je vyrábí sama. Stačí, jak se přisává ke každému režimu. A jestli uctívá Ježíše nebo Allaha, je jí docela jedno. Účel světí prostředky.
pozorovatel | 2017-03-17 09:23:24 | Reagovat
------------------------------------------------------------------
Copak černoprdeláči, ti spojovali s každým, s komouši a teď by se spojili třeba s ďáblem,
jen aby byli ve vládě.
čtenář | 2016-11-22 19:14:08 | Reagovat
------------------------------------------------------------------
NIC NOVÉHO POD SLUNCEM, tedy mimo registrace nové nicky v JL.
Je autor komentářů, které zde presentoval,
velký zbabělec,
obratný politický chameleon?
Nebo aktivista KSČ .
----------------------------------
Jak píše Renčín, do stejné řeky dvakrát nevstoupíš, do stejných sraček ano!
Parlamentní volby 26. května 1946 jsou mementem. Je dobré podívat se na jejich story na internetu.
Vzpomenout  na  Jana Wericha:
Babička Mary jde do volebního boje za kovboje...
"pozorovatel / čtenář" nikoli...
Hezký,leč  pršavý weekend přeje: Zdeněk Gryc

 
Zdeněk | 2017-03-18 07:53:00 | Reagovat
Nejlepší prostředek na žlučovité urážky a invektivy cholerického starce
je naprosto ho ignorovat a považovat ho za tzv. informační šum.
pozorovatel | 2017-03-18 09:36:16 | Reagovat
Reklama
15.04.2024 AktualityDo 20 minut bez pokuty

Vedení města své občany opakovaně vyzvalo, aby se například při nákupech či vyzvednutí léku v lékárně nebáli zaparkovat zhruba na 15 minut v zónách bezplatně. Primátor města Petr ...

Komentáře (1)
15.04.2024 AktualityNapsal a umístil na Facebooku nejvíc čtyřverší

Novinář Antonín Zvěřina z Třebíče sbírá rekordy. Aktuálně má dva certifikáty o vytvoření českého rekordu z Agentury Dobrý den v Pelhřimově, která české rekordy registruje. První ...

Komentáře (0)
14.04.2024 AktualityČerné skládky rostou jako houby po dešti

Napříč Jihlavskem meziročně roste počet černých skládek. Lidé totiž čím dál častěji nepotřebnou ledničku, pneumatiky a další zbytečné harampádí raději vyhodí někde do strouhy ...

Komentáře (0)
14.04.2024 AktualityNázvy i čísla v Jihlavě budou jednotné

Ulice, budovy a veřejná prostranství v Jihlavě se musí označovat jednotně. Rozhodli o tom na svém posledním jednání městští zastupitelé, kteří jednomyslně schválili tzv. Manuál jednotného ...

Komentáře (3)
14.04.2024 AktualityHovězí gulášek na pivu pekla vítězka v troubě přes noc. Porazila s ním i starostu

Ve Vysokých Studnicích nedaleko Jihlavy si v sobotu večer dali dostaveníčko mistři kuchařského a pálenkářského řemesla. Obec totiž na první dubnovou sobotu připravila v pořadí už třetí ...

Komentáře (0)
13.04.2024 AktualityTvé vzpomínky jsou pro nás svaté, přála rodina stoleté paní Anně

Sté narozeniny oslavila v úterý v Alzheimer HOME Jihlava Anna Nováková. Svůj profesní život v Jihlavě věnovala výchově nejmladší generace. Narodila se v Poštorné na Břeclavsku, kde také ...

Komentáře (0)
13.04.2024 AktualityRučení na elektrokolo? Jen na „motorku“

Pokud jste po zimě ještě nevyjeli na elektrokole, protože se vám za něj nechce platit povinné ručení, můžete v klidu šlápnout do pedálů. Zcela jistě máte běžné elektrokolo a nová zákonná ...

Komentáře (0)
13.04.2024 AktualityLupič před policisty prchal v Jihlavě skokem z okna bytu. Ovšem marně

Kariéra zloděje má někdy jepičí život. Své o tom ví lupič (30), co kvůli sérii tří vloupání do bytů a rodinného domku během jediného dne čelí obvinění hned ze tří trestných činů. V ...

Komentáře (0)
12.04.2024 AktualityŠéf rady postižených: Město by mělo vyřešit bezbariérové WC

Desítky eurozámků pro zdravotně postižené jsou k dispozici na Vysočině v různých institucích a zařízeních. V Jihlavě však dlouhé roky nejsou veřejné bezbariérové toalety. Předseda ...

Komentáře (0)
12.04.2024 AktualitySobota bude ve znamení potravinové sbírky v Česku

Celkem 74 prodejen v rámci celé Vysočiny je zapojeno do jarního kola Sbírky potravin, která pomáhá lidem v nouzi. V sobotu 13. dubna se do ní mohou zapojit všichni, kteří nakoupí základní ...

Komentáře (2)
12.04.2024 AktualityTuristé zahájí jarní sezónu 

Oficiální Zahájení jarní turistické sezóny, které se každoročně koná v jiném místě Vysočiny, se letos odehraje v Havlíčkově Brodu. Tamní odbor Klubu českých turistů ho pořádá ...

Komentáře (0)
12.04.2024 AktualityVčelař přišel o včely. Někdo mu je ze zahrady odvezl i s maringotkou

Policisté se obracejí na občany s žádostí o spolupráci při prověřování krádeže dvou maringotek, ke které došlo u Třeště. K činu podle policejní komisařky Jany Kroutilové došlo někdy ...

Komentáře (0)

Reklama
© 2007 Parola s.r.o. - užití obsahu včetně převzetí článku bez písemného souhlasu Paroly spol s r. o. je zakázáno. Výroba www stránek a eshopů
S-Rank (www.seznam.cz) www.i-asap.net