Reklama
Dnes je úterý 16.04.2024     svátek má Irena

Jezdovice: Motorkář srážku nepřežil

MOTOR.JPG

14.7.2008 Aktuality/Komentáře (78), autor:
admin

JEZDOVICE (Pp) - Na Jihlavsku zemřel v pátek další motorkář. Střet s osobním automobilem nepřežil v Jezdovicích na silnici z Třeště do Kostelce šestatřicetiletý muž z Jihlavy.


 K tragické dopravní nehodě došlo v pátek večer krátce před devatenáctou hodinou. Těžce zraněného motorkáře nezachránil ani rychlý transport vrtulníkem záchranné služby do úrazové nemocnice do Brna. Při operaci podlehl těžkým zraněním.


 Čtyřicetiletá řidička vozidla Renault Laguna jela od Kostelce na Telč a na okraji obce odbočovala vlevo z hlavní silnice směrem do obce. Motorkář na stroji Kawasaki právě přijížděl ve směru od Telče. Zřejmě jel příliš rychle a došlo k střetu. Řidička vyvázla s lehkým zraněním, ale utrpěla šok. Míra zavinění je předmětem policejního vyšetřování. K objasnění případu byl na místo přizván soudní znalec.


 Policisté ze skupiny dopravních nehod žádají o spolupráci případné svědky, kteří by mohli podat svědectví k okolnostech tragické nehody, aby se přihlásili na telefonních číslech 974 266 251 nebo 974 266 255.


Diskuze k článku

Nový komentář

opět se osvědčilo jak jsou řidiči v autech nepozorní a nebezpeční, neuvědomují si,že jsou uprostřed motoristické sezóny, nekoukaj do zpětnejch zrcátek,dávají pozdě směrovku při odbočování atd.,již kolikrát jsem toho byl svědkem, prostě hrůza.peťu sem znal velice dobře, v den nehody jsme jeli cestu do telče spolu a nazpět už každý zvlášť byl to hodně zkušený motorkář,na motorce trávil většinu času a je zřejmé že míra zavinění bude v nedání přednosti motorce, pokud by to šlo vim že by se peťa pokusil srážce vyhnout nebo jí zamezit,-to už stojí za zamyšlení proč nybyla na silnici žádná brzdná dráha od motocyklu?co tahle varianta že tam milá pani prostě bez blinkru na poslední chvíly odbočila, hm?Peťo byl jsi skvělý člověk a všem nám moc chybíš!
peino | 2008-07-14 19:03:06 | Reagovat
slinty a opět slinty motorkáře
Na tuto kravinu co tu uvádíš se nedá ani reagovat.
Jirka | 2008-07-21 17:50:15 | Reagovat
neodpovídej, je to zbytečny, na to ti nestačí tvoje IQ!
pepino | 2008-07-23 09:22:07 | Reagovat
..jsem taky motorkar, ale v tomto pripade nemohu souhlasit, srazce by se nevyhnul nikdo. ani auto, ani ten strelec!!budiz mu lehka zem.
Pavel | 2008-07-22 22:29:19 | Reagovat
Nebo se opět projevilo, jak motorkáři dodržují rychlost..pokud nejel 50 či i 70km/hod tak by měl dostat spoluvinu. Já jako řidič, který má dát přednost, spoléhám na to, že on nejede jako blázen a dodržuje rychlost, ale pokud se tam najednou objeví motorkář, co jede přes obec i víc jak 100km/hod, tak nemám šanci, co kdyby tam vběhlo dítě? Pokud pojede jak prase, tak nemá ani šanci. A podle fotky je auto skoro už na vedlejší a omezit v jízdě může. No nemůžu ale soudit, to je na někom jiném.
xxx.xxx.xxx | 2008-07-14 21:14:48 | Reagovat
milý meznámí, automobil bohužel nestál v přesném místě nehody, protože kdyby takhle řidička chtěla odbočovat už by asi jela při odbočování nějakou chviličku vprotisměru.další věc je že se tu bavim o faktech ne o nějakém kdyby,-"kby tam třeba nejela tak se nemuselo nic stát"-a je to,že!každej plive na motorkáře, ale neni to jen o motorce i auto umi jet 200, a chtěl bych vidět kolik motorkářů srazilo nějaké dítě nebo tak, většina takových nehod je zaviněna nepozornými řidiči v autech.zkušenej řidič ví jak se má zachovat a to Peťa byl, ale když vám někdo blokne silnici tak kam stim, že? jedině do té zděné čekarny když nečekáte že vám někdo začne před nosem odbočovat.....
pepino | 2008-07-14 21:45:57 | Reagovat
Řidič má předvídat! Kdyby nejel jak pošuk, tak byl v pohodě
Čaroděj | 2008-07-17 11:27:48 | Reagovat
pepino
tak proč nepředvídala řidička když měla dát přednost? ty víš kolik jel?asi jsi u toho vůbec nebyl tak si nech názory které zde nemaj žádný význam na doma.Děkuji
pepino | 2008-07-17 14:58:09 | Reagovat
...souhlasim...a to jsem motorkar...
Pavel | 2008-07-22 23:39:10 | Reagovat
mrtvý motorkář
Tak kamaráde myslím, že by jsi si měl zopakovat zákon o provozu na pozemních komunikacích a tam by jsi možná přišel na to co znamená dát přednost v jízdě. Při dávání přednosti v jízdě může omezit, ale nesmí ohrozit. Kdyby ten tvůj Péťa jel tak jak měl nic by se nestalo.
Jirka | 2008-07-21 17:53:29 | Reagovat
Jiří asi vůbec nechápeš o co tu jde, zbytečně se na sebe snažíš poutat pozornost, kdybys tan byl možná bys tvrdil něco jiného...
PEPINO | 2008-07-23 09:26:54 | Reagovat
pepinovi
Pozornost na sebe nechci upoutat. Ale myslím si, že i když jsi byl velký kamarád zemřelého Petra, měl by jsi do svých příspěvků dát také trochu objektivity.Tím, že se tady budeme navzájem urážet nic nevyřešíme. Problém je úplně někde jinde.Snad to tvé IQ pochopí když o mém pochybuješ.
Jirka | 2008-07-23 18:32:02 | Reagovat
řeknu ti včem je problém, že tu spoustu lidí včetně tebe mele pořád dokola něco o rychlosti a o těch dalších slitách už se nebudu ani zmiňovat! přečti si moje příspěvky a pak pochopíš, že sem se ani v jednom nezmínil otom že byla rychlost motorky v obci 50 a že to určitě nebylo jinak,ale na druhou stranu nechápu jak může někomu vypadnout z huby že tam jel 150... jestli máš motorku tak to tam jeď skusit a pak jsi otom povyprávíme,hej!
pepino | 2008-07-23 18:57:24 | Reagovat
pepinovi
Pepino, musím tě uklidnit, motorku nemám, ale od svých 18 let jezdím a je mi 61, podotýkám bez nehody. Z této doby jsem jezdil i 12 let jako řidič z povolání a tak nějaké ty zkušenosti mám. Jedno ti však řeknu, jsem přesvědčen, že automobilem se tam dá jet stovkou a motocyklem jaký měl on určitě taky. Stovka není 150, ale to na situaci nic nemění. Věř mi, kdyby jel předepsanou padesátkou tak je stále mezi námi a toto bychom zde nemuseli vůbec řešit a nebylo by tolik nešťastných lidí z obou stran.
Jirka | 2008-07-24 07:28:58 | Reagovat
je to prostě souhra několika náhod najednou, ale teď už se stejně nic nezmění na podstatě, že je jak ty řikáš spousta lidí nešťastných na obou stranách, necháme to vyhodnotit polici ale moc tomu nevěřim, že zrovna oni to vyšetřej,určitě si nebudou vědět rady tak to prostě nějak uzavřou a je to... bouraček je spousta dnes a denně, zítra se může stát třeba něco podobného tobě nebo mě...
pepino | 2008-07-24 10:31:17 | Reagovat
...nevim proc, ale i pres to, ze jezdim dlouha leta intenzivne na motorce, zacinam se obcas nejak priklanet k nejednomu nazoru autare a lidi, co pisou, ze ta pani za to nemohla a ze motorkari jsou postrach,apod....nejak uz me zacina lezt krkem bezhlave vyrknuta veta typu :"on mel prece prednost" apod...Myslim, ze z pohledu zdraveho rozumu (motorkarskeho i autarskeho) a opravdu nijak nezatizeneho kamaradstvim ci jinou vazbou k ucastnikum nehody je nutno rict, ze jet pres obec 150km/h (pro rejpaly hrube pres 100km/h) je neuveritelnej mindrak a i kdyby ta zenska pri odbocovani svitila, blikala a k tomu jeste prerusovane troubila, tak by kazdej takovejhle nezodpovednej (a nejen vuci sobe) strelec dopadl stejne a vyzdycky tu vinu z vetsiny ponese on, prednost neprednost! Bezte uz vsichni do prdele s tim, co tady prezentujete a z ceho je naprosto evidentni,kdo na cem nebo v cem jezdi a kdo s kym byl a nebyl kamarad. Zapojte do provozu vase mozky!!!!Zkuste aspon na minutu popremyslet, pokud byste sedeli v tom aute vy vsichni, a videli motorku xxxx metru daleko, cekali byste???.. a razem by se tady psalo o vas..omlovam se vsem ,kterych se muj nazor nejak vice bezprostredne dotkl.
Pavel | 2008-07-22 22:49:28 | Reagovat
Do zděné čekárny??? A seš si jistej, že ses byl podívat na tom správném místě??? Jestli tu vůbec diskutuješ o té správné nehodě??
petr | 2008-07-24 22:05:03 | Reagovat
ježiš tak do ty stodoly nebo co to je | 2008-07-25 08:44:59 | Reagovat
Je škoda každýho člověka co takto zemře. Zbytečně. Pokud je ale pravda, že jel 150 km/hod a pak letěl 50 m vzduchem - viz článek http://sip.denik.cz/zpravy/petr-budu-jezdit-dokud-se-nezabiju20080714.html, tak asi hlavní chyba bude v rychlosti. Za smrt si bohužel může nejspíš sám. Jen na okraj, vozím dvě malé děti a na magory na motorce co kolem mě proletí bych klidně střílel.
Theofil | 2008-07-15 07:32:15 | Reagovat
tohoto článku bych se vůbec nechytal, informace jsou zkreslené a človek trerý tam kolem ty nehody poskakoval, fotil to a potom o tom psal se s toho teď snaží udělat senzaci ale ti co tam byly a uměj trochu přemýšlet vědí že to bylo jinak. nesmíte věřit všemu co se píše v nějakém bulváru....paradox je jak tam ten redaktor píše že řídila auto mladá řidička a tady v Jihlavskej listech je napsáno že jí je 40 let,takže je víc jak jasné že moc pravdy v tom článku v Šípu nebude...
pepino | 2008-07-15 09:54:12 | Reagovat
Jasně, bulváru nejde věřit. Ale upřímně, vy si myslíte, že nejel rychle ? Ty co si motorku koupí, aby kalili 150 tam kde je 90, by se měli jít vyřádit na okruh.
Theofil | 2008-07-15 11:01:42 | Reagovat
rychle je široký pojem,jasně 50 na tacháči nebylo ale 150 je extrém, možná že kdyby jel 150 a víc tak stihl projet dřív než řidička odbočila a nemuselo se stát takové neštěstí.!
pepino | 2008-07-15 11:49:55 | Reagovat
150km/h?
Nemohl jet 150. Jeďte se tam podívat. 50m je vrakoviště nebo co to je. Ten človíček měl v hlavě moc věcí a proto jezdil(alespoň si to myslím), aby si odpočinul. Možná se něco přihodilo, ale je jeden fakt. Měl přednost. Jsem člověk který řídil motorku, hodně silné auto a mám teď usr.....100 kobyl, ale když vidím motorkáře ve zpětném zrcátku, uhýbám. Mám je rád. Je mi o dva roky víc než Petrovi a myslím, že jsme byli celkem na stejné struně. Byl to člověk a umřel. Třeba to budu zítra já když pojedu v autě a nějaké auto bez řidiče mi nedá přednost. Ruku na srdce, kdo Vás v poslední době nejvíc ohrozil? Motorkář nebo starý řidič ve škodovce co jede 40km/h a vy ho potkáte v 90ti kilometrové rychlosti za horizontem nebo vám vyjede z vedlejší. Dnes jsem při jízdě z Trhových Svin do Jihlavy pustil 7 motorkářů kteří mě vůbec neohrožovali(koukám do zpětných zrcátek) a třikrát jsem brzdil kvůli dementům v autech a jednou jsem brzdil s pískáním gum. Kolik je srážek auto-auto a kolik auto- motorka? V autě máte kolem sebe tunu plechu, na motorce máte POD SEBOU 150kg. To je rozdíl. Víte proč nebyla brzdná dráha u motorky? Kdo mi odpoví? Sport za 500!!!!!
David | 2008-07-20 20:34:12 | Reagovat
Je typické, jak se všichni motorkáři navzájem hájí. Jasně, jsou dobří a špatní řidiči jak v autech, tak na motorkách. Ale řekněte motorkáři, máte-li litrovou motorku, jezdíte s ní podle předpisů devadesát nebo padesátkou? O kolik méně vašich životů by se přišlo, kdyby tomu tak bylo. Řidič v autě nic nenadělá, když ta tečka daleko vpředu je u vás za pár vteřin, to nestačí ani odbočit.
Tomáš | 2008-07-15 07:58:26 | Reagovat
jo jsou dobří a špatní, je jasny že si nekoupim mašinu abych sní jezdil 90, ale rozdíl je v tom jestli si takovou motorku koupí řidič začátečník a nebo zkušený borec,hm.. dneska nějakej blbec u Žďáru v autě srazil celou rodinu a ješte na choníku- vůbec nemusel ani jezdit rychle takže tu nepište kdo kolik jezdí!
mirda | 2008-07-15 10:04:25 | Reagovat
hmyz
Myslím si,že Peťa byl dobrý jezdec a mohl valit rychle,ale urcite by reagoval jinak si myslím,že mu tam vjela si řekla to zvládnu jak ho zahlídla,ale nějak zazmatkovala a petr byl vní a nestihl udělat už nic.Uměl to dobře ovládat jezdil rychle,miloval svojí motorku a uměl zvládat situace,ale tahle situace neměla řešení a nestihnul by asi nic vté chvíli když se ona rozhodla tam vjet tak to do ní napálil ani 30cm brzdná dráha která tam byla svědčí otom,že tam vjela a chtěl to nějak zmáknout zkusil to,ale nic.Bohužel si to nezasloužil vše se mu dařilo měl to co kdy chtěl,ale nestihne si to užít.Byl to skvělej,starostlivej,hodnej človíček a nezasloužil si to !!! BUDEŠ NÁM CHYBĚT
XXX | 2008-07-15 21:38:22 | Reagovat
A nebo to svědčí o tom, že jel po zadním kole tak jak to u něj bylo zvykem a také to svědci uvádějí, to brzdit ani nemohl. Vy motorkáři nechte si na hlavě.
Jirka | 2008-07-21 17:57:55 | Reagovat
jakej svědek ti tohle povídal? asi báby ktery to viděly při kydání hnoje ze zahrady
pepino | 2008-07-23 09:32:20 | Reagovat
jen bych rád věděl, od kud jsi to viděl Ty, že jsi tak chytrej??
petr | 2008-07-24 21:57:58 | Reagovat
To je blbost
Ty si jako myslíš,že by jel po zadním kole tak to si úplně vedle nikdy tohle moc nedělal a že by najednou jel po zadním kole prostě nevím kde si to vzal,ale tyhle řeči jsou oničem.Kremaci měl krásnou hodně lidiček se sním přišlo rozloučit,protože to byl bezvadnej kluk a nečekal to,ale bohužel na silních je to dnes a denně jen je nejhorší že jsem ho znala a byl to skvělej člověk.
xxx | 2008-07-24 12:36:03 | Reagovat
toho kluka jsem znal, dokonce byl i stejný ročník a plně s Tebou souhlasím, jaký byl...ale uvědom si...KDYBY JEL 50, JAK SE MÁ, TAK BY V KLIDU ZASTAVIL, NECHAL TU PANÍ ODBOČIT A PAK JÍ MOHL V KLIDU Z PNÝCH PLIC VYNADAT A TÍM BY TO SKONČILO!!a je jedno, jestli měl přednost, nebo ne..NEJENOM MY AUTAŘI, ALE I VY NEOHROŽENÍ MOTORKÁŘI MUSÍTE BOHUŽEL PŘEDVÍDAT!!!!
petr | 2008-07-24 21:36:50 | Reagovat
řidič amatér
petulko pišeš tady uplny slinty, kdes slyšel že je jedno jestli dáš přednost někomu kdo jede po hlavní silnici?musim se smát protože větší blbost tady snad ani nikdo ještě nenapsal. ty asi jezdíš vlakem a na silnici koukáš z kolejí,proto seš asi taky strašně zaujatej vůči tomu jak kdo jezdí rychle protože ten vlak se fakt plazi...
pepino | 2008-07-25 08:54:18 | Reagovat
milej pepíku, tak mi to připadá, že máš až moc velký sebevědomí, vy motorkáři jste moc velký a namachrovaný kluci a když se pak něco stane, tak brečíte jako želvy, ale ve většině případů si za to bohužel můžete sami....ale jak vidím, tak jedinej důvod, proč tu píšeš je, že máš potřebu urážet lidi, poradím ti, založ si svůj blog, nazvy ho jsem velkej namachrovanej king a pojďte se mnou soupeřit....a navíc asi ani moc pozorně nečteš, napsal jsem, že v tomhle případě je jedno jestli dala, nebo nedala přednost, protože i kdyby jel 80, tak to v pohodě ubrzdil!!!!!
petr | 2008-07-25 09:28:33 | Reagovat
ne že to neubrzdi, to jsi napsal trošku špatně, spiše "i kdyby jel 80 tak mu nedá stejně přednost...." takhle bych to asi definoval, mysli si co chceš ale nemusíš mi radit co mám dělat, raď svejm kamarádům a lidem co znáš, já o to nestojím,díky!!!
pepino | 2008-07-25 18:09:04 | Reagovat
pro Pepina
Pepino tak jsem si myslel, že už jsi od arogance upustil, ale asi to byl jenom můj dojem. jedno bych ti ještě chtěl naposledy napsat. Prosím Tě pouč se z toho co se stalo Tvému kamarádovi Petrovi a podle toho jezdi. nepřál bych Ti ani v nejmenším aby jsi dopadl jako on. prosím Tě ještě o to. Až tě něco bude nutit k šílenostem, vzpomeň na svého kamaráda.
Jirka | 2008-07-25 19:03:17 | Reagovat
pepku, ty seš fakt zamindrákovanej samolibej ubožák, s tebou je to debata vo hovně.....díky bohu, že nejsou všichni motorkáři vymatlaný jako ty!!! ty si budeš furt dokola mlet ty svoje dementní keci, jako nějakej malomyslnej ubožák!!!
petr | 2008-07-25 21:41:25 | Reagovat
jsem zvědavej jak tuhle nehodu policie vyřeší když si k tomu museli ještě povolat soudního znalce, teď se ukáže jak jsou policajti dobří nebo jestli uměj jen měřit rychlost a vybírat pokuty... všechno hraje jednoznačně na vinu řidičky!
peino | 2008-07-16 13:41:25 | Reagovat
ja si myslim že policie to nevyřeší kdyby jo tak už by davno vyřešili tu nehodu u tesly jak tam ta divka srazila toho motorkaře.
karel | 2008-07-16 13:47:30 | Reagovat
čau Kájo, viš proč to ještě nevyřešily, čekaj až daj úvěr rodičům ty slečny aby se mohly nechat podmáznout a pak to hoděj na toho kluka, jelikoš neměl doklady k motorce tak tam vlastně neměl co dělat a je to,že. vždyť znáš to logo co maj policajti na autě,ne "pomáhat a chránit" , ještě tam měli napsat co a koho...
pepino | 2008-07-16 14:14:38 | Reagovat
vážený primitive PEPINO,za prvé:ta "slečna" není slečna ale vzorná máma a moc hodná paní,která ani rychle jezdit neumí.nekecej tady bláboly o úvěru atd.a za druhé:je mi líto tvého kamaráda ale bohužel neuměl si vážit života.doopravdy stačí jeden malý hazard-i když je jasné,že hazardoval neustále-a je všechno pryč.nejsem proti motorkářům ale někteří fakt jen frajeří.
nevážil si života | 2008-07-17 19:47:14 | Reagovat
asi neuníš číst tak nevím kdo je větší primitiv!ja jsem nepsal že jela rychle to ty se tady snažíš tvrdit něco o rychlosti.nech si prosím žblechty na doma,hm.....
pepino | 2008-07-18 09:35:56 | Reagovat
na rozdíl od tebe umím psát-přečti si po sobě hrubky,primitive-ale to je vedlejší.byl si u toho?viděl si to?zřejmě ne.uvědom si,že on svojí zběsilou jízdou mohl už dávno zabít někoho jiného.mohlo to být třeba i dítě.ale to ti nedochází.zřejmě máš v garáži zaparkovanej taky nějakej křáp a jezdíš jak hovado.
nevážil si života | 2008-07-18 18:43:25 | Reagovat
ty jsi taky asi zběsilej ale na hlavu, vykládáš tady otom jak kdyby tam valil kilem, tebe bych chtěl potkat na silnici v ty tvoji plečce, ty jsi asi jeden s těch čepičkářů co jsou daleko nebezpečnější než ti co jezděj normálně...
pepino | 2008-07-18 19:58:29 | Reagovat
...souhlasim...a to jsem motorkar...
Pavel | 2008-07-22 23:38:16 | Reagovat
...jak muze vsechno jednoznacne hrat na vinu ridicky????On jel podle predpisu stenovenou rychlosti v obci??Nebo jak jsi na tohle prosim te prisel???To me fakt hlava nebere....
Pavel | 2008-07-22 22:58:25 | Reagovat
pavle tvoje komentáře jsou bez hlavy a paty, je vidět, že jsi do téhle diskuse vstoupil až teď a blábolíš tu nesmysli... ke každému článku připíšeš nějakou pitomost a pak si asi říkáš jak jsi to nevymyslel, ale musim tě sklamat,víš proč na tvé příspěvky nikdo nereaguje?-protože není na co!!!
pepino | 2008-07-24 10:47:18 | Reagovat
...jasne, ja i vsichni okolo pisem slinty (jak uz jsem se docetl ve vetsine tvych prispevku) a ty pises veci, ktery maji hlavu a patu. A to, ze nikdo nereaguje na muj prispevek muze byt i tom, ze kdyz si ho clovek precetl, tak se nad nim mohl zamyslet a rict si treba, "jo, neco natom bude". To jenom ty jses takovej srelec, ze odpvis vzdycky vsem a na vsechno. Sice jen to, ze to jsou slinty, ale proste tu potrebu mas.tebe bych chtel fakt poznat.
Pavel | 2008-07-25 16:37:13 | Reagovat
a
Je vidět, že vůbec nevíš jak se šetří dopravní nehody, jinak by jsi takovou blbost nemohl napsat.
Jirka | 2008-07-25 19:06:52 | Reagovat
pro antimotorkáře
Mrzí mě, že někteří z těch lidí, co sem píšou, tak Peťu vůbec neznali. Prostě chudáci, co píšou kraviny, aby se trapně vyslintali... Kdyby jste toho člověka znali, tak ty svý připitomnělí vzkazy vůbec nepíšete. Ale co, ubožáčků, který se nechají opít rohlíkem z nějakýho trapnýho bulváru je čím dál víc, jak tak koukám. Kdyby jel 150, tak skončil možná v Salavicích a ne 20m za místem nehody. Běžte si to klidně změřit.Co se dá dělat. Život mu bohužel nevrátíme. Byl to výbornej kluk a sem si jistej tím, že kdyby měl jen malou šanci něco s tou motorkou udělat, tak to udělal... Jenže když na to neměl čas, tak to prostě nešlo. Jezdil výborně. Taky sem s ním jezdil a všichni co tvrdíte, že jezdil v obcích 150, 200, 250km/h, tak jste totálně jednoduchý prvoci, protože soudnej člověk by tohle nikdy nenapsal. Spousta lidí co nezná motorky tak slyší burácení motorky a rychlost soudí podle zvuku motoru a ne podle pohledu-skutečnýho odhadu. Nezlobte se na mě, ale je to tak. Chybíš nám Peťo. Sbohem
Zdenek | 2008-07-16 16:39:28 | Reagovat
Vendas
Je fakt že mám šestku bandoura a točit jí musím, ale jedu za autama a lidi koukají jen po mě. Jen vidím ty pohledy, podívej na něj na blázna. Jak jede rychle, ale to že jedu 60 za ostatníma autama jim nedojde. jezdím jak se super pomalým nákladákem, tak s rychlým autem i na tý moto a je zajímavý že to všechno okolo zvládám. O motorce za mnou vím a na křižovatce si prostě radši 3 vteřiny počkám abych měl jistotu. Chce to prostě víc ohleduplnosti okolo sebe SAKRA LIDI!!!chtělo by to všechny nahnat do provozu na motorce a pak až jim dát řidičák na auto, aby každej věděl jak se má chovat.
Máš pravdu! | 2008-07-16 20:56:32 | Reagovat
Zdeňku, máš našlápnuto podle toho co píšeš za blbosti být další !!!
matouš | 2008-07-17 07:28:52 | Reagovat
Asi Tě zklamu Matouši
Našlápnuto určitě nemám, protože jsem motorku už prodal, ale v každým případě jak říkal Vendas, bylo by úplně ideální, kdyby každej šofér v autě musel najet nějakej kilometr na mototrce, ikdyž vím, že to není reálný. Na silnicích je spousta šíleně agresivních a splašených lidí. Nelíbí se mi, že se nadává jen na motorkáře. Je to blbost. V autech je 100x víc kreténů. Co si budem povídat. Taky jezdím denně osobním autem. Ročně najedu okolo 60000km, takže vím co mluvím...
Zdenek | 2008-07-17 08:44:06 | Reagovat
Vážený Zdenku,jestliže najedeš ročně 60000km,určitě ses setkal s tím,že Tě předjíždí dost motorkářů na plné čáře,že jedou dva motorkáři vedle sebe,že jede motorkář středem vozovky i když jedou auta po silnici v obou směrech.A jestli jsi to nezažil,nebo aspoň neviděl,tak se Ti omlouvám,ale spíš by ses měl zdržet komentářů,že v autech jezdí 100x více kreténů.Takovéto výlevy si nech pro sebe,nebo pro svoji komunitu jo?Vždyť jsi přiznal,že v autě najedeš hodně viď???
Jarda | 2008-07-19 19:57:25 | Reagovat
Jardo, nechci se Tě vůbec dotknout, ale podle toho co říkáš, tak si myslím, že jezdíš maximálně vlakem. Je mi Tě docela líto
Zdenek | 2008-07-20 20:17:49 | Reagovat
Mně Tebe vůbec ne,věříš?
Jarda | 2008-07-20 20:28:41 | Reagovat
Soudnej člověk by nejel jak hovado, kdyby jel jak má, tak se to nestalo....a kdyby do sebe narazili v rychlosti 50km/h, tak by neletěl 50metrů,ale možná tak 10
Čaroděj | 2008-07-17 11:34:48 | Reagovat
musim řict že to co tady čaroděj piše jsou nehorázny kraviny,asi chce všem sdělit jak moc mu motorkáři vaděj, jinak jeho komentář nemá nic společného s touhle debatou protože o té bouračce nemá žádná fakta kterýni by se mohl hájit
pepino | 2008-07-17 15:09:57 | Reagovat
naraz
narazil si nekdy v 50 do neceho??poletis onech 50metru jak prd to si pis
pe | 2008-07-18 07:15:42 | Reagovat
...proc te mrzi, ze nekteri, co sem pisou, Petu vubec neznali???...diskutovat se da i pres to, ze se lidi neznaji...nebo muzou diskutovat jen ti, kteri se znaji?
Pavel | 2008-07-22 23:43:27 | Reagovat
Sluníčko...
Kdo z Vás znal Peťulku,víte moc dobře jaký byl.ŽIVOT MILOVAL,CHTĚL HO ŽÍT A UŽÍVAT SI HO!!!!Absolutně nechápu nezkutečný kretény kteří píší samé slinty.Jízdu na moto měl rád,ale vždy se chtěl vrátit,měl k tomu veliký důvod!!! Nebýt zbytečné nepozornosti a zazmatkování řidičky,mohl i tuto situaci zvládnout a být tu s námi...Moc se snažil,bojoval za všech sil,ale tělíčko to nezvládlo...Strašně mě to mrzí,odešel v nesprávnou dobu,MOC MĚ I PRINCEZNÁM CHYBÍŠ...
MAJKA | 2008-07-16 17:38:07 | Reagovat
Ty nádhero, proč tedy prohlašoval, že bude jezdit tak jak hovado dokud se nezabije. Výrok jeho kamaráda. To asi o lásce k životu moc nepasuje.
yy | 2008-07-21 18:03:33 | Reagovat
... ne nebyt zybtecne nepozornosti a zazmatkovani ridicky...ale nebyt toho, ze jel Petulka 150 pres obec...promin
Pavel | 2008-07-22 23:08:01 | Reagovat
je to strasne co se tady deje ale nikdo s tim nic neudela
kellynka | 2008-07-16 21:49:49 | Reagovat
xy
Pro začátek. Mám litrovou motorku, už druhou, na motorkách jezdím 14 let, mám najeto asi 120 tis. km, Petra jsem znal a 50-ku v obci dodržuju. 50ku v obci nedodržuje skoro nikdo, včetně aut. Častej argument je, že motorkáři 50-ku nedodržujou a nehody jsou kvůli tomu. Blbost, nedodržuje jí nikdo. To že se Petr rozseká jsem mu říkal pokaždý když jsme se potkali a z toho důvodu jsem s ním ani jezdit nechtěl. Petr je 5tej známej kterej zařval na motorce, ale musím říct, že jedinej kterej opravdu hodně hazardoval. Kluci, říkejte si co chcete, ale byla jen otázka času než se rozbije. Teď to přišlo, bohužel se vším všudy. Nepřál jsem mu to, umřít nepřeju nikomu, ale stalo se a já to, upřímně, vidím na vinu Petra. V Jezdovicích jsem se byl podívat chvíli po nehodě. Klidně se do mně pusťte za to co jsem tady napsal, ale stojím si za tím. Každýmu bych přál pocit když vám někdo umírá na silnici pod rukama, já si tím prošel a od tý doby saka přemejšlím. A to je právě ten problém, že málokdo si uvědomuje důsledky svýho jednání. Jak na motorce, tak v autě. Už hodně lidí v autě mi šlo po krku. Ale nehodu jsem měl i s cyklistou - nedal mi přednost v jízdě... Přeju všem víc štěstí a víc přemejšlení než měl Petr. Petře, ať se ti tam nahoře dobře jezdí!
Pepek ! | 2008-07-16 22:53:21 | Reagovat
Konečně výstižnej názor motorkáře. Všichni motorkáři tady jen prskaj a svádějí vinu jenom na řidičku. Jsem zvědavej o kom z nich se tady v souvislosti s další havárkou bude psát příště.
bramborák | 2008-07-17 07:26:49 | Reagovat
nejspíš o vás dvou
nejspíš se bude psát o tobě a pepkovi, protože jste chytrý a nakonec vás přejede auto na přechodě...
pro bramboráka a pepka | 2008-07-17 08:50:10 | Reagovat
Takovouhle reakci jsem čekal. Díky. :-)
Pepek! | 2008-07-17 20:52:17 | Reagovat
Taky jsem jí čekal, ale neděkuju.
bramborák | 2008-07-18 14:12:06 | Reagovat
to je možny žes tam byl, ale asi ses zapoměl podívat pořádně na místo nehody. nechápu jak můžeš říct že to byla Petrova vina.kvůli tomu že jsi ho viděl vždycky jezdit rychle?ja tam byl a povim ti jak to bylo, řidička mu nedala přednost a Petr vůbec nečekal že bude odbočovat, prostě mu to tam fikla na poslední chvilku a on už nestačil šlápnout ani na brzdu
pepino | 2008-07-17 08:55:10 | Reagovat
To že mu řidička nedala přednost je jasný. Druhá věc je, jestli ho vůbec viděla. Na rozdíl od Tebe netvrdím že to byla někoho vina, jen říkám že si myslím, že to byla vina Petra - vysoká rychlost. Mysli si o mně co chceš, prezentuju jen a jen svůj názor, nikoho neurážím a Petra mi je opravdu líto. A jestli budeš tvrdit, že Petr nehazardoval, tak se budu opravdu jen smát. Byl tím vyhlášenej. Jezdit uměl sakra dobře, ale druhá věc je jezdit bezpečně v silničním provozu. Někdy jsou situace s který neovlivníš, ale hodně jich ovlivnit můžeš. Já jezdil taky jako on, naštěstí jsem to přežil, nikoho jsem nezabil a teď jsem už hodně zvolnil... Když jsem jel s Petrem, tak mi ujel ještě ve městě...
Pepek ! | 2008-07-17 20:57:04 | Reagovat
PEPKU!
Ty jsi málo hloupej člověk, viď? Kromě toho, že pořád nevíš o čem mluvíš tak píšeš v každým odstavci něco jinýho!!! Ty seš opravdu marnej a úplně hloupej. Prvně jak jezdíš a jezdil jsi opatrně a teď zase píšeš cituji " Já jezdil taky jako on, naštěstí jsem to přežil".... Prostě seš vůl Pepku. Nezlob se na mě. Ale prvně se prober a pak sem zkoušej něco psát...
Zdenek | 2008-07-18 10:14:16 | Reagovat
nesuďte, když neznáte....
To co se stalo v jerzdovicích je tragická událost a věřte, že patřím k těm, kterým bude petr chybět... Nicméně se zastanu Pepka, znám ho stejně jako jsem znala Peťu velice dobře a nemusím chodit daleko pro pravdu, Petr nejezdil podle předpisů. Miloval adrenalin, vzrušení a dokonce dal motorku na nějaký čas do bazaru, se slovy "abych se nezabil, končím". nevydržel to a vzal si ji zpět. Touha po vzrušení byla silnější. 100x jsem s ním na toto téma hovořila, 100x ho varovala...marně! při pohledu na motorku i na auto z místa nehody je zřejmé, že 50km/h nejel, a ani nic co by se této rychlosti podobalo. Je mi to moc líto, ale riskoval moc... Ať Ti to Peťo nahoře jezdí, vzpomínám...
Radka | 2008-07-18 14:19:11 | Reagovat
Díky
Ráďo díky, ale je to marný. :-) Jojo, plechovkáři jsou vždycky špatný a my, motorkáři, vždycky dobrý. A já jsem hloupej vůl. :-) Jenom by mně zajímalo, jak je to když motorkář řídí plechovku. :-D Je to jen o lidech a je jedno jestli za volantem, nebo za řidítkama.
Pepek ! | 2008-07-18 17:16:44 | Reagovat
pravda
Tentokráte jsi napsal pravdu-jsi vůl.A bez urážky-v plechovce jezdím dnes a denně hafo kilometrů a to co jsi dosud v této diskuzi vyslintal je špatné.Popřemýšlej,zda je vše v souladu s Zákonem č.361/2000 Sb.-jestli ovšem víš co to je.Předjíždění na Brněnském mostě,mánévry před příjezdem ke světelným křižovatkám v celé Jihlavě atd.To je vše v pořádku?Normální účastník silničního provozu se zařadí do fronty a nikoho nepředjíždí,nepodjíždí.Jeden můj kamarád už to nevydržel (motorkář se mu opřel kolenem o auto při mánévru u křižovatky) , sundal motorkáře a motorkáře seřezal klackem,co ležel u silnice.O tom jsi jěště neslyšel?Tak si dej pozor,aby so to nestalo i Tobě.Někomu ujedou nervy,nevezme klacek,ale basebalovou hůl a to určitě bude bolet.Takže přemýšlej a jezdi ohleduplně,předjížděj jenom tam,kde je to dovoleno a kde máš náležitý rozhled - no prostě dodržuj pravidla silničního provozu a na silnici bude lépe . Pravdu mají všichni,kdo říkají že chybí vzájemná ohleduplnost.Takže "pepíno" nenadávej a začni jednat v duchu vzájemné tolerance.
Captain | 2008-07-22 06:43:25 | Reagovat
ZDENKU
Nevím, třeba jsem hodně hloupej člověk. Každopádně jsem toho už dost na dvou kolech zažil. Opakuju, neříkám že to byla jednoznačně jeho vina. Říkám, že si to myslím. A to je rozdíl. A nesnažím se nikoho urážet, mylsím že to patří k rozumnýmu dialogu. Ale ten se zde moc nevede. Jojo, asi jsem proti většině, tak sjem špatnej. :-) Petra je mi líto ať to bylo jakkoliv.
Pepek ! | 2008-07-18 17:12:23 | Reagovat
...sorry,ale hloupej budes predevsim a hlavne jenom ty!
Pavel | 2008-07-22 23:06:02 | Reagovat
všem
Přátelé,motorkáři,řidiči nejsem zastáncem,toho že motorkář či řidič osobáku,nákladáku jezdí jako hovado.Jsem denně na našich silnicích a vidím co se děje.Není možné aby umíralo tolik lidí.Myslíte si,že každý kdo takhle jezdí byť rychle,že je ten nejlepší?Byl jsem zrovna na místě nehody a poskytoval jsem onomu zraněnému jakousi první pomoc do příletu letec.záchr.služby.Myslím si,že kdyby řidič motocyklu jel o něco pomaleji přes obec nemusel jeho život vyhasnout.Jestli je vina na řidičce,která odbočovala je věc na posouzení odborníků já jenom si nedokáži představit,kdyby na místě střetu byli děti na kolech,které dost často v době prázdnin navštěvují nedaleký rybník.Motocyklisty Petra je mi samozdřejmně líto.
Zdenek | 2008-07-17 13:52:43 | Reagovat
...souhlasim s pepkem, s radou....jsme asi jedini motorkari, co se dokazi na vec podivat bez predsudku a se zdravim rozumem...
Pavel | 2008-07-22 23:32:45 | Reagovat
Reklama
13.04.2024 AktualityTvé vzpomínky jsou pro nás svaté, přála rodina stoleté paní Anně

Sté narozeniny oslavila v úterý v Alzheimer HOME Jihlava Anna Nováková. Svůj profesní život v Jihlavě věnovala výchově nejmladší generace. Narodila se v Poštorné na Břeclavsku, kde také ...

Komentáře (0)
13.04.2024 AktualityRučení na elektrokolo? Jen na „motorku“

Pokud jste po zimě ještě nevyjeli na elektrokole, protože se vám za něj nechce platit povinné ručení, můžete v klidu šlápnout do pedálů. Zcela jistě máte běžné elektrokolo a nová zákonná ...

Komentáře (0)
13.04.2024 AktualityLupič před policisty prchal v Jihlavě skokem z okna bytu. Ovšem marně

Kariéra zloděje má někdy jepičí život. Své o tom ví lupič (30), co kvůli sérii tří vloupání do bytů a rodinného domku během jediného dne čelí obvinění hned ze tří trestných činů. V ...

Komentáře (0)
12.04.2024 AktualityŠéf rady postižených: Město by mělo vyřešit bezbariérové WC

Desítky eurozámků pro zdravotně postižené jsou k dispozici na Vysočině v různých institucích a zařízeních. V Jihlavě však dlouhé roky nejsou veřejné bezbariérové toalety. Předseda ...

Komentáře (0)
12.04.2024 AktualitySobota bude ve znamení potravinové sbírky v Česku

Celkem 74 prodejen v rámci celé Vysočiny je zapojeno do jarního kola Sbírky potravin, která pomáhá lidem v nouzi. V sobotu 13. dubna se do ní mohou zapojit všichni, kteří nakoupí základní ...

Komentáře (2)
12.04.2024 AktualityTuristé zahájí jarní sezónu 

Oficiální Zahájení jarní turistické sezóny, které se každoročně koná v jiném místě Vysočiny, se letos odehraje v Havlíčkově Brodu. Tamní odbor Klubu českých turistů ho pořádá ...

Komentáře (0)
12.04.2024 AktualityVčelař přišel o včely. Někdo mu je ze zahrady odvezl i s maringotkou

Policisté se obracejí na občany s žádostí o spolupráci při prověřování krádeže dvou maringotek, ke které došlo u Třeště. K činu podle policejní komisařky Jany Kroutilové došlo někdy ...

Komentáře (0)
11.04.2024 AktualityMístostarostka: Nejsi člověk, který by měl být ve vedení obce

Ještě minimálně měsíc bude mít starosta Větrného Jeníkova Tomáš Helar k ruce jen místostarostku Darinu Sochorovou. Helar pro JL přiznal, že po odvolání místostarosty Pavla Koníře v ...

Komentáře (0)
12.04.2024 AktualityVe Staroměstském rybníku byla nalezena žena bez života

Žena, kterou nalezli v úterý odpoledne ve Staroměstském rybníku v Telči bez známek života, nezemřela násilnou smrtí. Potvrdila to policejní komisařka Jana Kroutilová. Policisté ale dál ...

Komentáře (0)
11.04.2024 AktualityJihlava protáhne cyklostezku ke Stříteži, další stezka se tam chystá od Polné

Jihlavská radnice se chystá protáhnout cyklostezku z Pávova k obci Střítež. Na stavbu přibližně za 50 milionů korun bez DPH dokončuje výběrové řízení na dodavatele. Staveniště by mohl ...

Komentáře (0)
10.04.2024 AktualityPrvní seč by měla proběhnout na konci dubna

Jihlava na dva roky vyřešila sekání trávy Jihlava má na dva roky dopředu smluvené dodavatele na sekání trávy na všechny veřejné plochy. První seč se dle množství srážek uskuteční ...

Komentáře (0)
10.04.2024 AktualityOdhadované náklady na nové parkoviště u jihlavské nemocnice jsou 36 mil. Kč

Kraj Vysočina vypíše veřejnou zakázku na dodavatele stavby parkoviště u jihlavské nemocnice. Odhadované náklady na plochu asi pro 200 aut jsou 36 milionů korun. Parkoviště musí být vybudované ...

Komentáře (0)

Reklama
© 2007 Parola s.r.o. - užití obsahu včetně převzetí článku bez písemného souhlasu Paroly spol s r. o. je zakázáno. Výroba www stránek a eshopů
S-Rank (www.seznam.cz) www.i-asap.net